Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

+24
Bruintje Beer
Flower_L
Pien
Poisongirl
Tiara
woezel
meisjesmama
Nana
Annie24
Happydobby
Floor
Supertalentje
Steep
koNijntje
Star007
Arwyn
blondje1313
mickey
*Lookie*
Lejow
studiebol
liesje
Ayla
joyce0606
28 plaatsers

Pagina 25 van 37 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 31 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 25 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Star007 zo 22 jan 2012 - 21:10

@Blondje: Ja dat klopt ook wat je zegt. Ik heb ook liever dat ze s 'nachts doorslaapt i.p.v in de ochtend uitslapen haha:D Pff een uur op reacties zitten typen. Daar heb je straks inderdaad waarschijnlijk geen tijd meer voor. Ag maakt ook niet uit, dan reageer je maar ietsje korter op iedereen of kom je alleen even je eigen verhaal doen.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 25 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 zo 22 jan 2012 - 21:14

Tja, weet je wat het is, het is altijd wel leuk als een ander op jou reageert, dus dan vind ik dat ik dat ook op anderen moet doen, maar dat gaat op deze manier niet meer lukken. Maar dan ga ik gewoon geen 8 pagina's meer terug, maar gewoon alleen de laatste...

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 25 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla zo 22 jan 2012 - 22:01

Allereerst, Aimee gefeliciteerd met L.uuk! En een vlotte bevalling, voor een eerste, hoop dat je het een plekje kan geven en er straks toch positief op terug kan kijken. Ben je thuis of in het ziekenhuis bevallen?

Blondje ik reageer nu ook alleen op de laatste pagina's hoor, ik heb dan tussendoor nog wel wat getypt, maar echt voor reacties zoals deze moet ik gaan zitten, en die tijd heb ik gewoon niet zoveel meer. Nu net E.lena weggebracht en ik zit even met een kopje thee op de bank. Normaal doe ik maandags altijd het hele huis schoonmaken maar ik heb nu echt geen zin, doe wel even vlug vlug vandaag maar niet uitgebreid. Nu al voor een tweede? Pff wat snel, ik moet er echt nog niet aan denken! Denk wel dat het even duurt voor je cyclus op gang is, misschien zelfs pas als je met de bv stopt, maar kan ook wezen omdat je nu de pil slikt dat het wel weer op gang komt ondanks de bv. Airbag heb ik niet meer uitgezet, hele discussie met vriend gehad, die wil niet dat ie uitgezet wordt. Dus als ik een hele dag wegga moet de hond maar thuisblijven, het is niet anders. E.lena kan niet thuisblijven Wink Ik vind het ook leuk als er op mij gereageerd wordt haha, daarom reageer ik ook op iedereen terug, denk dat het ook snel doodbloed als iedereen maar alleen haar eigen verhaal doet.

Parel nu heeft ze nog korter geslapen als normaal met een fles van 180... Denk niet dat het dan heel veel nut heeft om 180 te geven 's avonds of wel? Ik vond spiraal heel pijn doen, maar ik had ook nog geen kind gehad. Het zal wel meevallen hoor, probeer te ontspannen.

Star ik dacht met 's avonds rijstebloem blijft de maag iets langer gevuld, misschien dat het dan wel mag... Qua weken is ze vrijdag 4 maanden, 16 weken, maar weet ook niet hoe ze dat rekenen. En ze komt indd wel als ze honger heeft, daar ben ik ook niet bang voor. Ik kan E.lena gelukkig nog wel terug in bed leggen, is ook wel makkelijker als ik 's ochtends moet douchen en ontbijten enzo, en voor haar ook fijner heeft ze nog even een uurtje slaap voordat ze naar de opvang moet.

BeeGee hij heeft een lekker lange nacht gemaakt hoor! Hopen dat hij dat nu volhoud haha. E. was weer om 6 uur onrustig, maar denk dat ze gewoon even een ander ritme te pakken heeft, want of ik nou om 21:00, 22:00 of 19:00 de laatste fles geef, om 06:00 is ze onrustig. Vind haar sowiezo de laatste week 's nachts erg onrustig, hoor haar veel draaien en smakken. Misschien wel omdat afgelopen week zo druk is geweest, heb ook besloten om woensdag in ieder geval niet te gaan zwemmen, en morgen ook rustig aan doen. Wel even naar het cb en misschien winkel ofzo, maar geen dingen doen waar ze heel moe van wordt.

@All hier verder niet echt nieuws, heb gister ook al wat getypt. Jurkje wat ik gekocht heb is te klein, of zij heeft een te dikke kop hahaha, hij past iig niet over haar hoofd. Vestje is wel heel leuk, heeft ze nu aan, maar aangezien ze op de opvang zit kan ik geen foto laten zien Very Happy Heb net gezegd dat ze vorige week maandag zo'n koude voetjes had, ik vind het helemaal niet erg dat ze buiten slaapt, juist gezond, maar wel dat ze koude voeten had. Was ze gelukkig wel met me eens dat dat niet goed was. En gezegd dat ze verkouden was, dat ik neusdruppels in het bakje zou leggen die nu nog mooi in de tas zitten Rolling Eyes dat ze die maar moest geven als het nodig leek, maarja, dat gaat nu dus niet. Zo ik ben ook weer een halfuur verder haha, even mijn thee opdrinken en dan even door het huis sjeesen. En misschien even slapen als het lukt, ben nog moe.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 25 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol zo 22 jan 2012 - 22:38

Aimee wat leuk dat je hier al meteen wat hebt geplaatst! Mooie naam heeft jullie zoon! Hoe gaat het met jouw?

Blondje wat een verhaal van jouw kant.leuk! Ik ga ook nog ff op die site kijken misschien hebben ze nog wat leuks. Wat leuk dat je man nu ook om is en jullie sowieso over 3 maanden voor een tweede gaan. Was je bij de eerste snel zwanger?

Ayla balen dat het jurkje te klein is! Kan je hem nog ruilen?

Star leuke foto! Succes met het huishouden.

Hier weer een prima nacht gehad. Dames zijn ook al in bad geweest en er staat al weer een wasje aan. Vanmiddag komt de tandarts bij mijn paard dus daar moet ik ff heen en naar het postkantoor want als het goed is ligt daar iets leuks voor mij van stofzuiger.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 25 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 zo 22 jan 2012 - 22:54

Ayla, jammer dat het jurkje niet past. Soms maken ze het ook veel te strak voor de hoofdjes, echt jammer.
Mag je neusdruppels gewoon achterlaten zonder hele verklaring te hoeven tekenen? Wij moeten bij neusdruppels al een formulier invullen voor het kdv. Hopelijk zorgen ze vandaag dat E geen koude voetjes krijgt.

Studie, bij Lotte was ik niet zo snel zwanger, dat heeft 9 of 10 maanden geduurd, dus ik hou er ook meteen rekening mee dat het nu ook niet snel gaat (zo wel is het een meevaller). Veel plezier met pakje van Stofzuiger.

Lotte is vanmorgen in bad geweest, haar hoofdje was erg droog, dus ik heb er lotion opgesmeerd, niet slim natuurlijk in haar haar, maar ik weet niet zo goed wat ik wel kan smeren of doen. Nu ligt ze in de box bellen te blazen, dat is echt haar nieuwe hobby. Ik ben echt benieuwd wat dat straks gaat worden als ze hapjes krijgt, één grote smeerboel volgens mij!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 25 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 0:36

Middag,

zooo bijna rust hier.. :-) M.erle zo naar de psz en I.ndy school.. ik heb mijn strijk al klaar liggen..verder ook nog even stofzuigen en verders niet..
Moet morgen even naar de stad toe om nog voeding te halen voor J.ace..

@ blondje, wat leuk dat jullie voor een 2e willen gaan!! al zou ik er zelf niet aan moeten denken zo snel achter elkaar.. *maar gelukkig is niet iedereen hetzelfde he*
Ik lees nu dat het bij L ook langer heeft geduurd, dan kan ik er inkomen dat je nu bedenkt om eerder te beginnen... wel spannend dus!!

@ ayla, haha en de neusspray weer mee genomen...
en genoten van de rust?? poets ze!!
Ik denk dat het jurkje gewoon te klein was :P lol!

@ studie, veel plezier vandaag!
heb je je pakketje al opgehaald? :P




Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 25 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla ma 23 jan 2012 - 1:31

Studie jurkje ruilen gaat niet meer lukken, heb hem uit de uitverkoop gekocht, koste ook maar 5 euro. Ga hem nog wel op mp zetten, wat de gek ervoor geeft Wink Is paardentandarts standaard 1x in de zoveel tijd of is dit "nodig"?

Blondje kun je geen olie in het badje doen? Echte badolie, misschien dat het daarvan minder droog wordt en niet vettig. Neusdruppels mag ik geloof ik gewoon achterlaten ja, ze hebben er niks over gezegd.

BeeGee geen rust gehad... Ik dacht doe alleen even de was en afwas, maar was was veel, en toen ging ik ook nog even vegen en stofzuigen en dit en dat... en toen was het alweer 12 uur, etenstijd, hond uitlaten en toen weer E. halen. Maar ga nu zo nog even een uurtje plat smile Krijgt J. speciale voeding dat je het in de stad moet halen?
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 25 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 1:48

Ayla schreef:
BeeGee geen rust gehad... Ik dacht doe alleen even de was en afwas, maar was was veel, en toen ging ik ook nog even vegen en stofzuigen en dit en dat... haha herkenbaar, even dit alleen doen om vervolgens toch nog je halve huis te doen haha en toen was het alweer 12 uur, etenstijd, hond uitlaten en toen weer E. halen. Maar ga nu zo nog even een uurtje plat Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 25 561177 Krijgt slaap lekker! J. speciale voeding dat je het in de stad moet halen? nee hoor, gewoon kruitvat, maar die zit in de stad :-)

Ik heb net men 5 manden was weg gewerkt... (dat krijg je als je in het weekend geen was weg werkt haha) naja alles kan weer gevouwen en gestreken de kast in :-)...
Hoor men kleine vent pruttelen, dus zal hem even halen..

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 25 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 ma 23 jan 2012 - 1:53

Beegee, het voor een tweede gaan is wel sterk uitgedrukt hoor, zal nog zeker 3 maanden op zijn minst duren voordat er een cyclus is denk ik (als dat sneller is wachten we denk ik nog wel even). Flink bezig met de was, ben blij dat het hier met zijn drieën nog meevalt, maar nu is er ook al flink meer dan toen we nog met zijn tweeën waren.

Ayla, sinds ik de dop van het badje kwijt ben gaat Lotte met mij in het grote bad, denk dat daar dan meteen zoveel olie in moet. De lotion is nu ook netjes weggetrokken. Wel vervelend voor Lotte dat ze zo'n droge huid heeft, hopelijk wordt dat wel beter als ze ouder wordt.
Succes met het verkopen van het jurkje.

Ik heb net Lotte hard huilend in haar bedje gelegd, zo sneu, maar ik kreeg haar bij mij ook niet meer getroost. Gelukkig is ze wel in twee minuten in slaap gevallen, het waren ook nogal wat indrukken gisteren.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 25 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla ma 23 jan 2012 - 3:00

In de R.uwaard zit toch ook een Etos? En supermarkten... Daar hebben ze toch ook melk? Of heeft hij weer een merk (eigen merk?) die ze alleen bij kruidvat hebben haha.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 25 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol ma 23 jan 2012 - 4:41

Ayla ik heb mijn paard al 12 jaar maar heb er nog nooit een tandarts bij gehad. Hij word wat ouder en kan zijn eten minder goed kauwen ik wilde dus ff zijn gebit laten checken, maar eigenlijk was zijn gebit nog wel goed. Hij heeft zijn tanden wat geveild zodat de haakjes doe er opzitten weg zijn. Hoefde maar 20e te betalen nou dat vind ik dan nog een keer te doen. Er komt ook wel eens een tandarts op stal die vraagt 100e! Echt veel geld!

Balen dat je het jurkje niet kan ruilen! En dus toch nog flink in het huishouden bezig geweest!

Beegee jij zult wel ongelooflijk veel wassen met drie kids. Ik vind het hier gelukkig ook nog wel mee vallen. En ja ik heb het pakketje van stofzuiger ontvangen!
[/color]
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 25 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 4:50

Ayla schreef:In de R.uwaard zit toch ook een Etos? En supermarkten... Daar hebben ze toch ook melk? Of heeft hij weer een merk (eigen merk?) die ze alleen bij kruidvat hebben haha.
meneer drinkt gewoon de melk van kruitvat eigen merk idd.. scheelt mij net wat teveel met nutrilon etc... :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 25 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 20:09

oehh rustig hierzo :-)

Goedemorgen,

alle mama;s goed geslapen??
Ik heb lekker geslapen, hoorde om 4.30 J.ace heb zijn speen gegeven op zijn buik gelegd en meneer moest ik daarna wakker maken om 7 :-) de truuk op de zijn buik lekker heeft intussen 2 keer gewerkt haha...
wel lekker nu 2 nachten door geslapen...

vandaag niets op de planning.... heerlijk!! Al zal ik vast nog wel wat bedenken.

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 25 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 ma 23 jan 2012 - 22:22

Ik ben weer begonnen met werken, Lotte is nu thuis bij papa en oma.
Vanmorgen heb ik haar om 6.30 gewekt om te eten, daarna heeft ze tot 9 uur in bed gelegen heb ik gehoord. Zelf heb ik om 7 uur nog wat nagekolfd, daarom heb ik haar er zo vroeg uitgehaald.
Zo meteen kolven op het werk, ben benieuwd hoe dat gaat.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 25 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol ma 23 jan 2012 - 22:40

Blondje hoe gaat je eerste dag? Hoeveel dagen ging jij nou werken?

Beegee ligt J bij jullie op de kamer? Vind je het niet spannend als je hem op zijn buik legt terwijl jehem niet kunt zien?

De dames hebben honger dus ik reageer straks nog wel een keer!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 25 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 ma 23 jan 2012 - 22:51

Ik ga 2,5 dag werken. En het is hier zo saai, moet op dinsdag 4 lessen geven, op woensdag 3 en op donderdag 2.
En dan ben ik er wel op dinsdag van 8.15 tot 15.30, op woensdag van 8.15 tot 12.50 en op donderdag van 8.15 tot 15.00, heb wel andere taken hoor, maar daar kan ik deze week nog niet zoveel mee.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 25 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 23:55

@ blondje, spannend weer werken!!
en hoe ging het kolven?
hoe komt het dat het saai is??

@ studie, nee J.ace ligt niet bij ons. Vind het nu niet meer eng om hem op zijn buik te leggen omdat ie netjes zijn hoofd zelf naar links en rechts kan leggen... verder vond ik dat de eerste keer wel spannend hoor, maar goed we hebben goed geoefend in de box :-)
bij ons komt vrijdag de fysio langs voor J.ace ben benieuwd, hoop dat ie zich goed ontwikkeld zodat ie geen fysio hoeft.

en de dames weer lekker gegeten?
hoeveel slapen jou dames op een dag? J.ace is nu echt max 4,5 uur per dag wakker, vind dat soms zo bizar weinig.....

Ik heb net met M.erle lekker een peperkoek gemaakt dus die staat in de oven... vanavond ga ik met collega's naar miss saigon ben heel benieuwd.. daarvoor lekker uit eten... JUMMIE!!
verder heb ik mijn wachtwoord van mijn werk account laten verlopen... hoop niet dat ik nu ook alle e-mails kwijt ben want dat zou op zijn zachts gezet kut zijn..

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 25 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla di 24 jan 2012 - 0:15

Goedemiddag!



Ben net een 1,5 uur wakker, heerlijk Very Happy Kleine heeft ook tot half 11 geslapen, en nu ligt ze alweer in bed, vandaag een dagje hier in huis aanrommelen en niet weg ofzo. Denk dat dat voor haar ook beter is. Vanmorgen was ze weer om half 6 wakker, gisteravond was ze na 100 cc ook niet helemaal tevreden, dus ik denk dat ze gewoon (toch gelijk BeeGee) een sprongetje heeft gehad vorige week. Ze doet nu ook poging tot omrollen, kei leuk. Handjes vasthouden, beentjes in de lucht en dan naar de zijkant vallen Very Happy Vandaag maar het gewone schema aanhouden en om 23:00 de laatste fles, kijken of ze dan weer tot 7 uur door kan slapen. Ga niet naar het cb, eerst even kijken of het zo wil. En ga gewoon door met dit schema tot ze zelf de fles van 23:00 niet meer wil. Het is ook begonnen al dit gedoe toen ik die fles naar 22:00 heb willen verplaatsen, en of het nou wel of niet ermee te maken heeft, ik ga even niet meer veranderen haha.

Studie 100 euro voor een tandarts? Dat is echt belachelijk... Zijn er mensen die dat ook betalen? Een paard heeft toch in principe hele sterke tanden, daar hoeft niet veel aan te gebeuren...

Blondje heb je er wel vertrouwen in dat het goed gaat komen als ze thuis in met papa en oma? Omdat ze eerst nog wat slecht dronk en huilde als ze bij iemand anders was als jou. Als je dadelijk weer wat langer aan het werk ben wordt het dan minder saai? Heb je het dan wat drukker? Ging het kolven goed?

BeeGee lekker peperkoek! Je brengt me op ideeën haha. Hoop niet voor je dat je alle mails kwijt bent, maar dat zal in zo'n vaart toch niet lopen?

Mickey, Floor, Joyce hoe gaat het daar? Ik mis jullie reacties!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 25 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 0:18

Ayla schreef:Goedemiddag!



Ben net een 1,5 uur wakker, heerlijk Very Happy Kleine heeft ook tot half 11 geslapen, en nu ligt ze alweer in bed, vandaag een dagje hier in huis aanrommelen en niet weg ofzo. ook lekker toch een dagje thuis!! Denk dat dat voor haar ook beter is. Vanmorgen was ze weer om half 6 wakker, gisteravond was ze na 100 cc ook niet helemaal tevreden, dus ik denk dat ze gewoon (toch gelijk BeeGee) een sprongetje heeft gehad vorige week. Ze doet nu ook poging tot omrollen, kei leuk. Handjes vasthouden, beentjes in de lucht en dan naar de zijkant vallen Very Happy wat knap van der zeg!! en leuk om te zien lijkt me!! Vandaag maar het gewone schema aanhouden en om 23:00 de laatste fles, kijken of ze dan weer tot 7 uur door kan slapen. Ga niet naar het cb, eerst even kijken of het zo wil. En ga gewoon door met dit schema tot ze zelf de fles van 23:00 niet meer wil. Het is ook begonnen al dit gedoe toen ik die fles naar 22:00 heb willen verplaatsen, en of het nou wel of niet ermee te maken heeft, ik ga even niet meer veranderen haha. wij veranderen ook niet meer haha, we hebben hem nu op 22.30 staan en ik ga er vanuit dat J.ace net als de meiden straks ineens zelf die laatste laat vervallen zonder al het gedoe van flessen naar voren schuiven enzo

BeeGee lekker peperkoek! Je brengt me op ideeën haha. Hoop niet voor je dat je alle mails kwijt bent, maar dat zal in zo'n vaart toch niet lopen? de peperkoek is lekker, al had er net wat meer basterd suiker in gemoeten, maar goed voor de eerste keer prima gelukt. Bij ons op het werk kan het zijn als je adres op non-actief staat dat je niet meer werkt bij de stichting dus dat alles opgeheven wordt.... maar ik weet niet precies hoe lang het op non-actief moet staan


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 25 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla di 24 jan 2012 - 0:20

Ja maar een beetje handige ITer moet het wel weer terug kunnen krijgen. Ik zal het vanavond is vragen op het werk, allemaal ITers haha.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 25 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 0:21

Ayla schreef:Ja maar een beetje handige ITer moet het wel weer terug kunnen krijgen. Ik zal het vanavond is vragen op het werk, allemaal ITers haha.

ja handig moeten ze zijn hoor, maar ook liever lui dan moe.. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 25 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 0:22

ohhh ik zie dat ik van prater naar kletskop ben gegaan Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 25 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Poisongirl di 24 jan 2012 - 0:45

BeeGee: peperkoek zelf maken, daar was ik nou nooit opgekomen smile Klinkt goed. Heb je t recept? Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 25 166342haha, kletskopje Wink

Blondje: Spannend zeg weer werken! Waarom is t saai? Omdat je maar zo weinig lessen hebt? Vind je t moeilijk haar 'achter te laten'? Leuk dat jullie voor de tweede gaan over een paar maanden. Het kriebelt bij nu al serieus weer Embarassed

Ayla: ik kan me indenken dat je zoiets hebt van ik houd dit schema maar aan tot ze zelf aangeeft dat t goed is geweest met de voeding van 23 uur.

Studie: Hoe is t met je meiden?

Hier allesgoed. Ff een paar drukke dagen gehad met bezoek, dus de puf niet gehad te reageren. J.ason doet het goed, hij is alweer 4 weken vandaag, time flies! Ik had J om 2 uur vannacht de fles gegeven, weer in zijn wiegje gelegd, sliep meteen weer heerlijk, kon ik met geen mogelijkheid slapen! Heb t nog half vijf (!) zien worden. Dus toen om 6 uur de wekker ging voor zijn volgende voeding was ik niet blij, haha. Gelukkig geeft mijn man altijd de fles van 6 uur. Ik heb daarna nog lekker tot 9 uur geslapen. Toen gedoucht, J lekker in badje gedaan, fles gegeven en een uur met het gewandeld, heb ik ook weer mijn beweging gehad Very Happy . Dadelijk nog ff was aanzetten en vouwen en stofzuigen. Vanmiddag komt mijn schoonzusje op de koffie.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 25 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast di 24 jan 2012 - 0:53

Poisongirl schreef:BeeGee: peperkoek zelf maken, daar was ik nou nooit opgekomen Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 25 561177 Klinkt goed. Heb je t recept? Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 25 166342haha, kletskopje Wink

1 ei, 1 senseo kopje water, 250 gram donker bruine basterdsuiker, 250 gram zelfrijzend bakmeel, 1 soeplepel honing en speuclaas kruiden.
oven op 160 graden voor verwarmen / de peperkoek ongeveer 45 min in de oven
ei en water eerst samen goed luchtig kloppen, dan de rest toevoegen en verder mixen. Speculaas kruiden op gevoel.. erbij doen. Bakblik invetten en het mengsel in het blik en in de oven zetten...
makkelijk dus :-)


Hier allesgoed. Ff een paar drukke dagen gehad met bezoek, dus de puf niet gehad te reageren. J.ason doet het goed, hij is alweer 4 weken vandaag, time flies! Ik had J om 2 uur vannacht de fles gegeven, weer in zijn wiegje gelegd, sliep meteen weer heerlijk, kon ik met geen mogelijkheid slapen! Heb t nog half vijf (!) zien worden. Dus toen om 6 uur de wekker ging voor zijn volgende voeding was ik niet blij, haha. Gelukkig geeft mijn man altijd de fles van 6 uur. Ik heb daarna nog lekker tot 9 uur geslapen. Toen gedoucht, J lekker in badje gedaan, fles gegeven en een uur met het gewandeld, heb ik ook weer mijn beweging gehad Very Happy . Dadelijk nog ff was aanzetten en vouwen en stofzuigen. Vanmiddag komt mijn schoonzusje op de koffie. ohh balen zeg dat jij niet in slaap kon komen, is voor mij helaas ook herkenbaar... en zeeer frustrerend ook he... veel plezier vanmiddag! en wow is J.ason alweer 4 weken... gaat echt snel zeg!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 25 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Poisongirl di 24 jan 2012 - 0:56

[quote="BeeGee"]
Poisongirl schreef:BeeGee: peperkoek zelf maken, daar was ik nou nooit opgekomen Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 25 561177 Klinkt goed. Heb je t recept? Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 25 166342haha, kletskopje Wink

1 ei, 1 senseo kopje water, 250 gram donker bruine basterdsuiker, 250 gram zelfrijzend bakmeel, 1 soeplepel honing en speuclaas kruiden.
oven op 160 graden voor verwarmen / de peperkoek ongeveer 45 min in de oven
ei en water eerst samen goed luchtig kloppen, dan de rest toevoegen en verder mixen. Speculaas kruiden op gevoel.. erbij doen. Bakblik invetten en het mengsel in het blik en in de oven zetten...
makkelijk dus :-)

Inderdaad makkelijk, ga k ook eens maken smile
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 25 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 25 van 37 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 31 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum