Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

+24
Bruintje Beer
Flower_L
Pien
Poisongirl
Tiara
woezel
meisjesmama
Nana
Annie24
Happydobby
Floor
Supertalentje
Steep
koNijntje
Star007
Arwyn
blondje1313
mickey
*Lookie*
Lejow
studiebol
liesje
Ayla
joyce0606
28 plaatsers

Pagina 16 van 37 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 26 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 16 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Annie24 zo 15 jan 2012 - 10:39

Parel schreef:Annie ; mijn vriend is verdediger, dus hij krijgt er ook wel eens mee te maken, al is hij vaak degene die tackles maakt, omdat er dan iemand doorbreekt. Mijn vriend voetbald overigens lang niet zo hoog als jouw vriend geloof ik. Hij voetbald wel in het 1ste, maar dan 3de klas (en volgend jaar waarschijnlijk weer 4de Laughing).

Mijn vriend keept in 't 1e, 2e klasse. Hij is afgelopen zomer op gesprek geweest bij een betaald voetbal club, maar heeft het afgezegd omdat hij Y. dan zo weinig zou zien doordat de trainingstijden en zijn werktijden niet handig waren. Hij werkt in de horeca Wink

Volgend seizoen gaat hij naar alle waarschijnlijk met zijn oude trainer mee naar een andere club. Zijn oude trainer is zijn baas waar hij nu werkt Wink Zijn baas/oude trainer gaat dus naar een andere club en wil hem graag meenemen als keeper. Heeft dit duidelijk aangegeven bij die nieuwe club en daar zijn ze het zo goed als mee eens. Dan gaat hij naar de 1e klasse. Even afwachten dus hoe dat gaat lopen...

Zo, en nu breek ik weer uit Embarassed
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 16 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Flower_L zo 15 jan 2012 - 10:39

Pien schreef:
Ayla schreef:Nou ze heeft net om 19:00 de fles leeggedronken, dus besloten dat ik nu om 22:00 geen fles meer geef, en afwacht of en hoelaat ze vannacht zelf komt... En ik ben best nerveus, maar ik moet het proberen, ze kan het best, ze is gezond kan het best zelf regelen



Vraag me even af wat je bedoeling dan is? Dat ze de hele nacht doorhaalt? Want ik vind persoonlijk vanaf 7 uur tot de volgende ochtend wel erg lang voor een baby van goed 3 maanden oud.

Ik begrijp het ook niet helemaal, met drie maanden had L. die fles echt nog nodig om 22.30....en ik denk alle kindjes van die leeftijd.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 16 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Annie24 zo 15 jan 2012 - 10:44

Flower_L schreef:
Pien schreef:
Ayla schreef:Nou ze heeft net om 19:00 de fles leeggedronken, dus besloten dat ik nu om 22:00 geen fles meer geef, en afwacht of en hoelaat ze vannacht zelf komt... En ik ben best nerveus, maar ik moet het proberen, ze kan het best, ze is gezond kan het best zelf regelen



Vraag me even af wat je bedoeling dan is? Dat ze de hele nacht doorhaalt? Want ik vind persoonlijk vanaf 7 uur tot de volgende ochtend wel erg lang voor een baby van goed 3 maanden oud.

Ik begrijp het ook niet helemaal, met drie maanden had L. die fles echt nog nodig om 22.30....en ik denk alle kindjes van die leeftijd.

Y. ook. Hij kreeg toen zijn laatste fles om 23 uur. Ik heb er zelfs ook niets aan gedaan om dit naar voren te halen. Dat heeft hij allemaal zelf geregeld. Een week of 2 geleden kreeg hij de laatste fles om 20 uur en lag er om 20.30 uur in. Van de één op de andere dag gaf hij zelf aan de fles eerder te willen en nu krijgt hij om 19.30 uur de fles en ligt er voor 20 uur in. Krijg vanaf dit weekend zelf het idee dat die fles nog wel iets naar voren kan, maar dan kom ik een beetje in de knoei met zijn avondeten, dus dat kijken we nog maar even aan.

Kan hem wel gaan pushen, maar dat werkt niet heb ik hier al gemerkt Neutral
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 16 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 zo 15 jan 2012 - 10:51

Ik weet niet of E nu 4 of 5 voedingen heeft gehad, maar op zich begrijp ik het wel.
Van mijn zwangerschapsgym was er ook een jongetje met 3 maanden al op 4 voedingen. Hij woog toen al wel ruim 7 kg, dat houden ze hier bij het cb aan, (4 maanden of 7 kg). Ik wil volgende maand ook vragen of wij naar 5 voedingen over mogen. Lotte heeft eerst altijd haar laatste voeding tussen 20 en 21 gehad, maar nu slaapt ze steeds tot 8 uur uit en kom ik met de laatste voeding op 22 tot 23 uur. Ik merk zelf dat ik daar erg vermoeid door word (en dan mag ik natuurlijk al niet klagen met de lange nachten!) Maar ik moet haar voor de laatste voeding altijd wekken, ben wel benieuwd hoe lang ze het uit zichzelf vol zou houden.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 16 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla zo 15 jan 2012 - 19:27

Ja ik vind dat ze het maar met 4 voedingen moet redden, dus als ze 's nachts komt voor de fles geef ik haar een speen en moet ze verder slapen Rolling Eyes E.lena is jullie kindje toch niet?

Ze liet sinds deze week 's morgens steeds meer staan, begon het met 30-40 cc gisterochtend was dit al 80-90 cc. Hetzelfde met de fles om 19:00 uur. Ze dronk ook al een aantal weken 5x 200 cc, schijnt ook veel te zijn voor een kindje van 3 maanden, maar ze gaf aan niet meer genoeg te hebben aan 165, dan ga ik haar geen honger laten lijden. En nu liet ze melk staan, moet haar altijd wakker maken voor de fles van 07:00 uur. Laten slapen kan ook niet want ik moet zelf ook werken. Dus gisteren had ik bedacht, ik kijk of ze door kan slapen van 19:00 tot 07:00. Wel voor de zekerheid een fles klaargezet voor als ze wel wakker werd, maar ze heeft tot 07:00 uur doorgeslapen, heb haar niet 1x gehoord. Ze slaapt bij ons op de kamer dus ik hoor haar echt wel, wordt al wakker als ze met haar hoofdje draait. Zij heeft lekkerder geslapen als ik. Ze weegt inmiddels al wel 6 kg en is 62 cm.

Heb ik mezelf nu genoeg verdedigd en verantwoord????
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 16 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 zo 15 jan 2012 - 19:40

Van mij hoef je je echt niet te verdedigen hoor! Fijn dat ze toch goed doorgeslapen heeft. E groeit hartstikke goed! Helaas durf ik het met onze mini hier niet aan.

Vanmiddag gaat Lotte wennen op het kdv, als ze het net zo doet als gisterenmiddag toen ik weg was moet het goed komen. Ze is wel nu al wakker, wil het voeden wel nog heel even rekken omdat ik een uur geleden nog gekolfd heb.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 16 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 20:02

goedemorgen!!!

@ parel, wat fijn dat ze het zo goed doet nu met haar medicatie!!
ojeeee nog een zorg erbij, je vriend :-)

@ blondje, hoeveel flessen heeft L nu dan? en wat is haar gewicht, dan kun je toch kijken of ze van 6 naar 5 kan.. Hier gingen de overgangen steeds verdeeld over een paar dagen... :-) J.ace zit intussen alweer een hele poos op 5 flessen..

Succes voor je kleine meid op het KDV!!!
Heb je nog plannen als je kleine meid daar is?

@ ayla, en hoe had ze het gedaan vannacht??

@ studie, wow die meiden slapen lekker!!!!!

Hier ook een hele lekkere nacht!! j.ace kwam vanmorgen pas om 6.55 :-) net voor de wekker haha!! vandaag met j.ace naar het ziekenhuis voor een echo van zijn hersenen en van zijn heupjes.. verder weinig op de planning....

liefs


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 16 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla zo 15 jan 2012 - 20:20

@Blondje nee weet ik, maar er wordt door 3 mensen gereageerd waarom ze al op 4 flessen zit, en dat dan wel heel jong is, en dan vind ik zelf ook, maar elke ochtend de halve fles weggooien is ook zonde, en ik wilde het proberen en dat heeft goed uitgepakt. Met 10 weken 5x 200 cc was ook wel heel jong, met 6 weken al 8 uur doorslapen is ook heel jong, en met goed 3-4 dagen al 6 uur doorslapen had onze kraamzorg ook nog nooit meegemaakt. We hebben gewoon een vlot kindje denk ik. Ik wordt er een beetje kriegelig van dat ik steeds moet uitleggen waarom ik dingen zo doe

@BeeGee nou ze heeft het heel goed gedaan dus! Tot 07:00 doorgeslapen, en toen sliep ze nog... Heb haar niet 1x gehoord, zelfs geen zacht geluidje Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 16 561177 En heb echt slecht geslapen hahah, maar ze doet het dus goed! En net om 07:00 de fles weer gewoon op, en zeer tevreden, afgelopen dagen kon ik niet douchen zonder dat ze begon te huilen, nu is ze weer zoals vanouds zonder huilen in slaap gesukkeld. Heerlijk Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 16 561177 Succes in het ziekenhuis! Ik ben benieuwd of het allemaal goed is.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 16 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 20:29

L laat ook steeds zeker 40cc staan van de 165cc. Ze krijsr alleen wel echt als het 4 uur (soms 3 uur) later is. De fles erin proppen gaat ook niet, meestal valt ze in slaap. Wat is dit? Is al zo sinds een week denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 16 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 zo 15 jan 2012 - 20:47

Parel, geen flauw idee!

Beegee, succes in het ziekenhuis vandaag. Lotte zit al lang op 5 voedingen, had het er over dat ik graag van de die 5e af zou zijn Embarassed

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 16 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 20:56

blondje1313 schreef:Parel, geen flauw idee!

Beegee, succes in het ziekenhuis vandaag. Lotte zit al lang op 5 voedingen, had het er over dat ik graag van de die 5e af zou zijn Embarassed

ohhhhhhh naar 4......
tsja zie ayla het kan dus prima... :-)
hier was het bij beide meiden met 4 maanden dat ze over gingen naar 4 flessen...

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 16 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 zo 15 jan 2012 - 21:01

Ik denk wel dat ze het kan hoor, maar ze komt nu nog niet eens 100 gram per week aan, dus lijkt me wel zo verstandig om nog even met 5 voedingen door te gaan!
Ben wel van plan om haar elke week een keer te wegen op het cb om in de gaten te houden hoe ze het doet.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 16 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla zo 15 jan 2012 - 21:40

Parel schreef:L laat ook steeds zeker 40cc staan van de 165cc. Ze krijsr alleen wel echt als het 4 uur (soms 3 uur) later is. De fles erin proppen gaat ook niet, meestal valt ze in slaap. Wat is dit? Is al zo sinds een week denk ik.
Drinkt ze wel door, met lange teugen, of loopt ze een beetje te sabbelen? En doet ze lang over de fles? (langer als 15-20 minuten) Als ze niet doordrinkt kan het zijn dat het niet snel genoeg gaat, dan zou een grotere speen misschien een oplossing zijn.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 16 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Pien zo 15 jan 2012 - 21:47

@Ayla, ik doelde niet op dat je maar 4 flessen geeft, want dat kon ik uit jou verhaal niet opmaken. Maar ik vond het gewoon erg lang om een kleintje van net 3 maanden van 7 uur tot de volgende ochtend door te laten gaan... Onze dochter is bijna een half jaar en die krijgt haar laatste fles om 11 uur en slaapt dan tot de volgende ochtend 8 uur.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 16 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Pien zo 15 jan 2012 - 21:48

En over flessen slecht drinken, dat hoort echt bij sprongetjes!! E had dat hier ook altijd... rond de 3 maanden en rond de 4 maanden. Die rond de 4 maanden was een stuk erger overigens.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 16 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  mickey zo 15 jan 2012 - 22:23

@Beegee: hoe waren de pannekoeken gister? Heb ik ook wel zin in eigenlijk...
Jeetje, J heeft ook goed geslapen zeg! Knap hoor! Succes in het ziekenhuis vandaag, wij mogen ook vanmiddag.

@Ayla: wat een goede nacht van E!! Jij kent haar het beste, dus als jij denkt dat ze hier genoeg aan heeft, dan is het toch prima?

@Parel: wat fijn dat het nu zo goed gaat met de medicijnen! Balen zeg, van je vriend. Hoop dat hij er snel van op knapt. mannen en pijn... das geen goede combinatie
Wat het drinken van L betreft: misschien inderdaad een andere speen proberen?

@Studie: Wow!! Jouw meiden slapen echt goed!! Lekker hoor.

@Blondje: ook al zo'n goede slaper, maar dat doet ze al een tijdje, toch? Kan me wel voorstellen dat het je opbreekt, als ze voorheen haar laatste fles eerder had.
Spannend zeg, L wennen op het KDV! Komt vast goed, maar kan me voorstellen dat het voor jullie beide spannend is.

@All: nou... gister geen vreugdesdansje gedaan en vannacht werd F wakker om 2.30... Hij had gepoept en was daarvan wakker geworden. En toen ik er eenmaal was, vond hij dat hij ook wel kon drinken Wink Daarna heeft hij wel nog geslapen tot 8.50, dus op zich geen probleem. Maar was wel even wennen weer...
Vanmiddag moeten we naar het ziekenhuis, controle bij de kinderarts. Ben benieuwd wat die te melden heeft. Met F gaat alles goed, dus ik verwacht geen rare dingen. Daarna even naar mijn zus toe. Die smste vanmorgen dat ze de auto kapot heeft, haar vriend heeft zaterdag de uitlaat eronder uit gereden... Dus nu kan ik eindelijk iets terug doen voor haar! Ze had nog boodschappen nodig, en zou eigenlijk haar vriend smsen wat ze nodig had, maar ik ga haar halen, dan kan ze zelf kijken. En woensdag haal ik mijn neefje op, op de opvang, zodat hij wel lekker kan gaan spelen.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 16 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 22:57

@ micky, fijn dat je iets terug kan doen!!
ohhh maar F heeft daarna nog een mooie nacht gemaakt :-) al kan ik me voorstellen dat het wennen is!!

Succes bij de kinderarts! wij mogen er donderdag naar toe

We hadden gister geen pannenkoeken meer gegeten, al had ik er enorm zin in haha!! We hebben uit eindelijk stamp gegeten bij men ouders... was erg gezellig uit eten :P

J.ace is lekker omgekleed en die krijgt dadelijk rond 11.15 een fles.. daarna ongeveer I.ndy halen op school en om 13.15 mag M.erle naar de psz, daarna I.ndy om 13.30 naar school en ik snel naar het ziekenhuis, moet namelijk ook nog een nieuw ponsplaatje laten maken voor J.ace!!

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 16 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  mickey zo 15 jan 2012 - 23:05

@Beegee: ja op zich heeft hij daarna goed geslapen, maar ik had het fijner gevonden als hij eerst die lange ruk had gemaakt Wink
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je vandaag naar het ziekenhuis moest met J, maar donderdag dus. Ik moet straks ook op tijd vertrekken, moet ook nog een ponsplaatje laten maken. En aangezien ik F niet mag tillen met de maxicosi samen, moet ik de draagdoek omdoen, ben ik ook weer wat langer mee bezig. Ach... komt allemaal goed. Moet er om 14.45 zijn, normaal gesproken zou ik dan om 14.25 ofzo kunnen vertrekken, maar denk dat ik nu maar rond 14.00 de zooi ga inpakken enzo Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 16 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 23:08

mickey schreef:@Beegee: ja op zich heeft hij daarna goed geslapen, maar ik had het fijner gevonden als hij eerst die lange ruk had gemaakt Wink
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je vandaag naar het ziekenhuis moest met J, maar donderdag dus. Ik moet straks ook op tijd vertrekken, moet ook nog een ponsplaatje laten maken. En aangezien ik F niet mag tillen met de maxicosi samen, moet ik de draagdoek omdoen, ben ik ook weer wat langer mee bezig. Ach... komt allemaal goed. Moet er om 14.45 zijn, normaal gesproken zou ik dan om 14.25 ofzo kunnen vertrekken, maar denk dat ik nu maar rond 14.00 de zooi ga inpakken enzo Wink

ik moet ook vandaag naar het ziekenhuis voor de echo's en donderdag voor de kinderarts..
Ik neem jace ook mee in de draagdoek.. naja ik knoop hem thuis, ga dan met de auto en til hem daarna over in de doek..... anders moet ik het onderstel enzo inpakken en daar heb ik nooit zo'n zin in haha...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 16 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  mickey zo 15 jan 2012 - 23:12

Ah, dus toch vandaag! Hahaha, dan had ik het dus toch goed gelezen. Maar vandaag dus alleen voor de echo's en dan donderdag de echo's bespreken? Ik doe het ook zo hoor. Thuis de doek omknopen, maxicosi in de auto, F halen en in de maxicosi en dan bij het ziekenhuis hem weer in de doek. Wordt daar gelukkig steeds handiger in.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 16 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla zo 15 jan 2012 - 23:20

Pien schreef:@Ayla, ik doelde niet op dat je maar 4 flessen geeft, want dat kon ik uit jou verhaal niet opmaken. Maar ik vond het gewoon erg lang om een kleintje van net 3 maanden van 7 uur tot de volgende ochtend door te laten gaan... Onze dochter is bijna een half jaar en die krijgt haar laatste fles om 11 uur en slaapt dan tot de volgende ochtend 8 uur.
Ja oké, maar ze dronk de fles vanmorgen wel weer goed leeg, en vannacht is ze niet wakker geworden voor een voeding... Ik denk dat ze het zo kan, van 19:00 tot 07:00. En ik heb wel zitten twijfelen hoor, maar omdat ze de fles 's morgens niet meer leegdronk dacht ik dat ze dan misschien wel zolang door kon slapen, en ze kan het wel. Ik hou wel in de gaten of het allemaal goed gaat hoor, en komt ze overdag eerder voor een fles krijgt ze die gewoon, of als ze straks weer wakker gaat worden 's nachts krijgt ze om 23:00 weer een fles, maar denk dat het zo wel goed gaat. Ze slaapt al vanaf het begin langer dan de meeste baby's, ze doet het gewoon supergoed... En anders bel ik het cb wel :P maar die zeggen ook, ze mag slapen zolang als ze kan slapen, en vanmorgen moest ik haar wederom wakker maken voor de fles.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 16 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  mickey zo 15 jan 2012 - 23:31

@Ayla: als ze goed groeit en slaapt, voldoende luiers produceert en verder vrolijk en alert is, is het toch goed? Dat is mij tenminste altijd verteld, dat dat de voorwaarden zijn wat voeding betreft.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 16 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla zo 15 jan 2012 - 23:40

Ja is ook, maar ik wordt zo ontzettend onzeker als er van alle kanten gezegd wordt dat ze nog te jong is om zolang door te slapen, bij mijn zus op het werk zeggen ze weer dat het slecht is voor de suikerspiegel, blablabla. Op het cb is ook gezegd dat het goed is als ze gewoon vrolijk en alert is (en dat was ze vanmorgen ook) en ind ook als ze genoeg plast en poept is het prima. Heb toch maar weer ff gebeld, als de wvpk zegt dat het goed is zo dan ben ik ook gerustgesteld. Áltijd die voeding he Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 16 394967
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 16 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  mickey zo 15 jan 2012 - 23:55

Ik kan me die onzekerheid wel voorstellen hoor, zeker als je inderdaad van alle kanten hoort dat ze veel te jong is om al zo lang te slapen, en dat het ook wel veel/weinig (ligt er maar aan wat je doet) is wat ze binnen krijgt. Fijn dat je dan wel gerust gesteld bent, als je het CB even belt.
Ik herken die onzekerheid wel hoor. Als F weer eens zo'n dag heeft dat hij alleen maar wilt drinken, dan denkt mijn vriend meteen dat hij te weinig binnenkrijgt. Daardoor ga ik dan weer twijfelen aan de BV, of het wel voldoende is voor hem. Maar ik weet ook dat hij goed groeit en slaapt en voldoende luiers produceert. Alleen af en toe een dagje niet Wink Denk dat die onzekerheid erbij hoort.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 16 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Star007 ma 16 jan 2012 - 0:02

@Ayla: Als E. van 19.00-7.00 door kan slapen, dan is dat toch prima! Hartstikke fijn zelfs Very Happy Geen 1 baby is hetzelfde en de 1 slaapt met 3 maanden misschien nog niet eens door en heeft de nachtvoeding nog nodig, nouja E. gelukkig niet. Enne je hoeft je eigen echt niet te verantwoorden hoor, omdat anderen vinden dat het te lang is voor een baby van 3 maanden. Hier krijgt ze al 2 weken geen voeding meer om 22.30/23.00 . Ze krijgt de laatste tussen 20.30 en 21.00 en slaapt dan lekker tot 6.15-7.30. En D. is morgen pas 3 maanden !

@BeeGee: Wat goed van J. , lekker doorgeslapen !

@Parel: Fijn dat de medicatie nu beter zijn werk doet, kun je nu lekker echt genieten van L. Wel balen dat je vriend geblesseerd is . Nouja dan vertroetel hem maar lekker, dat willen mannen toch het liefste als ze pijn hebben of ziek zijn haha:P

@Mickey: F. heeft dan op zich best lekker geslapen toch Very Happy Of slaapt hij normaal de hele nacht door?



@All: Vandaag naar de kinderarts geweest voor de Reflux. Ze heeft nu Zantac en Motilium gekregen. Mocht ik even 38 euro afrekenen :shock: omdat de eerste uitgifte niet vergoed wordt ( dacht ik bij jou toen ook te lezen Parel?). Wel belachelijk eigenlijk als je kijkt naar hoe duur de zorgv. is . Maargoed als het maar helpt! Kinderarts vond haar hoofdje ook wel erg scheef door de voorkeurshouding. Woensdag voor de 2e keer naar de Fysio en dan horen we haar oordeel wel weer. D. is net nog gewogen en opgemeten door de kinderarts, en woog nu gewoon al 6120 en was 62 cm lang :shock: En dan ook deze week nog naar het CB voor de 2e entingen Neutral .. heb het maar druk deze week :P

D. is sinds 2 weken zo ontzettend veel aan lachen en aan het 'kletsen' zo schattig I love you .
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 16 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 16 van 37 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 26 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum