Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

+24
Bruintje Beer
Flower_L
Pien
Poisongirl
Tiara
woezel
meisjesmama
Nana
Annie24
Happydobby
Floor
Supertalentje
Steep
koNijntje
Star007
Arwyn
blondje1313
mickey
*Lookie*
Lejow
studiebol
liesje
Ayla
joyce0606
28 plaatsers

Pagina 28 van 37 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 32 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 28 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 2:25

Ayla; welke heb je dan? Die kleine transparante stickers?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 28 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 2:26

@ studie, ik gok dat J,ace straks koning is en zich laat bedienen door zijn zussen..... :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 28 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  MissD do 26 jan 2012 - 3:43

Hallo allemaal,

Tijd geleden heb ik (even) meegeschreven in het topic uitgerekend in dec, januari. Parel wees me in een ander topic op dit topic, dus ik ga proberen om hier wel regelmatig mee te schrijven en niet alleen te lezen.

Inmiddels ben ik bevallen, op 5 januari 2012 om 18.30 uur van een meisje, T.ess. Ze was 50cm, en woog 3580gram. Gister woog ze al 4kg en was ze 50,5cm, groeien doet ze dus gelukkig goed. En daarmee weet ik ook meteen dat ze dus genoeg haalt uit de borstvoeding die ik geef.

Ga zo even de laatste bladzijden van het topic lezen om een beetje mee te kunnen schrijven met jullie!

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 28 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 3:46

MissD schreef:Hallo allemaal,

Tijd geleden heb ik (even) meegeschreven in het topic uitgerekend in dec, januari. Parel wees me in een ander topic op dit topic, dus ik ga proberen om hier wel regelmatig mee te schrijven en niet alleen te lezen.

Inmiddels ben ik bevallen, op 5 januari 2012 om 18.30 uur van een meisje, T.ess. Ze was 50cm, en woog 3580gram. Gister woog ze al 4kg en was ze 50,5cm, groeien doet ze dus gelukkig goed. En daarmee weet ik ook meteen dat ze dus genoeg haalt uit de borstvoeding die ik geef.

Ga zo even de laatste bladzijden van het topic lezen om een beetje mee te kunnen schrijven met jullie!



Jeej cheers

Mijn vriend was trouwens in je geboorteplaats op trainingskamp, niet in je woonplaats! Al kom ik daar ook best wel eens, mijn zusje dr beste vriendinnetje woont daar dus die breng ik wel eens weg!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 28 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla do 26 jan 2012 - 4:12

Leuk MissD! En mooie naam, T.ess! En gefeliciteerd natuurlijk. "Goede" bevalling gehad, geen complicaties? En bv loopt ook lekker lees ik, mooizo.

Parel die transparante kleine stickertjes ja, met een sterretje voor de naam. Past precies op het randje tussen speen en gaatje waar je het speenkoord door doet bij de difrax spenen (snappie?Very Happy) anders maak ik straks ff een foto haha.


Laatst aangepast door Ayla op do 26 jan 2012 - 4:26; in totaal 1 keer bewerkt
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 28 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  MissD do 26 jan 2012 - 4:21

Dank je!

We wilde graag thuis bevallen, na een uurtje thuis persen waarbij mijn weeen afzwakte en uiteindelijk weg waren daalde T. haar hartslag, dus moesten met spoed naar het zkh. Eenmaal daar aan de weeopwekkers en toen T. haar hartslag verder daalde is de gyneacoloog ons komen helpen d.m.v. een vacuumpomp en knip. Al met al heeft de bevalling zo'n 5 uur geduurd vanaf het moment dat de ween begonnen dus ik mag niet klagen.

Bv loopt goed, alleen moet T best vaak spugen na de voeding en heeft ze daar veel last van, dus ik ga dat volgende week op het cb maar eens aangeven.

Kom je wel eens in fijnaart ja Parel Wink. Ik was eerst voortdurend weg, omdat ik fijnaart eigenlijk niks vind maar sinds mijn verlof ben ik het huis niet uit te krijgen Embarassed.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 28 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 4:22

Ikke snap, Ayla! En anders vogel ik het wel uit Wink Heb er maar L.oïs B. van gemaakt haha

Had ik trouwens al gezegd dat die spiraal laten zetten écht een eitje was? Druk gemaakt om niks! Heb smakelijk gelachen ook nog met de dokter! En toen ik wegging zei ik 'tot over 5 jaar!' toen ging ze lachen en zei dat ook. Zat ik in de auto werd ik gebeld door de dokter ; 'Ho wacht eens even, jij zei wel heel vrolijk tot over 5 jaar, maar ik wil je over 6 weken nog even zien! Laughing'

En nu moet ik even de bloemkool en de aardappelen gaan schillen Laughing anders krijg ik ruzie!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 28 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 4:26

MissD schreef:Dank je!

We wilde graag thuis bevallen, na een uurtje thuis persen waarbij mijn weeen afzwakte en uiteindelijk weg waren daalde T. haar hartslag, dus moesten met spoed naar het zkh. Eenmaal daar aan de weeopwekkers en toen T. haar hartslag verder daalde is de gyneacoloog ons komen helpen d.m.v. een vacuumpomp en knip. Al met al heeft de bevalling zo'n 5 uur geduurd vanaf het moment dat de ween begonnen dus ik mag niet klagen.

Bv loopt goed, alleen moet T best vaak spugen na de voeding en heeft ze daar veel last van, dus ik ga dat volgende week op het cb maar eens aangeven.

Kom je wel eens in fijnaart ja Parel Wink. Ik was eerst voortdurend weg, omdat ik fijnaart eigenlijk niks vind maar sinds mijn verlof ben ik het huis niet uit te krijgen Embarassed.

Hahaha, ik zit ook het liefste thuis hoor! Ik breng mijn zusje zo af en toe, en doe altijd een rondje langs Frans Bauer haha

L heeft reflux, ruik eens aan haar spuug, als het zuur ruikt is de kans groot dat het maagzuur is en ze dus ook reflux heeft. Dat doet idd pijn, dan sluit het maagklepje niet helemaal, daar moeten ze overheen groeien. Maar dan heeft ze dus pijn omdat de slokdarm geirriteerd raakt. Je kan proberen de voeding in te dikken met Johannesbroodpitmeel/Nutriton, alleen moet je dan wel kolven.

Tips zijn ook nog ; bedje omhoog zetten, rechtop laten eventjes na een voeding, wat rechterop voeding geven (al lijkt me dat lastig met bv).

E. van Ayla heeft het oa ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 28 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla do 26 jan 2012 - 4:28

Doe jij bloemkool schillen parel? Ik snij m altijd gewoon Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 28 394967 Edit, van je spiraal had je nog niet gezegd nee, fijn dat het mee viel, al die drukte om niks haha.

Vlotte bevalling MissD! Als ze ook lang na de voeding blijft spugen denk ik aan reflux, je zou kunnen proberen om haar wat langer rechtop te houden na de voedingen. De zoveelste baby met reflux...

Nog een edit: E.lena heeft het, D. van star heeft het, die kleine van Twellie misschien ook (alleen schrijft die hier niet mee) L.oïs dus, de kleine van Joyce ook, J. van BeeGee ook... Volgens mij hebben alle baby's wel dat het klepje nog niet goed ontwikkelt is, maar heeft de ene er meer last van dan de ander.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 28 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  MissD do 26 jan 2012 - 4:33

Parel schreef:
MissD schreef:Dank je!

We wilde graag thuis bevallen, na een uurtje thuis persen waarbij mijn weeen afzwakte en uiteindelijk weg waren daalde T. haar hartslag, dus moesten met spoed naar het zkh. Eenmaal daar aan de weeopwekkers en toen T. haar hartslag verder daalde is de gyneacoloog ons komen helpen d.m.v. een vacuumpomp en knip. Al met al heeft de bevalling zo'n 5 uur geduurd vanaf het moment dat de ween begonnen dus ik mag niet klagen.

Bv loopt goed, alleen moet T best vaak spugen na de voeding en heeft ze daar veel last van, dus ik ga dat volgende week op het cb maar eens aangeven.

Kom je wel eens in fijnaart ja Parel Wink. Ik was eerst voortdurend weg, omdat ik fijnaart eigenlijk niks vind maar sinds mijn verlof ben ik het huis niet uit te krijgen Embarassed.

Hahaha, ik zit ook het liefste thuis hoor! Ik breng mijn zusje zo af en toe, en doe altijd een rondje langs Frans Bauer haha

L heeft reflux, ruik eens aan haar spuug, als het zuur ruikt is de kans groot dat het maagzuur is en ze dus ook reflux heeft. Dat doet idd pijn, dan sluit het maagklepje niet helemaal, daar moeten ze overheen groeien. Maar dan heeft ze dus pijn omdat de slokdarm geirriteerd raakt. Je kan proberen de voeding in te dikken met Johannesbroodpitmeel/Nutriton, alleen moet je dan wel kolven.

Tips zijn ook nog ; bedje omhoog zetten, rechtop laten eventjes na een voeding, wat rechterop voeding geven (al lijkt me dat lastig met bv).

E. van Ayla heeft het oa ook.

Haar spuug ruikt inderdaad heel erg zuur, dus kan me ook voorstellen dat het enorm irriteert in haar slokdarm. Ondanks dat het een heerlijk tevreden meisje is, gaat ze na het eten echt flink te keer met huilen, zo enorm zielig.
Ik ga in ieder geval kijken of ik vandaag al wat melk in een flesje krijg (voeding loopt haast zo uit mijn borsten dus dat moet niet al te lastig zijn), dan kan ik haar in ieder geval rechterop voeden.

Denk dat ik van het weekend dan maar eens even ga kijken voor een kolf. Iemand tips waar ik op moet letten. Heb me daar namelijk helemaal nog niet in verdiept.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 28 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Poisongirl do 26 jan 2012 - 4:38

Ff update snel. Bij cb wasnalles goed. Hij weegt nu 4120gram en is 53 cm. Het is niet dat 56 niet meer past, maarvalles is te kort omdat hij hele lange beentjes heeft. 56 slobbert om zijn lijfje qua broekjes (behalve als ze adjustable taille hebben), maar dan zijn zijn broekjes echt te kort Sad vanaf vannacht gaan we hem zelf laten komen voor zijn flesjes en dan zo naar 5 flessen van 130 werken ipv 6 van 110. Ben benieuwd! Morgen reageer ik weer even uitgebreid op iedereen.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 28 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 4:41

fijne late middag :-)

@ missD welkom!!
snelle bevalling zo zeg! jammer dat je alsnog naar het ZH toe moest...
Ik zou een electrische kolf huren bij de thuiszorg.. ik persoonlijk zou voor de dubbele electrische gaan van medela die gebruiken ze in het ziekenhuis ook.
J zijn maagklepje sluit ook niet goed alleen heeft hij er weinig tot geen last van, hij heeft alleen nutriton in zijn voeding.

@ parel, ik zou ook bij de stickertjes even de letter van je achternaam erbij zetten haha... nu maar hopen dat de andere 2 L-en geen B als eerste letter hebben van hun achternaam haha...
schil ze!!
Mooi dat het zetten geen pijn deed!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 28 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla do 26 jan 2012 - 4:45

Mooi zo Poison! Je zou de broekjes van Noppies kunnen proberen, die vallen heel smal. Bij kleertjes.com is het uitverkoop dan zijn ze niet zo duur.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 28 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 4:55

Ayla schreef:Mooi zo Poison! Je zou de broekjes van Noppies kunnen proberen, die vallen heel smal. Bij kleertjes.com is het uitverkoop dan zijn ze niet zo duur.

oehh dat had je niet moeten zeggen...... I Love die site in de uitverkoop.......

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 28 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  mickey do 26 jan 2012 - 4:58

Ik wilde eigenlijk op iedereen reageren sinds mijn laatste post, maar das geen doen, jullie kletsen echt te veel!! Wink

Schreef ik laatst nog dat F alleen in slaap viel met het licht aan, slaapt hij vervolgens 2 avonden in zonder licht... Raar kind is het ook, ik mis soms echt de gebruiksaanwijzing Laughing
Gisternacht van 23.45 tot 8.15 geslapen, wel rond 6.00 even horen pruttelen. En vannacht van 23.45 tot 7.30. Mag dus niet klagen.
Ben hem net ook even gaan wegen. Had ik gister al willen doen, maar het CB hier wilt dat je vooraf een afspraak maakt. Ik dus gisterochtend bellen voor een afspraak, werd er gezegd dat ik teruggebeld zou worden. Heb vanmiddag rond 15.00 nog maar eens gebeld, want had nog niks gehoord... Uiteindelijk werd ik rond 15.45 terug gebeld, of ik morgenmiddag zou kunnen. Nou, prima, dus afgesproken om 14.15. Zegt ze toen: "Ik weet niet of je in de buurt woont, dan kun je nu komen". Ik woon letterlijk 2 straten van het CB vandaan, dus ben meteen gegaan. De tussenstand: op 9 januari woog hij 4735 gram, zojuist gaf de weegschaal 5705 aan!! :shock:
Verder gaat het ook heel goed. Hij is steeds langer wakker tussen zijn voedingen en lacht ook al vaker, eindelijk ook naar mij Very Happy Ook volgt hij de figuurtjes van de mobile al, vooral de rode nijntje... Daar lacht hij ook naar. Hij wordt ook al heel beweeglijk, steeds met armpjes en beentjes aan't maaien en continu geluiden produceren. Echt leuk om te zien en horen I love you
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 28 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol do 26 jan 2012 - 4:59

Miss D, leuk dat je mee komt schrijven! Leuke naam ook, wilde ik ook graag maar kon echt niet met de achternaam van mijn vriend! Dus helaas!

Ayla, V heeft hier wel koorts van de prikken gehad, 38,9 had ze.. maar had niet het idee dat ze daar veel last van heeft gehad!

ik had ook van die naam labels bestelt, al heel snel, maar ik en ze kwijt, heb overal gezocht maar kan ze werkelijk waar nergens meer vinden.. dus ik ga ze zo maar opnieuw bestellen! Ik doe ook met voor en achternaam.

Beegee... haha tot dat die meiden denken van ja maar hallo dat doen we niet meer!

Parel, je had idd nog niks gezegd over je spiraal, fijn dat het is mee gevallen! Maar binnen nu en 5 jaar dus geen 2e voor jullie?

En over dat fietsen... ik zou het je niet kunnen vertellen:D Vriendin van mij heeft een tweeling, en toen ze klein waren ging ze volgens mij alleen maar fietsen als haar man thuis was, en dan allebei een voorop. Maar ja dat zou betekenen dat ik echt nooit kan fietsen, omdat mijn vriend niet vaak thuis is. Maaaaar als ze zo klein zijn vind ik het niks om er eentje achter op te hebben, lijkt me zo eng als je ze niet kan zien:oops: Zo'n fietskar vind ik persoonlijk niks, vind ik ook eng omdat die achter je fiets hangt en je dan ook weer niks ziet.... dus dan blijft over of niet gaan fietsen tot ze groot zijn en er eentje achter op kan en eentje voorop.... of een bakfiets... Zo je leest het ik weet het dus nog echt niet.

Wij hebben ook de kinderopvangtoeslag aangevraagd, ooh ik hoop maar dat ik het goed heb gedaan. Vind alles wat met de belastingdienst te maken heeft maar eng.. ben altijd bang dat ik straks veel geld moet betalen!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 28 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol do 26 jan 2012 - 5:03

Mickey wat is hij gegroeid zeg! Super!

Poison, ik vind dat die kleine van jullie al veel kan eten zeg! Hier zitten ze sinds een paar dagen op flessen van 150 en die krijgen ze nog niet allemaal op.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 28 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 6:18

BeeGee schreef:
Ayla schreef:Mooi zo Poison! Je zou de broekjes van Noppies kunnen proberen, die vallen heel smal. Bij kleertjes.com is het uitverkoop dan zijn ze niet zo duur.

oehh dat had je niet moeten zeggen...... I Love die site in de uitverkoop.......



Mag ik dan nog een tip geven? www.hummbee.com Die is écht fantastisch, shirtjes en broekjes van Noppies voor 6 euro, en alles binnen 2 dagen in huis. Heb er Ralph Lauren jurkjes vandaan, Noppies, Blablabla, Da-Da, fantastisch! En je krijgt er altijd een leuk presentje bij.

Studie ; hier (voorlopig) nog geen 2de, als ze 3 is gaan we erover praten en we gooien niks weg, maar mijn vriend wil vooralsnog nooit meer, en ik wil er nog 1. Dus we hebben afgesproken dat we erover gaan praten als ze 3 is, dan is ze 4 als de baby misschien geboren wordt (hoop ik) en dan zit ze op de basisschool, dus wég kinderopvang en als ik een rotzwangerschap/bevalling heb dan kan ik rusten terwijl ze op school zit.

Mag ik je even de site van mijn vader aanraden qua fietsen/bakfietsen? Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 28 166342 HIER

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 28 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 6:20

Poison, groeit idd goed! En die van Mickey ook, met recht een buddha!

Studie ; nu ben ik heel benieuwd naar je vriends achternaam in combi met T.ess! Heet ie Tiekel met zn achternaam? Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 28 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol do 26 jan 2012 - 7:11

Hahaha parel ik lig helemaal dubbel hier!! Zo erg is het nou ook niet! Schrijf zo meer maar er zijn twee meisjes die naar bed moeten!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 28 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Aimee do 26 jan 2012 - 7:33

Ik heb nog even geen tijd/energie om op iedereen te reageren, maar ik wil wel even wat vragen. Ik heb echt enorm last van kraamtranen. Gister hoorde ik het liedje 'born to die' en ik was meteende hele dag van slag. Vandaag vertelt mjjn tante over een collega van haar die vorige week is gestorven tijdens de kraamweek en sinds ze weg is kan ik alleen maar huilen. Ik ben me ineens nog meer bewust van stervelijkheid en heb daar erg veel moeite mee.
Hebben jullie hier ook last van gehad? En zo ja, hoe lang heeft dit geduurd?
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 28 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  mickey do 26 jan 2012 - 8:23

Kraamtranen heb ik niet gehad, maar wel inderdaad dat besef van sterfelijkheid. Ben nog steeds iedere ochtend blij als F huilt...
Gaat verder wel alles goed?
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 28 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 8:29

Ach Aimee!
Ik heb het ook wel (in bepaalde mate) gehad hoor!
Ik had het ook al tijdens mijn zwangerschap, het besef dat als ik overlijd er iemand anders voor mijn kindje gaat zorgen bijv., dat ik niet alles meer mee kan maken van haar, dat soort dingen.


Ook is mijn zus ooit een kindje verloren, en als ik daar teveel aan denk dan kan ik er ook in blijven, ik begrijp haar pijn meer en meer.

Laat het gewoon lopen is mijn advies.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 28 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 19:43

goedemorgen!!

hier weer een bedrijvige ochtend... J.ace om 6.15 de fles dus ben er maar meteen uit gebleven... Mijn was is dus al lekker gestreken, de meiden hun bedjes zijn al afgehaald en verschoond.. :-)
Lag gister wel al om 8 in bed! helaas een mindere nacht omdat M.erle veel geluid produceerde.. heel zielig huilen.. denk dat ze ziek aan het worden is, ze hoest ook heeeerlijk...
vanmiddag komt de fysio aan huis, ben benieuwd!!

@ aimee, lekker laten gaan en vooral aan toegeven.. je lichaam zit vol met hormonen.. je bent moeder geworden dat geeft zo'n impact..

@ parel, las dat je weer een goede nacht had!! lekker hoor!!

@ micky, zoooo die is lekker gegroeid!!! mooi hoor :-)

@ ayla, ik ga niet kijken op die site... :P lol! heb eigenlijk een shop verbod voor de kids en mezelf..... :- )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 28 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  mickey do 26 jan 2012 - 21:01

@Beegee: das inderdaad al een bedrijvig ochtendje. Ben er af en toe wel jaloers op hoor, hetgeen wat jij allemaal al doet zo vroeg op de dag. Wat vervelend voor M (en jullie ook) dat ze ziek wordt. Arm zeehondje Wink

Hier alweer een goede nacht, al de 4e achter elkaar. Hij sliep gister rond 22.45 en werd om 6.30 wakker. Was niet echt mopperig en ik was nog doooooodmoe, dus heb het nog even kunnen rekken tot 7.00 Wink Vandaag maar eens gaan strijken, heb alweer 2 manden vol staan... Ook vanmiddag even mijn neefje ophalen op de opvang. Eigenlijk zou een vriendin van mijn zus dat doen, maar die is ziek, dus mijn zus heeft gevraagd of ik dan wil gaan. Ach... geen probleem. Nu alleen maar hopen dat ik niet te lang blijf hangen bij mijn zus Wink We krijgen vanavond visite, dus wil nog wel het een en ander in huis doen.

Nou meiden... ik ga maar eens (een poging doen om te) strijken Very Happy
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 28 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 28 van 37 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 32 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum