Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

+24
Bruintje Beer
Flower_L
Pien
Poisongirl
Tiara
woezel
meisjesmama
Nana
Annie24
Happydobby
Floor
Supertalentje
Steep
koNijntje
Star007
Arwyn
blondje1313
mickey
*Lookie*
Lejow
studiebol
liesje
Ayla
joyce0606
28 plaatsers

Pagina 15 van 37 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 26 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 15 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol vr 13 jan 2012 - 23:01

Mickey lekker nachtje! En ik ben benieuwd wanneer je zus bevalt hoor!

Parel wat heb je uiteindelijk met L gedaan?

Hier alles goed! Gistermiddag was het heel gezellig met mijn oud collega's. En ik ben om 20 uur naar mijn vriendinnen gegaan! Heb een super leuke avond gehad! Heerlijk gekletst en gedanst en van alles ! Super. Kreeg nog een sms van mijn vriend dat V niet aan het huilen was en had hij er bij gezegd dat dat vast kwam door hoe ik de hele week naar boven was gegaan en haar getroost had! En had hij er bij gezegd dat hij vond dat ik een hele goede moeder was.... Aah vond ik echt lief dat hij dat zei. Was om 4 uur thuis dus had me al ingesteld dat ik misschien 2 of 3 uurtjes kon pitten maar toen begonnen de meisjes pas om half 9 te huilen! Haha ze snappen wat mama nodig heeft na een avond in de kroeg.dus toen hebben we ze fles gegeven en zijn we weer ff gaan pitten!

Nu net mijn ontbijt op dus ik ga ff douchen!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 15 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 23:11

goedemorgen,

hier een rommelige nacht... om 1.30 hoorde ik j.ace al.. dacht zou ros de fles van 23 vergeten zijn.. (lees in slaap zijn gevallen) maar dat was niet.. even speen gegeven en meneer sliep verder tot 4.. gerekt tot 4.30 en toen fles gegeven... daarna om 7.30 wakker en wat mopperen.... ligt sinds 10 weer in bed, niets was goed deze morgen.. (ach een mopper dagje mag ook wel een keer haha)

Ik ben al wezen lopen, heb me ingeschreven voor de marikenloop in Nijmegen... ben heeeel benieuwd! stok achter de deur voor de 5 km... :-)

@ studie, ahhh wat lief van je vriend!! en wat goed van de meiden zeg.. :-) die snappen het prima haha

@ micky, dans met je mee! haha...

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 15 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla za 14 jan 2012 - 2:31

Even snel want heb een bijna ontroostbaar meisje op 1 arm, dus maar 1 hand om te typen, maar denk dat ze aan het begin van een sprongetje staat weer... Vandaar het slechte drinken, en slecht slapen (overdag alleen gelukkig) en dus ontroostbaar sinds gisteren... De 4,5 maand sprong, kan vanaf 15 weken al beginnen (klopt precies) en kan 5-6 weken duren (omg Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 15 394967 )
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 15 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 za 14 jan 2012 - 2:55

Ayla, ons meisje heeft dezelfde symptomen als E, maar is nog 'lang' geen 15 weken, denk bij haar misschien aan regeldagen.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 15 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla za 14 jan 2012 - 3:29

Ja of toch de prikjes? Heeft L.otte die nu al gehad of niet? Ze is in ieder geval niet zichzelf.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 15 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla za 14 jan 2012 - 3:48

@Studie werken gaat lekker hoor, moet nog even een ritme vinden qua hier thuis ook alles bijhouden maar dat komt wel goed! Ik zou V. gewoon bij je nemen net wat BeeGee zegt, als ze daar behoefte aan heeft... Mooi dat je het naar je zin gehad hebt, is ook belangrijk!

@Parel lekker he, als ze een dagje zo goed slapen! Ik maak haar voor de laatste fles altijd wakker.

@Mickey ik heb dat in het begin ook een paar keer gehad, schrok ik wakker en dan sliep zij nog lekker, sliep ze gewoon ineens wat langer door haha.

@BeeGee mijn vriend moet om kwart over 3 's nachts zijn bed uit, dus hem de laatste fles laten doen is helaas geen optie haha, maar gisteravond heeft ze om 22:00 gehad en om 07:00 vanmorgen sliep ze nog... Dus ze kan het wel. Is het bij een mopper ochtendje gebleven of moppert ie nog steeds? Wink

@All gisteravond heeft ze om 10 uur de laatste fles gehad, maar wel 70 cc laten staan... Maar we waren ook weggeweest dus ze had weinig geslapen. Ze heeft wel tot 07:00 doorgeslapen, maar ook weer 70 cc laten staan, dus om half 9 was het drama... Hebben we samen nog tot 10 uur in bed gelegen, en sindsdien ist moeilijk slapen (zelfs in de draagdoek moeilijk, en huilen) en veel huilen. Nouja komt wel weer goed... Vriend zegt net dat ie denkt dat er een tandje doorkomt, maar dat lijkt me wel heel vroeg. We will see! Vanavond naar een feestje, mijn ouders komen oppassen smile
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 15 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 21:27

Goedemorgen!!

hier weer een rommelige nacht... j.ace hoorde ik om 3 en om 4 een fles gegeven.. zegt ros vanmorgen tsja die fles van 23 had ik niet gegeven was in slaap gevallen.. dus ik waarom heb je hem dan geen fles gegeven toen je naar boven kwam.. ohh niet aangedacht..grrrrrr
M.erle is poepie chaggo vandaag.. heeft al 2 keer op de gang gestaan....

@ ayla, is ze wat aan het regelen ofzo omdat ze van alles laat staan???

Alle mama's een fijn weekend gehad??
tis gewoon alweer bijnaaaa maandag.. poeh time flies... :-)

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 15 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla za 14 jan 2012 - 22:47

Ik weet het niet... Ik denk eerlijk gezegd dat ze over kan op 4 flessen, heb er een topic over geopend al. Ga het proberen zoals Darius zegt, daar had ik gisteren ook al aan zitten denken, en om 08:00, 12:00, 16:00 en 20:00 een fles van 200 aanbieden, wordt ze dan 's nachts nog wakker maak ik een flesje van 100 cc ofzo. Het zal wel goedkomen smile
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 15 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  mickey zo 15 jan 2012 - 1:17

@Beegee: oh jee.. een sjaggie meisje... En een vent die de fles vergeet te geven. Wat heb je daar nou aan? Wink

@Ayla: ik ben benieuwd of het gaat lukken om je schema om te gooien. Ze laat inderdaad veel staan van haar flessen, dus ze geeft het zelf aan.

@Studie: lekker hoor, een avondje op stap! Fijn dat het goed is gegaan en ook fijn dat de meiden je wat langer lieten slapen.

@All: het vreugdedansje van gister heeft geholpen, vannacht heeft hij geslapen van 23.30 tot 7.30! cheers Voeding gegeven en weer terug naar bed. Toen hoorde ik hem rond 10.15 al even, maar pas tegen 11.00 had hij er genoeg van. Hoorde hem wel steeds een beetje kletsen en niesen :P Mijn vriend was naar hem toe gegaan, dus ik intussen even plassen enzo. Kwam ik op zijn kamer, was F gewoon heel breed naar mijn vriend aan't lachen Very Happy Heb het op foto weten vast te leggen: zie FB.
Gisteravond waren we naar een vriendin op bezoek geweest. Ze woont nog thuis, dus haar ouders waren er ook. Maar hebben een leuke avond gehad. F heeft zich goed gedragen, heeft eigenlijk alleen maar geslapen. Toen hij wakker werd, en de sirene aan zette, zijn we naar huis gegaan. Thuis voeding gegeven en naar bed gebracht en zelf ook lekker naar bed gegaan. Ik merk dat ik niet meer zo'n avondmens ben als vóór de bevalling. Herkenbaar?
Vandaag maken we er een lekker pyjama dagje van. Moeten nog The Voice kijken, hadden vrijdagavond visite, dus hebben het opgenomen.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 15 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 2:18

middag,

hier 3 kids op bed... :-) naja me.rle is volgens mij aan het spelen. Maar goed wel op haar kamer:p.. I.ndy was binnen 5 min in diepe slaap. grappig is dan dat ze eerst een drama maakt dat ze niet moe is, maar vervolgens wel zo slapen!!
Ros is aan het rommelen en als iedereen uitgeslapen is lopen we naar mijn ouders toe..straks lekker pannenkoeken eten, dus lekker makkelijk!!

@ micky, zoo lekker dat het vreugdedansje zijn werk heeft gedaan!! cheers
wat goed dat je het hebt weten vast te leggen die smile!! dat is vaak nog het moeilijkste haha
ik ben ook geen avondmens meer..... ben dan moe :P

@ ayla, misschien is ze er dan idd aan toe... proberen en je zal het zo weten :-)

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 15 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla zo 15 jan 2012 - 8:53

Nou ze heeft net om 19:00 de fles leeggedronken, dus besloten dat ik nu om 22:00 geen fles meer geef, en afwacht of en hoelaat ze vannacht zelf komt... En ik ben best nerveus, maar ik moet het proberen, ze kan het best, ze is gezond kan het best zelf regelen

Ik ben zo bang omdat ik haar een keer zo koud en wit en licht ademhalend heb gevonden, toen had ze 10 uur geen fles gehad en was dus te lang Embarassed
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 15 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 8:55

Ayla schreef:Nou ze heeft net om 19:00 de fles leeggedronken, dus besloten dat ik nu om 22:00 geen fles meer geef, en afwacht of en hoelaat ze vannacht zelf komt... En ik ben best nerveus, maar ik moet het proberen, ze kan het best, ze is gezond kan het best zelf regelen

Ik ben zo bang omdat ik haar een keer zo koud en wit en licht ademhalend heb gevonden, toen had ze 10 uur geen fles gehad en was dus te lang Embarassed

anders je man even laten kijken als hij uit zijn bed gaat... :-) misschien dat het geruststelt.
(anders zelf kijken, kan ook nog)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 15 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Annie24 zo 15 jan 2012 - 8:57

Parel; hoe is het inmiddels met de medicijnen?
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 15 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla zo 15 jan 2012 - 9:06

Ja ze ligt bij ons op de kamer en luister 's nachts eigenlijk altijd of ik haar hoor ademhalen, meestal geeft ze dan net een iets harder zuchtje, net of ze het weet Very Happy Dus ik kan het zelf ook wel horen. Ik vind het gewoon even spannend, ik ben me echt kapot geschrokken toen. Maarja, toen was ze pas 4 weken, nu al bijna 14 weken.

Parel ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 15 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 9:09

Annie24 schreef:Parel; hoe is het inmiddels met de medicijnen?

Het gaat prima! Mogen niet klagen. Spugen doet ze nog steeds af en toe, maar dan is het melk en ruikt het ook naar melk. Geen zuur meer gelukkig cheers

Ohja, vrijdagavond heb ik na TVOH om half 1 nog een fles gegeven, heb haar wakker gemaakt omdat ik zelf nog wakker was, en ze anders als ik net lekker lag te slapen vast wel was gekomen, daar heeft ze lekker van gedronken en is daarna weer gaan slapen.

Mijn vriend is vandaag met voetballen verkeerd neergekomen, een vriend van ons kwam ineens zijn auto terugbrengen en stapte zo met zijn sleutels ons huis binnen, bleek dat mijn vriend in het ziekenhuis was! Hij wilde me niet ongerust maken, dus had niet gebeld totdat hij zeker wist wat er aan de hand was. Hij heeft dus zijn elleboog gekneusd, en blijft nu een week lang thuis om het rust te geven. Ben benieuwd! Nu heb ik niet 1, maar 2 mensen om voor te zorgen .. wel irritant want hij kan L ook niet oppakken of aankleden ofzo ..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 15 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla zo 15 jan 2012 - 9:12

Oh wat fijn Parel! Van L. dan he, van je vriend is niet fijn Very Happy Hoop dat hij snel opknapt, en nu kan hij wel lekker met L. op de bank hangen Very Happy
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 15 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Annie24 zo 15 jan 2012 - 9:16

Parel; wat fijn dat de medicijnen aanslaan!

Balen van je vriend! Hier ook zo'n voetbalvent die al genoeg heeft gehad de afgelopen 10 jaar Rolling Eyes
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 15 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 9:27

Inderdaad erg fijn! Het is nu net een gewone baby :P We hoeven pas over 6 weken terug te komen. Kan ook merken dat ze echt een inhaalslag aan het maken is, ze slaapt steeds makkelijker in en wat langer door, in haar eigen bed, begint te lachen en te kletsen, het is een heel ander kind.

Annie ; ik hou ontzettend veel van voetbal, en dit is de 1ste keer in 24 jaar dat mijn vriend een blessure heeft waarmee hij thuis moet zitten. Hij heeft wel al een paar keer een schoen op zijn hoofd gehad, ook erg sexy Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 15 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  joyce0606 zo 15 jan 2012 - 9:31

parel: wat fijn dat het nu goed gaat met de kleine meid! lekker dat ze nu goed slaapt!!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 15 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 9:43

joyce0606 schreef:parel: wat fijn dat het nu goed gaat met de kleine meid! lekker dat ze nu goed slaapt!!

Ja, heerlijk! Ze slaapt nog steeds niet door hoor, komt gemiddeld nog 1 a 2x per nacht, maar ik geloof dat ik daar aan gewend ben geraakt! Het is wel heel fijn dat er ritme in komt, ik kan haar nu s'middags bijvoorbeeld ook zo een goed 1,5 uur in haar bedje leggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 15 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  joyce0606 zo 15 jan 2012 - 9:45

Parel schreef:
joyce0606 schreef:parel: wat fijn dat het nu goed gaat met de kleine meid! lekker dat ze nu goed slaapt!!

Ja, heerlijk! Ze slaapt nog steeds niet door hoor, komt gemiddeld nog 1 a 2x per nacht, maar ik geloof dat ik daar aan gewend ben geraakt! Het is wel heel fijn dat er ritme in komt, ik kan haar nu s'middags bijvoorbeeld ook zo een goed 1,5 uur in haar bedje leggen.

lekker! zo kom je zelf ook nog toe aan dingen!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 15 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Annie24 zo 15 jan 2012 - 9:50

Parel schreef:Inderdaad erg fijn! Het is nu net een gewone baby :P We hoeven pas over 6 weken terug te komen. Kan ook merken dat ze echt een inhaalslag aan het maken is, ze slaapt steeds makkelijker in en wat langer door, in haar eigen bed, begint te lachen en te kletsen, het is een heel ander kind.

Annie ; ik hou ontzettend veel van voetbal, en dit is de 1ste keer in 24 jaar dat mijn vriend een blessure heeft waarmee hij thuis moet zitten. Hij heeft wel al een paar keer een schoen op zijn hoofd gehad, ook erg sexy Wink

Wat een verschil hé dan, nu je merkt dat de medicijnen aanslaan.

Mijn vriend is keeper, dus helaas is hij meestal de pineut. Fijne spelers die doorlopen of nét nog even proberen de bal te raken, maar dan dus mijn vriend raken Rolling Eyes We zijn bijna 11 jaar samen en hij heeft gelukkig nog nooit iets gebroken. Wel 2x een schop op zijn hoofd gehad en knock-out gegaan op het veld (op de brancard van het veld en met de ambulance naar het ziekenhuis) Aan de zijkant van zijn bovenbenen is geen haartje meer te vinden. Hij glijdt zo vaak over het veld dat het alleen maar ruw/beschadigd is van de schaafwonden Rolling Eyes
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 15 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol zo 15 jan 2012 - 10:08

Ayla ik ben heel benieuwd hoe het gaat vannacht! was ze verder al wel iets beter te pas?

Beegee iedereen lekker geslapen? Hoe waren de pannenkoeken?

Blondje hoe is het bonjour met L?

Joyce hoe gaat het bij jou?

Parel fijn dat je positiever klinkt! Gelukkig helpen de medicijnen.

Hier alles goed! Vrijdag dus goed op stap geweest,zaterdagmiddag even een klein dipje maar toen ff een uurtje op de bank gelegen. S avonds nog een feestje van de overburen gehad. En vanmorgen werden de dames weer om kwart over 8 wakker! Heerlijk. Toen heb ik nog ff lekker een bosritje gemaakt en vanmiddag is de broer van mijn vriend nog ff langs geweest.
Morgen is mijn vriend nog een dagje thuis maar we hebben nog geen bijzondere plannen.
[/color]
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 15 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 10:16

Studie, jouw meiden slapen écht lekker!
Krijgen ze dan alleen nog maar een fles om 23 uur, of niet? Dat vind ik dan wel echt heel erg knap, dat jij 2 meisjes door kan laten slapen, ik heb er maar 1 maar dat lukt niet .. kan je even een weekje ruilen? Wink Kan je dr effe heropvoeden :P


Annie ; mijn vriend is verdediger, dus hij krijgt er ook wel eens mee te maken, al is hij vaak degene die tackles maakt, omdat er dan iemand doorbreekt. Mijn vriend voetbald overigens lang niet zo hoog als jouw vriend geloof ik. Hij voetbald wel in het 1ste, maar dan 3de klas (en volgend jaar waarschijnlijk weer 4de Laughing).

Joyce ; jaaaa heerlijk, mijn huis is ook ineens weer schoon Wink omdat ik s'ochtends (behalve in het weekend) ook om 7 uur opsta, kan ik alles lekker bijhouden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 15 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Pien zo 15 jan 2012 - 10:37

Ayla schreef:Nou ze heeft net om 19:00 de fles leeggedronken, dus besloten dat ik nu om 22:00 geen fles meer geef, en afwacht of en hoelaat ze vannacht zelf komt... En ik ben best nerveus, maar ik moet het proberen, ze kan het best, ze is gezond kan het best zelf regelen



Vraag me even af wat je bedoeling dan is? Dat ze de hele nacht doorhaalt? Want ik vind persoonlijk vanaf 7 uur tot de volgende ochtend wel erg lang voor een baby van goed 3 maanden oud.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 15 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 15 van 37 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 26 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum