Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

+24
Bruintje Beer
Flower_L
Pien
Poisongirl
Tiara
woezel
meisjesmama
Nana
Annie24
Happydobby
Floor
Supertalentje
Steep
koNijntje
Star007
Arwyn
blondje1313
mickey
*Lookie*
Lejow
studiebol
liesje
Ayla
joyce0606
28 plaatsers

Pagina 32 van 37 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 32 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 3:54

joyce0606 schreef:beegee: ik ben daar niet echt bekend mee met BHS, ik moet volgende week naar het CB misschie weten hun wat...

de kleine van Sjonno die doet dat of heeft dat gedaan, volgens mij van Lieskuh ook... er is een topic over geweest ooit. Anders ff google....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 32 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Star007 ma 30 jan 2012 - 3:57

@ Supertalentje: Nou als ze verstandig zijn kopen ze het terug , anders gaat de korting niet terug naar hun en maken wij dikke winst Laughing Maar wat ik zo om me heen hoor van vrienden enzo kopen ze het dus altijd terug .
Leuk dat je zo verliefd bent op jullie kleine vent haha en natuuuuurlijk is hij de allerknapste, dat vind iedere mama van haar kind Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 32 561177 enne poep die naar bloemetjes ruikt... nou ik vind D. ook heeeel lief, knap,leuk etc. Maar van haar poep ga ik soms toch echt kokhalzen :P

@Joyce: Oehh dat is schrikken. Aangezien hij dit al 2 x heeft gedaan, zou ik toch even de huisarts of K.A hierover raadplegen ? of overdrijf ik dan...Rolling Eyes
Vervelend dat je het nog moeilijk hebt wat betreft de zwangerschap enzo. Ik kan me echt voorstellen hoe jij je voelt. Bij mij is het ook nog niet weg hoor, maar wel wat minder. Ik wil nu ook zo snel mogelijk een huisje voor ons gezinnetje i.p.v ons appartement. Voor de ruimte, maar stiekem ook zodat we straks na de zomer weer aan de slag kunnen voor een 2e Laughing ( vind mijn vriend gelukkig ook prima haha) en ondertussen geniet ik natuurlijk vol op van onze kleine meid hoor.
Gelukkig doet K. het al wat beter in de nachten ! Hij ziet er ook goed uit, lekker wat aangekomen lijkt wel Very Happy ( zag de foto op fb).

@BeeGee: Dus jij hangt vanavond waarschijnlijk voor de nieuwe tv Laughing Vanavond komt er weer een nieuwe aflevering van Teen mom .. dus ik hang dan wel lekker voor de buis ,daar komt J.ace zijn naam ook vandaan is het niet?
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 32 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 3:59

Star007 schreef:
@BeeGee: Dus jij hangt vanavond waarschijnlijk voor de nieuwe tv Laughing Vanvond komt er weer een nieuwe aflevering van Teen mom .. daar komt J.ace zijn naam ook vandaag is het niet?

yep!! volg die serie nu ook, zeker ook omdat ze nu de vervolg hebben dus na 1 jaar.. op 21.00 komt op tlc one born every minute dat is ook een leuke serie

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 32 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla ma 30 jan 2012 - 4:23

Supertalentje, zoals jij het nu uitlegt snap ik het ook wel, alleen ik las de post van ckc als: Wat fijn dat ze al geboren wordt! En dat schoot bij mij verkeerd. Want indd, een kindje hoort geboren te worden tussen de 37 en 42 weken, en niet met 29. En ik twijfelde om de opmerking te plaatsen, want ik gun ckc ook echt gewoon een lief gezond kindje en een zwangerschap! Ik weet hoe moeilijk ze het ermee heeft. Kun je dit overbrengen naar ckc? Wink

Blondje en Joyce dankjewel, ik voelde me er ook echt lullig om, maarja iedereen heeft gequote kan het niet meer weghalen. Ik ben dus niet helemaal gek. Krijg ckc ook niet meer aan haar verstand dat ik het niet lullig bedoel, helaas.

Joyce ik denk ook aan breath hold spell, dochter van rejoy heeft het ook 2x gehad, die heeft er toen een topic over geopend

Nu even snel eten vanavon de rest!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 32 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Star007 ma 30 jan 2012 - 4:33

BeeGee schreef:
Star007 schreef:
@BeeGee: Dus jij hangt vanavond waarschijnlijk voor de nieuwe tv Laughing Vanvond komt er weer een nieuwe aflevering van Teen mom .. daar komt J.ace zijn naam ook vandaag is het niet?

yep!! volg die serie nu ook, zeker ook omdat ze nu de vervolg hebben dus na 1 jaar.. op 21.00 komt op tlc one born every minute dat is ook een leuke serie

Oke zal ik vanavond eens kijken Laughing
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 32 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  mickey ma 30 jan 2012 - 4:58

Voor Joyce: Breath Holding Spells houdt in dat K zijn adem in houdt. Het kan verder geen kwaad, maar het is wel heel eng. Het zoontje van een collega heeft het ook en is een paar keer flauw gevallen. Hij wordt dan ook helemaal blauw. Waar het door komt, is niet bekend, maar het kan geen kwaad. Wat je absoluut NIET moet doen is schudden met K als hij dit doet. Gewoon vast houden en zorgen dat hij zich niet kan bezeren is het beste wat je kunt doen. Je kunt proberen hem te laten schrikken door zijn naam hard te roepen of in je handen te klappen of door in zijn gezicht te blazen. Op die manier "herinnert" hij zich weer dat hij moet ademen.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 32 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  MissD ma 30 jan 2012 - 7:05

Jemig, wat is er veel bijgeschreven in een korte tijd zeg!!

Hier een heel goed weekend gehad. T. heeft goed geslapen, en maar 2 keer wat overgegeven. Ik houd haar nu na de voeding bijna een half uur rechtop, en dat lijkt te werken! Van het weekend beide dagen kraamvisite gehad, weer leuke kleertjes voor ons meisje gehad.

@Parel; T. gebruikt ook gewoon een speen hoor Wink niet zo heel vaak. Meestal geef ik hem als ik zie dat ze veel zuigbehoefte heeft, maar ze gooit hem er vaak al snel uit.

@Beegee; Beterschap met M.

@Star; Leuk een bezichtiging van een huis,moet je jullie appartement nog gaan verkopen?
Wij wonen in een drive-in woning. Beneden hebben we een garage, tuinkamer (4e slaapkamer) en wat opbergkasten. Op de eerste verdieping woonkamer, keuken, toilet en opbergkast, en 2e verdieping 3 slaapkamers en een badkamer.
Voldoende ruimte dus voor ons. Maar nog genoeg te doen, gaan komende zomer de woonkamer en keuken helemaal doen (stucken, verven, nieuwe vloer, nieuwe keuken en nieuwe meubels).

@Joyce, wel even schrikken zeg van K. Misschien inderdaad wel bhs. Mijn zusje haar zoontje heeft hier ook veel last van gehad, met name als hij huilde ging hij zo lang door, totdat hij geen adem meer kreeg, blauw werd en zo slap als een pop. Was hartstikke eng, moesten vaak blazen in zijn gezicht of een koude doek tegen hem aanleggen om hem weer "bij" te krijgen.De huisarts vertelde ons toen dat het niet iets was om ons druk om te maken (ondanks dat het er eng uit zag), hij vertelde ons dat de hersenen vanzelf weer het signaal "adem halen" krijgen. Maar we voelde ons er toch niet prettig bij.

Hier verder geen nieuws. T. is net naar bed toe, en wij gaan lekker een avondje bankhangen. Morgen weer kraamvisite, en visite van een vriendinnetje van me. Verder lekker genieten met zijn drietjes aangezien mijn man deze week (en waarschijnlijk volgende week) vakantie heeft.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 32 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 8:50

Ben ik ook weer even! Wel even een enigszins egoĂŻstische update.

Vanmiddag weer in het ziekenhuis gezeten. De kinderarts had gezegd (hadden 6 weken tussen de controles zitten) dat ik weer moest langskomen als het mis leek te gaan. Sinds ze de prikjes heeft gehad is ze helemaal van slag, ze drinkt al een hele poos haar flessen niet leeg, lijkt geen rust te hebben, en slaapt ontzettend onrustig. Eerst is ze vrolijk en rustig en uit het niks begint ze keihard te krijsen, overstrekt zich en stopt niet meer totdat de pijn lijkt weggeëbt. Het is echt heel erg zielig! Het is nu dus geen maagzuur, maar gewoon een soort water wat ze af en toe opgeeft, heel sneu. Er kwam vandaag weer zoveel uit en dus die pijn, dat het in mijn opinie geen sprongetje kan zijn. Want pijn hoort er niet bij, en het is écht huilen van de pijn. De kinderarts zag het ook, en morgenochtend hebben we een gesprek bij de huilpoli om er even over te praten en de fysio kijkt er morgen of vd week even naar.

Het is vervelend want ze slaapt onrustig, en ik word er ook niet wakkerder van. Gelukkig deed ze het ook bij de kinderarts en was mijn schoonzusje mee die toevallig bij me was, dus ik ben toch niet gek. Ik blijf idd 150 aanbieden, maar ze was wel 50 gr afgevallen en daar schrok ik van. Normaal groeide ze 200 in de week! En ze is afgelopen donderdag nog gewogen.

Ook is het een gedoe met de opvang, mijn openingstijden conflicteren zo met de opvang die we in gedachten hadden en hebben aangevraagd, dat we het contract ook weer hebben opgezegd. We hebben alleen wel 2 maanden opzegtermijn, dus ze gaat wel per 1 mrt, en dan vanaf 1 mei gaat ze mee naar mijn werk (ik werk ook in de kinderopvang). Dan kan ik haar brengen en halen steeds, kan ze de uren gaan die ik werk, en mocht ik eens extra moeten werken dan hoeven we niet voor de opvang te betalen, dus dat is erg fijn.

Voor de rest gaat het wel hoor, ik geniet zeker van mijn meisje, maar ik heb ook wel heel veel zorgen. Helaas is het iets waar ze overheen moet groeien en werken de medicijnen wel tegen het maagzuur maar verre van tegen het spugen. Wel zit ze grotendeels in 62, dat vind ik dan wel heel stoer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 32 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Aimee ma 30 jan 2012 - 8:52

Ach Parel wat een zorgen! hug
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 32 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 9:07

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 32 Img1262581556Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 32 Img1262581643Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 32 Img1262581696

Ohja, wij wonen in een rijtjeshuis.
Een ouder huis en we hebben het helemaal opgeknapt.
Boven hebben we 3 slaapkamers en een badkamer, en een vaste trap naar zolder en daar is dan ook nog een slaapkamer gecreeërd.

Het hele huis is in dezelfde sfeer zoals boven te zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 32 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla ma 30 jan 2012 - 9:08

Zou er misschien iets vast zitten Parel, waardoor ze blijft spugen? Misselijkheid van de pijn? Weet niet of dat kan hoor. Komt ie weer: Waarom ga je niet is naar een osteopaat? Baat het niet schaadt het niet Wink

Mooi huisje!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 32 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 9:42

Daar heeft de kinderarts ook al naar gekeken, er zit echt niks vast.
Morgen zien we waarschijnlijk wel de fysio, dan zal ik het nog even navragen.
Het is geen overgeven trouwens, het is echt melk teruggeven, zuur ruikt het niet, maar er zat gewoon geen melk meer in waardoor het waterig was.


Komt allemaal wel goed, ze was zo doodversleten dat we dr om half 7 gebadderd hebben en daarna een flesje hebben gegeven op dr kamer. Daarna lag ze zo in dromenland. Ze is nog wel 2x wakker geworden, de ene keer een speen en de andere keer is ze denk ik weer in slaap gevallen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 32 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 9:43

Aimee ; dank je!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 32 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla ma 30 jan 2012 - 9:48

En "gewoon" krampjes? Zou haar wel even helemaal goed na laten kijken, zeker als je denkt dat ze pijn heeft, maar dat zal je wel doen...

Onze kleine vreetzak heeft trouwens op de opvang 2 flessen van 210+7 op... Ik hoop dat de papfles 's avonds werkt, anders moet ik toch eerder aan de bijvoeding geloven, wil ook niet 2 maanden met een kind zitten wat niet tevreden is (wordt er strontchagerijnig van....)
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 32 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 10:08

Ja hoor, ze is vandaag alweer binnenstebuiten gekeerd!
Sowieso wil ik dat ze haar nakijken, en we waren ook wel een beetje de infacol aan het afbouwen, maar die houden we er nu toch maar weer in. Ik word er ook chagrijnig van hoor, puur omdat ik niet weet wat ik ermee aanmoet. Maar ik zou toch wel willen dat ze iets meer gaat drinken, ben die kleren in 56 nu wel zat Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 32 166342

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 32 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  joyce0606 ma 30 jan 2012 - 10:23

parel: pfff schiet ook niet op zeg bij jullie! ik geef K nog bij elke voeding trouw de infacol, hij heeft inmiddels geloof ik al 6 potjes erdoorheen gewerkt, ik durf nog niet af te bouwen, aangezien hij nu met de infacol ook nog steeds wel krampen heeft. Maaaar je kleine meid doet het wel super!! nu lekker in maat 62! hier is kaj pas naar maat 56 gegaan en is paar weken ouder! dus ze komt wel lekker aan! ik hoop voor jullie dat ze tegen de 3 maanden een beetje eroverheen gaat groeien! ik merk met k wel verbetering maar goed wij nemen dan ook alle voorzorgmaatregelen....nu hebben we weer het volgende issue....



all: wat betreft BHS ga ik dit eve navragen bij het CB, het valt wel op dat het vaak is als hij een dag daarvoor een drukke dag heeft gehad met veel nieuwe indrukken....nu durf ik dus niet zoveel meer met op stap te gaan, of nieuwe dingen uit proberen...pfff...straks ben ik er 10 uur op een dag niet als ik werk...goh jippie kijk er nu al naar uit....
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 32 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla ma 30 jan 2012 - 10:26

Haha snap ik, en ik schrik er eigenlijk een beetje van dat ze is afgevallen! Hoop dat jullie wel iets kunnen vinden, ze heeft niet zomaar pijn natuurlijk

Owja volgens mij is E. ook al bezig aan een tandje... Ze had vanmorgen en vanmiddag echt knalrooie wangen, ze stond bijna in de brand Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 32 394967 Bahh moet afscheid nemen van mn kleine baby meisje, ze wordt zo snel groot!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 32 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla ma 30 jan 2012 - 10:28

Joyce zoek het anders is op op google, of het topic van rejoy... Daar staat best veel info, vaak komt het doordat ze schrikken of helemaal overstuur raken. Het kan geen kwaad en hij groeit er wel overheen!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 32 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 10:37

Ze was 50 gram maar afgevallen Ayla, ik schrok er ook wel van! Maar het was de weegschaal in het zh en de weegschaal op het cb. Ga kijken of ik dr morgen gewoon weer kan wegen. En woensdag ga ik naar het weeguurtje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 32 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla ma 30 jan 2012 - 10:40

Ja maarja, dat het een paar gram per weegschaal scheelt lijkt me logisch, en kan, maar 50 gram? Op zo'n klein lijfje? Ben wel benieuwd wat de weegschaal op het cb zegt dan.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 32 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Supertalentje ma 30 jan 2012 - 11:58

Nou, de babytijd is voorbij! Meneer slaapt ineens niet meer na zijn fles... Vanaf dat ie geboren is tot vanmiddag sliep meneer na de fles, legde ik hem in bed, begon uren later pas weer te huilen, schone broek, fles erin en weer verder slapen. Bij mij slaapt ie ook niet meer, hij huilt niet, maar blijft gewoon wakker, maar in zn bed begint ie dus wel te gillen! Ik heb alles uit de kast gehaald maar nu ik 'm voor de tv gezet heb in wipper op schommelstand issie stil maar dit is juist wat ik niet wil.

Ok, wat ga ik dus vanaf nu met hem doen als ie wakker is? Ik kan niet met hem spelen ofzo (hij is pas 4 weken, dus een potje rummikub kan ik vergeten) en om nou hele dagen met hem op schoot te gaan zitten is niet goed voor mn blaas ;-)

Vraag 2; wat ga ik vannacht doen? Hij krijgt nog steeds een nachtvoeding en ik heb geen zin om van 2 tot 4 uur met 'm te gaan zitten vannacht, ik ben ook moe...

Gelukkig, voor de tv werkt ook maar 10 min, hij ligt nu naast me op de bank om zich heen te kijken, fijn... Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 32 394967 Oh ja, ik heb alles gecontroleerd, alles is goed, maar hij is gewoon wakker. Ik kan 'm wel bij mij in bed leggen, maar dan kan ik niet zo goed slapen (ik slaap echt met 1 oog en oor open als ie naast me ligt) en met een beetje pech begint meneer dan alsnog te gillen want hij wil nog niet slapen... Wat nu?!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 32 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 15:00

Ik breek even in n.a.v. jouw post Supertalentje. Hier heeft kleine man vanaf het begin juist haast nooit volledig geslapen tussen voedingen door, in ieder geval overdag niet. Wat ik dan met 'm doe? Als hij een beetje ontspannen is na de voeding leg ik hem in bed of box, kijk even of dat hem bevalt en zo niet komt hij lekker bij me. Dat beperkt me wel heel sterk in m'n activiteiten (als hij niet zo rustig is dat hij met mij wil 'spelen' kan ik alleen tv kijken of internetten op de iPad), daarom hebben we nu ook een draagdoek gekocht zodat hij bij mij kan zijn en ik ondertussen toch wat gedaan kan krijgen. Moeten binnenkort maar 's gaan oefenen met knopen. 's Nachts gaat ie naast m'n man in bed als ie niet in z'n bedje wil (komt paar keer per week voor).

Jij hebt het tot nu toe 'luxe' gehad:) Ik zou proberen om gewoon zo veel mogelijk in te springen op zijn behoeftes (of dat nou in de box liggen of bij mama zijn is) en je daarbij niet teveel bezighouden met hoe het voorheen was of hoe het zou moeten gaan als het aan jou lag. Hij heeft daar toch geen boodschap aan, dus m.i. kun je dat het beste loslaten en je gewoon voegen naar zijn wensen. Dat lijkt me uiteindelijk voor jullie allbei het prettigst. En elke dag is anders, als het een dag wat zwaar valt voor jou is er altijd weer een nieuwe dag morgen en dus nieuwe kansen.Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 32 561177

Edit: zodra de tv zijn aandacht gaat trekken (nu heeft hij nog niet door dat er iets te zien is) gaat ie uit en zal ik vooral veel lezen. Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 32 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  joyce0606 ma 30 jan 2012 - 17:48

supertalentje: je hebt inderdaad "luxe" gehad dat hij weer gaat slapen na de fles. vanaf dag 1 slaapt mijn meneertje echt niet na de fles, en dat is nog niet anders nu.....vanacht weer paar uur wakker geweest, wat doe je eraan? ik ben bank niet zo veel! ze hebben nog geen dag en nacht ritme, dus ja ze zijn wakker wanneer ze wakker zijn en houden geen rekening met ons ritme...en je moet is weten hoe moe ik ben, maar ach daar wen je ook aan hoor! alleen is het wel vervelend dat je eerst "verwend" bent met zijn slapen en hij nu veel wakker is, het hakt er zeker in!

ik merk ook dat de TV afleidt, door het licht en dan gaat hij al helemaal niet slapen, dus geen TV meer als we op bed liggen. en na zijn laatste fles gaan we naar boven (rond 2300uur), ritme en regelmaat doen soms wonderen....

ik hoop dat hij snel weer een ritme heeft (hij kan ook een sprongetje hebben...daar worden ze ook onrustig van) want het is wel slopend.......
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 32 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 19:25

Overdag krijgt ze gewoon overal en nergens de fles, maar om 7 uur gaan we wassen/in bad, pyama aan en in het donker krijgr ze dan een fles en daarna gaat ze naar bed. Om 11 uur maak ik dr wakker en krijgt ze een schone luieren een fles in het donker. Daarna slaapt ze allebei eigenlijk gelijk weer. Eerst keer was even wennen maar nu hebben we een ritme.

En die tv staat hier toch al de hele dag aan, ik ga niet heel pedagogisch zeggen dat ik hem voor dr uit doe, want dat doe IK niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 32 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 19:55

goedemorgen,

hier weer een prima nacht.. als ik even terug lees klop ik enorm af met wat een gemakkelijk kereltje dat we hebben. Al kan weet ik wel hoe vervelend het is als de kleine niet slaapt na de fles en dan in de nacht lang wakker te moeten zijn... (dit deden de meiden, dat waren echte spookjes)
J.ace heeft om 4.30 een speen gehad, natuurlijk op zijn buikje gelegd en meneer daarna om 7 wakker gemaakt worden..
M.erle hoest nog flink maar heeft nog geen koorts, gister ook niet boven de 38,4 uit gekomen dus gaat al goed.

hier intussen alweer 2 bekers drinken over de vloer.... Evil or Very Mad Evil or Very Mad oehhh daar kan ik niet tegen...

@ parel, ook ik stip het toch even aan hoor de osteopaat.... ik denk echt dat je daar wat aan kan hebben... een vriendin van me haar kindje had ook reflux maar de osteopaat kon ook voelen dat er nog wat gekanteld was (ik meen haar maagje) en dat heeft hij op een bepaalde manier kunnen stimuleren na 2 keer geweest te zijn had ze nog steeds reflux maar in vele mindere mate pijn. (maar goed ik ben ook echt voor de osteopaat haha)

had de KA er verder nog wat over te zeggen? en van dat afvallen, zou me niet te druk maken om 50 gram.. de ene week groeien ze meer als de andere... en misschien is ze de vorige keer net na de voeding gewogen, of heeft ze nu nog niet gepoept en geplast... 50 gram is niet veel he.
haha al maatje 56 beu.... :-) jij hebt vast een gave gardarobe maatje 62:P

hier staat de tv ook veel aan, als ik hem uit doe zet M.erle hem aan.. het leuke is dat ze niet eens kijkt maar gewoon het geluid.. en als ze dan bumba hoort ofzo dan gaat ze als een speer kijken :-)

@ MissD, heerlijk toch avondje bankhangen!!!

@ sp, ik zou ook de draagdoek aanschaffen... J.ace ligt hier veel in de box.. soms mobiel aan of zo'n projector..




Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 32 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 32 van 37 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum