Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe theaterseizoen 2011-2012

4 plaatsers

Ga naar beneden

Nieuwe theaterseizoen 2011-2012 Empty Nieuwe theaterseizoen 2011-2012

Bericht  rapa nui za 7 mei 2011 - 5:44

Hebben jullie al geboekt voor het nieuwe theaterseizoen? Of al een idee waar je naar toe wilt? Aanraders?

Ik heb deze week in de voorverkoop al kaartjes gekocht voor Jochem Meijer, Jeans (jaarlijkse traditie) en Zic Zazou. Zit nog te twijfelen over de Ashton Brothers (geen goed idee bij wat dit precies is en of ik het leuk ga vinden). En van een ander theater in de buurt is het programma pas vanaf 24 mei te bekijken. Hoop dat daar nog wat musicals bij zitten die me wel trekken. Vond het aanbod verder een beetje tegenvallen.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe theaterseizoen 2011-2012 Empty Re: Nieuwe theaterseizoen 2011-2012

Bericht  Lejow za 7 mei 2011 - 6:33

Super leuk zeg!
Ik zou echt onwijs graag weer naar Jochem Meyjer en Najib Amhali willen, maar moet nog echt even het laaaaatste beetje voor de auto bij elkaar sparen....
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe theaterseizoen 2011-2012 Empty Re: Nieuwe theaterseizoen 2011-2012

Bericht  Effie_O za 7 mei 2011 - 6:47

Goed dat je het zegt, zal eens in de gaten houden wanneer het programma hier bekend gaat worden!

Ashton Brothers schijnt heel leuk te zijn, heb goede verhalen gehoord van een vriend die ze heeft gezien.

Najib Amhali is ook erg leuk, ik ben daar een week of 2 geleden geweest. Vlak daarvoor was de kaartverkoop voor 'nieuwe' shows van hem gestart, waarvan al heel veel uitverkocht was. Bleek hij ook weer in ons theater te komen, wij helemaal gelukkig....is het dezelfde show laughcry

Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe theaterseizoen 2011-2012 Empty Re: Nieuwe theaterseizoen 2011-2012

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 7:34

Ja, ik heb afgelopen week kaarten besteld.
Ik ga dit jaar naar 2 voorstellingen: Veldhuis & Kemper + Within Temptation.

Ik was vriend geworden omdat je dan eerder kunt bestellen en krijgt op sommioge voorstellingen korting, maar ik heb er nu al spijt van. Je moest er namelijk €17 voor betalen en ik vind nu dat er weinig leuke dingen tussen zitten.
Ik wil ook wel graag naar Saturday Night Fever, maar die kaarten vind ik echt belachelijk duur!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe theaterseizoen 2011-2012 Empty Re: Nieuwe theaterseizoen 2011-2012

Bericht  Phileine za 7 mei 2011 - 7:38

Birgit schreef:Ja, ik heb afgelopen week kaarten besteld.
Ik ga dit jaar naar 2 voorstellingen: Veldhuis & Kemper + Within Temptation.

Ik was vriend geworden omdat je dan eerder kunt bestellen en krijgt op sommioge voorstellingen korting, maar ik heb er nu al spijt van. Je moest er namelijk €17 voor betalen en ik vind nu dat er weinig leuke dingen tussen zitten.
Ik wil ook wel graag naar Saturday Night Fever, maar die kaarten vind ik echt belachelijk duur!

Ik ga ook naar beide! Within Temptation zou eigenlijk al een paar maanden terug zijn, maar dat concert is verplaatst naar september. Eigenlijk best fijn, want die dag had ik niet zo'n zin om te gaan. Veldhuis en Kemper ga ik over twee weken al heen smile Voor het nieuwe seizoen heb ik nog niet gekeken, dat kan pas later bij ons theater. Ben benieuwd of er wat leuks tussen zit.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe theaterseizoen 2011-2012 Empty Re: Nieuwe theaterseizoen 2011-2012

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum