Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

+24
Bruintje Beer
Flower_L
Pien
Poisongirl
Tiara
woezel
meisjesmama
Nana
Annie24
Happydobby
Floor
Supertalentje
Steep
koNijntje
Star007
Arwyn
blondje1313
mickey
*Lookie*
Lejow
studiebol
liesje
Ayla
joyce0606
28 plaatsers

Pagina 22 van 37 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 29 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 22 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla vr 20 jan 2012 - 8:59

Zoo ik zit...

Men ik heb 2 drukke dagen gehad, ben helemaal gesloopt. Vanmiddag ook gewerkt, dus vandaag van half 10 tot half 1, 1 tot 4, en 5 tot half 8. Kwart over 4 tot kwart voor 5 even thuis geweest, rest onderweg of werken... Dus nu ben ik nog meer moe haha. Alleen als ik nu niet reageer hou ik het niet meer bij, dus ik reageer even!

@Poison als hij stil is als hij bij jullie ligt lekker doen! Dat hebben ze net zo hard nodig als slaap en melk, contact met papa en mama. Wat een mooi mannetje! Lekker bolle wangen ook al! Hoeveel woog hij en weegt hij nu?

@Blondje ik ben ook steeds overal te laat... Vanmorgen ging het wel goed, was ik op tijd op het kdv maar eerst was ik altijd overal te vroeg, nu overal te laat...

@Mickey ik gebruik de neusspray ook niet zolang denk ik hoor, vorige keer was ze er vlot vanaf, hoop nu ook. Poeh wat een nacht dinsdag op woensdag! Wees maar blij dat je nog verlof hebt Wink Had je nou infacol gekocht? Oja ik lees het smile En nu vannacht goed geslapen, jeej!

@Parel ben benieuwd hoe het gaat de eerste keer op de opvang, gelukkig heb je nog 6 weken (ongeveer) Denk dat je ook wel werk en privé gescheiden moet houden hoor, ik raak(te) altijd veel te betrokken bij cliënten waardoor slecht nieuws veel harder aankomt. Lekker zo'n dag, 's morgens alles al schoon haha. Leuke schoenen!!!

@Studie ja hij werkt 43 uur plus nog een dag school, op een normale werkdag die ik hem 2 uurtjes, tussen 4 en 5 en tussen 8 en 9, om 9 gaat hij weer naar bed, hij staat om 3 uur op. En dan hebben we de zondag samen, maar das alles. Wel fijn dat je dames minder heftig gereageerd hebben, ik heb bij E.lena helemaal niks gemerkt, ze heeft zelfs niet meer geslapen als normaal. En dat is indd leuk om te horen, dat jullie relaxed zijn! Heeft ook een goed effect op je kindjes he! Ik bewaar de kleertjes voorlopig even, weet nog niet wat ik ermee wil gaan doen.

@Star jeetje wat een dikkerd heb jij! :P groter als E.lena! Misschien dat ze dan ook snel over kan op 4 flessen. Moet je dus alleen wel zorgen dat ze geen 12 uur doorslaapt smile

@Super, ik ging altijd om 9 uur mee naar bed met mijn vriend, en liet haar dan 's nachts zelf wakker worden. Meestal was dit om 3 uur, dan stond mijn vriend ook op, ging ik de fles geven en dan terug naar bed. Tot ze 8 uur doorsliep, toen ben ik op gaan blijven tot 23:00 uur en kreeg ze 07:00 uur de eerste fles weer. En nu krijgt ze 21:00 de laatste fles en 07:00 de eerste, en ga ik om 21:00 weer mee naar bed.

@BeeGee dat is niet heel handig, misschien volgende keer om 23:00 nog een klein flesje? Weet niet of dat werkt hoor. Never mind, ik heb ook al antwoord gehad van het cb!

@Nicci ga maar uit van nog 3 weken, kan het alleen maar meevallen Wink

Jeetje wat hebben jullie in een kwartiertje weer veel bijgeschreven... Dat lees ik straks of morgen wel even op mijn gemak. Vanmorgen was het weer 5-6 uur toen ze begon te draaien en snotteren, dus vannacht als mijn vriend opstaan een uitje opensnijden, want voordat hij weggaat slaapt ze gewoon... Ze is wel tevreden met de speen (en slaapt zo door) dus ik denk niet dat het honger is. Vandaag en gisteren dus veel gewerkt, merk wel dat ik het niet meer gewend ben, ik ben echt moe, kan me ook niet echt meer concentreren op het lezen. Morgen naar O.ss weer, nog even kijken hoe ik dat ga doen want de hond moet ook mee... En geloof dat dat niet gaat passen (wil hem sowiezo niet achterin bij E.lena hebben) de airbag moet uit voorin dan maar weet niet hoe dat moet. Maar even het boekje erop nakijken. Pff ik ben echt moe, ik ga verkeerd typen en maar halve zinnen. Als ik weer een beetje uitgerust ben komt het vast wel weer goed Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 22 394967
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 22 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol vr 20 jan 2012 - 9:14

Ayla ik snap dat je ff moe bent zg! Ff rustig aan doen dan dit weekend!
Jij ziet je vriend dan idd niet veel. Zeker niet nu jij ook weer aan het werk bent!

Parel nou dan snap ik dat ze even zijn geweest wel leuk dat ze komen!
Ik werd vandaag ook nog gebeld door een nichtje ( veel ouder dan mij hoor) of ze nog een keer langs mocht komen nou hartstikke leuk dus die komen volgende week zondag.

Ik fluister even heel zachtjes dat V nog steeds aan het slapen is.....

Dat liedje van Iris net met birdy vond ik wel heel goed hoor!!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 22 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol vr 20 jan 2012 - 9:47

Kleine evaluatie:
We zijn nu allemaal 2 maanden of langer moeder. Hoe vind je het ? Wat vind je leuk? Wat niet? Valt het je tegen of juist niet? Vertel vertel

Ik zal beginnen:-)
Het valt me 100% mee. Tijdens mijn zwangerschap kreeg ik alleen maar te horen dat ik druk zou zijn,dat ik nergens meer aan toe zou komen. Ik moest maar vast een schoonmaakster gaan zoeken, en werken nee dat kan echt niet met een tweeling. Ook de controles in het ziekenhuis waren niet altijd leuk, werd continue gewezen op de risico's. Maar ook kreeg ik elke keer wat anders te horen tijdens de controles dat ik op een gegeven moment ook niet meer wist wat nou wel klopte en wat niet.

En toen ineens kwamen de meisjes, veel te vroeg maar ze deden het meteen super! Ik was vanaf het begin vrij relaxed vond ik zelf. En toen mochten ze naar huis even een omschakeling maar we hadden het ritme snel te pakken en wij bleven relaxed.

Ik vind dat het hier gewoon goed gaat. De meiden zijn dan 8 weken te vroeg maar ze doen het super! Ze lopen alleen "achter" met hun gewicht verder doen ze het tot nu toe qua ontwikkeling erg goed,best een geruststelling voor mij. Het is leuk dat ze nu echt op me gaan reageren,ze lachen, ze kijken me aan en ze slapen niet meer 23 uur per dag:-)

Wat ik minder leuk vind is dat alles op mij neer komt. Wist ik van te voren maar toch. Ik kan niet iets uitstellen tot savonds omdat mijn vriend dan thuis is, moet veel zelf bedenken en alles zelf regelen. Gelukkig heb ik veel lieve mensen om mee heen die me willen helpen maar toch.....
Oh en wat ik ook niet leuk vind is als om meerdere keren op een dag de vraag krijg: is het een tweeling????

Beetje lang verhaal is het geworden sorry :-)
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 22 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 11:02

Hahahaha Studie, krijg je echt die vraag?
Alsof je 2x op hetzelfde moment zwanger kan zijn geweest dat je 2 kindjes van die leeftijd kan hebben.. Beetje dom! Ik vind je ook erg relaxed overkomen en ik denk dat dat de juiste instelling is, vooral ook omdat je veel alleen bent. Ik ben wel benieuwd hoe je het straks gaat ervaren als je moet werken, en dus als je thuis komt ook nog die 2 ukkies tegelijk in je eentje thuis hebt! Aan de andere kant wordt er dan ook geen zooi gemaakt, want er is niemand thuis, dus veel schoon te maken hoef je niet!

Ook al ging ik heel relaxed de bevalling in, hij is me heel erg tegengevallen. Toch zou ik het nog wel een keer willen, maar dan niet omdat ik het zo'n mooie ervaring vond maar om nog een keer zo'n minimensje te hebben.

L is vanaf het begin ontzettend meegaand, makkelijk en ondanks de pijn tevreden geweest. Toch heb ik wekenlang het idee gehad dat er iets niet goed was, en dat was het dus ook niet. De eerste 5/6 weken is ze echt een beetje ons zorgenkindje geweest en ik ben heel erg blij dat ze nu medicijnen heeft die werken en dus ook beter slaapt en nóg tevredener is! Het is nu echt een ideaal kind, echt mijn moppie.

De eerste weken vond ik dus moeilijk, maar de gebroken nachten vind ik eigenlijk nog steeds niet echt zwaar, ook niet als ik er om 12 uur in ga en om 3 uur nog een fles geef en er om 7 uur weer uit ben.

Wel is hier nu echt het echte genieten begonnen, ik heb echt het gevoel dat ze bij ons hoort en we haar kennen en doorhebben. Ook wordt ze nu al rustig als ze me ziet of mijn stem hoort en idem dito bij mijn vriend (ok, en zijn tweelingbroer die hebben nagenoeg hetzelfde uiterlijk en stem). En ook al spuugt ze nog steeds veel, het komt wel goed met ons. Ze groeit goed, is tevreden en vrolijk en dan dat keertje extra lopen voor een speen of een nieuwe spuugdoek, prima, met alle liefde. Iedereen die haar ziet vindt haar ook leuk, dat vind ik ook echt wennen. Ik vind mijn kind heus het einde, maar dat iedereen dat vindt en zelfs vreemde mensen in de wagen gaan kijken en tegen haar en mij gaan praten vind ik heel gek!

Voor de rest ben ik nu zo'n kleffe mama die I love you zegt, haar als aankleedpop gebruikt, alleen maar knuffelt en tegen iedereen opschept over haar kind Wink En mocht het ooit misgaan tussen mijn vriend en ik, ik zal hem hoe dan ook altijd dankbaar zijn dat hij mij het allermooiste meisje in de wereld heeft geschonken, en 100% dat dat wederzijds is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 22 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol vr 20 jan 2012 - 11:53

Parel wat schrijf je dat allemaal mooi op zeg! Je klinkt echt heel positief en vol liefde!

Ja ik ben ook benieuwd hoe het me afgaat als ik moet werken....we zullen het zien!
En ja ik krijg die vraag echt heel vaak vandaag ff een uurtje met mijn moeder in het dorp gelopen waar zij werkt. 3 keer is het me gevraagd:-(
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 22 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol vr 20 jan 2012 - 20:32

]Goedemorgen:-)

Iedereen lekker geslapen? Hier hadden de meiden er om 7 uur genoeg van, nou ja helemaal prima. Ze zijn al in bad geweest,ik ben al gedoucht en er staat al een was aan! Wat een bezigheden voor de ochtend...
[/color]
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 22 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla vr 20 jan 2012 - 21:28

Goedemorgen, hier was het om 6 uur weer dag. Wel tot 7 uur kunnen rekken, en na de fles nog een uurtje in bed gelegen maar moest om half 9 echt op om te douchen en ontbijten. Over een halfuurtje staat mijn broertje namelijk voor de deur, en ik moet nog even snel brood halen anders heeft mijn vriend geen brood meer voor volgende week.

Over het moeder zijn, ik vind het nu helemaal fantastisch, zeker als ze zo ligt te lachen naar me. Ze is net al L.oïs altijd heel tevreden geweest, en ook wij hebben even moeten zoeken wat er nu precies was waarom ze zoveel huilde, maar met medicijnen gaat het gelukkig supergoed. Er is niet echt iets wat ik kan benoemen wat ik niet leuk vind, misschien als ze nog niet had doorgeslapen dat ik dat genoemd had, maar dat doet ze ook al best lang, doorslapen. Het valt niet tegen (ja vanmorgen het weer vroeg wakker zijn) maar ik heb ook wel een vermoeden waar dat van komt (toch niet de verkoudheid haha). Ik had niet verwacht dat ik zoveel voor iemand kon voelen, en ik heb regelmatig momenten dat ik echt helemaal warm wordt van geluk/liefde. Ook als ik zie hoe mijn vriend met haar omgaat, hij kan echt zo met haar kroelen en tegen haar kletsen enzo, en ze kletst lekker terug. Hoewel het in het begin zwaar was en ik wel twijfelde of ik toch niet te jong aan kinderen begonnen ben (ben 23) kan ik nu volmondig zeggen dat dit de beste keus is geweest in mijn leven.

En ik heb besloten weer mijn normale schema in te stellen qua flessen, 7-11-15-19-22. Volgens mij wordt ze namelijk wel wakker omdat ze honger heeft, is van 21:00 tot 07:00 nog net een uurtje te lang. En dan om 22:00 gewoon een klein flesje, hooguit 70 cc, kijken of dat wel gaat.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 22 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  mickey vr 20 jan 2012 - 21:38

Goedemorgen!
Wat een bedrijvigheid studiebol! Al heb ik ook al de wasmachine aanstaan. Maar das meer noodzaak dan wat anders... F spuugde vanmorgen tijdens het drinken een golfje melk. Over zijn bakerzak. Ik laat die altijd half aan, zodat hij geen koude voetjes krijgt. En nu ging het dus mis. Nou ja, das een wijze les voor mij.
Gisteravond weer een onrustig mannetje. Heb zelfs met F in de draagdoek door de kamer gelopen, maar dat had hij na een kwartier ook wel gezien. Hij heeft om 19.30 gedronken, om 22.30 en om 0.00. En uiteindelijk was het 1.00 toen hij sliep... Na de laatste voeding was hij weer ontroostbaar. Heb mijn vriend naar hem toe gestuurd, ik vond dat ik ook wel eens als eerste in bed mocht liggen Wink Hoorde op een gegeven moment mijn vriend weer terug komen, maar ik sliep al half. Toen vond hij het grappig om me wakker te maken... Grrrr. Het was toen dus 1.00. En vanmorgen om 7.00 ging mijn interne wekkertje weer... F heeft nog geslapen tot 7.50, dus eigenlijk wel een mooie nacht. Alleen zo jammer dat die pas om 1.00 begon...
Vandaag druk dagje. We krijgen twee keer visite, de eersten komen om 12.30 en de volgende om 15.00. Geen handige planning met de voedingen van F, maar het is nou eenmaal zo afgesproken. En morgenmiddag ook nog een visite. Druk weekendje dus, dus als ik er niet ben, weten jullie waar het door komt.
Fijne dag allemaal!
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 22 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 vr 20 jan 2012 - 22:18

Even ego, gisteren naar het cb om te laten wegen, was Lotte 30 gram afgevallen in een week. Wel naar een ander cb geweest, dus andere weegschaal, maar ik baal wel. Volgende week nog eens kijken hoe het dan is, als het zo blijft moeten we misschien toch aan de flesvoeding. Gisterenmorgen was ze heel vroeg wakker, toen kwamen we uit op 6 voedingen en vanmorgen heb ik haar uiteindelijk om 8.30 uit bed gehaald omdat ik toen zelf wakker werd.
Ik mag van het cb niet meer tussen voedingen kolven, daar word ik te moe van denken ze waardoor mijn productie misschien niet genoeg is als Lotte wil eten. Ik luister maar braaf en kijk volgende week wel of het wat gedaan heeft.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 22 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla za 21 jan 2012 - 0:20

Ojee blondje das niet best. Mag je haar ook niet vaker aanleggen om je productie wat op te krikken? Zou wel heel jammer zijn als je nu aan de flesvoeding moet!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 22 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 0:26

Oh wat schrijven jullie lief over jullie kindjes!! I love you Hoe vaak gaan jullie een evaluatiemomentje doen? Ik zeg, jullie weer als ze een half jaar zijn en ik als baby dan 3 maand is! Very Happy



Parel: vind je het goed als ik jou dan PM als de baby er is? Dan wil ik wel een topic hoor, een hele eigen Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 22 166342 . Kan me er niets bij voorstellen haha, heb al zó veel topics hier voorbij zien komen en straks is er eentje voor mij woehoee:cheers:

Blondje: wat balen dat je productie niet zo goed loopt blijkbaar. Is 30 gram zoveel dan? Of mogen kindjes uberhaupt niet afvallen en alleen bijkomen? Sorry, heb er verder (nog) geen verstand van maar hopen dat ze volgende week iig is aangekomen!

Ayla: oeh, dat was vroeg vanmorgen voor jou!! Hoe heb je het kunnen rekken dan? Met een speentje ofzo? Kan je dan ook nog een uurtje slapen of ??


Studie: en, heeft V nog gehuild gisteravond!? Of heb je rustig de voice kunnen kijken haha?



All: hier alles zijn gangetje.Ga vanmiddag de ramen lappen binnen en een appeltaart bakken (heb heel veel appels over van de 1 + 1 gratis van de AH, valt niet tegen te eten haha). Vanavond lekker met vriend + filmpje op de bank.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 22 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla za 21 jan 2012 - 0:54

Ja ik geef dan de speen, dat accepteert ze gelukkig wel goed (J. Van BeeGee pikt dat niet die moet 's nachts gewoon drinken haha) Alle baby's vallen na de geboorte wat af, dat is normaal. Maar ik denk dat kinderen tot ze uitgegroeid zijn toch altijd wel aan moeten komen...
Ze probeert trouwens om te rollen! Handjes vast, beentje omhoog, en dan laat ze zich zo opzij vallen, kei leuk. We hebben een druk meisje haha.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 22 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 2:29

Ayla schreef:Ja ik geef dan de speen, dat accepteert ze gelukkig wel goed (J. Van BeeGee pikt dat niet die moet 's nachts gewoon drinken haha) Alle baby's vallen na de geboorte wat af, dat is normaal. Maar ik denk dat kinderen tot ze uitgegroeid zijn toch altijd wel aan moeten komen...
Ze probeert trouwens om te rollen! Handjes vast, beentje omhoog, en dan laat ze zich zo opzij vallen, kei leuk. We hebben een druk meisje haha.
inderdaad!! soms frustrerend hoor :p

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 22 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Lejow za 21 jan 2012 - 2:43

studiebol schreef:Parel wat schrijf je dat allemaal mooi op zeg! Je klinkt echt heel positief en vol liefde!

Ja ik ben ook benieuwd hoe het me afgaat als ik moet werken....we zullen het zien!
En ja ik krijg die vraag echt heel vaak vandaag ff een uurtje met mijn moeder in het dorp gelopen waar zij werkt. 3 keer is het me gevraagd:-(

Gewoon antwoorden, nee 1 heb ik er zelf gemaakt, en en de ander erbij gekocht... nerd
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 22 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 3:18

goedemiddag,

hier vanmorgen 2 vechtende meiden gehad.. wow was echt niet meer grappig! gelukkig vanaf een uurtje of 10.30 was de rust weer weder gekeerd en is het een stuk rustiger.... :-)
nu zijn ze samen aan het stickertjes plakken!! dat blijven ze toch leuk vinden...

J.ace kwam vannacht weer om 4... heb vaag het vermoedde dat we bij hem een sprongetje hebben.. meer vanwege de vroegere nachten weer maar hij zit weer terug op 6 voedingen waar hij steeds van laat staan. (dus uit eindelijk drinkt hij niet eens 5 volledige voedingen haha)
verder slaapt ie overdag gewoon prima gelukkig... (hij blijft wel heel veel slapen, maar goed ik heb hiervoor ook 2 slechtere slapers gehad haha ben dus niets gewend)

Ik ervaar het moeder zijn van 3 kindjes als een zeer waardevol iets... ik merk dat ik J.ace behoorlijk veel bij me houd, onbewust misschien ook omdat hij misschien de laatste is.... verder vind ik het leuk om te zien dat J.ace zo in het gezin mee draait alsof hij er al jaren is.. zo vanzelf sprekend...
blijft wonderbaarlijk om te zien dat je kindjes hebt die dan trekjes van elkaar hebben maar ook van mij of ros...
verder vind ik het moeder zijn enorm leuk, al merk ik nu wel dat ik blij ben dat ik bijna weer kan gaan werken.. ik heb echt meer nodig dan alleen thuis zijn bij de kindjes :-)



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 22 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 3:27

@ nicci, duim voor je dat je dit weekend gaat bevallen!!!

@ studie, zoo genoeg gedaan deze morgen!! :-)
Ik heb kleertjes die voor mij waarde hebben bewaard en de rest geef ik af aan vriendinnen waarvan ik weet dat ze het leuk vinden of kunnen gebruiken. verder heb ik wel genoeg 2e hands gekocht ook via het forum. Koop dan vaak meerdere dingen zodat de verzendkosten mee vallen... heb voor J.ace ooit een pakket gekocht voor 15 euro met veel van lief erin vond dat geen geld.
Moet ook zeggen bij I.ndy kocht ik echt niets 2e hands... maar nu ik zie hoe snel dingen kapot gaan, vies worden en niet meer schoon te krijgen zijn heb ik tegenwoordig zoiets 2e hands ook prima :-) Hier hebben ze dus allemaal een mengelmoes van Nieuw en 2e hands..

@ ayla, lekker rustig aan doen he!!! nu is het weekend dus bijtanken!!
en was het gelukt met de hond??

@ micy, ai dat was niet grappig van je vriend om je wakker te maken... Evil or Very Mad Evil or Very Mad
veel plezier met de kraamvisite!! :-)

@ blondje, ohh balen zeg......
ik zou even bijv al haar voedingen kolven dan kijken wat ze daarvan drinkt. Zo heb je een beeld van welke hoeveelheid ze bij je drinkt.
(verder weet ik dat je geen fv wilt geven, maar mocht ze niet genoeg aankomen zou je ook een fles bv kunnen maken aangevuld met 30 of 60 cc flesvoeding...)

Ros en J.ace liggen samen op de bank te slapen haha.... het lijkt alsof Ros tv kijkt maar als ik onder zijn pet kijk zie ik dat zijn ogen dicht zijn :-)
Ohhh we hebben vandaag Disney geboekt... :-) eind juli gaan we.. heb er nu al zin in!!

liefs




Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 22 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 3:56

Studie: heb je het pakketje intussen ontvangen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 22 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol za 21 jan 2012 - 4:25

Stofzuiger schreef:Studie: heb je het pakketje intussen ontvangen?

Nee nu was ik gister en vandaag ook niet thuis. Er lagen net wel twee kaarten in de bus dat ze langs zijn geweest maar dat ik voor het pakket moet tekenen? Als dat die van jou is kan ik het maandag middag pas ophalen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 22 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 6:22

Geen idee, mijn man heeft het weggebracht, weet niet of hij voor handtekening voor ontvangst heeft gekozen ofzo.
Zal straks de track en trace code eens checken.

Het past trouwens niet door de brievenbus hoor, dus komt met pakketpost, het zit in een verhuisdoos, kon niks kleiners vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 22 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol za 21 jan 2012 - 7:58

Stofzuiger ik had wel gedacht dat het niet in de brievenbus zou passen dus het is vast jou pakket. Ik ga het maandagmiddag ophalen. Ben heel benieuwd.

Blondje wat vervelend dat ze is afgevallen. Snap dat je er van baalt als ze flesvoeding moet. Misschien kan je een combi maken? Ene keer de fles andere keer de borst?

Beegee wat leuk dat jullie naar Disney gaan! Neem je J dan ook mee?

Mickey hoe is het gegaan met de voedingen en het bezoek?

Nicci is je appeltaart gelukt? Ja v bleef slapen gisteravond! Oh en jij vroeg over de kleding. Ik kleed ze nu hetzelfde ja, vind ik wel leuk. Soms hebben ze ook andere kleurtjes aan. Mochten ze het nou straks zelf niet meer willen dan houd het op :-)

Zo ik heb met mijn moeder stof uitgezocht, ze gaat een heel groot speelkleed voor ze maken. Leek me wel leuk voor ze voor straks dan hebben ze ook hun eigen stukje en kome ze elkaar niet steeds tegen:-)

Gaan jullie vanavond nog wat doen? Hier word het weer een tv avondje en af en toe wat internetten.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 22 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla za 21 jan 2012 - 8:35

Studie zal je zien dat ze straks altijd bij mekaar liggen, dat ze aan een half speelkleed (van normaal formaat) al genoeg hebben haha. Zou wel proberen om hem lekker dik te maken, met opvulling. Ik leg nu steeds een boxkleed en daar het speelkleed op, heb het idee dat het anders zo hard ligt.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 22 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  mickey za 21 jan 2012 - 8:41

Nou... toch een rustiger dagje dan verwacht.
De visite van 12.30 zijn niet gekomen. Ze belden rond 11.45 dat ze het niet zouden redden, en de vraag of ze later mochten komen. Dat ging helaas niet vanwege de andere visite, dus maar een nieuwe afspraak gemaakt. Alweer... We hadden al eens eerder met ze afgesproken, maar toen konden ze ook niet. Ach... we zien wel.
Wat de voeding van F betreft: hij had rond 11.00 gedronken en zou dus ergens tussen 14.00 en 15.00 moeten drinken. De visite zou om 15.00 komen, dus had gedacht F dan gewoon zelf aan te leggen, i.p.v. op zijn eigen ritme. Smst mijn vriend hun, dat ze ook eerder kunnen komen... Soms is hij echt niet handig Rolling Eyes Ben toen rond 14.30 met F naar zijn kamertje gegaan om te voeden (was geen visite die ik mee wil laten genieten van de borstvoeding...), hij was nog geen 5 minuten aan't drinken toen de bel ging. Heb de voeding gewoon af gemaakt en daarna naar beneden gegaan met de kleine man. Hebben van de visite een beer van Steiff gekregen. Ik kende het merk niet, hebben er laatst ook al een beer van gekregen. Schijnbaar kosten die rond de €30 per stuk. Toch best een prijzig cadeau! De beer van vandaag vond ik erg schattig, die andere minder, vanwege de kleur Embarassed

@Beegee: oh!! Jaloers!! Ik wil ook naar Disney! Ben er nu 2x geweest, zou het liefst ieder jaar gaan. Maar zolang F nog zo klein is, vind ik het zonde van het geld. Als hij wat ouder is, gaan we zeker weten wel naar Disney.

@Studie: ik heb laatst van een vriendin een heleboel kleertjes gekregen die nog van haar zoontje waren. Heb nu tot maat 86 zoveel in de kast hangen dat ik niks hoef te kopen. Vind het natuurlijk erg lief van haar, maar vind het ook wel jammer dat ik zelf nu niks hoef te kopen al zal ik dat toch wel gaan doen

En voor de rest weet ik het niet meer, sorry!!
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 22 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol za 21 jan 2012 - 8:46

Ayla als ze dat gaan doen ga ik zelf op het kleed liggen:-) we hebben van dat spul gekocht wat mijn moeder er in gaat maken. Ben ff de naam vergeten maar het voelde dik aan!

Mickey balen dat het bezoek niet kwam. Ik ken dat merk ook niet Zal er zo is op googlen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 22 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla za 21 jan 2012 - 8:47

Mickey ik heb ook heel veel in maat 62 gekregen, maar nu vandaag ook in de uitverkoop weer 2 setjes gehaald. Onder het mom van op het kdv is het te koud voor haar (tis echt een koukleum) dan is een wollen jurkje en vestje wel lekker warm Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 22 166342 en daar moet natuurlijk wel een truitje en bijpassende legging onder, en onder dat vestje een leuk truitje hihi.

Haha ja studie moet je doen :P
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 22 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol za 21 jan 2012 - 8:52

Oooh Ayla lekker geshopt dus! Ik heb nog twee zwembroekjes bij de prenatal gevonden zwar wit gestreept met Nijntje op de kont:-) daar hadden ze ook opruiming enzo maar ik heb me ingehouden.....zag wel een heel leuk feestje maar was nog 22 euro..
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 22 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 22 van 37 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 29 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum