Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

+24
Bruintje Beer
Flower_L
Pien
Poisongirl
Tiara
woezel
meisjesmama
Nana
Annie24
Happydobby
Floor
Supertalentje
Steep
koNijntje
Star007
Arwyn
blondje1313
mickey
*Lookie*
Lejow
studiebol
liesje
Ayla
joyce0606
28 plaatsers

Pagina 12 van 37 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 24 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 12 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 23:38

blondje1313 schreef:Als ik L naar het kdv breng moet ze al ontbeten hebben, ze hebben daar ook geen tijd om haar om 8 uur te voeden als er nog veel kinderen gebracht worden. Ook zou het mij niet lukken om voor die dagen 3 voedingen te kolven, daarvoor gaat het kolven veel te slecht. Maar dan gaan we denk ik voor 2 keer vroeg wakker maken, en de andere 5 dagen uitslapen.
Bedankt in elk geval voor het meedenken. je kan het inderdaad gewoon proberen om haar de andere dagen te laten slapen.... zal toch even uitvogelen zijn allemaal :-)

Beegee, voor J.ace morgen dus ook weer de spuitjes? helaas wel weer... ben benieuwd!! moet ook met m.erle erheen voor haar 2 jaarlijkse check :-)
Druk bezig in huis! Met vier maanden vanaf 19 uur slapen was dan ook al op 4 voedingen? Ja, dan zaten ze inderdaad op 4 voedingen.

Ons meisje werd net al wakker uit haar ochtendslaapje, vond het al vroeg, maar ze zit op schoot nu zo in haar luier te pruttelen dat ik wel een idee heb wat er aan de hand was Wink lekker poepen lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 12 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla wo 11 jan 2012 - 0:08

@Studie onder 8 uur slaap versta ik om 23:00 de laatste fles en dan om 7 uur weer... Dus een uurtje of 7,5 max. Maar dan nog moest ik haar vaak wakker maken voor de fles hoor.

@BeeGee goedzo! Ik sport helemaal niet, maar ik werk wel haha das ook bijna sporten (veel lopen) kregen ze dan 's avonds een papfles? Want ik wil dat met E. ook gaan proberen, als ze 4 maanden is om 19:00 een papfles, rest van de flessen 230 cc ofzo? Op het pak staat gewoon 200, maar ze krijgt nu ook 200 en dan 5x, dan heeft ze er niet genoeg aan denk ik...

@Mickey van 23:00 tot 04:00 is toch best netjes? Als jij daarna ook weer kan slapen is dat best fijn! Hij keek wel zielig Wink droomde zeker zielig hihi.

@Blondje zo heb ik e.lena ook alleen in het begin vastgehad... Nu zit ze vaak zo tegen me aan, of tegen mijn bovenbenen met haar rug, mijn voeten op een krukje dan zit ze ook hoger (zo krijgt ze ook de fles) alleen als ze moe is hou ik haar nog wel is liggend buik tegen buik zeg maar... Ik zit en zij ligt overdwars, snap je?

@all nou zoals jullie op fb ook hebben kunnen zien vond ze het zwemmen leuk Very Happy ze hield me wel stevig vast haha, had haar op een gegeven moment op mijn onderarmen liggen, hoofdje van me af dat ze me aankeek, en dan billetjes en beentjes tegen mijn buik. Hieldze me goed vast met haar teentjes Very Happy kei leuk. En een beetje heen en weer zwieren, begint ze te lachen, dus het is goed bevallen en voor herhaling vatbaar! Alleen nu mocht ik een proeflesje meedraaien, dat ga ik volgende keer niet doen, water was vrij koud, en ik vond het niet echt toegevoegde waarde hebben. Als ze straks wat ouder is misschien wel, nu is het toch voornamelijk nog een beetje laten drijven, zwieren, en rondlopen... En vrij zwemmen is een ander (warmer) bad. Onder water durf ik nog niet (hoewel het volgens mij wel kan). En ik moet even inkomen wat ik allemaal mee moet nemen, ze moet daar bij het bad aan en uitgekleed, had nu de luiertas in de kluisje gezet dus geen schone luier of iets bij... Was niet zo handig met weer aankleden. Maar komt goed!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 12 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Floor wo 11 jan 2012 - 0:23

Dames dames jullie kletsen echt te veel, ik probeer af en toe wat bij te lezen maar voordat ik klaar ben moet ik vaak weer naar onze zoon omdat hij huilt.
Excuses maar ik ga hier dus (in dit topic) niet veel meer komen omdat ik het totaal niet kan bijhouden (en ik gefrustreerd raak van het lezen hoe goed jullie kindjes het doen met fles/borstvoeding)
Allemaal veel geluk en gezondheid met de kindjes voor de toekomst!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 12 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  *Lookie* wo 11 jan 2012 - 0:40

@ Studie: Veel plezier, lekker eten!

@Ayla: Ze vond het dus leuk! Dat ze je zo stevig vasthoudt is wel herkenbaar, mijn vriend doucht weleens met H. maar dan wil hij ook stevig vastgehouden worden. Sowieso trouwens nu ik erover nadenk. Ze kunnen ook steeds steviger grijpen he?

@ Floor: ik snap het wel hoor, zo gaat het mij vaak ook. Ik zit hier ook met H op schoot nu..

@Parels : hoe is het bij jou?

@ all: H. blijkt spruw te hebben, vandaar die aanhoudende tepelkloven. We kunnen er vanmiddag wat voor ophalen (spul om in te nemen, tepelcreme en probiotica), hopen dat het dan straks gauw over is! Gisteren controle gehad bij de gyn, ze vond de wond er prima uitzien gelukkig. We hadden nog wel wat onderweg ernaar toe: ik was voor het eerst alleen met H. in de auto, zul je net zien, kwamen we stil te staan op de snelweg. Ik kon gelukkig uitrollend nog de vluchtstrook op rijden maar ik vond het niks. Gelukkig was H. rustig, nadat ik een paar liedjes had gezongen.


Laatst aangepast door *Lookie* op wo 11 jan 2012 - 0:46; in totaal 1 keer bewerkt
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 12 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Star007 wo 11 jan 2012 - 0:46

Hallo Dames,

Hier ben ik ook weer.. ik ga alleen even op de laatste pagina reageren, anders is het wel erg veel haha:D



@BeeGee: Mooie nacht ! Ik doe dat ook altijd tijdens het poetsen.. D. telkens aan de kant rijden tijdens het stofzuigen en dweilen. Meestal ligt ze dan in haar maxi cosi op het kinderwagenonderstel. Goed bezig trouwens wat betreft het hardlopen! Ik mag al blij zijn als ik me aan mijn voornemen om 1 x per week te fitnissen houd haha.

@Blondje: Op zich wel logisch dat ze het KDV geen tijd hebben om tijdens de ophaal en weg breng momenten de kinderen te gaan voeden. Hopelijk leert ze gewoon dat ze de andere dagen uit mag slapen , maar ik zou er maar niet te veel op hopen helaas Wink . Hoe ik dat aan ga pakken is me ook nog een raadsel, want ik werk onregelmatig en ben gewend om lekker uit te slapen voordat ik een late +slaapdienst heb van 15.00 tot volgende dag 10.30. Maargoed dat zien we volgende maand wel Wink

@Ayla: Fijn dat het zwemmen leuk was. Kan me voorstellen dat het nog even lastig is om te bedenken wat je allemaal wel en niet mee moet nemen naar binnen. Wij gaan morgen voor de eerste keer met haar zwemmen, maar ben benieuwd of het water ook wel echt lekker warm is. Er is hier op het L.andal park maar een klein zwembadje, maar gelukkig wel een ini mini baby badje erbij.

@Floor: Jammer dat je niet meer mee komt schrijven! Maar begrijp wel dat het hier soms moeilijk bij te houden is. Vind ik ook, maar dan reageer ik vaak alleen op de laatste pagina ( de rest lees ik wel altijd hoor). Nou ik hoop dat alles bij jou ook wat beter gaat lopen !Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 12 699888

Wij zijn nu lekker een midweekje op vakantie. Lekker genieten van het niets moeten Very Happy Deze week is D. ook voor het eerst met mij in bad geweest, want thuis hebben we geen bad. Nou leuk dat ze het vindt hahah .. ze is dan vol op aan het lachen en aan het brabbelen. Ze is ook super bewegelijk in bad en begint dan helemaal te 'fladderen' ( zoals ze vaker doet als ze iets spannend vindt of net voordat ze de fles krijgt).

Het slapen ging hier de eerste nacht trouwens niet geweldig. Ze ligt in een campingbedje bij ons op de kamer. Ze werd om 4.30 al wakker Rolling Eyes Dat was even wennen nadat ze al een tijdje doorslaapt tot tussen de 6.30-8.00. Ook ik sliep niet echt goed, door al haar geluidjes. 2e nacht is goed gegaan, ze heeft lekker doorgeslapen tot 7.30.

Ik ben trouwens bezig met haar laatste fles naar 21.00 te verplaatsen , dus dan ziet ons schema er ongeveer zo uit: tussen 6.30 en 7.30 - tussen 9.30-11.00 - tussen 13.30-15.00- tussen 17.30-19.00 en dan tussen 20.30-22.00.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 12 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Star007 wo 11 jan 2012 - 0:50

@Lookie: Balen zeg dat het spruw is ! Maargoed nu kan het gelukkig opgelost worden .
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 12 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla wo 11 jan 2012 - 0:58

Jammer Floor (al kan ik me wel voorstellen dat het niet leuk is om te lezen hoe goed het allemaal gaat, als het bij jezelf gewoon niet lekker loopt) Als je van je af wil praten/schrijven mag je altijd PM sturen! Kan me zo voorstellen dat dat af en toe wel oplucht.

@Lookie ja ze gaan steeds harder knijpen haha, maar als het goed is, is dat op een gegeven moment over, ze heeft ook nog steeds van die vuistjes, en wij lopen niet meer constant met vuisten dus het zal vast een keer overgaan Very Happy Wij douchen altijd met haar, maar dan doet ze het niet zo erg... Nu met het zwemmen wel! Maar misschien ook omdat het nog wat onwennig was.

@Star Meestal zijn de pierenbadjes wel warm hoor (is dat wel een algemeen bekend woord, pierenbadje, of is dat brabants?:P) ik vond het water in het lesbad vanmorgen vrij fris, maar volgens mij is dat andere bad wel warm, maar dat weet ik niet zeker ben er niet ingeweest ze was na de les al echt moe. Normaal slaapt ze op haar eigen kamer he? Misschien dat ze ook weer aan jullie geluiden moest wennen, dat ze daarom vroeg wakker was. Geniet van je midweekje weg! Oeh ik ben jaloers op jou schema maar ik durf haar ook nog niet heel lang door te laten slapen... Omdat ik haar 1x halfdood gevonden heb, ik ben er nu echt bang voor om haar te lang te laten slapen.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 12 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Star007 wo 11 jan 2012 - 1:40

@Ayla: Pierenbadje ken ik ook.. maar ben dan ook brabantse haha. Geen idee of het een algemeen bekend woord is :P Oh akelig dat je haar ooit half dood hebt gevonden, kan me goed voorstellen dat je huiverig bent wat betreft het doorslapen! Hier gaat ze niet altijd meteen slapen hoor na haar laatste fles, maar meestal ligt ze er om 22.30/23.00 toch echt wel in. Nu hopelijk wel iestje eerder als ze haar laatste fles rond 21.00 gaat krijgen.

Nog even een andere vraag : D. is sinds vorige week wat meer huilerig tussen de voedingen door en kwijlt veel. Ook is ze tijdens het drinken onrustig. Nu voelde ik volgens mij meerdere bobbeltjes op haar tandvlees, maar er is nog niets te zien. Kan het echt zo zijn dat er al tandjes gaan doorkomen? Nu al, terwijl ze pas ( bijna ) 3 maanden is?
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 12 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla wo 11 jan 2012 - 2:02

E.lena kwijlt ook al een hele tijd best veel, maar mijn oom had ook met 3 mnd al een tandje, dus het zou kunnen (zou wel heeeeeeeeeel vroeg zijn!)
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 12 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Star007 wo 11 jan 2012 - 2:11

Ayla schreef:E.lena kwijlt ook al een hele tijd best veel, maar mijn oom had ook met 3 mnd al een tandje, dus het zou kunnen (zou wel heeeeeeeeeel vroeg zijn!)
Ze heeft trouwens ook enorm veel poepluiers sinds paar dagen. Maar het zou inderdaad wel erg vroeg zijn.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 12 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 3:04

goedemiddag!

Net lekker wezen lunchen met de kids in de stad.. :-) M.erle ligt lekker in bed en J.ace en I.ndy ''spelen'' samen.

@ ayla, waar ben je gaan zwemmen?
wel fijn dat het zo geslaagd was he!!

@ floor, hou je wel in gedachte dat je kleine man nog klein is!! Elk kindje is anders en ze zijn niet allemaal ''makkelijk''. Ik weet het want heb er 3 verschillende :-)

@ lookie, ahhhh wat balen van de spruw! Hoop dat het snel weg trekt!! Hier bij J.ace werkte het niet, de kinderarts had toen wat voorgeschreven wat gelukkig wel hielp.... (tis hardnekkig spul dat spruw)

@ star, wat lekker op vakantie!! zou mooi zijn als je haar schema aan kan passen he :-)
tandjes zou kunnen maar die tekenen kun je ook al maaaaaanden hebben voor ze doorzetten...




Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 12 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Poisongirl wo 11 jan 2012 - 4:56

Ikbprobeer morgen even op iedereen te reageren. Jullie kletsen inderdaad veel Wink ik wilde even iets vragen over vloeien... Ik ben gister twee weken geleden bevallen en vloei nu echt bijna niets meer. Is dat normaal na twee weken al? Er is mij namelijk gezegd in het zkh dat het vloeien zeker vier tot zes weken zou aanhouden... Ik gebruik nog wel kotex nighttime omdat ik niet weet welk soort verband ik anders kan gebruiken, ook omdat ik hechtingen heb... Welk verband hebben jullie gebruikt toen jullie minder gingen vloeien?
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 12 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  mickey wo 11 jan 2012 - 5:22

Bij mij was het na een week al bijna over, maar nu, 5 weken later, vloei ik nog steeds. Wel minimaal, maar toch. Nou heb ik geen natuurlijke bevalling gehad, dus daar weet ik niks van. Anders eens bellen met het ziekenhuis/VK?
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 12 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 5:35

Poisongirl schreef:Ikbprobeer morgen even op iedereen te reageren. Jullie kletsen inderdaad veel Wink ik wilde even iets vragen over vloeien... Ik ben gister twee weken geleden bevallen en vloei nu echt bijna niets meer. Is dat normaal na twee weken al? Er is mij namelijk gezegd in het zkh dat het vloeien zeker vier tot zes weken zou aanhouden... Ik gebruik nog wel kotex nighttime omdat ik niet weet welk soort verband ik anders kan gebruiken, ook omdat ik hechtingen heb... Welk verband hebben jullie gebruikt toen jullie minder gingen vloeien?

Het was bij mij ook al vrij snel minder, maar over pas na een week of 4.
Ik gebruikte op een gegeven moment gewoon maandverband en anders inlegkruisjes.

Maar, heb jij na 2 weken nog steeds hechtingen? Of bedoel je oplosbare aan de binnenkant? Mijn uitwendige hechtingen zijn er na een week uitgehaald, de inwendige heb ik er zelf uitgetrokken na 3 weken (op advies van de vk).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 12 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 5:45

Ook ik vind dat jullie veel te snel gaan, en heb gewoonweg geen puf om steeds op alles te reageren, vooral omdat ik nog zo met alles aan het hannessen ben! Dus sorry, denk ook dat ik hier niet meer op zijn alleractiefst ga zijn! Kom heus wel eens een update geven hoor, en op het forum ben ik sowieso te vinden.

Met L. gaat het goed, de medicijnen gaan volgens mij zijn werk doen. Kijk, stoppen met spugen doet ze gewoon niet, daar leg ik me bij neer, ze groeit eroverheen als ze rond de 18 maanden is (of eerder), maar de pijn is wel zichtbaar een stuk minder. Dus daar ben ik al over opgelucht. Kan nu eindelijk de rust vinden die we nodig hebben! Voor de rest is het een ontzettend lief & tevreden kind, nog steeds.

Sorry hoor van de weinige updates!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 12 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  joyce0606 wo 11 jan 2012 - 5:49

poison: ik heb maar een week gevloeit...daarna was het over, intussen niet meer gevloeit of ongesteld geworden. ik denk dat het eerder een probleem is wanneer je na 8 weken nog steeds vloeit vanwege mogelijk resten van de placenta. je lichaam stopt met vloeien wanneer alles weer schoon is, dus ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, je kan altijd je VK bellen, deze kan je 6 weken na je bevalling nog raadplegen met vragen en anders natuurlijk je huisarts.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 12 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Annie24 wo 11 jan 2012 - 5:52

Parel schreef:
Poisongirl schreef:Ikbprobeer morgen even op iedereen te reageren. Jullie kletsen inderdaad veel Wink ik wilde even iets vragen over vloeien... Ik ben gister twee weken geleden bevallen en vloei nu echt bijna niets meer. Is dat normaal na twee weken al? Er is mij namelijk gezegd in het zkh dat het vloeien zeker vier tot zes weken zou aanhouden... Ik gebruik nog wel kotex nighttime omdat ik niet weet welk soort verband ik anders kan gebruiken, ook omdat ik hechtingen heb... Welk verband hebben jullie gebruikt toen jullie minder gingen vloeien?

Het was bij mij ook al vrij snel minder, maar over pas na een week of 4.
Ik gebruikte op een gegeven moment gewoon maandverband en anders inlegkruisjes.

Maar, heb jij na 2 weken nog steeds hechtingen? Of bedoel je oplosbare aan de binnenkant? Mijn uitwendige hechtingen zijn er na een week uitgehaald, de inwendige heb ik er zelf uitgetrokken na 3 weken (op advies van de vk).

Ik verloor mijn laatste hechting na 6 weken pas. Waren allemaal zelf oplosbaar, althans, je lichaam werkt ze er zelf uit.
Maar ik had ook 38 hechtingen angel

Ik stopte met vloeien/bruin verlies na 5 weken en 6 dagen. Met 6 weken en 1 dag werd ik ongesteld; fijn! Evil or Very Mad
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 12 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol wo 11 jan 2012 - 5:52

Poisongirl schreef:Ikbprobeer morgen even op iedereen te reageren. Jullie kletsen inderdaad veel Wink ik wilde even iets vragen over vloeien... Ik ben gister twee weken geleden bevallen en vloei nu echt bijna niets meer. Is dat normaal na twee weken al? Er is mij namelijk gezegd in het zkh dat het vloeien zeker vier tot zes weken zou aanhouden... Ik gebruik nog wel kotex nighttime omdat ik niet weet welk soort verband ik anders kan gebruiken, ook omdat ik hechtingen heb... Welk verband hebben jullie gebruikt toen jullie minder gingen vloeien?
Ik heb niet extreem veel gevloeid we een week o vier een beetje. Ik denk niet dat herberg is dat het al stopt lijkt mij gewoon wel prettig:-)
Ik had gewoon het maansverandering van libresse watt ik altijd gebruik dat hoeftntoch niet iets speciaal te zijn omdat je nog hechtingen hebt?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 12 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Annie24 wo 11 jan 2012 - 5:54

studiebol schreef:
Poisongirl schreef:Ikbprobeer morgen even op iedereen te reageren. Jullie kletsen inderdaad veel Wink ik wilde even iets vragen over vloeien... Ik ben gister twee weken geleden bevallen en vloei nu echt bijna niets meer. Is dat normaal na twee weken al? Er is mij namelijk gezegd in het zkh dat het vloeien zeker vier tot zes weken zou aanhouden... Ik gebruik nog wel kotex nighttime omdat ik niet weet welk soort verband ik anders kan gebruiken, ook omdat ik hechtingen heb... Welk verband hebben jullie gebruikt toen jullie minder gingen vloeien?
Ik heb niet extreem veel gevloeid we een week o vier een beetje. Ik denk niet dat herberg is dat het al stopt lijkt mij gewoon wel prettig:-)
Ik had gewoon het maansverandering van libresse watt ik altijd gebruik dat hoeftntoch niet iets speciaal te zijn omdat je nog hechtingen hebt?

Haha, leuk hé die autocorrect lol!
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 12 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol wo 11 jan 2012 - 5:59

Lieve parel en floor ik vind het oprecht jammer als jullie stoppen met mee schrijven. Dat meen ik. We waren zo'n leuk schrijf groeppie:-) ik vind dat je je niet verplicht moet voelen om op iedereen te reageren want ik snap dat jullie druk zijn enzo maar willen jullie dan voor mij alsjeblieft af en toe hier wel vertellen hoe het met jullie gaat? Ik zou dat wel leuk vinden omdat ik echt benieuwd ben hoehet verder met jullie gaat. Een hug voor jullie beide.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 12 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol wo 11 jan 2012 - 6:01

Annie24 schreef:
studiebol schreef:
Poisongirl schreef:Ikbprobeer morgen even op iedereen te reageren. Jullie kletsen inderdaad veel Wink ik wilde even iets vragen over vloeien... Ik ben gister twee weken geleden bevallen en vloei nu echt bijna niets meer. Is dat normaal na twee weken al? Er is mij namelijk gezegd in het zkh dat het vloeien zeker vier tot zes weken zou aanhouden... Ik gebruik nog wel kotex nighttime omdat ik niet weet welk soort verband ik anders kan gebruiken, ook omdat ik hechtingen heb... Welk verband hebben jullie gebruikt toen jullie minder gingen vloeien?
Ik heb niet extreem veel gevloeid we een week o vier een beetje. Ik denk niet dat herberg is dat het al stopt lijkt mij gewoon wel prettig:-)
Ik had gewoon het maansverandering van libresse watt ik altijd gebruik dat hoeftntoch niet iets speciaal te zijn omdat je nog hechtingen hebt?

Haha, leuk hé die autocorrect lol!

Haha ik was er helemaal klaar mee had het niet meer na gelezen maar wat een rare woorden maakt hij er van. Moet nog zo wennen aan mijn iPad.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 12 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol wo 11 jan 2012 - 6:08

Lookie vervelend dat H spruw heeft! Maar wel fijn dat je nu weet wat het is!

Star heerlijk een weekje weg al leuke dingen in de omgeving gedaan? :-) en morgen ook zwemmen ik ben benieuwd.

Ayla wat leuk dat ze het zwemmen zo leuk vond. Had je ook zo"n band voor haar waar je haar dan in kan zetten of kan dat pas als ze echt kunnen zitten.

Beegee leuk kado van je manager gehad? En wat heb je over je werk afgesproken.

Hier lekke geluncht! Dames bleven gewoon lekker slapen dus konden we heerlijk bij kletsen!

Net zo iets leuks ik leg V op haar buik in de box en ze draait zo op haar zij/rug. Ik dacht dat is toeval dus haar weer op haar buik gelegd en toen deed ze het weer:-) dit een paar keer gedaan en ze bleef het doen!


Laatst aangepast door studiebol op wo 11 jan 2012 - 6:27; in totaal 1 keer bewerkt
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 12 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 6:09

Oh maar dát blijf ik wel proberen te doen hoor! Lief dat je het zegt.
Er komt ook echt wel weer een tijd (misschien over een week, of over een maand, of over een dag Wink) dat ik fanatiek mee ga schrijven! Heb nu ook gewoon weinig anders te zeggen dan al dat zelfde gezeur weer over haar spugen. Komt echt wel goed! En ik blijf ook gewoon meelezen hoor Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 12 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  joyce0606 wo 11 jan 2012 - 6:10

Parel schreef:Oh maar dát blijf ik wel proberen te doen hoor! Lief dat je het zegt.
Er komt ook echt wel weer een tijd (misschien over een week, of over een maand, of over een dag Wink) dat ik fanatiek mee ga schrijven! Heb nu ook gewoon weinig anders te zeggen dan al dat zelfde gezeur weer over haar spugen. Komt echt wel goed! En ik blijf ook gewoon meelezen hoor Wink



ik heb een beetje hetzelfde....ik heb vaak ook niet veel meer te vertellen...en ik wil niet constant negatief overkomen..
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 12 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 6:14

studie, goed van V!
dat is echt wel snel geloof ik!
(ok ik ga het vanaf nu weer een beetje proberen bij te houden, ok? Wink sla die andere pagina's even over met reageren laughcry jullie kletsen te veel!)

studie je hebt trouwens heel V dr naam uitgesproken hier, misschien wil je het aanpassen?

joyce, komt vanzelf goed met ons! moet je ons over een jaar eens zien!
en dat geldt ook voor jou, floor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 12 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 12 van 37 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 24 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum