Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

+24
Bruintje Beer
Flower_L
Pien
Poisongirl
Tiara
woezel
meisjesmama
Nana
Annie24
Happydobby
Floor
Supertalentje
Steep
koNijntje
Star007
Arwyn
blondje1313
mickey
*Lookie*
Lejow
studiebol
liesje
Ayla
joyce0606
28 plaatsers

Pagina 24 van 37 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 30 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 24 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 8:48

Ach wat leuk!
Mooie kleur muur ook, je ziet zo goed dat het metallic is!
De onderste is L toch? Ik ben steeds weer in de war Laughing
Vind ze wel veel van elkaar weg hebben, meer dan ik dacht eigenlijk!
Vind het nog steeds bijzonder, 2 van die ukkies.

Ik kan niet rusten als ik niet alles heb gedaan wat ik wilde doen, heel vervelend!

Ik vind het ook nog steeds leuk, kraambezoek! Maar wij hebben iedereen wel gehad geloof ik .. Nu gaat binnenkort het échte leven beginnen! Dan moet ik weer gaan werken, is het kraambezoek afgelopen .. Ik zit nu vol spanning te wachten op mijn vriendinnetje, die moet bevallen vandaag of morgen!



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 24 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 8:52

Jeeeej ik had het goed! Ik zie het altijd eraan dat L het donkerste haar heeft, en het meeste haar. Ben nu wel heel benieuwd hoe jullie eruit zien, want heb het idee dat ze wat op je vriend lijken (en waarom? geen idee haha want weet niet eens hoe hij eruit ziet!)

Ga ik ook even pronken dan!
Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 24 395189_291625404220619_100001194866618_703352_830881850_n

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 24 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol zo 22 jan 2012 - 8:55

Ooooh parel wat een leukerd:-) echt een blij meisje zo te zien!
Jij had het idd goed, L heeft meer en donkerder haar.

Haha de meeste mensen zeggen dat mijn V op mijn vriend lijkt en L op mij.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 24 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla zo 22 jan 2012 - 8:57

Ja dat zullen er niet veel zijn die met 3 maanden nog maar 4,5 kg wegen. Vind het opzich wel meevallen hoe licht ze zijn, E.lena weegt 6 (denk ik) en die is al 15 weken, met 3 maanden woog ze 5900, en ze is groot voor haar leeftijd. Dus al met al zal het wel meevallen in verhouding. Die andere foto's die je geplaatst had zag ik wel aan ze dat ze te vroeg geboren zijn, maar zeker L. zie ik het niet meer aan. V. ook niet, maar die heeft ook een heel ander gezichtje, L. lijkt een beetje op E. haha. V. vind ik weer meer op L.oïs lijken. Hoop dat ik nu niemand beledig haha, ik vind leuk om ze te vergelijken met elkaar (alle kindjes).
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 24 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol zo 22 jan 2012 - 8:58

Ja dat echte leven duurt bij mij nog ff..... Al zit ik 1 feb wel al vier maand thuis dat kan ik me gewoon echt niet voorstellen eigenlijk.
Ja ik vind het bezoek ook nog leuk, volgende week komt er een nicht van mij langs met haar man en kids. En ook nog oud collega's. Maar dan is zo langzamerhand iedereen wel geweest hoor, denk nog een oom en tante.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 24 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 9:02

studiebol schreef:Al zit ik 1 feb wel al vier maand thuis dat kan ik me gewoon echt niet voorstellen eigenlijk.
Ik zit nu 9 maanden thuis, en kan me dat ook niet voorstellen (1 febr begin ik weer)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 24 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla zo 22 jan 2012 - 9:04

Ik had er na 8 weken echt genoeg van, en ben blij dat ik weer werk. Scheelt ook wel dat ik vertrouwen heb ik de opvang (heeft iedereen wel maar toch), en 's avonds is mijn vriend thuis dus dan is het ook goed. Geniet nu ook wel echt van de dagen dat ik thuis ben met haar, gewoon met zn tweetjes. Lekker aantutten enzo.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 24 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol zo 22 jan 2012 - 9:05

Stofzuiger schreef:
studiebol schreef:Al zit ik 1 feb wel al vier maand thuis dat kan ik me gewoon echt niet voorstellen eigenlijk.
Ik zit nu 9 maanden thuis, en kan me dat ook niet voorstellen (1 febr begin ik weer)

Gek hè..... Eerst dacht ik dat een half jaar echt heel lang zou duren maar dat is dus niet zo. Maar vind de tijd wel langzamer gaan als ik gewoon werk enzo...
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 24 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol zo 22 jan 2012 - 9:07

Ayla schreef:Ik had er na 8 weken echt genoeg van, en ben blij dat ik weer werk. Scheelt ook wel dat ik vertrouwen heb ik de opvang (heeft iedereen wel maar toch), en 's avonds is mijn vriend thuis dus dan is het ook goed. Geniet nu ook wel echt van de dagen dat ik thuis ben met haar, gewoon met zn tweetjes. Lekker aantutten enzo.

Als ik ga werken denk ik dat ik het ook wel weer prima vind hoor, heb daar denk ik geen moeite mee.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 24 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla zo 22 jan 2012 - 9:08

Haha nee studie daar vind ik jou ook echt het type niet voor!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 24 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 9:09

Hahaha, is zeker een blij ei!
Ik vind persoonlijk L juist weer meer op L lijken haha
Maar vind E.lena ook weer op mijn L. lijken dus ja haha
Ik zie in iedereen wel wat!

Mijn vriend is al naar bed, kan die even bijslapen!

Ik zit nu ehmmmmm 3,5 maand thuis, zo voelt het ook niet.
Donderdag krijgt L. dr eerste prikjes, aaaaaw.
Ben ook benieuwd of ze over de 5000 gr is, maar dat denk ik niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 24 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla zo 22 jan 2012 - 9:12

Ja indd Parel, die foto die je net gepost hebt lijkt ze weer meer op L. Haha ze veranderen ook snel hoor. Die foto die je op fb hebt vind ik haar namelijk weer meer op V. lijken. Lekker duidelijk zo al die voorletters!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 24 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla zo 22 jan 2012 - 10:22

En nu drinkt ze weer met moeite 120 cc, en al vanaf het begin lopen klooien, knoeien, niet doordrinken. Ik snap haar echt niet Evil or Very Mad . Dinsdag maar weer naar het cb en vragen of ze dan vanaf vrijdag om 7 uur de laatste fles zou mogen hebben met rijstebloem.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 24 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 10:25

He balen zeg!
Ik ga zometeen ook maar weer naar boven met een fles van 180cc.
Geef meestal de laatste fles 180cc, maar die drinkt ze nooit leeg eigenlijk.
En ik heb er nu 2 nachten geprobeerd een speen in te stoppen zodat ze verder zou slapen, maar dat werkt dus toch niet. Dus nu geef ik vannacht gewoon weer een fles.
En vanaf morgenochtend hebben we weer een ritme, dus om 7 uur staat de wekker weer voor een fles.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 24 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla zo 22 jan 2012 - 10:28

Hoop wel voor je dat ze snel doorslaapt Parel! Van hoelaat tot hoelaat slaapt ze 's nachts meestal? Als je om 23:00 de laatste fles geeft?
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 24 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 11:46

Ze heeft er 180 op! Hoera! En niet gespuugd (zal ze in bed wel doen, lekker fris Laughing)!
Ze slaapt dan zo van 23 tot 3 a 4. Dus in principe mag ik niet klagen, want dan geef ik een fles, leg dr neer en ze slaapt weer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 24 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Aimee zo 22 jan 2012 - 19:43

Lief van je Parel, maar ik hoef geen eigen topic hoor! Ik ben niet zo'n bekende actieve forummer...

Gisteravond om 20.59uur is onze zoon Luuk geboren! Om 13.00u kreeg ik weeen, vanaf 14.00u kwamen ze om de twee minuten en om 20.00u kon ik mee gaan persen. Het is dus allemaal nog behoorlijk snel gegaan en daardoor heb ik het ook wel als vrij heftig ervaren. Luuk deed het meteen super goed (apgar score van 10/10, 53cm en 3700gram) dus dat is natuuurlijk heel fijn! We zijn super verliefd op ons kleine mannetje, maar ik weet na vanacht ook meteen hoe zwaar de gebroken nachten zijn (hij wilde best slapen, maar alleen bij zijn mama. Logisch ook maar ik had wel even uurtje slaap kunnen gebruiken Wink ). Verder klagen we niet en gaan we nu lekker genieten!!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 24 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 zo 22 jan 2012 - 19:55

Gefeliciteerd Aimee!!
Het is ook nogal wat hoor, als je 6 uur lang weeën om de 2 minuten hebt gehad! Hopelijk gaat het slapen van Luuk snel ook als hij niet bij jou op je buik ligt en kom je zelf ook aan rust toe. Geniet er in elk geval van.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 24 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 20:04

Jaaaaaa Aimee, gefeliciteerd!
Heb lekker toch een topic voor je geopend :P Laughing

Klinkt idd een beetje als mijn bevalling, en ik heb het dan ook ervaren zoals jij het omschrijft, vrij heftig. Ben je geknipt ofzo? En wat een gezeur hee van al die gynaecologen, je hebt gewoon een zoon van 3700 gr op de wereld gezet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 24 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 20:06

goedemorgen!!

Hier een hele lekkere nacht :-) om 22.30 de fles en meneer kwam om 6.50 kon ik daarna voor de dames alles klaar zetten.. ideaal.. Wel heeft ie ongeveer de halve fles eruit gespuugd echt waps met een boog.... helaas alles vol incl mijn bed Evil or Very Mad maar goed hebben we weer wat te doen he.. :P
straks komt er nog een kleintje bij, even oppassen.... Zijn moeder vervangt mij nu op het werk haha...

@ aimee, gefeliciteerd met je kleine man!!!

@ ayla, hoe heeft E het vannacht gedaan?

@ floor, hoe gaat het nu met je kleine man?

@ parel, en vannacht de speen gegeven?? of toch de fles? (ik ga er ook echt maar 3 keer max uit om er een speen in te doen... schiet ook anders niet op in de tijd dat ik wakker ben tussen het geven van de spenen had ik de fles er al in kunnen mikken haha)

wat is ze toch een knappertje he!! zo lekker wijs koppie!

veel plezier bij het KDV!!
en succes met je spiraal...

@ studie, ahhhh bjoeties!!
ik hier word j.ace toch echt altijd heel jong geschat.. ze schrikken als ik zeg dat ie al 14 weken is haha.... dus voornamelijk aan het gewicht/lengte kan je het merken idd...

liefs



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 24 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 20:11

Goedemorgen BeeGeeeeeee!
Pffff waar heb je zin in, nog een kleintje :P

Ik heb gelijk een fles gegeven en die zoop ze zo leeg haha
Gisteravond om 23 uur dus 180 cc op (en serieus NIET gespuugd), om 2 uur 150 cc (nauwelijks gespuugd) en om 6.45 uur 150 cc (heel mijn pyama onder gespuugd bij het boeren, daarna niet meer, zit nu standaard met een badlaken over mijn kleren haha). Ik heb gisteren ook mijn bed moeten verschonen hoor BeeGee, idd FLATS alles eronder haha

Blondje, las in het andere topic dat je stopt met de minipil?
Dus je hebt je man zover, er komt een 2de Blondjesbaby aan hopelijk?

Ik ben trouwens als de dood voor die spiraal, hoor van alle kanten dat het hartstikke pijn doet en mensen wensen me sterkte en succes haha Hij moest er trouwens ook in als ik ongesteld was, dus ik gebeld donderdagochtend en vandaag dus een afspraak (dag 5) ben ik gewoon niet meer ongesteld! Pfffff nu is die baarmoedermond waarschijnlijk weer dicht en doet het extra pijn Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 24 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 20:57

Parel schreef:Goedemorgen BeeGeeeeeee!
Pffff waar heb je zin in, nog een kleintje :P ach ja dit kleintje mag weer terug na 2 uurtjes he :-)

Ik heb gelijk een fles gegeven en die zoop ze zo leeg haha
Gisteravond om 23 uur dus 180 cc op (en serieus NIET gespuugd), om 2 uur 150 cc (nauwelijks gespuugd) en om 6.45 uur 150 cc (heel mijn pyama onder gespuugd bij het boeren, daarna niet meer, zit nu standaard met een badlaken over mijn kleren haha). Ik heb gisteren ook mijn bed moeten verschonen hoor BeeGee, idd FLATS alles eronder haha echt smerig he.... ben wel blij dat J.ace zelden spuugt nu toevallig 2 keer binnen paar dagen

Blondje, las in het andere topic dat je stopt met de minipil?
Dus je hebt je man zover, er komt een 2de Blondjesbaby aan hopelijk?

Ik ben trouwens als de dood voor die spiraal, hoor van alle kanten dat het hartstikke pijn doet en mensen wensen me sterkte en succes haha het zetten doet echt veel minder pijn omdat je al 1 kindje hebt gekregen!! dus dat scheelt weer :-).. Ik heb hem zelfs 2 keer laten zetten maar goed ik ben geen succes storie! ben nu heel blij met mijn implanon.. ik heb nog een blauwe arm bij het zetten maar verder nergens last van Hij moest er trouwens ook in als ik ongesteld was, dus ik gebeld donderdagochtend en vandaag dus een afspraak (dag 5) ben ik gewoon niet meer ongesteld! Pfffff nu is die baarmoedermond waarschijnlijk weer dicht en doet het extra pijn Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 24 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 zo 22 jan 2012 - 21:01

Goeiemorgen allemaal!

Voor mijn gevoel heb ik al een hele tijd niet gereageerd, we zijn ook behoorlijk druk geweest met de doop van Lotte die gisteren geweest was. Het was erg leuk, de kerk bij ons in het dorp is niet zo groot, en er waren toch nog een paar ooms en tantes van me gekomen zodat we met een man of 30 waren. Lotte had het ook goed gedaan, ik had haar ’s morgens om kwart voor 8 wakker gemaakt en de viering was om 11 uur, tussendoor had ze niet meer geslapen, dus eigenlijk was ze behoorlijk moe. Meestal gaat ze dan huilen als ze niet kan slapen, maar nu heeft ze flink rond zitten kijken naar alle mensen die er waren. Bij het dopen zelf moest ze wel erg huilen, ondanks dat ze warm water hadden gepakt. Daarna met mijn broers en hun vriendinnen, schoonzus met haar man en zoontje, ouders, schoonouders en opa en oma’s bij ons geweest.

Toen mijn schoonzus alleen met ons was vertelde ze dat ze in verwachting is van hun tweede kindje, mijn eierstokken rammelden alweer sinds Lotte geboren was, maar ik geloof dat mijn man nu ook om is. Ik ga als mijn strip leeg is nu stoppen met de minipil, dan bekijken of mijn cyclus zo op gang komt terwijl ik bv geef, anders stop ik over 3 maanden met de bv.

Vandaag mijn laatste dag verlof, moet me ook nog voorbereiden op mijn lessen van morgen, dat heb ik zo lang mogelijk uitgesteld!

Nog even over het eten en slapen van Lotte, ik geef bv en daar hecht rijstebloem geloof ik niet zo goed aan en eigenlijk wil ik het liefst tot 6 maanden echt alleen maar bv geven. Kolven gaat bij mij niet zo goed, als ik ipv een voeding kolf is het meestal 90 tot 100 cc en als het tussen of na een voeding is nog niet eens de helft daarvan. Dus om fulltime te kolven en zo te zien wat ze precies binnenkrijgt is helaas geen optie. Als ze vroeg wakker wordt probeer ik op die dag 6 voedingen te geven, dan slaapt ze eigenlijk de volgende dag meteen lang genoeg. Maar dan moet ze wel echt vroeg komen, anders haal ik de 6 voedingen niet. Ik wil haar namelijk niet om de twee uur aanleggen als ze daar zelf niet om vraagt, dan komen haar slaapjes ook in de knoei. Als ze huilt dan leg ik haar wel aan, verder vind ik het erg moeilijk om te zien wanneer ze honger heeft. Ze neemt haar handjes ook meteen na een voeding in haar mond (als ik heel zeker weet dat ze ook genoeg heeft gehad).
Vanmorgen was ze om 6 uur wakker, maar ze had ook een slaapzakje zonder mouwen aan omdat haar normale slaapzak in de was zat, dan kan ze weer boven haar dekens kruipen en wordt ze sneller wakker omdat het koud is.
Ik hoop in elk geval heel erg dat ze vrijdag wel goed aangekomen is!

Parel, wel jammer dat bezoek zomaar niet komt of op het laatste moment afzegt.
Leuk die Allstars!
Balen dat ze nu weer zoveel spuugt, logisch dat je dan snel met bijvoeding wilt beginnen straks, hopelijk helpt dat goed. Maar wat fijn dat het gisterenavond en vannacht al zo goed ging!
Succes met het zetten van de spiraal, ik vind het al knap dat je dat durft!
Wat een mooi setje heeft L ook weer aan zeg!

Studiebol, mijn laatste vrije dag heb ik vandaag, en genieten doe ik wel. Maar ik denk dat het morgen ook wel genieten is als ik weer kan gaan werken.
Je hebt inmiddels al zwembroekjes, maar ik heb er eentje via zwemluiers.nl besteld.
Ik bewaar hier de kleertjes voor een tweede, denk dat ik ze daarna wel wil proberen te verkopen, maar heb ook wel wat al tweedehands gekocht. Als het er toch nog goed uitziet vind ik het echt niet erg dat het tweedehands is, ik vind het juist wel leuk om veel setjes voor weinig geld te hebben. Het zal niet veel opleveren, maar ja, als je het op zolder laat liggen schiet je er ook niks mee op. Maar ik durf niet van een wildvreemde te kopen, heb alleen maar van dit forum en van een ander forum wat gekocht, dan heb je toch iets meer het idee dat je de mensen een beetje kent.
De babydoos van de Etos vond ik eigenlijk dan nog wel de leukste….
Zo licht zijn je meisjes toch eigenlijk ook helemaal niet meer, ze liggen maar een halve kilo achter op Lotte en zoals ze groeien hebben ze haar binnen twee maanden ingehaald! Het zijn ook echt twee prachtige meiden (had nog niet veel foto’s gezien volgens mij).
Ik vind het echt super knaps hoe je het allemaal doet, veelal in je eentje!
Wat leuk dat je moeder een speelkleed voor je gaat maken.
Mijn moeder vertelde dat vrienden van hun voor hun kleinkinderen (ook een tweeling, van nu net 1) een grote ‘box’ hebben gemaakt van 2 bij 2 met een tafeltje enzo erin dat ze mooi samen kunnen spelen.

Nicci, ik hoop voor je dat jij ook snel van je kleine kunt genieten!
En bij deze, ik wil graag een PM van de naam straks!
Dat kindjes een keer een beetje afvallen is niet meteen een ramp, maar Lotte groeit sowieso al niet zo heel erg hard, en baby’s horen nu eenmaal aan te komen en niet af te vallen.
Hier kan ik het ook niet rekken met een speentje, hooguit door te spelen of Lotte gewoon op schoot te nemen, maar dat doe ik ’s nachts of ’s morgens vroeg niet, dan kies ik altijd voor voeden om zelf nog aan wat slaap toe te kunnen komen.

Ayla, jij hebt een drukke dag gehad vrijdag, pff! Jammer dat je je vriend zo weinig ziet, probeer wel echt te genieten van de zondag samen, zeker nu E er is! Is het gelukt met de airbag uitzetten voorin? Bij ons moet je dan het portier opendoen en zie je bij het scharnierpunt iets waar je met de autosleutel een knopje om kunt zetten. (Wat een omschrijving, maar misschien begrijp je het wel).
Leeftijd zegt toch eigenlijk niet zo heel veel, ik ben 31 en bij mij gaat het ook zeker niet allemaal vanzelfsprekend. Ik weet wel dat ik 8 jaar geleden nog niet aan kinderen toe was, maar toen had ik ook pas net een baan en zat mijn man (toen nog vriend) nog op school. De vriendin van mijn broer is 21 (geloof ik…), die zie ik op haar 23e ook wel als moeder (ze zou het liefst nu al willen).
Mickey, wat balen dat het na de laatste voeding nog zoveel in heeft voordat F gaat slapen. Daarmee hebben wij wel zo’n geluk gehad als ik het hier lees, ik leg haar in bed en dan horen we haar niet meer. Soms wel lastig ja, bezoek als je bv geeft. Ik heb gisteren ook weer een half uur boven gezeten, kon niet op onze eigen kamer omdat mijn neefje daar lag te slapen, dus moest op Lottes kamer, maar dat is zo saai zonder tv. Ik kan haar ook niet goed aankijken, dan gaat ze naar me lachen en kan ze niet meer eten.
Was het wel gezellig met alle visite? Doen jullie nooit meerdere visite tegelijk? Wij hebben dat wel een paar keer gedaan, was erg gezellig en was voor ons eigenlijk ook wel makkelijk.
Eigenlijk vind ik het best wel zonde om een redelijk duur cadeau te krijgen wat je niet echt leuk vindt, fijn dat je deze beer in elk geval wel mooi vond.

Beegee, dat lijkt me inderdaad niet leuk, twee vechtende meiden. Hebben ze vaker ruzie met elkaar?
Jij bent dus ook blij dat je weer mag gaan werken. Leuk dat je eind juli naar Disney gaat, over een jaar of 4 wil ik er ook echt heen! Wat leuk dat het carnavalsseizoen al begonnen is voor je, ik heb er ook al echt zin in.
Veel plezier met het oppassen vandaag.

Star, wat betreft de schoentjes, mijn neefje van 1 loopt eigenlijk al hartstikke goed, maar bij de Prenatal hebben ze aangeraden om zolang als hij alleen binnen loopt geen schoentjes aan te doen, alleen als hij buiten zou lopen dan wel. Maar omdat het nu winter is komt hij ook niet zoveel buiten, dus hij kan nog even zonder. Als ze nog zo klein zijn dat ze niet lopen en kruipen zou je denk ik slofjes aan kunnen doen voor de warmte of voor de leuk, maar niet omdat het ergens voor nodig is.
Wat ontzettend vervelend van de smetplek, hopelijk geneest het snel.
Fijn dat D zo goed doorslaapt!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 24 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Star007 zo 22 jan 2012 - 21:03

@Ayla: Ben benieuwd wat het cb zegt. Ja ik ben zelf van mening dat dat best moet kunnen hoor, van 7 tot 7 doorslapen. Volgens mij is dat met die suikerspiegels alleen bij de hele kleintjes ( heeft de kinderarts toen uitgelegd toen ik nog in het ziekenhuis lag). En ze komt zelf echt wel als ze honger heeft ! Wat betreft de rijstebloem voor de 4 maanden. Lijkt mij ook gewoon moeten kunnen , maar als ze zonder toch al doorslaapt, zou ik het niet doen. Anders krijgt ze misschien last van darmkrampjes enzo omdat het vaster voedsel is natuurlijk.

@Parel: Wat een schatje is het toch he ! Blije baby Laughing en goed van haar dat ze 180/6 op heeft Laughing Is toch een flinke fles he ( D. drinkt er 5 van..vandaar ook haar flinke hamsterwangen denk ik hahaha :P ) Ik kan je ook geen moed inspreken wat betreft de spiraal..een vriendin van me is flauwgevallen tijdens het inbrengen( nouja gevallen, ze lag natuurlijk al Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 24 394967 ), en het is inderdaad wel verstandig om je vriend mee te nemen, zodat hij je terug kan rijden. Succes in ieder geval !

@BeeGee: Dat heeft J. goed getimed vanmorgen haha Very Happy Fijn dat hij zo'n goede nacht heeft gehad!

@Aimee: Hier ook nogmaals gefeliciteerd met jullie zoon! Lijkt me inderdaad best een heftige bevalling, allemaal zo snel. Hoe ver was je eigenlijk?

@Studiebol: Wat een mooie dames zeg Laughing

@All: Laatste tijd laat D. zich moeilijker terug in bed leggen na de 1e fles, dus het is afgelopen met het uitslapen No Agja dan kan ik alvast weer in het ritme komen, voor als ik weer ga werken ( alsof ik ritme heb met mijn onregelmatige werktijden). Vanmorgen wilde ik haar nog even bij mij in bed laten slapen, maar ook dat lukte ook niet.

Nou ik ga vandaag maar eens aan de slag in het huishouden denk ik.. moet wel even zin zoeken.


Laatst aangepast door Star007 op ma 23 jan 2012 - 2:12; in totaal 1 keer bewerkt
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 24 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 zo 22 jan 2012 - 21:07

Oke, ik heb dus meer dan een uur over de vorige reactie gedaan.... Dat ga ik dus niet meer doen denk ik, zal ik als ik weer aan het werk ben niet echt tijd voor hebben.

Even nog een evaluatie over het mama zijn.
De eerste paar weken vond ik behoorlijk zwaar, we kenden ons meisje toen nog niet zo goed en ze huilde toch behoorlijk wat (al vind je achteraf eigenlijk heel snel dat het best wel meevalt).
Ik vind het verder wel helemaal geweldig, ben helemaal weg van ons meisje en knuffel en kus haar de hele dag. Lotte krijgt ook wel 20 keer per dag te horen hoeveel ik wel niet van haar hou.
Wel valt het tegen dat ik niet zo makkelijk weg kan, Lotte vindt het ergens anders meestal niet zo fijn en huilt dan veel waardoor ik het ook niet prettig vind. Verder is mijn man meestal met de auto werken waardoor ik niet zo makkelijk ergens heen kan en we maar een beetje thuis rondhangen. Ook met de bv is het moeilijk om weg te gaan, vind het toch niet echt gepast om in het openbaar bv te geven, een gekolfd flesje kan wel, maar dan moet ik eigenlijk zelf ook weer kolven ivm mijn productie.
Wel kunnen we Lotte echt al niet meer missen en kan ik me niet voorstellen dat ze er 3,5 maand geleden nog niet was, ze hoort er echt al helemaal bij.

Star, leuke foto! Jammer dat het terugleggen na de 1e fles niet meer lukt, maar ook niet zo gek dat na een lange nacht slapen het even genoeg is geweest voor D!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 24 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 24 van 37 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 30 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum