Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

+24
Bruintje Beer
Flower_L
Pien
Poisongirl
Tiara
woezel
meisjesmama
Nana
Annie24
Happydobby
Floor
Supertalentje
Steep
koNijntje
Star007
Arwyn
blondje1313
mickey
*Lookie*
Lejow
studiebol
liesje
Ayla
joyce0606
28 plaatsers

Pagina 27 van 37 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 32 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 27 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 3:02

Poisongirl schreef:BeeGee waar woon je? Dan kom ik in mijn prinsessenjurk Laughing ik woon in ** je bent welkom hahaHij is eigenlijk best vaak tussen twee voedingen constant wakker. Zeker een keer per dag, maar meestal is dat tussen 14 en 18 uur... Spreek je J.ace eigenlijk uit als djees of als djeesie (ofziets, haha)


Laatst aangepast door BeeGee op do 26 jan 2012 - 1:46; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 27 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol wo 25 jan 2012 - 4:30

Beegee, de kids weer naar huis gestuurd:-)

Zo ik had na dat ik de was had opgevouwen ook maar ff gestofzuigd en gedweild is dat ook weer gedaan! DAarna de meiden weer eten gegeven, en sindsdien is V een beetje jammerig... het is allemaal ff niet goed. Het zijn echt twee hele andere kindjes, L is heel rustig, ligt nu ook in de box te kijken,vind haar mobiel heel interessant.. maar V die kan het best snel op een huilen zetten.. Grappig om het verschil te zien..

Mijn vriend is nu pas op weg naar huis, wel laat, dus dat wordt laat boodschappen doen en laat eten, maar goed we hoeven niet weg vanavond dus het maakt niet zoveel uit...
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 27 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Poisongirl wo 25 jan 2012 - 8:06

BeeGee O.ss is wel een stukje rijden een uur ongeveer. Beetje ver voor een verkleedpartijtje.. Maar misschien een keertje theeleuten, neem ik J.ason mee en kunnen hij en J.ace samen spelen smile Wink
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 27 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 8:23

Goooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeedenavond! (beeld je even de stem van Gaston in!)

Het was vandaag kennelijk (hier op het forum te zien dan) echt een schoonmaak-thuisbllijf-dag Laughing

Ik heb vandaag ook op het gemak het huis schoongemaakt, beetje getroeteld, kraambezoek gehad en gekookt. L. heeft weer lekker bijgeslapen en is dól op de babygym. Als je er tegen aanstoot (balletje laat rollen) dan maakt hij een muziekje. Dat heeft ze nu ook door, dus ze mept als een malle tegen dat ding aan haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 27 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla wo 25 jan 2012 - 8:23

Poison we zijn al bezig met een meeting organiseren (nouja, even kijken wie er allemaal mee wil doen haha) in de vriendin gezocht pijler staat een topic!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 27 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 8:27

Ohjaaaa, morgen krijgt onze kleine meid haar eerste prikjes en ik ben héél benieuwd of ze weer gegroeid is! En wil ook even dr lengte opmeten op het cb, want ik merk dat sommige broeken best kort worden! Of ik was te heet, of madame groeit te snel Laughing

Ennnnnnnn ... zoals jullie in het topic van truestar konden lezen, is mijn beste vriendinnetje vanmiddag gestript en we (zij, ik, haar vriend) zijn heel hard aan het hopen dat het vanavond/vannacht nog doorzet. Zo stom, ik ben zenuwachtiger dan bij mijn eigen bevalling haha hoop iig dat L niet teveel last gaat krijgen van de prikjes, want als Frits (truestar krijgt een ventje) geboren is, dan gaan we naar het ziekenhuis een halfuur/3 kwartier verderop. Hoera!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 27 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla wo 25 jan 2012 - 8:37

Parel ik wilde aan jou al vragen hoe het met truestar ging, ik hoop ook dat het doorzet! Krijgt ze een koningskoppel, wauw! Hoop dat L. niet teveel last van de prikken krijgt, maar zoals je bij studie en mij kan zien kan het heel erg verschillen. Hoever is true nou, week of 36-37?
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 27 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol wo 25 jan 2012 - 8:57

Parel spannend hoor van truestar! Ik zal voor haar en jouw duimen.
Ben benieuwd hoe l de prikjes gaat vinden. Het verschilt volgens mij heel erg per kind, maar het komt vast goed. Welke maat kleren heeft ze aan?

En dit is nu al de 6e avond dat V niet is gaan huilen om half 9 dus ik denk dat ze er weer door heen is:-)
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 27 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 9:01

True is vrijdag 38 weken. Ze heeft idd al een dochter van (bijna) 5, dus idd een koningskoppel! Ze is vanmiddag gestript, en verliest nu wat bloed, maar voor de rest schiet het niet echt op. We houden goede hoop (en de telefoons aan) dat het vannacht op gang komt! Ze is er ook wel echt klaar mee, veel pech hebben ze ook al gehad. Vannacht zei mijn vriend (toen ze smste dat ze in het zhuis was weer) ; 'oh wat spannend! nou goed, ga jij dan maar eventjes proberen te slapen nog' haha, alsof ik een klein kind ben die op dr verjaardag zit te wachten Laughing

Wat was het verschil ook alweer tussen die van jou en die van studie?
Huilde E veel?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 27 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla wo 25 jan 2012 - 9:12

Nee E. reageerd(e) er nauwelijks op. De meiden van studie huilde juist veel bij de eerste, maar bij de tweede niet meer, toen sliepen ze veel (handig zo'n geheugen haha). Even totaal wat anders, soms lees ik de reacties, reageert er iemand op iemand anders, en dan denk ik echt "huh, heeft ze dat getypt dan?" lees ik er overheen, en dit soort dingen onthoud ik dan weer.. Zo stom.

Owja Parel, ik weet waarom onze meiden zo klein en jong geschat worden... Allebei de papa's zijn al eind 20 en moeten ook nog hun id laten zien soms... Dus dat hebben ze gewoon van paps!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 27 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol wo 25 jan 2012 - 9:13

Bij de eerste prikken hebben de dames de rest van de dag gejammerd/gehuild. Bij de tweede keer hebben ze heel veel geslapen:-)

Volgens mij was E van ayla niet heel anders.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 27 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla wo 25 jan 2012 - 9:15

Ze is wel na de prikken een beetje van de wap geraakt, maar ben toen ook begonnen met de fles om 22:00 uur geven, dus waar het dan precies van gekomen is? Nu huilt ze trouwens ook al 2 avonden vanaf een uurtje of 5, en echt totaal overstuur. Heb ik van horen zeggen, ik ben er dan nooit.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 27 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Poisongirl wo 25 jan 2012 - 10:01

Dat van die meeting had ik gemist, maar lijkt me erg leuk! Ga nu lekker naar bed, ben moe. Slaap lekker allemaal.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 27 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla wo 25 jan 2012 - 20:32

Star heb mijn vriend nog opgehaald ja... Doe ik nooit meer :P oh hij was zo irritant. Moest ie nog naar de mac met zn zatte kop, stonden we bij de drive te wachten, en maar klooien, ruitenwissers aan, aan de koppeling zitten, schreeuwen... Pfff. Heb wel helemaal in een scheur gelegen om hem, hij wordt dan wel lekker vrolijk maar dus ook irritant haha. Ik kan E.lena dan gewoon van de mc in bed leggen, ze slaapt zo weer door. Achja, het is geen ramp om nog een beetje melk te geven toch? Sprongetje zou goed kunnen!

Parel fijn dat het ze doorslaapt! Heerlijk. Hopen dat ze dan straks ook de speen niet meer hoeft, kom je een beetje aan uitrusten toe. Originele naam hebben jullie Wink Ik heb voor E. ook naamstickers met voor en achternaam hoor. Alleen op de spenen heb ik stickertjes met alleen de voornaam. Hahah slim dat ze nu al snapt dat ze tegen dat dingetje moet slaan om er geluid uit te krijgen... E.lena komt nog niet verder als het knuffeltje van haar buik pakken als ik die op haar buik leg. Succes met de prikken vandaag!

BeeGee lekker actief weer 's morgens vroeg... Ik red dat echt niet na zo'n kort nachtje. Ben nu ook nog kei moe, maar kon gisteravond ook niet in slaap komen. Vanmiddag maar even proberen te liggen en anders vanavond gewoon om 9 uur mee naar bed, dan ga ik er om 11 uur nog wel even uit voor de fles. En volgens mij ben jij een kei leuke mama! Je doet echt wel veel met ze hoor.

Studie ik slaap juist slecht als mijn vriend er niet is. Is wel alleen als hij is stappen, maar dan slaap ik heel slecht tot hij thuis is.. Om vervolgens weer slecht te slapen omdat ie bezopen is en ik bang ben dat ie alles eruit gooit haha. Zit te denken om met de carnaval een paar nachten bij mama te gaan slapen met de kleine, kan hij mooi zijn gang gaan. Grappig om te zien dat je meiden zo verschillend zijn!

Haha iedereen heeft na een maand of 2-3 zoiets van ohhh komt morgen wel, komt morgen wel :P Zoo ben ik weer een beetje bijgetypt smile Soms houd ik het makkelijk bij, soms moet ik echt tijd maken. Nu nog even snel wasje opvouwen, opruimen doe ik vanmiddag even als die kleine nog bij mijn zus is. We hebben weer een droger, een nieuwe dit keer, heb denk ik een maand zonder droger gezeten, echt heel vervelend, ik kan niet zonder dat ding.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 27 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Poisongirl wo 25 jan 2012 - 20:38

Goedemorgen meiden,

Hier een goede nacht gehad. J.ason sliep lekker door en ook meteen weer in na zijn voedingen. Dus wij hebben ook lekker geslapen. Al was opgehangen en nieuwe machine aangezet. Nu even ontbijten en dan J. In badje doen. Vanmiddag met hem naar t cb. Ben benieuwd.

Ik denk dat we hem na t weekend op zijn eigen kamertje gaan leggen. Het matrasje van zijn wiegje zakt ineens door, lijkt meniet goed voor zijn rugje. Wel jammer dat hij dan niet meer bij ons ligt Sad. Moet ook al afscheid nemen van zijn kleinste kleertjes Sad. Dus maatje 56 gaat naar zolder, slik...

Ayla, ik zou ook echt niet zonder droger kunnen. Misschien wel slim om met E. Naar je moeder te gaan met carnaval. Wij vieren t eigenlijk niet, mijn man gaat meestal een avondje. Nou hij gaat zijn gang maar lekker, als ik maar niet mee hoef ;p

Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 27 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol wo 25 jan 2012 - 22:35

Posiongirl moet je maatje 56 al weg doen joh? Dan word hij wel groot ja! Fijn dat d nacht goed ging!

Hier ging het ook weer prima. Mijn vriend werkt thuis Dus ik heb al ff boodschappen gedaan enzo! Straks de post maar is even netjes weg werken!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 27 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 wo 25 jan 2012 - 23:02

Poison, ik ben benieuwd wat ze vandaag zeggen op het cb. Lotte had met ongeveer 8 weken 5 voedingen, net zoals E van Ayla. Lotte draagt nu nog steeds broekjes in maat 56!


Ayla, mijn man en ik zijn pas net begonnen met het volgen van NCIS, we zijn nu pas in seizoen 3, wat ze op Veronica uitzenden op zondag, wel een leuke serie!
Mijn man is net zo als hij gedronken heeft, de hele tijd willen toeteren enzo. En ik doe inderdaad ook geen oog dicht als hij nog niet thuis is en ga hem liever ophalen dan dat hij op de fiets moet komen. Als hij eenmaal thuis is dan is het snurken en breed liggen en kan ik ook niet slapen….

Studiebol, Lotte draaide vanmorgen na het badderen toen ze bloot op het aankleedkussen lag helemaal zelf van haar buik naar haar rug. Met kleren aan kan ze dat nog niet.

Star, als wij weg zijn geweest en Lotte heeft haar normale voedingen gehad kunnen we haar thuis altijd gewoon overtillen van mc naar haar ledikantje. Soms wordt ze er wel wakker van, maar ze slaapt dan ook zo weer in.
Hoe was het met D en het slapen gegaan tijdens jullie midweek weg eigenlijk?

Beegee, wat leuk naar Miss Saigon!
Ik heb nog nooit de ramen zelf gewassen in dit huis, dat doet mijn moeder altijd…. (ben behoorlijk verwend daarmee), ik vind dat ook zo’n rotklus!

Parel, goed dat je over naamstickers begint, die moeten wij ook nog. Waar heb je ze vandaan?
Succes met de spanning rond de bevalling van Truestar, komt zij straks ook bij ons meeschrijven?
Lotte heeft trouwens totaal geen last gehad van de prikjes, hooguit wat meer geslapen.

Hier geen droger en ik kan ook de wasmachine niet gebruiken. Die staat namelijk op een tafeltje en als hij aanstaat ‘loopt’ dat tafeltje weg en nu staat het al een heel eind van de muur af. Ik ben bang dat als ik weer was dat de aansluiting uit de muur getrokken wordt. Maar ik ben zelf niet sterk genoeg om hem weer terug te zetten…
Lotte was vanmorgen om half 7 wakker, op zich wel netjes. Ze heeft toen weer van 7 tot half 9 geslapen. Nu wil ik haar eigenlijk in bed leggen, maar oma komt zo en daarom hou ik haar nog maar even op.
Vandaag moet ik eigenlijk staken (heb me daarvoor opgegeven), maar kon geen oppas krijgen, ben nu dus maar gewoon thuis.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 27 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 1:53

Goedemiddag!!

hier een redelijke nacht! al is het te kort omdat ik te laat in bed lig haha!! I.ndy heb ik thuis gehouden van school vanmiddag, ze ligt nu op bed. Alle kids liggen in bed!! I.ndy was echt zo moe, heeft vanmorgen alleen maar ruzie lopen zoeken....
J.ace is vanmorgen lekker boodschappen mee wezen doen :-) M.erle is weer bij de psz geweest en dat vond ze weer enorm gezellig.
Ik voer vandaag denk ik weinig tot niets meer uit... geen zin :P

@ studie, dan lijkt L op I.ndy en V op M.erle... :P (maak je borst maar nat hahahaha)

@ parel, wat goed dat ze al zo actief tegen de gym aan slaat!!
ze was goed gegroeid las ik op FB!!
was het nu vruchtwater bij truestar??

@ Ayla, als ik geen droger had nou dan zou ik afgevoerd kunnen worden naar het gekkenhuis.... (oke in de zomer niet, dan kan alles naar buiten... :P) erg he dat je zo afhankelijk kan zijn van een apparaat...
mijn telefoon en ik zijn ook buddy's haha

@ poison, hoe was het bij het cb?

@ blondje, wat goed van der zeg!!!
dan staak je toch lekker vanuit huis :P


Ik vind het grappig om te lezen wat alle kindjes kunnen.. ik weet nog dat I.ndy ook onwijs snel met alles was en ik heb bij deze zwangerschap geroepen:
Ik wil een kindje wat goed slaapt, lief is, niet loopt voordat ie luistert en die gewoon wat slomer is... Embarassed Embarassed I.ndy en M.erle waren zo snel baby af.. M.erle stond al aan de tafel toen ze niet eens het begrip nee en ja kende nou dat was een hel die trok alles van tafel af.. I.ndy snapte dat snel dus daar kon ik alles voor laten staan.
ben nu heel benieuwd of J.ace ook echt een luiwammes is haha....



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 27 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 2:11

Even snel wat ik onthouden heb!

BeeGee ; dan heb jij straks 3 verschillende karakters in huis! Ze was zeker goed gegroeid, nu 5025 gr en 57,5 cm terwijl ze geboren werd op 3250 gr en 50 cm. Laughing

Ayla ; waar heb jij die speenstickers vandaan? Ik heb alleen van die grote gevonden!

Blondje ; als je kijkt op de site van jongegezinnen of wij (weet niet zo 1,2,3 welke, maar die van die voordeelpas) dan is er een site waar je 10 of 15% korting krijgt, wij hebben hem volgens mij via labelfriendz maar kan ook via goedgemerkt.nl

Poison ; al uit 56? L. heeft ook al wel een paar dingen in 62 aan, maar lang niet alles. Hoe groot is J. dan?

Studie ; als mijn vriend stappen is slaap ik slecht, want dan weet ik dat hij nog terugkomt. Maar als hij zoals afgelopen weekend een weekendje weg is, dan slaap ik prima (heerlijk eigenlijk haha).

truestar komt hier wel meeschrijven als ze in januari is bevallen, en anders moeten we de titel even aanpassen Laughing Momenteel staat alles stil bij haar, ze is gewoon lekker aan het chillen vandaag, nergens last van. BeeGee, het was geen vruchtwater zei het testje maar ze zit op de rand (6 cm) van net wel/net niet genoeg vruchtwater.

L. heeft dr 1ste prikjes gehad hoor, het arme kind schrok zich een ongeluk en ik heb dr nog nooit zó hard horen krijsen! Echt bizar! Ik had waterige oogjes haha maar in de maxicosi sliep ze alweer, kon dr zo overleggen in bed, en nu ligt ze nog. Ze zeiden dat we pas een zetpil mochten geven als ze 39.5 had, of 2,5-3 uur aan het krijsen was, omdat nog niet was bewezen dat het niks met het vaccin deed, maar daar begin ik niet aan hoor! Als ik dat meisje van de pijn af kan helpen met een zetpil dan doe ik dat, ga dr toch geen pijn laten lijden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 27 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla do 26 jan 2012 - 2:12

Goedgemerkt.nl

2,5-3 uur laten huilen? :shock: voelen ze zich wel lekker? Die hebben zeker zelf geen kinderen... Of kinderen die er geen last van gehad hebben. Denk dat het wel meevalt, als ik hier de reacties van de kindjes op het vaccin lees, geen eentje heeft echt koorts ervan gehad toch? E. krijste ook zo hard, sneu is dat he... En je kan ze ook niet vertellen dat er een prik komt. Maargoed, troost jezelf, zij is het morgen alweer vergeten!


Laatst aangepast door Ayla op do 26 jan 2012 - 2:15; in totaal 1 keer bewerkt
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 27 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 2:14

Parel schreef:Even snel wat ik onthouden heb!

BeeGee ; dan heb jij straks 3 verschillende karakters in huis! Ze was zeker goed gegroeid, nu 5025 gr en 57,5 cm terwijl ze geboren werd op 3250 gr en 50 cm. Laughing

truestar komt hier wel meeschrijven als ze in januari is bevallen, en anders moeten we de titel even aanpassen Laughing Momenteel staat alles stil bij haar, ze is gewoon lekker aan het chillen vandaag, nergens last van. BeeGee, het was geen vruchtwater zei het testje maar ze zit op de rand (6 cm) ohhh dan zat ik ver onder de rand haha... 1,5 cm en helemaal niets :-) Bij mij hebben de testjes ook gezegd dat het geen verlies van vruchtwater was, dat heeft 3 dagen geduurd voordat er eindelijk een testje ''positief'' uitsloeg... wel spannend!!! van net wel/net niet genoeg vruchtwater.

L. heeft dr 1ste prikjes gehad hoor, het arme kind schrok zich een ongeluk en ik heb dr nog nooit zó hard horen krijsen! Echt bizar! Ik had waterige oogjes haha maar in de maxicosi sliep ze alweer, kon dr zo overleggen in bed, en nu ligt ze nog. Ze zeiden dat we pas een zetpil mochten geven als ze 39.5 had, of 2,5-3 uur aan het krijsen was, omdat nog niet was bewezen dat het niks met het vaccin deed, maar daar begin ik niet aan hoor! Als ik dat meisje van de pijn af kan helpen met een zetpil dan doe ik dat, ga dr toch geen pijn laten lijden! wat een raad advies zeg, hier zeggen ze als ze van de eerste prikjes last gehad hebben omdat al in het voren de zetpil te geven...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 27 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol do 26 jan 2012 - 2:18

Parel, nou dat heb ik ook niet gedaan hoor, pijn laten lijden.. alleen hielpen de eerste keer de zetpillen niet de tweede keer heb ik ze niet gebruikt! Maar ook hier zeiden ze dat we ze van te voren al mochten geven..Ze is idd goed gegroeid, super zeg!

Blondje, ik heb ook stickers bij goedgemerkt.nl bestelt.. en kreeg vandaag een mail dat als je de code januarivoordeel gebruikt je 20% korting krijgt moet je dat wel voor de 30ste bestellen!

Beegee je hebt groot gelijk dat je niks meer doet vandaag! Haha ik ben benieuwd wat J dan gaat doen..

En hier is het weer donderdag en regent het weer! Stom he.. dan si het hier markt en wil ik daar ff heen lopen, maar ben nog nooit geweest omdat op de donderdag dat ik thuis was het gewoon regent:evil:

Ben wel ff naar de prental geweest, een kapstokje gehaald, zo schattig heb voor die van nijntje gekozen! Komt op hun kamer te hangen. En ik heb natuurlijk weer kleren gekocht...zooo ik wou dat ik het is kon laten, heb het gehouden bij twee shirtjes(zag genoeg andere leuke dingen) maar het mocht gewoon niet vanmezelf... kreeg wel 20% korting op die twee shirtjes:D
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 27 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 2:20

Mevrouw BeeGee van je laatste zin snap ik echt geen snars Laughing Denk dat je bedoeld om bij de 2de prikken al van tevoren een zetpil te geven als ze last hebben gehad? Maar zoals het er nu staat is het net alsof ik een zetpil in het andere gat moet gaan geven zeg maar Laughing

ayla ; heb wel de Derek Ogilvie methode gebruikt, gezegd dat we naar die mevrouw gaan dat er een prikje komt, dat mama die ook heeft gehad en het best een beetje pijn doet maar dat dat ervoor zorgt dat ze niet heel erg ziek wordt. Laughing Ga even kijken op goedgemerkt, thanks!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 27 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 2:22

studiebol schreef:Parel, nou dat heb ik ook niet gedaan hoor, pijn laten lijden.. alleen hielpen de eerste keer de zetpillen niet de tweede keer heb ik ze niet gebruikt! Maar ook hier zeiden ze dat we ze van te voren al mochten geven..Ze is idd goed gegroeid, super zeg!

Blondje, ik heb ook stickers bij goedgemerkt.nl bestelt.. en kreeg vandaag een mail dat als je de code januarivoordeel gebruikt je 20% korting krijgt moet je dat wel voor de 30ste bestellen!

Beegee je hebt groot gelijk dat je niks meer doet vandaag! Haha ik ben benieuwd wat J dan gaat doen..

En hier is het weer donderdag en regent het weer! Stom he.. dan si het hier markt en wil ik daar ff heen lopen, maar ben nog nooit geweest omdat op de donderdag dat ik thuis was het gewoon regent:evil:

Ben wel ff naar de prental geweest, een kapstokje gehaald, zo schattig heb voor die van nijntje gekozen! Komt op hun kamer te hangen. En ik heb natuurlijk weer kleren gekocht...zooo ik wou dat ik het is kon laten, heb het gehouden bij twee shirtjes(zag genoeg andere leuke dingen) maar het mocht gewoon niet vanmezelf... kreeg wel 20% korting op die twee shirtjes:D

Wij hebben nog bonnen vd Prenatal, maar mag idd ook even geen kleren kopen, sowieso niet in 56 of 62 (62 hangt ook al vol haha) dus ben al aan het shoppen in 68 Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 27 394967

Even een vraag, gewoon nieuwsgierig, hoe doe je dat straks als je met die 2 op de fiets mag? Een fietskar? Of 1 voorop, 1 achterop?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 27 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 2:24

Parel schreef:Mevrouw BeeGee van je laatste zin snap ik echt geen snars Laughing Denk dat je bedoeld om bij de 2de prikken al van tevoren een zetpil te geven als ze last hebben gehad? Maar zoals het er nu staat is het net alsof ik een zetpil in het andere gat moet gaan geven zeg maar Laughing sorry.... Embarassed maar je snapt het goed... :-) zal het niet aanpassen dan kan iedereen mijn fout lezen lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 27 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 27 van 37 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 32 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum