Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

+24
Bruintje Beer
Flower_L
Pien
Poisongirl
Tiara
woezel
meisjesmama
Nana
Annie24
Happydobby
Floor
Supertalentje
Steep
koNijntje
Star007
Arwyn
blondje1313
mickey
*Lookie*
Lejow
studiebol
liesje
Ayla
joyce0606
28 plaatsers

Pagina 13 van 37 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 25 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 13 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol wo 11 jan 2012 - 6:30

Parel schreef:studie, goed van V!
dat is echt wel snel geloof ik!
(ok ik ga het vanaf nu weer een beetje proberen bij te houden, ok? Wink sla die andere pagina's even over met reageren laughcry jullie kletsen te veel!)

studie je hebt trouwens heel V dr naam uitgesproken hier, misschien wil je het aanpassen?

joyce, komt vanzelf goed met ons! moet je ons over een jaar eens zien!
en dat geldt ook voor jou, floor!
Bedankt dat je het zei! Ik had het niet door!

Ik had er een filmpje van gemaakt en naar mijn vriend gewatsapped :-)

Joyce ik vind je niet negatief over komen hoor. En dan nog je mag toch gewoon vertellen hoe het bij jullie gaat!
Parel dan slimme toch gewoon af en toe wat pagina's over dat maakt echt niet uit.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 13 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 wo 11 jan 2012 - 7:52

Studiebol wat knap van V, leuk zeg!

Ik vind het ook leuk als de rest mee blijft schrijven, je mag ook best klagen als het wat minder gaat.
Vandaag is het hier drama, Lotte wil eigenlijk nauwelijks slapen, maar ook niet spelen, ze ligt nu weer te huilen omdat ik haar niet getroost kan krijgen en geen flauw idee wat er aan de hand is.
Morgen haar prikjes, hopelijk is het vrijdag weer normaal.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 13 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla wo 11 jan 2012 - 20:34

@BeeGee ik ga zwemmen in een zwembad van de sportfondsen (geloof ik) locatie N.ijmegen W.est.

Rest reageer ik vanmiddag/vanavond weer op! Gisteren tandarts geweest, bah... Kon na 4 uur pas eten, half 4 verdoving, half 8 was ie er pas uit, en vervolgens kon ik nog niet normaal eten omdat mijn spier zo'n pijn deed van de verdovingsprik.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 13 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 wo 11 jan 2012 - 21:10

Was er veel aan de hand omdat je een verdoving had? Ik heb voor een klein gaatje altijd al verdoving, ben namelijk een behoorlijk watje bij de tandarts.
Helaas was Lotte vanmorgen een uur eerder wakker dan normaal, gisteren was ze ook al flink onrustig, hopelijk gaat het wel over. Vanmiddag prikjes en wegen, ik denk zelf dat ze flink aangekomen is (voor haar doen, nog geen kilo in een maand hoor).
Zo meteen komt een tante op kraamvisite met haar oppaskindjes, ben benieuwd hoe dat gaat.
Nu probeer ik Lotte in de wipstoel nog een half uurtje te vermaken voordat ik haar weer wil laten slapen, anders komt ze voor de volgende voeding ook weer veel te vroeg denk ik.

Ayla, weet niet of de kolf het goed doet, denk eigenlijk van wel omdat ik soms wel gewoon best veel eruit kan krijgen. Zit wel veel condens in de slang. Het zal bij mij gewoon niet zo makkelijk gaan denk ik, heb ook nooit van die zoogcompressen nodig omdat ik totaal niet lek. Ik word alleen dan wel weer onzeker of ik wel genoeg voeding heb, je weet niet hoeveel Lotte binnenkrijgt.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 13 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol wo 11 jan 2012 - 23:03

Blondje, balen dat Lotte een uur eerder wakker was! Had je haar nog een half uurtje kunnen vermaken? Wat betreft de voeding, er is mij in het ziekenhuis gezegd dat als je niet genoeg hebt, je dit wel aan je kindje merkt. Ik had natuurlijk ook niet voldoende, en hun gaven aan dat als ik niet had gekolfd(want daar door wisten we het) ik het ook wel aan de meiden had gemerkt, ze waren dan minder tevreden geweest.

Ayla hoe is het nu met je gebit? Kan je wel weer eten?



Zoo hier begon de dag erg vroeg... de meiden begonnen al om kwart over 6 en eigenlijk was ik toen niet echt moe, dus ik heb ze maar in bad gedaan:D en daarna eten. Toen snel zelf eten en toen kon ik de babyfoon ff bij de buurvrouw neer zetten zodat ik even boodschappen kon doen zonder de meiden, toch wel prettig dat de buurvrouw dat geen probleem vind. Ook ff naar de kruidvat geweest, had nog wel wat pakken pampers maatje 1 hier liggen.. maar de dames groeien toch wel dus die maat gaat steeds strakker zitten. Dus ik heb gevraagd of ik ze om mocht ruilen voor maat 2 en dat was geen probleem. Dus ook dat was wel weer prettig. Nu net weer de meiden eten gegeven... en nu zit ik ff met een kopje thee:D

Vanavond komt er nog een vriendin eten en vanmiddag wil ik als het droog blijft nog wel even naar de markt lopen!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 13 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 23:21

goedemorgen!

Hier een relaxte ochtend... I.ndy op school en M.erle psz :-) heb tot 9.30 met moeders staan kletsen op het schoolplein haha... daarna kopje koffie gedronken en j.ace heeft om 10.15 gedronken.. heb alleen nog maar muziek uitgezocht voor de carnaval, even mijn marsboekje op orde gemaakt. (speel tenorsax in een dweilkapel) maar goed dat wil niet allemaal lukken....
verder wil ik vandaag alleen even boven stofzuigen en voor de rest niets.. Moet om 13.15 naar het CB met M.erle en J.ace en na school komt er een vriendinnetje mee spelen met I.ndy

oja, gister had men manager afgebeld... was wat verkoude en wilde de kindjes niet aansteken.. dus volgende week nieuwe poging haha

@ joyce, gewoon lekker van je afschrijven is toch ook niet erg!!

@ studie, wat goed zeg van v!! wow! :-) (niets van te merken dat ze prematuur is haha)

@ blondje, juist fijn dat je niet lekt toch! Hier was het verschil ook groot hoor bij I.ndy liep ik met 22 weken zwangerschap al met zoogcompressen en bij J.ace kon ik gewoon 1 de hele dag gebruiken bij wijze van.

@ ayla, beetje kunnen slapen???

@ poison, allways word geloof ik afgeraden omdat daar plastic inzit.... en dat kan broeien.
ik gebruikte libresse, kan niet overal tegen en deze gelukkig wel

@ Parel, fijn dat je verbetering ziet bij L!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 13 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 23:21

studiebol schreef:Lieve parel en floor ik vind het oprecht jammer als jullie stoppen met mee schrijven. Dat meen ik. We waren zo'n leuk schrijf groeppie:-) ik vind dat je je niet verplicht moet voelen om op iedereen te reageren want ik snap dat jullie druk zijn enzo maar willen jullie dan voor mij alsjeblieft af en toe hier wel vertellen hoe het met jullie gaat? Ik zou dat wel leuk vinden omdat ik echt benieuwd ben hoehet verder met jullie gaat. Een Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 13 699888 voor jullie beide.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 13 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 1:21

Floor, meestal heb je wel van alle merken 'forte' voeding, dat is voor hongerige baby's.
En volgens mij is johannesbroodpitmeel er alleen van Nutriton, maar zal eerst eens op de doos kijken van de hongerige babyvoeding, misschien zit het daar al in.

BeeGee ; ik moet wel lachen om je dweilkapel haha, weet dat het heel normaal is, maar ik zie je al gaan! Geen idee wat voor instrument je bespeelt, daarom zie ik je dus met 2 van die pannendeksels tegen elkaar aan slaan al marcherend Very Happy

Hoe doen jullie dat trouwens met carnaval? Kindjes weg? Kindjes mee? Ik denk (maar pin me er niet op vast) dat ik sowieso niks drink dit jaar, zaterdag vraag of de overbuurvrouw op wil passen, dan gaan we mee van 13 tot 23 ofzo, en dan kan ze daarna bij mij een fles en in haar eigen bedje. Zondag samen op de voetbal kindercarnavallen, ze heeft nog een mooi berenpak wat ze dankzij deze horrorwinter nog niet aan heeft gehad, en dan lekker thuis chillen (ik iig, vriend zal vast wel meegaan). En dan ga ik héél misschien (maar dit is echt een GROOOOOOTE misschien) vragen of ze een nachtje bij mijn ouders mag slapen, gaan we haar samen dinsdags weer halen.

Hier vanochtend al naar de kinderarts geweest, de medicijnen helpen volgens mij! Ze spuugt zeker nog wel, maar de pijn is weg. Voorheen krijstte ze het uit toen ze omhoog werd gehouden om te boeren, nu krijst ze dan alleen nog maar omdat ze wil liggen maar ook niet altijd. Wel raakt ze wat verstopt van die medicijnen, dus moeten wel lactulose gebruiken. Mocht het verslechteren kunnen we terugkomen en gaan we praten met de maagleverdarm arts.

Gelijk maar naar de apotheek gegaan, hoeven pas over 6 weken terug dus voor 2 maanden Losec meegekregen. Heel aardig van de kinderarts heeft hij een recept uitgeschreven in ML, in plaats van tabletten, dus de apotheek maalt de tabletten al fijn zodat het makkelijker geven is aan haar. Weer een zorg minder! Erg fijn!

Ook nog even daar gewogen, ze was in een week tijd weer 70 gr aangekomen, weegt nu 4500 gram. Ook zitten we weer op de friso 1. Vorige week was ze in 1 week 335 gr aangekomen, dus ze doet het deze week wat rustiger aan.

Erg blij hier dus! Ook gelijk mijn spiraal opgehaald, wordt gelukkig volledig vergoed! Over 2 weken plaatst de huisarts hem, als ik ongesteld ben, lekker fris Laughing

Daarna heb ik haar een flesje gegeven, haar op bed, lekker gestofzuigd en gestofd. Wc gedaan, beetje swifferen hier en daar, wasjes erin, tafels af, even gekeken en gebeld of die spiraal echt vergoed wordt en hoe dat gaat met declareren ... productief dagje! Voor de rest doe ik alleen niks hehe

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 13 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 do 12 jan 2012 - 1:34

Vorig jaar carnaval alcoholvrij doorgebracht, maar wilde eigenlijk dit jaar wel een beetje drinken. Helaas denk ik dat mijn man ook wil drinken en ik vind wel dat één van ons nuchter moet blijven. Ik denk alleen dat hij dat niet zo belangrijk vindt, en dat ik daarom toch diegene zal zijn die nuchter blijft.
Als het goed is kan Lotte overdag naar het kdv, in elk geval op dinsdag en ik probeer te ruilen zodat ze op maandag ook kan. Op maandag gaan we in de buurt naar een grote optocht kijken en daarna blijven we hangen in de kroeg. Op dinsdag is het dweilen. Op zaterdag en zondag zullen we waarschijnlijk niet op stap gaan, misschien wel naar optochten kijken. Dan brengen we Lotte naar opa en oma of naar haar tante, omdat we niet denken dat zij het al leuk vindt om mee te gaan en zo lang buiten te staan.
Op zich zou op maandag bij opa en oma logeren ook het fijnst zijn, maar dat zijn we tzt wel.

Parels, fijn dat de medicijnen aan lijken te slaan.

Lotte heeft bij het bezoek vanmorgen een flesje gehad, ben nu dus aan het kolven ipv voeden en krijg er nog maar 80cc uit, maar ja, hoe gefrustreerder ik raak, hoe minder het gaat volgens mij.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 13 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol do 12 jan 2012 - 1:42

Parels wat fijn! Je klinkt een stuk positiever en opgeluchter. Fijn dat het beter met
L gaat en ze minder pijn lijkt te hebben!

Met carnaval logeren de meiden van vrijdag tot zondag bij mijn ouders. Heb dit al lang geleden gevraagd en ze vonden het goed.

Hier ff een baal momentje het regent dus ik kan niet weg en moet eigenlijk nog wel dingen hebben maar ga niet weer vragen of de babyfoon bij de buurvrouw mag staan.

En ik had bedacht dat ik morgenavond wel de kroeg in kon gaan heb ik echt zin in en het zou kunnen want mijn vriend komt morgen thuis en dan kan hij bij de meiden blijven en hoef ik niet het gevoel te hebben dat ik op tijd naar huis moet. Maar helaas vriendinnen hebben al andere plannen en ik voel me dan weer bezwaard om bij hun aan te haken dus dat betekent dat ik niet de kroeg in ga. Oooh ik baal soms echt wel van mijn vriend zijn baan zeker nu. Zelfs een simpel stap avondje is onmogelijk. Alles moet zo kort van te voren geregeld worden omdat ik nooit zeker weet wanneer mijn vriend thuis is en dan kan ik natuurlijk niet verwachten dat mijn vriendinnen geen plannen hebben....maar het bevestigd gewoon weer ff dat ik er voor 95% alleen voor sta en daar baal ik nu ff van. Dat ik niet gewoon ff kan doen wat ik wil.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 13 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 2:03

Ahhhh Studie (ja nu mag jij even een ahhhh-momentje hebben)!
Kan je niet gewoon je vriendinnen bellen en vragen of ze het erg vinden?
Ze weten toch wel van je situatie? En anders in je uppie de kroeg in 'ik zit hier heel alleen weekend te vieren ...' laughcry En anders jezelf bezatten thuis, samen met je vriend.

Ik zou zeggen, kom die babyfoon maar brengen, maar ja ..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 13 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol do 12 jan 2012 - 2:09

Ik weet wel dat als ik het gewoon vraag ik mee mag. Maar ik voel me wel gauw bezwaard dus ik vraag dat dan weer niet zo makkelijk.maar misschien kan ik me er nog over heen zetten.
Baal gewoon even dat over alles na moet denken en nergens bij kan denken dat doe ik vanavond wel even want dan is vriend thuis. Nee kan allemaal niet . Moet alles zelf doen en alles zelf bedenken en plannen. Baal gewoon ff dat ik niet op iemand structureel kan terugvallen...... Ach das overmorgen ook wel weer over Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 13 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 2:24

Net mijn moeder gesproken en carnavalsmaandag op dinsdag gaat ze voor het eerst logeren .. doodeng! Het is namelijk ook een uur verderop. Maar goed, als ik iemand vertrouw is het mijn moeder natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 13 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 2:27

studiebol schreef:Ik weet wel dat als ik het gewoon vraag ik mee mag. Maar ik voel me wel gauw bezwaard dus ik vraag dat dan weer niet zo makkelijk.maar misschien kan ik me er nog over heen zetten.
Baal gewoon even dat over alles na moet denken en nergens bij kan denken dat doe ik vanavond wel even want dan is vriend thuis. Nee kan allemaal niet . Moet alles zelf doen en alles zelf bedenken en plannen. Baal gewoon ff dat ik niet op iemand structureel kan terugvallen...... Ach das overmorgen ook wel weer over Very Happy

Ik snap je wel hoor, lijkt mij ook heel moeilijk!
Ik snap ook waarom je zo'n waarde hecht aan structuur, dat is nog belangrijker als je alleen bent.

Ik hou ervan om lekker lang lui in bad te liggen, dat kan alleen als mijn vriend thuis is. Heb het namelijk al 2x gedaan toen ze 'lekker' lag te slapen, en net op het moment dat ik me onderdompelde in dat ware warme genot begon ze als een gek te krijsen Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 13 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol do 12 jan 2012 - 2:46

Parel wat leuk dat de kleine bij je moeder gaat logeren met carnaval! Komt vast goed. In bad gaan is idd niet fijn als je niet lekker kan liggen omdat je eigenlijk ook bij je kleine meid moet zijn als ze spuugt.

Nou ik heb net de brutale vraag gesteld aan de meiden waar mijn vriendin mee had afgesproken morgenavond. Uitgelegd hoe de situatie was en gevraagd of ik bij ze mag aanhaken. Nu maar afwachten wat ze zeggen. Ik heb mezelf een schop onder mijn komt gegeven want met me bezwaard voelen schiet ik niet altijd iets op natuurlijk.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 13 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 4:28

Goed zo!
Weet je al wat zij gaan doen?
Of maakt het je niet uit? Weet je vriend het al? Laughing

Mijn moeder vond het erg leuk dat ze kwam logeren geloof ik!
Wel gezegd dat ze nog niet doorslaapt, en ook vaak bij ons ligt.
Volgens haar was het nog geen (eind) februari, dus dat kon allemaal nog wel veranderen.
Wel spannend, maar ik heb mezelf zoals jij ook maar een schop onder mijn kont gegeven.

Ik ben trouwens ontzettend productief geweest! Nu al 2 dagen na de 1ste fles (die mijn vriend maakt en dan gaat werken) wakker gebleven en bijtijds opgestaan. Uitslapen doe ik dan in het weekend, en slapen gaan ook met mijn vriend s'avonds. Weer een beetje in het ritme komen, nooit verkeerd lijkt mij. Zo kan ik ook gaan bekijken hoe zij slaapt en wat haar behoeftes zijn.

Sowieso slaapt ze vandaag heel veel! Ze is ook moe, want drinkt lang niet alle flessen leeg.
Ze ging om 1 uur slapen tot 2 uur. Nog een goede 3 kwartier in haar wipper daarna, wakker gemaakt voor schone luier en fles, fles 3kwart erin en om half 4 sliep ze weer in bed, en nu dus nog. Zo heb ik wel de was kunnen vouwen, was kunnen doen, lekker forummen en het huis schoonmaken. Zelfs de vaatwasser is al leeg! Tjongejongejonge, mijn vriend zal trots op me zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 13 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol do 12 jan 2012 - 4:36

Ze vonden het geen probleem en het was gewoon prima en gezellig dat ik mee ging. Soms maak ik me te druk om niks hoor Very Happy
Mijn vriend weet het al heb het natuurlijk eerst met hem overlegd hij zei ook al dat ik het gewoon moest vragen.... Volgens mij vind hij het wel prima dat hij alleen met de dames is kan die lekker met ze knuffelen.

Wat goed dat je s ochtends je bed uit gaat. Ik probeer dat toch ook wel te doen en idd in het weekend uitslapen, tochten beetje ritme creëerden. En ook al zo'n productief dagje lekker hoor! Goed bezig jij!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 13 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 4:49

Ja, stom he, ik merk ook aan mezelf dat ik het nodig heb. Ben eigenlijk veel fitter, en minder snel op. Dus dat houden we maar vol!

Zit ik toch even mooi op 1 lijn met je vriend! Fijn dat je meegaat, wat gaan jullie doen?

Heb net de laatste was weggevouwen op de overloop, ik hoorde iemand huilen, dus ik ging kijken en ze was wakker. Heb ik de laatste kleertjes opgeborgen in dr kast, trek ik de dekens van dr af, slaapt ze weer! Nou ja, toen ben ik maar weer weggegaan Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 13 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Floor do 12 jan 2012 - 5:28

hahaha parel, ja je vriend zal trots zijn op je. bedankt voor je antwoord, het enige wat ik kon vinden was nutriton dus dat heb ik nu, samen met friso extra (dat is voor hongerige baby's).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 13 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 do 12 jan 2012 - 7:03

succes met de nutriton en friso extra Floor

Studie, veel plezier morgenavond alvast!

Het viel me tegen op het cb vandaag, Lotte is in 5 weken tijd 340 gram aangekomen en 1 cm gegroeid. Gelukkig maken ze zich daar niet zo druk als ik zelf! Ze is ook heel alert enzo, komt niet over alsof ze honger lijdt dus het zal ook allemaal wel meevallen.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 13 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 7:26

Avond!!

mijn strijkbout staat te warmen, dus even tijd om te forummen haha!!
J.ace weer mooi gegroeid!! bijnaaaaa op de onderste groeilijn haha, weegt nu 4065 gram en is 54,5 cm... hij doet het verder prima, is wel al de hele middag van pampus denk vanwege de spuitjes.. had om 2 een fles gehad en daar 90 van laten staan toen om 18.00 1 en die was leeg.. maar meneer ging na de fles weer zijn bedje in.. ben net al een aantal keren gaan kijken maar meneer ligt knock out haha..
I.ndy was met 12 weken 3 dagen : 59 cm en 5390 gram en M.erle was met 12 weken 5 dagen 58 cm en 5215 gram... grappig om de verschillen zo te zien, al komt J.ace natuurlijk steeds meer nu in de richting van de meiden.

@ parel, ik speel tenorsaxofoon :-) dus geen pandeksel sorry! met carnaval is moeders 5 dagen op pad en is papa thuis... :-) heel goed geregeld dus..
ik denk dat L het vast heel leuk gaat vinden bij opa en oma!!
fijn dat ze aankomst ondanks het spugen!! knappert

@ blondje, idd hoe gefrustreerd jij bent hoe slechter je kolft.. ik kolfde altijd het beste als ik lekker op bed zat met de tv aan en trui over de kolf stukken heen zodat ik niet zo gefixeerd was op de hoeveelheid..

fijn dat l.otte ook weer is aangekomen!!!!

@ studie, goed van je dat je toch gevraagd hebt om mee te mogen!! en natuurlijk dat je nu dus lekker even weg gaat..

@ floor, succes met de voeding!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 13 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Floor do 12 jan 2012 - 8:03

bedankt allemaal, ik weet wel dat ik had gezegd niet meer hier te komen maar wist echt niet waar ik zo gauw m'n vraag kwijt moest.

de voeding net beviel niet, hij heeft bijna alles uitgespuugd dus ik denk dat ik meer nutriton moet toevoegen (had maar 1 schepje gedaan).
hopelijk krijgt hij wel minder honger van deze voeding want hij eet echt te veel/vaak en komt veel aan (ik had niet echt het idee dat hij heel dik was maar zijn gewicht was wel hard omhoog gegaan).
nogmaals bedankt!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 13 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 8:09

Floor schreef:bedankt allemaal, ik weet wel dat ik had gezegd niet meer hier te komen maar wist echt niet waar ik zo gauw m'n vraag kwijt moest.

de voeding net beviel niet, hij heeft bijna alles uitgespuugd dus ik denk dat ik meer nutriton moet toevoegen (had maar 1 schepje gedaan).
hopelijk krijgt hij wel minder honger van deze voeding want hij eet echt te veel/vaak en komt veel aan (ik had niet echt het idee dat hij heel dik was maar zijn gewicht was wel hard omhoog gegaan).
nogmaals bedankt!

wat heeft het CB gezegd over zijn gewicht? want kleintjes kunnen in het begin enorm aankomen om vervolgens af te zwakken. (je kan even op de site van men kids kijken om de groei te zien www.muisje.beebiesite.nl)
Wij doen nu 1 schepje met een klein bolletje nutriton in de fles van J.ace en daar zit 150 cc in. Volgens mij is het 1 schep voor 120 cc... De nutriton dikt ook later nog in, dus zou je de fles maken bijv en een paar minuutjes laten staan is ie vaak ook dikker.
hoeveel voeding krijgt ie nu bij welk gewicht? Kan je bijv zijn voedingstijd ook rekken met een speen misschien? (hier lukt dat in de nachten nooit, maar overdag wel)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 13 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 8:23

Floor, L. raakte verstopt van de Nutriton en ging er echt niet minder door spugen, alleen dikker spugen. Ben je al eens naar de huisarts geweest, want misschien heeft B ook wel reflux en is het met medicijnen zo opgelost, en huilt hij ook minder omdat hij minder pijn heeft. Zo maar een ideetje hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 13 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla do 12 jan 2012 - 8:26

@Blondje nee heel veel was er niet, ik heb vorige afspraak foto laten maken en blijk 6 gaatjes te hebben (vorige tandarts maakte nooit foto's Rolling Eyes ) en die moeten nu dus gevuld. Als ze niet genoeg binnenkrijgt zou ze niet tevreden zijn, dus ik denk dat je voeding wel goed is. Misshien is het veel voedzaam, heeft ze ook qua voedingsstoffen aan 90 cc ofzo genoeg.

@Studie ik kon vanmorgen wel weer eten hoor smile Nu is de pijn helemaal weg gelukkig (maar volgende week woensdag moet ik weer Sad) Ze waren er vroeg bij zeg vanmorgen! Zie je wel dat je best wat kan vragen! Volgens mij snappen hun ook wel dat je niet meer zomaar mee kan, dat je moet plannen, en dat het zo kan zijn dat je pas later mee wil of kan!

@BeeGee Heb goed geslapen hoor Very Happy Leuk he om die verschillen te zien, ik vind het ook leuk om te zien hoeveel ik woog met 3 maanden en hoeveel E. nu weegt, en ook qua lengte hoeveel het scheelt (heb natuurlijk nog geen vergelijking qua broertje of zusje Wink )

@Parel ik ga niet carnavallen, of niet veel, ik ben wel brabants maar carnaval vind ik dus echt geen klap aan. Fijn dat de medicijnen werken! Hoop dat het nu eindelijk lekker gaat lopen allemaal! Lekker productief dagje, goedzo Wink Ik heb ook meer energie als ik vroeg opsta, maar als ik 2 dagen achter mekaar vroeg opsta ben ik 's avonds echt moe (zoals nu)

@Floor E.lena is ook afgelopen 2 maanden ruim 2 kg aangekomen, het kan indd heel hard gaan.. En het CB zei toch dat het geen probleem was? Ben ook wel benieuwd wat hun ervan zeiden, net als BeeGee.

@All vandaag weer gewerkt, ze werd vanmorgen om 6 uur even wakker, maar met speen sliep ze zo weer verder. Ik ben best moe, maarja, ben ook al 2 dagen vroeg op en veel in de weer, morgen nog een dagje en dan weekend... Zaterdag beetje uitslapen hopelijk. BeeGee even vraagje aan jou, ik weet dat alle baby's verschillend zijn, maar E.lena begint 's morgens en 's avonds wat van de fles te laten staan (40-50 cc ongeveer) als ze dat nu bij alle flessen doet (of bij nog 1 fles meer ofzo) zou dan de laatste fles er al af kunnen? Wat denk jij? Ik denk zelf namelijk van wel, maar heb even "bevestiging" nodig van wat ik denk haha. Als je het niet weet en ze laat straks steeds meer staan bel ik het cb ook wel even voor advies.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 13 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 13 van 37 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 25 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum