Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

+24
Bruintje Beer
Flower_L
Pien
Poisongirl
Tiara
woezel
meisjesmama
Nana
Annie24
Happydobby
Floor
Supertalentje
Steep
koNijntje
Star007
Arwyn
blondje1313
mickey
*Lookie*
Lejow
studiebol
liesje
Ayla
joyce0606
28 plaatsers

Pagina 26 van 37 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 31 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 26 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol di 24 jan 2012 - 1:21

Beegee wat leuk zeg miss Saigon veel plezier alvast hè!
Wat betreft het slapen ik wilde dat het zelfde aan jou gaan vragen haha. Hoeveel ze precies wakker zijn weet ik niet maar ik vind het eigenlijk best veel. Zoals zondag had ik ze om half 8 wakker gemaakt voor het eten toen naar mijn oudes gebracht, daar hadden ze drie kwartier geslapen en toen waren ze tot de voeding van 11 uur wakker gebleven. En nu zit L ook al wel wee bijna drie kwartier omzich heen te kijken in de wipper. Ik weet het verder ook niet wat normaal is?

Blondje ben je juf op een middelebare school dan dat je lessen geeft? En waarom is het nu nog saai?

Poisongirl balen dat je niet meer in slaap kon komen. Vind je het kraambezoek leuk? Krijg je leuke dingen:-)

Ayla lekker zeg zo lang slapen! Geniet van je dagje rustig aan doen. Wat leuk dat ze probeert om te rollen!

Ik hb net boven ff stofgeregend en gedweild. Moet eerlijk toegeven dat ik wel wat lui wordt van dat thuis zitten. Denk al gauw aaaah kan morgen ook wel. Eerder was ik altijd op vrijdag vrij. Dan deed ik het hele huis want dan kon ik de rest van het weekend leuke dingen doen.
Moest net wel lachen om V ze ligt in de box maar is zo aan het draaien en bewegen dat ze al drie kwart gedraaid was, maar ja toen kwam ze de boxrand tegen en kon ze niet verder wiebelen en doen en toen werd ze boos :-)

Dames hoe ziet jullie ritme er nu uit met wakker blijven en slapen en zo?.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 26 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Poisongirl di 24 jan 2012 - 1:44

Studie: Ik vind het bezoek wel leuk.Alleen soms beetje veel, dus we doen dit weekend een bezoekloos weekend. Ff wat tijd met zijn drietjes smile

J slaapt eigenlijk de hele dag, haha. Alles tijdens zijn voedingen niet en vaak is hij tussen zijn voedingen van 14.00 en 18.00 uur een tijd wakken, ongeveer 2-3 uur. Vind ik best veel eigenlijk....
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 26 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 1:48

@ studie,
J.ace slaapt enorm veel, zeker als ik hem vergelijk met men meiden.
Hij word om 7 wakker voor de fles en gaat daarna weer slapen tot 9.30 (aankleden soms badderen) dan krijgt hij de fles om 11.00 en slaapt vaak tot de volgende voeding 14.30 dan krijgt hij om 15.00 een fles en is hij tot 16.30 wakker.. om 18.30 nog een fles en dan om 20.00 weer in bed...
als hij in de ochtend langer wakker is gebleven dan is hij in de avond minder lang wakker... na de 2e fles slaapt hij eigenlijk altijd door tot de 3e fles...

ik ben nu anders actief in het huishouden haha, al wil ik graag weer gaan werken.. even belangrijk zijn voor andere... :-)

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 26 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla di 24 jan 2012 - 1:56

@Poison straks als je de kraamvisite een beetje gehad hebt en het loopt allemaal lekker heb je tijd over Wink Is het geen idee dat je het cb is belt of hij nu zelf mag komen 's nachts voor een voeding? Omdat hij nu over zijn geboortegewicht is? Als je dat zelf ook wil natuurlijk. Lastig he, als je dan zelf niet meer kan slapen :P daar heb ik gelukkig geen last van gehad... E.lena had in het begin ook die periodes dat ze over de hele dag een aantal uren wakker was en voor de rest sliep, en ik lees het hier meer, dus ik denk dat dat normaal is.

@Studie E.lena is nu ook veel meer wakker, maar als ze straks naar de opvang gaan (of oppas, weet ff niet hoe je het geregeld hebt) zullen ze waarschijnlijk weer meer slapen als ze thuis zijn. En ach, als ze tevreden zijn als ze wakker zijn is het prima toch? Ik had dat op een gegeven moment ook, zat hele dagen thuis, E. sliep veel, en met een paar dagen had ik het wel weer aan kant. Zat ik ook vaak, oohh doe ik morgen wel, ben morgen ook nog thuis. Nu probeer ik wel alles in 1 dag te doen (op was na, dat blijft de hele week doorgaan Rolling Eyes ) zodat ik de dagen dat ik thuis ben echt quality time voor de kleine heb. En zoals vandaag een dagje rustig aan kan doen! Haha ik zie het al voor me, zo liggen draaien en doen, *bots* ohh de rand bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhh mamamaaaaaaaaaaaaa!!!!!

Qua ritme (ongeveer) 07:00 uur de fles 07:30 weer in bed, slapen tot we weg moeten of tot ze wakker wordt, 11:00 fles, uurtje ongeveer wakker, slapen tot 14:00/14:30. 15:00 fles, wakker tot 16:30, en daarna ga ik werken, maar geloof dat ze dan altijd tot 19:00 slaapt, dan weer een fles, daarna kom ik thuis leg ik haar rond 20:00 op bed, en dan om 23:00 fles en weer naar bed. Die zal ze vanavond ook wel slapend opdrinken. Maar zoals vandaag, dat we de hele dag thuis zijn, en een hele drukke week hebben gehad, dan slaapt ze echt veel meer. Ze lag nu ook om 12 uur alweer in bed, en met tussenpozen van huilen dat ze de speen kwijt was slaapt ze nu nog. En denk ook eerlijk gezegd dat ze dat tot 15:00 uur wel volhoud. Dus echt een vast ritme qua slapen heb ik niet, qua flessen wel.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 26 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  mickey di 24 jan 2012 - 3:33

Ben er nog, maar ff weinig tijd om te reageren, sorry!
Hier gaat alles prima hoor. F heeft vannacht heeeel goed geslapen: van 22.30 tot 5.00! En daarna weer tot 8.45. Ben er langzaam aan achter aan't komen dat hij 's avonds alleen in slaap valt als het lampje op zijn kamer aan is... Boeit niet of ik (of mijn vriend) bij hem is, als dat lampje maar aan is. Nou prima... zit toch een spaarlamp in, dan laten we die toch aan?
Nou... Hij begint te mopperen, ga maar even kijken. Weet niet of ik het vandaag nog red om te reageren. Moet dalijk met het eten beginnen, mijn vriend moet vanavond naar school, moet al om 17.15 weg, dus moet om 16.45 het eten op tafel hebben Wink En vanavond visite van collega's, heb er zin in!!
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 26 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Poisongirl di 24 jan 2012 - 3:48

Ayla schreef:@Poison straks als je de kraamvisite een beetje gehad hebt en het loopt allemaal lekker heb je tijd over Wink Is het geen idee dat je het cb is belt of hij nu zelf mag komen 's nachts voor een voeding? Omdat hij nu over zijn geboortegewicht is? Als je dat zelf ook wil natuurlijk. Lastig he, als je dan zelf niet meer kan slapen :P daar heb ik gelukkig geen last van gehad... E.lena had in het begin ook die periodes dat ze over de hele dag een aantal uren wakker was en voor de rest sliep, en ik lees het hier meer, dus ik denk dat dat normaal is

Op zich komt het ons qua tijden nu perfect uit. Hij krijt nu om 2,6,10,14,18 en 22 uur. Ik geef om 2 uur en mijn man om 6 uur. Mijn man staat daarna meteen op voor zijn werk. Hij kan heel moeilijk opstaan en nu moet hij wel opstaan voor J. Dus voor hem is het een super goede stok achter de deur. Was wel aan t denken om misschien zijn laatste voeding wat later te doen en dan te kijken of hij het redt tot 6 uur. Maar ik moet donderdag naar CB dus vraag het dan eventjes kijken wat zij aanraden, of dat we dit schema kunnen aanhouden tot hij een fles minder gaan krijgen. Omdat wij dit schema dus zelf wel okay vinden.

Bezoek van schoonzusje was gezellig, we gaan maandag shoppen, ik heb nog 2 jurkjes en verder helemaal iets meer kwam ik achter... Ik ga niet teveel kopen, omdat mijn figuur nog wel gaat veranderen, maar dan kan ik iig iets aan. Wilmisschien bij prenatal dan meteen campingbedje gaan kopen van Koelstra.Iemand ervaring mee? Is nu nl. 20% korting op en ik heb nog een cadeaubon van 30 euro smile Het gaat om dit bedje:

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 26 Z_2839660_001

J.ason ligt lekker in de box te 'spelen'. Hij is lekker aan t brabbelen. IK had hem op de rug in de box gelegd, ga ik kijken ligt hij op zijn zij?! Is dat normaal voor ene baby van 4 weken?
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 26 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol di 24 jan 2012 - 7:34

Ayla ik heb hier idd wel een ritme in de flessen maar niet in het slapen. Vind dat kokwet moeilijk omdat ik nog niet duidelijk kan krijgen wanneer ze precies moe zijn. Soms liggen ze wel drie kwartier om zich heen te kijken na de fles en soms slapen ze binnen een minuut. Het is niet erg ofzo maar vroeg me gewoon af hoe jullie het deden!

Poisongirl leuk dat je gaat shoppen! Veel plezier alvast. Ik heb geen ervaring met het camping bedje! Sorry!

Zo hier twee huilerige dames dus ik dacht misschien hebben ze al honger... En ja hoor ze dronken alsof ze nog de hele dag niks hadden gehad:-) dus nu liggen ze ook al ff op bed! Mijn vriend is ook al weer onderweg naar huis dus die zal er ook wel zo zijn.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 26 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 di 24 jan 2012 - 7:52

Het werk is nog wat saai omdat mijn andere taak nog niet echt begonnen is en ik zo tussendoor vaak niks te doen heb op het werk.
Ik heb dit schooljaar (inderdaad op een middelbare school) maar 3 klassen, 2 4e klassen en 1 5e klas. Helaas waren ze vandaag met iets bezig waar ze heel weinig hulp bij nodig hadden, dus ook tijdens de lessen zat ik me wat te vervelen, thuis ga ik dan wat facebooken of forummen, maar ja, dat kan ik daar niet maken. Verder is de weg waar ik op uit kijk afgesloten, dus ook buiten is niks te zien.
Maar als ik over een tijdje de leerlingen wat beter ken wordt het snel leuker.

Het kolven ging redelijk, heb wel ruim één voeding gekolfd op het werk, maar dus geen twee helaas. Hopelijk gaat het wel nog wat beter lopen, anders ben ik zo door mijn voorraad in de vriezer heen.

Hier is er geen ritme in het eten of slapen, zo lang ik bv blijf geven is het toch op vraag, wel meestal 5 voedingen per dag. (Alleen als ze veel prikkels heeft gehad de dag ervoor worden het er vaak 6). In bed leggen doe ik na de eerste voeding en na de laatste voeding meteen. Tussendoor als ze begint te jengelen.

Poison, ik heb ook geen ervaring met dat campingbedje, wij hebben er eentje van het Kruidvat. (En ook alleen nog maar voor ons neefje gebruikt, Lotte ligt ergens anders altijd in haar wagenbak).
Als J. goed blijft groeien zal er ook wel een voeding af mogen volgens mij, maar dat zul je wel horen op het cb.

Ik weet al niet meer wie het vroeg, maar ik heb er geen moeite mee om Lotte achter te laten, in elk geval niet bij mijn man, mijn (schoon)moeder, het kdv en de vriendin van mijn broer. Bij anderen is ze nog niet alleen geweest.
En het eten uit het flesje gaat al stukken beter, bij mijn schoonmoeder heeft ze vandaag 205cc gedronken, vanmiddag bij mijn man 160cc (normaal geven we 180cc per flesje, nu wilden we kijken of ze eventueel meer lust), en dat allebei in een kwartiertje met speen 1.
Ze heeft ook veel geslapen en bijna niet gehuild, dus dat gaat ook al stukken beter. Ze zal vanzelf ook er beter tegen kunnen als ik vaker weg ben hoop ik.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 26 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla di 24 jan 2012 - 10:14

Poison als je het zo fijn vind is het prima hoor, E.lena zat "pas" met een week of 8 op 5 voedingen. Het is alleen wel lekker als je op een gegeven moment iets langer als 3,5/4 uur kan slapen, maar dan ga ik ervan uit dat je 's morgens ook wakker wordt van je man haha. Heb geen ervaring met het campingbedje, we hebben een tentje! Kei leuk en handig. Ik heb ook een paar weken na de bevalling al een spijkerbroek en truitje gekocht, had zo genoeg van mn trainingsbroeken haha en positiebroeken wilde ik echt niet meer aan. Ben inmiddels alweer aardig "in model". Of het normaal is dat hij nu al op zijn zij ligt weet ik niet, kan ook een foutje geweest zijn, als hij voortaan steeds op zijn zij ligt snapt hij het en is hij vlot!

Mickey fijn dat het allemaal goed gaat, dat wilde ik even weten smile

Studie hier hetzelfde hoor, die tijden verschillen ook vaak, eigenlijk is geen dag hetzelfde qua slapen. Net toen ik was werken heeft ze de hele tijd gehuild... In en uit bed geweest, in de wipper geweest, in de box geweest, was allemaal niet goed. Had mn vriend al gewaarschuwd, we hebben zo'n drukke week gehad, ze heeft vandaag ook veel gehuild en veel geslapen, had dit wel verwacht. Moet ze even alle indrukken eruit huilen. Morgen maar weer een dagje niksen, alleen even naar de winkel en apotheek. Hopen dat ze donderdag dan weer alles verwerkt heeft.

Blondje ik vroeg dat geloof ik. Zo te lezen is het goed gegaan vandaag fijn! Met Lotte dan, jij moet nog even inkomen, maar dat zal wel goedkomen denk ik zo.

Vriend is stappen, poolen, dus ik zit lekker alleen thuis met mn meisje. Ze slaapt nu weer, dus lekker rustig. Misschien straks mijn vriend ook nog ophalen in de stad, maar dat is nog even afwachten. Op tv is er niet veel te beleven... De NCIS die nu op is heb ik al gezien, dus zit een beetje te zappen. Mja nog eventjes dan krijgt ze de laatste fles en ga ik toch naar bed.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 26 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Star007 di 24 jan 2012 - 12:06

@Poison: Dat is wel een goede stok achter de deur voor je man dan haha Very Happy Wij zaten pas sinds week 10/11 op 5 voedingen geloof ik.

@Blondje: Balen dat je je nu nog verveelt op je werk, hopelijk wordt het snel wat leuker.
L. heeft die ene fles van 205 cc goed gedronken dan !

@BeeGee: Dan slaapt J. zeker veel zeg ! Vanaf wanneer ga je weer aan het werk?

@Studiebol: Wat knap dat ze het omrollen al aan het proberen is Very Happy D. heeft het nog geen enkele keer geprobeert, maargoed krijgt ze ook weinig de kans toe, omdat ze vaak met iets onder haar hoofdje ligt om het spugen tegen te gaan. Ik ga haar toch eens wat vaker gewoon plat in de box leggen, ze zal het toch ooit moeten gaan oefenen:lol:

D's schema wat betreft slapen: Na eerste fles rond 7.00 meestal nog een uurtje / anderhalf uur slapen ( al is dat laatste dagen wat minder) , dan rond 10.00 2e fles en daarna meestal wakker tot een uur of 12. Rond 13.30 3e fles en daarna leg ik haar wakker in bed, valt ze meestal in slaap voor anderhalf uur. Rond 17.00 4e fles, hierna jengeluurtjes en slaapt ze meestal nog wat in de box. 20.00/20.30 laatste fles en dan meteen naar bed.

@Mickey: Was het nog gezellig met de visite?

@Ayla: En moet je je vriend nog ophalen? Gaat E. dan daarna wel weer makkelijk slapen?

@All: Als wij s' avonds weg gaan met D. krijgt ze haar laatste fles daar rond 20.30 en dan gaat ze naar bed ( campingbedje of reiswieg). Dat gaat altijd goed en dan slaapt ze ook goed, maar als we haar er dan weer uit halen om naar huis te gaan, krijgen we haar met geen mogelijkheid zonder eerst een flesje te drinken ( terwijl ze er dan al 5 x 200 op heeft), nog naar bed. Hoe gaat dat bij jullie, als je bijvoorbeeld naar een verjaardag bent geweest met de kleine?

D. huilt de laatste week in de uurtjes voor haar laatste fles veel meer als normaal. Weet ook echt niet wat er dan is .. best frustrerend. Misschien sprongetje ..
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 26 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 21:17

Star007 ; ik denk dat dat voor haar gewoon zo hoort? Voordat ze gaat slapen krijgt ze normaal altijd een flesje, dus vind het eigenlijk niet zo gek. Ik ben zelf helemaal nog niet bezig met scheppen tellen etc (al drinkt ze 6x 150 meestal), een enkel keertje iets eroverheen maakt denk ik niet uit hoor, tenminste dan heeft ze daar gewoon behoefte aan. Anders geef je toch 100cc?


Hier begint L het redelijk doorslapen ook door te krijgen, vannacht was ze content met een speen, maar mama dacht een fles, dus na 65cc vond ze het weer genoeg Wink toen heeft ze geslapen tot kwart voor 8. Om 7 uur inslapen gaat ook echt steeds beter, erg fijn! Het is nu vaak nog maar 1 of 2x een speen en ze maakt dr nachtslaapje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 26 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 21:28

Goedemorgen,

gisteravond naar miss saigon geweest, poeh indrukwekkend!! lag pas om 00.30 op bed :shock: niet meer gewend. J.ace kwam om 4.30 maar speen gegeven op zijn buik gelegd en meneer sliep verder tot 6.15.
Nu is ie al wakker, had een heeeeeerlijke poepbroek haha!!
Net mijn ramen al gewassen, moet nu de binnenkant nog even doen... klusje stel ik altijd zo lang mogelijk uit.
Straks komen er 2 vriendinnetjes spelen met I.ndy ben benieuwd!! mochten ze vervelend worden zet ik ze mooi in de tuin :P haha....

@ parel, mooie nacht heeft L gemaakt!!

@ star, ik begin 7 feb weer met werken....
wij gaven de meiden dan ook altijd even een klein flesje om weer lekker in te slapen :-)

@ micky, ohhh als het lampje alles is :-)

@ poison, volgens mij is dat wel een goed camping bedje...

@ studie, en hebben ze weer lekker geslapen?

@ blondje,toch al super dat je 1 voeding gekolfd hebt!! het begin is er niet dan!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 26 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Star007 di 24 jan 2012 - 22:26

@Parel: Wat fijn dat ze het door begint te krijgen:D Wie weet staat je binnekort een hele nacht doorslapen te wachten Wink Dat is trouwens weer het voordeel van een duimend kindje, dan hoef ik er niet telkens uit voor de speen.

Het is inderdaad vrij logisch dat ze dan een flesje wil om in te slapen, omdat ze dat gewend is. Bij haar neef van 6 maanden is dit niet, ze kunnen hem gewoon thuis op bed leggen zonder fles, vandaar dat ik het me afvroeg hoe dat bij jullie kindjes gaat.

@BeeGee: Alweer zo vroeg in de weer met het huishouden, na zo'n korte nacht Wink Ik heb ook zo'n hekel aan ramen wassen, dat staat echt op nummer 1 van mijn ergste huishoudelijke klussen ( en op 2 staat de badkamer :P ) Fijn dat het gezellig is geweest gister avond! 7 februari weer aan het werk, een weekje voordat ik begin. Nou je hebt er zin in las ik van de week, dus dat is mooi Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 26 561177 Ik heb er ook weer zin in !
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 26 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 23:12

Star007 schreef:
@BeeGee: Alweer zo vroeg in de weer met het huishouden, na zo'n korte nacht Wink Ik heb ook zo'n hekel aan ramen wassen, dat staat echt op nummer 1 van mijn ergste huishoudelijke klussen ( en op 2 staat de badkamer :P )] ohh ik heb veel op nummer 1 staan, strijken, dweilen, badkamer poetsen, was in de kasten ruimen :-) Fijn dat het gezellig is geweest gister avond! 7 februari weer aan het werk, een weekje voordat ik begin. Nou je hebt er zin in las ik van de week, dus dat is mooi Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 26 561177 Ik heb er ook weer zin in ! lekker weer in een echt ritme komen :-)

Ik wilde vandaag met de meiden een cake/taart bakken maar goed nu er 2 vriendinnetjes komen spelen doe ik dat maar niet. Dus net bedacht dat ik maar pannenkoeken ga bakken... zorg ik dat ze klaar zijn als we thuis komen dan hoeven ze niet te wachten :-)... als ze zich netjes gedragen zal ik de smink spullen pakken en de kids even ''mooi'' maken :P
Heb afgesproken dat ik de meiden die komen spelen tussen 3 en half 4 terug naar huis breng, vind ik een mooie tijd haha!!

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 26 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol di 24 jan 2012 - 23:40

Beegee ik blijf het knap vinden dat je zoveel in het huishouden doet zeker na zo'n korte nacht. Veel plezier vanmiddag met de speelafspraken.

Star nou ze rolt niet echt om hoor... Ze ligt op haar rug en schuift dan zo op haar rug drie kwart:-) spuugt D nog veel of wordt het wel minder.
Met oud en nieuw hadden ze om 11 uur de fles gehad en toen we om half 3 naar huis gingen hebben we ze zo overgelegd in bed, V heeft daar niks an gemerkt. L vond wel dat ze best wat kon eten maar zodra we de deur dicht deden ging ze toch maar slapen:-)

Parel lekker hoor dat ze het wat door begint te krijgen. Ik weet dat toen ze elke nacht wakker werden ik het niet erg vind. Maar toen ze eenmaal wat nachten hadden geslapen en toen weer wakker werden snachts vond ik het weer ff lastig om mijn bed uit te moeten.

Hier is mijn vriend weer thuis en dan slaap ik de eerste nacht altijd zo slecht:-( stom hè dus ben vanmorgen na de fles nog even blijven liggen. De dames zijn ook al weer in bad geweest en moet alleen nog ff de was opvouwen en dan ziet het er hier weer netjes uit.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 26 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Poisongirl wo 25 jan 2012 - 0:02

BeeGee Lijkt me ook wel indrukwekkend inderdaad. Korte nacht gehad dus. Pannenkoeken, lekker!!! Die ga ik t weekend eens maken. Veel plezier met de spelertjes smile

Parel, fijn dat ze t door krijgt:)

Studie lekker datje nog even bent blijven liggen. Gaat het lekker met de meiden vandaag?

Star: Ik denk dat t wel logisch is dat ze nog wat wil drinken dan. Zou denk ik gewoon een klein flesje geven

Ayla ik overleg morgen even op t bureau over zijn flesjes.

Gisteren na zijn fles van 22 uur zijn we naar bed gegaan. Hij wilde alleen niet meer slapen na 23 uur. Dus hem op een gegeven moment maar bij ons in bed gelegd. Bleef jammeren/jengelen/huilen en hard gillen. Had het idee dat hij echt ergens last van had. Uit eindelijk heb ik zijn fles van 2 uur maar om 1 uur gegeven, omdat ik zelf zowat omviel van de slaap. Hierna is hij we lekker gaan slapen tot zijn fles van 6 uur. Vanmorgen was gedaan en toen J uit bed gehaald, hem gewassen, aangekleed en fles gegeven. Nu ligt hij in de box rond te kijken en te brabbelen. Ik ben wel moe, misschien dadelijk nog ff liggen, vanmiddag gaan we op kraamvisite bij de buurvrouw.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 26 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Star007 wo 25 jan 2012 - 0:09

@BeeGee: ag dat is dan toch ook lang genoeg geweest tot 3 uur/half 4 Wink Volgens mij ben jij wel echt een leuke mama, want ik lees dat er vaak kindjes mogen komen spelen en dan misschien lekker schminken enzo en lekker bakken met je eigen kindjes . Leuk:lol:

@Studiebol: Oh gek dat je slecht slaapt de eerste nacht als je vriend thuis is. Snurkt hij ofzo? :P
Wat betreft het spugen; het is nu met de medicatie we stukken minder geworden, maar toch komt er nog wel wat een paar keer per dag. Maar ik mag echt niet klagen, het is echt 10 x beter nu.

@Poison: ahh vervelend dat hij zo moest huilen. Misschien had hij gewoon extra honger. Hoeveel krijgt hij nu?

Ik moet even wat in het huishouden gaan doen, maar ohhh wat heb ik weinig puff om ook maar iets te doen Rolling Eyes
Heb ik de laatste week vaker last van haha.. gewoon niet vooruit te branden. Of beter gezegd: gewoon hartstikke LUI!
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 26 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Poisongirl wo 25 jan 2012 - 0:26

@ Star hij krijgt 6 flessen van 110 cc. Maar die drinkt hij niet altijd helemaal leeg. Hij drinkt soms maar 80 of 90cc en de fles daarna dan soms 120 of 130 cc.

Ik ben ok niet vooruit te branden, Dus heb ik besloten niets meer te doen vandaag in het huishouden en er morgen weer tegenaan te gaan. Ga dadelijk lekker Glee kijken smile
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 26 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Star007 wo 25 jan 2012 - 0:37

@Poisongirl: Ja ik moet vandaag wel echt iets doen, want ik zeg iedere dag van deze week al 'doe ik morgen wel' hahah :P Glee kijkze !
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 26 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol wo 25 jan 2012 - 0:41

Star nee hoor mijn vriend snurkt niet, alleen als hij veel drank op heeft:-) Maar ik ben erg gewend dus alleen te slapen en als hij dan de eerste nacht weer thuis is, en ik me omdraai in bed en hem dus aanraak, schrik ik wakker:oops: haha en dat dan een paar keer per nacht.. dat maakt het niet zo prettig, dus vanmorgen ff een uurtje langer in bed doet dan wonderen!

Succes met het huishouden!



Poisongirl lekker hoor ff een dagje niks doen, je hebt groot gelijk! Geniet er van!

Ik ga dan nu echt de was opvouwen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 26 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 1:20

Middag,

@ studie, ik heb nog wat was je als je wilt :P

@ poison, lekker rustig aan doen dan!! lukt het een middagdutje?

@ star, ik vind zelf eigenlijk dat ik te weinig doe met de kids.... er mogen idd vaak kindjes komen spelen, I.ndy speel liever niet ergens anders.... maar goed als het goed gaat vind ik het niet erg.

ach beetje lui is niet erg toch.....

Zoo de pannenkoeken zijn op, vaatwasser staat aan, kids zijn gesminkt en M.erle ligt in bed.. :-).... Ik heb de verkleedspullen van I.ndy even gepakt dus heb nu 3 ballerina's rond huppelen..
J.ace ligt al lekker vanaf 10.30 te slapen... heb hem op zijn buikje gelegd, das zoooo lief haha.. Hij slaapt dan ook veel vaster lijkt wel... (al slaapt meneer sowieso goed)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 26 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 1:42

Star ; had jij voorheen ook niet dat haar spuug ontzettend zuur rook? Bij ons wel, en dat was echt het volledige maagzuur wat eruit kwam. Na de medicijnen spuugt ze ook nog flink melk terug, maar dat is des baby's en het ruikt nu (al is het 3 uur na de laatste voeding dat het eruit komt) naar melk, continu.

BeeGee ; volgens mij hebben die meiden de tijd van hun leven bij je! Schmink & verkleedspullen, heerlijk! Hoop dat L. ook zo'n tuttebel wordt.

Poison ; dat is dan toch wel netjes hoor na zijn voeding van 1 uur tot 6 uur doorslapen.

Had ik al gezegd dat wij eergisteren naar het kdv waren geweest en dat op de groep van L. al 2 naamgenootjes zitten? Op dezelfde dagen ook nog eens, een L. met puntjes en een L. zonder puntjes. Godzijdank heb ik naamstickers besteld met haar voor- en achternaam Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 26 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Poisongirl wo 25 jan 2012 - 1:46

@ BeeGee als ik een klein meisje was kwam ik geloof ik graag bij je spelen Very Happy Middagdutje is er niet van gekomen, J.ason is wakker al vanaf zijn flesje van 10 uur.

@Parel, dat is ook sterk zeg, is het blijkbaar een populaire naam! Idd wel fijn van die naamstickertjes! Ja, ik vond het ook heel wat dat hij vannacht niet eerder kwam. Alleen maar fijn natuurlijk smile
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 26 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 2:37

@ poison, ahh je bent alsnog welkom hoor wil je best sminken :P
WOW dan is je kleine man lang wakker :shock:

@ parel, lang leven de naamstickers dus!! wel heel toevallig!

nog een half uurtje en ga de meiden terug brengen dan is het mooi geweest... 1 gilt nogal veel en dat vind ik echt niet nodig.. J.ace is al een paar keer wakker geschrokken (ligt nu in de box omdat ik hem ander weer uit bed moet vissen om de meiden weg te brengen)

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 26 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Poisongirl wo 25 jan 2012 - 2:52

BeeGee waar woon je? Dan kom ik in mijn prinsessenjurk Laughing Hij is eigenlijk best vaak tussen twee voedingen constant wakker. Zeker een keer per dag, maar meestal is dat tussen 14 en 18 uur... Spreek je J.ace eigenlijk uit als djees of als djeesie (ofziets, haha)
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 26 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 26 van 37 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 31 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum