Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

+24
Bruintje Beer
Flower_L
Pien
Poisongirl
Tiara
woezel
meisjesmama
Nana
Annie24
Happydobby
Floor
Supertalentje
Steep
koNijntje
Star007
Arwyn
blondje1313
mickey
*Lookie*
Lejow
studiebol
liesje
Ayla
joyce0606
28 plaatsers

Pagina 23 van 37 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 30 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 23 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla za 21 jan 2012 - 9:04

Haha zoiets heb ik ook, roze met nijntje op dr kont, en vandaag heeft ze van mijn zus ook een zwembroekje gekregen van nijntje, ook een hele leuke. Ze is best verwend Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 23 561177 Zal morgen met mijn telefoon is een foto maken van dr nieuwe jurkje en op fb zetten. En op het forum haha anders kun je de foto nog niet zien.

Trouwens, ze hebben bij de etos zwemluiers van huggies, alleen is pas vanaf 7 kg. Denk dat je meiden nog geen 7 kg wegen tegen de tijd dat jullie gaan zwemmen, dan zou ik als ik jullie was een zwemluier omdoen en dan het zwembroekje eroverheen, dan zit het wat strakker, doe ik nu bij E.lena ook. Kleiner als vanaf 7 kg hebben ze geen zwemluiers..


Laatst aangepast door Ayla op za 21 jan 2012 - 9:06; in totaal 1 keer bewerkt
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 23 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Star007 za 21 jan 2012 - 9:06

Goede avond dames Very Happy

@Parel: Geweldige schoentjes! Ik heb ook een hoop schoentjes, maar weet eigenlijk niet wanneer ik ze aan moet doen haha. Is het eigenlijk wel goed voor de voetjes? Ze zijn natuurlijk wel zacht...maar weet het dus niet.

@Studiebol: Om even op jou vraag over het moederschap te reageren: Ik vind het super om mama te zijn, ik geniet echt van D. en het lekker tutten met haar. Het is natuurlijk balen dat ze zoveel overgeeft en hierdoor vaak niet helemaal in haar hum is. Dat is ook hetgeen wat een beetje tegenvalt. Ik had van te voren nooit nagedacht over een baby die veel spuugt, kende Reflux ook helemaal niet. Hopelijk groeit ze er snel overheen! Verder valt het me super mee wat betreft 'vrije tijd' die ik nog voor mezelf heb. Mijn vriend en ik kunnen dit gelukkig goed met elkaar afstemmen en gunnen elkaar ook avondjes voor onzelf of met vriendinnen/vrienden.Ik ga dus ook nog geregeld een avondje bij vriendinnen langs of een avondje opstap. Mijn vriend gaat niet zo heel vaak weg, maar dat stimuleer ik wel bij hem, want vind het belangrijk dat hij zijn eigen dingen blijft doen. Vanavond is hij lekker naar de kroeg met vrienden. Verder vind ik het op het moment minder leuk dat ik me zo bekeken voel als ik aan het wandelen ben of bij het cb kom enzo. Heb serieus het gevoel dat mensen denken dat ik een tienermoeder ben! Ik zie er ook wel wat jonger uit, en ben misschien ook wel jong met mijn 23 ( bijna 24 Laughing ). Ik vind mezelf een relaxte ( net zoals jij Laughing ) moeder en ga ook makkelijk met de D. om. Ik heb naar mijn gevoel ook genoeg vertrouwen in mezelf dat ik het allemaal wel aankan.

Raar trouwens dat ze vragen of het een tweeling is..Rolling Eyes Maar mensen stellen wel meer rare vragen.. soms denk ik echt dat ze niet verder kijken dan hun neus lang is!

@Ayla: Balen dat ze om 6.00 al wakker werd. Hoop dat je nieuwe schema goed gaat werken!

@Mickey: Druk weekendje vol visite dus! ..Hoe gaat het verder met het kraambezoek, loopt het al een beetje op zijn eind?

@Blondje: Poeh dat is balen zeg dat ze is afgevallen. Hopelijk komt ze weer wat aan, en kun je gewoon bv blijven geven!

@Nicci: Oehh voor jou wordt het ook spannend zeg:lol:

@BeeGee: Ohh lijkt me ook niet leuk nee als de meiden aan het vechten zijn. Botst het vaak met die 2? En geloof goed dat je het ook wel weer fijn vindt om te gaan werken, heb ik ook hoor. Vind het toch zo knap van je.. 3 kids, straks weer werken en dan ook nog eens het huishouden goed bijhouden ( zoals ik hier altijd lees).
Oh wat leuk, lekker naar Disney Laughing

@ All: Ik dacht van het weekend lekker een rustig weekendje zonder afspraken e.d. te hebben, hebben we toch nog de hele middag visite gehad van een vriendin en wat familie. Wel gezellig hoor.. maar ben blij dat ik vanavond lekker een rustig avondje heb. Vent naar de kroeg, D. in bed en ik straks voor de tv met toastjes 'All you need is love' kijken Very Happy.
D. heeft vanmorgen lekker tot 7.30 geslapen! Ik besef dat ik toch wel van geluk mag spreken dat ze op deze leeftijd al zo goed doorslaapt vanaf een uur of 21.00 meestal. Hopelijk gaan jullie kindjes ook zo goed doorslapen!
Ik zag vanavond na het badderen een grote smetplek bij D. in haar nek. Echt zielig want het doet haar erg veel pijn volgens mij. Dat stomme overgeven ook !! ( denk dat het daardoor komt).
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 23 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol za 21 jan 2012 - 9:43

Ayla schreef:Haha zoiets heb ik ook, roze met nijntje op dr kont, en vandaag heeft ze van mijn zus ook een zwembroekje gekregen van nijntje, ook een hele leuke. Ze is best verwend Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 23 561177 Zal morgen met mijn telefoon is een foto maken van dr nieuwe jurkje en op fb zetten. En op het forum haha anders kun je de foto nog niet zien.

Trouwens, ze hebben bij de etos zwemluiers van huggies, alleen is pas vanaf 7 kg. Denk dat je meiden nog geen 7 kg wegen tegen de tijd dat jullie gaan zwemmen, dan zou ik als ik jullie was een zwemluier omdoen en dan het zwembroekje eroverheen, dan zit het wat strakker, doe ik nu bij E.lena ook. Kleiner als vanaf 7 kg hebben ze geen zwemluiers..

Er hing ook een zwembroekje waar op stond dat het een speciaal laagje had dat je dus geen zwemluier nodig hebt. Tja daar geloof ik eigenlijk niet zo in. Ga idee gewone zwemluiers kopen. Lokaal zijn ze nog geen 7 kilo er is dus geen ander keus. Heb ook het zwembroekje in maat 62/68 was niet kleiner en ik dacht ach er komt toch een luier onder!
Ik vond dat ze niet veel keuze hadden trouwens of het was allemaal al weg of ze hadden nog niet alles binnen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 23 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol za 21 jan 2012 - 9:46

Star leuk dat jij ook een klein evaluatie hebt gehouden:-) lekker een avondje op de bank dus, hier ook hoor!
Fijn hè dat ze lekker door slaapt! Dat is hier ook zo en dat is best prettig.

En V is nu al voor de derde avond achter elkaar niet aan het huilen om half 9*klein vreugdedansje*
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 23 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla za 21 jan 2012 - 10:22

Ja die heb ik ook, zo'n zwembroekje/luier, maar das net een string. Maar ook zwemluiers houden alleen poep tegen he, plasjes gaan er toch wel doorheen. En indd, met zo'n luier eronder zal maatje 62-68 ook wel goed zitten. Ik heb dat nieuwe zwembroekje bij de V&D gehaald, daar hadden ze wel al het een en ander. Maarja, dat zag ik vandaag pas, maar misschien kan je daar ook nog kijken, mochten deze toch niet goed zitten met luier eronder.

Hihi mevrouwtje heeft dr oude ritme weer opgepakt denk ik :P ze heeft 100 cc gehad, maar nog honger, dus maar wat bijgemaakt! Ben benieuwd wat ze morgenvroeg drinkt.

Star lekker aan het genieten van all you need is love? Heb het hier ook opstaan haha
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 23 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 10:25

Hahaha Studiebol weer met dr ipad Laughing
Met je mooie autocorrect haha
Had nog gekeken naar die swimtrainers/zwembanden, die zijn ook duur zeg!
20 euro ...

Pfff ligt mn baby op bed, heb ik een kat met zuigbehoefte! Die zit dus het dekentje waar ik onder lig af te lebberen, lekker hoor laughcry

Mickey ; lief idd al die kleertjes, nu hoef je alleen maar wat te kopen wat je leuk vindt, alles wat je nodig hebt heb je dan al Laughing iig geen onnodig geld uitgeven, jeej!

Star ; die smetplek gaat hier dan ook nog wel komen! Smeer haar iig elke keer goed in, vooral in dr nek, maar zag ook alweer 2 rode striemen in dr nek. Ze heeft ook zo'n lekkere onderkin! En mijn baby ligt ook op bed, manlief staat in de kroeg (trainingskamp), heb net toastjes op en All you need is love staat op Laughing Alleen dat doorslapen komt hier niet overeen haha

En al die schoenen, die gaat ze natuurlijk echt niet afdragen haha deze Allstars zijn wel een stuk groter hoor, dan loopt ze al wel smile is stevige bodem.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 23 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 23:34

goedemorgen!

Gister een onwijs gezellige avond gehad, voor ons is het carnavalsseizoen al begonnen dus de nodige wijntjes zijn er gevloeid... :-)
Ros heeft samen met I.ndy op ons bed kongfu panda gekeken en ze waren natuurlijk in slaap gevallen... Ik kwam om 2.30 thuis en ros was J.ace de fles aan het geven... Had ie wel heel goed vol gehouden vanaf 18.00 tot 2.30... toen hoorde ik hem om 5.30 weer heb ik hem zijn speen gegeven en op zijn buik gelegd.. heeft ie daarna geslapen tot 8.30 :-)
Ik mocht uitslapen dus ben pas om 10.30 uit bed gerold... Ros is lekker weg met de meiden en j.ace ligt op bed heerlijk.... Very Happy Very Happy Very Happy

alle mama;s lekker all you need is love zitten kijken smile

@ studie, wat leuk dat je moeder een kleed gaat maken, heb je wel een uniek kleed :-)

@ micky, gelukkig heeft Disney leuke aanbiedingen zodat het toch behoorlijk wat scheelt.. Vorige week was ik nog aan het kijken en toen zou ik voor de meiden ook de volle mep moeten betalen, kijk dat vind ik echt te bizar....

ik ken het merk van de beer ook niet.

@ star, het bots bij de meiden vaak in fases... gister middag hebben ze namelijk de hele middag samen gespeeld... soms ook een factor van vermoeidheid haha...

hier hebben alle kids ook altijd smetplekje in de hun nek of onder de oksels (van het zweten) ik heb nu van de HA hele fijne vaseline die goed intrekt en die gebruik ik ervoor... was eigenlijk voor M.erle haar gezicht omdat die snel schraal is.

@ ayla, en hoe heeft ze de nacht gedaan? en natuurlijk vanmorgen gedronken?

@ parel, gewoon een echte meid met heeeeeel veel schoenen :-)


ga mooi even badje aan zetten en nog rustig verder wakker worden :-)
liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 23 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Aimee za 21 jan 2012 - 23:44

Aaahhh mijn vliezen zijn vanmorgen gebroken! Verder nog geen weeen ofzo, dus nog even afwachten... Maar vanaf dinsdag mag ik sowieso met jullie mee gaan schrijven Very Happy
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 23 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol zo 22 jan 2012 - 0:00

Aimee wat spannend zeg!!! Succes!

Parel idd ik weer met iPad. Typen lukt me echt nog niet goed omdat ding en mijn laptop kan ik ff niet gebruiken dus nu moet ik wel. Misschien leer ik er wat van!

beegee gezellig avondje dus! Heerlijk dat je lekker kon uitslapen! En wat had J het lang vol gehouden zonder fles.

Ik heb vanochtend al vroeg paardgereden heerlijk uitgewaaid! En nu wacht ik op een vriendinnetje want die komt lunchen!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 23 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Amber- zo 22 jan 2012 - 0:15

Aimee, wat spannend!!!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 23 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 1:10

Aimee schreef:Aaahhh mijn vliezen zijn vanmorgen gebroken! Verder nog geen weeen ofzo, dus nog even afwachten... Maar vanaf dinsdag mag ik sowieso met jullie mee gaan schrijven Very Happy

jeeeej!!!!! cheers cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 23 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla zo 22 jan 2012 - 4:57

BeeGee ze heeft tot een uurtje of half 7 doorgeslapen, en om 7 uur weer de hele fles op... Rest van de dag ook goed gedronken, denk nu toch aan een sprongetje ofzo, of niet helemaal lekker geweest...
Aimee hoe staat het ervoor? Spannend, hoop dat je een vlotte bevalling hebt!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 23 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Lejow zo 22 jan 2012 - 5:00

Oeehhh Aaaimeeee, spannend!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 23 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 5:01

Aimee schreef:Aaahhh mijn vliezen zijn vanmorgen gebroken! Verder nog geen weeen ofzo, dus nog even afwachten... Maar vanaf dinsdag mag ik sowieso met jullie mee gaan schrijven Very Happy

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, leukleuk!
Heb je al iemand die het online gooit?
Zal mijn nr even pm'en! Laughing
Voor de zekerheid ... (en omdat ik altijd heel nieuwsgierig ben haha)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 23 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Lejow zo 22 jan 2012 - 5:02

Haha parel Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 23 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla zo 22 jan 2012 - 5:07

dubbel


Laatst aangepast door Ayla op zo 22 jan 2012 - 6:51; in totaal 1 keer bewerkt
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 23 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 5:10

Onze meid heeft ook iets van een sprongetje ofzo hoor, die heeft de gehele dag nog geen fles leeggedronken en we zitten qua schema vandaag helemaal op een dood spoor! Maar ja, ze moet toch nog even wakker blijven want dr Aerosleep matje zit in de was Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 23 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 5:19

Aimee schreef:Aaahhh mijn vliezen zijn vanmorgen gebroken! Verder nog geen weeen ofzo, dus nog even afwachten... Maar vanaf dinsdag mag ik sowieso met jullie mee gaan schrijven Very Happy
Oeh, lees dit nu pas! Spannnend!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 23 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  mickey zo 22 jan 2012 - 5:56

Aimee schreef:Aaahhh mijn vliezen zijn vanmorgen gebroken! Verder nog geen weeen ofzo, dus nog even afwachten... Maar vanaf dinsdag mag ik sowieso met jullie mee gaan schrijven Very Happy

Spannend!!!!!! Hoe is het nu?

@Star: nou... ik vind het nog heel erg meevallen met de visite. Het begint nu juist een beetje te lopen. F is 7 december geboren, veel mensen hebben toen gewacht, vanwege de feestdagen. En toen werd ik 30 december nog geopereerd, vanwege de blinde darm, waardoor we visites af hebben moeten zeggen en ook even rustig aan hebben gedaan. Ik vind het wel jammer dat het nu pas begint te lopen, want vanaf 16 februari zou ik weer aan het werk moeten. Nu is de kans dat er op mijn vorige werk uren zijn heel klein, dus het kan dat ik na het verlof tijdelijk de ww in ga, totdat ik iets gevonden heb. Daardoor hebben we dan natuurlijk wel wat meer tijd voor visite Wink
Wat slaapt D al lekker zeg!! Vervelend van de smetplek. Ik zou er iets van vaseline ofzo voor gebruiken, helpt denk ik het beste. Ik denk inderdaad dat het door het overgeven komt.

@Studie: ik moet lachen om je stukjes. Het is soms echt raden wat er zou moeten staan Very Happy
Wat fijn dat V weer lekker slaapt. Hopelijk was het gewoon een (korte) fase.

@Parel: het is inderdaad heel lief van die kleertjes, maar ik vind het toch jammer dat ik in principe niks hoef te kopen. Maar als ik dalijk inderdaad de ww in moet, zal dat juist fijn vinden, kan het geld dan beter gebruiken Wink

@Beegee: lekker uitgeslapen zeg! En ook een rustig dagje gehad, met alleen de kleine man.
Dan heb je inderdaad geluk gehad met de aanbieding. Is ook inderdaad het verstandigste om te doen. Vanaf 2 jaar moet je entree betalen voor de kids, toch?

@All: nou.. onze kleine uk had gisteravond heeeerlijk bij mama op schoot geslapen, viel rond 22.30 in slaap en heb hem rond 0.45 wakker gemaakt, wilde zelf ook wel naar bed. Voordat hij goed en wel wakker was en kon gaan drinken, waren we ook weer ruim een kwartier verder en uiteindelijk was het 2.00 toen ik mijn bedje in rolde... Vanmorgen werd F wakker om 7.30 voor de voeding, dus een redelijk kort nachtje. Daarna zelf ook weer naar bed gegaan, maar niet echt vast meer geslapen, meer wat dutten. Rond 11.30 toch maar opgestaan. Moest ook wel, want F moest drinken, ik moest eten en drinken en aankleden en om 13.00 kregen we visite. Was wel weer gezellig, hebben gelukkig een cadeaubon gekregen. Ik vind op zich alles wel leuk om te krijgen, maar door die vriendin heb ik echt geen kleertjes meer nodig en knuffels hebben we ook genoeg om een half weeshuis mee te vullen... Dus bonnen komen hier het beste uit.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 23 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol zo 22 jan 2012 - 7:35

Mickey ik zal wat beter na lezen wat ik allemaal op mijn iPad typ:-) ik garandeer je niet dat het nooit meer gebeurd haha. Fijn dat je een bon hebt gekregen, ik vind knuffels zelf nooit zo leuk om te krijgen, geef ze zelf ook nooit eigenlijk. Ik vind dat snel aan het werk moet is van 7 dec tot 16 feb al weer 10'weken dan?

Aimee hoe is het bij jou?

Parel ik denk hier misschien ook een sprongetje, gisteren hebben de dames ook geen een fles leeg gedronken en vandaag gaat het ook moeizaam. Maar goed het is dan ook niet zo dat ze dan eerder beginnen te huilen ofzo.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 23 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 7:47

Nee precies, eerder huilen doet ze niet!
Maar het was wel heel zielig net, elke keer dat ik dr in bed legde ging ze hartverscheurend huilen! Ik heb er uiteindelijk 20 minuten bij gezeten, en 20 minuten mee naar beneden genomen, toen heeft ze nog wat gespuugd en viel ze in slaap in de wipper (wij waren even aan het eten). Toen heb ik haar in bed gelegd, ze heeft 1x gehuild dat ze dr speen kwijt was en nu slaapt ze. O ja, ze had ook al gepoept enzo en het was zo zielig en ze had zichtbaar zoveel pijn dat ik er een halve zetpil in had gedaan. Dat advies hadden we van de huisarts gekregen, als je haar nu niet kan sussen en je ziet dat ze echt last heeft (van dat omhoog komende spuug oa) geef haar dan een zetpil. Ik doe wel een halve, want ze is natuurlijk nog maar 2 maanden.

Vandaag hebben we weer een hele wakkere nacht gehad, we dutten steeds wel wat, maar dan werden we (ik & L, vriend was er niet) weer wakker. Uiteindelijk heb ik haar na de fles van 7 uur weggelegd, na de fles van 10 uur (ze kwam eerder want weinig gedronken) heb ik haar naast me neergelegd. Toen werden we om 13.45 uur wakker haha, heerlijk! Weer een fles gegeven en toen heb ik ons aangekleed, slaapkamers schoongemaakt, bedden opgemaakt, gewassen, badkamer gedaan, overal gestofzuigd, en toen kwam mijn vriend weer thuis. Die is gaan douchen en op de bank in slaap gevallen na een pittig trainingsweekend qua drank en weinig slaap haha, maar goed.

Morgenochtend krijgen we even een rondleiding op het kdv (was al eens op een andere vestiging geweest maar ze zit nu in de 2de keus opvang dus wil daar ook even kijken). Daarna wil ik even boodschappen doen, en om half 2 moeten we even met mijn vriend naar de poli voor een controle van zijn elleboog. Om 16.15 uur krijg ik mijn spiraal bij de huisarts, dan gaat mijn vriend ook even mee, want je schijnt even niet te kunnen autorijden ofzo? Hoop dat ik wel een beetje kan lopen enzo hoor, want mijn vriend kan nog niet tillen dus ik moet alles doen met L.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 23 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol zo 22 jan 2012 - 8:23

*weg*



aah mijn meisjes vanavond:heart:


Laatst aangepast door studiebol op zo 22 jan 2012 - 22:28; in totaal 1 keer bewerkt
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 23 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol zo 22 jan 2012 - 8:29

Zoo parel jij hebt lekker lang in bed gelegen! Maar ja als je vannacht ook niet zo goed had geslapen.. kreeg je vandaag geen kraambezoek? Dat dacht ik eigenlijk, zal het wel verzonnen hebben. Vind het wel knap dat je ook nog zoveel in huis hebt gedaan...dat lukt mij meestal niet als ik zo laat uit bed kom..

Ik/nou ja wij maar of mijn vriend er is weet ik natuurlijk niet! Krijgen volgende week ook nog kraambezoek, ik blijf het gezellig vinden:D
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 23 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla zo 22 jan 2012 - 8:39

Studie ze zijn echt wel heel verschillend hoor! Ik kan niet onthouden wie nou wie is, maar de bovenste heeft echt een veel smaller koppie. Maar 2 mooie dames hoor! En je ziet niet (meer) dat ze te vroeg geboren zijn, vind het 2 hele normale babys om te zien.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 23 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol zo 22 jan 2012 - 8:45

Ja andere koppies hè! Vinden wij ook echt ga er lekker vanuit dat ze gewoon tweeeiig zijn! De bovenste is V zij heeft idd een smaller gezicht. L heeft vanaf het begin een ronder gezicht gehad.

Wat lief dat je zegt dat je er niet aan ziet dat ze te vroeg geboren zijn. Ik zie het ook niet meer hoor. Maar ja welke baby van 3 maand weegt nou 4,5 kilo? Daaraan kun je het nog wel iets zien vind ik.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 23 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 23 van 37 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 30 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum