Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

+24
Bruintje Beer
Flower_L
Pien
Poisongirl
Tiara
woezel
meisjesmama
Nana
Annie24
Happydobby
Floor
Supertalentje
Steep
koNijntje
Star007
Arwyn
blondje1313
mickey
*Lookie*
Lejow
studiebol
liesje
Ayla
joyce0606
28 plaatsers

Pagina 19 van 37 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 28 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 19 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  joyce0606 di 17 jan 2012 - 8:11

ik heb wat in het meeting topic geschreven!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 19 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol di 17 jan 2012 - 8:24

posoingirl wat fijn dat hij op zijn geboortegewicht zit! Goed hoor!

Beegee, als ik naar het ziekenhuis moet voor die echo heb ik ook een week later weer een afspraak.. maar dan wilde ze het niet vertellen ik word er over op gebeld en daarvoor heb ik ook al een afspraak staanOkt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 19 561177

Ik heb de dames om half 5 een fles gegeven en nu net om kwart over 7 weer..ze hebben ongeveer 15 cc laten staan denk ik dus nog wel netjes.. nu houden ze het wel vol tot tussen 10 uur en 11 uur denk ik... we zullen het zien.

Morgen ga ik naar een vriendin van vroeger.. we waren heel goed bevriend maar dat is wat verwaterd en nu had ze me gemaild hoe het ging en of ik zin had om af te spreken, nou dat lijkt me wel leuk, dus dat ga ik morgen doenOkt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 19 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 19 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Floor di 17 jan 2012 - 9:14

Ik loop weer dagen achter maar wil toch nog reageren.

@ayla, inderaad net gelei met 3 schepjes nutriton.
Nu voeg ik er 1,5 toe en dat gaat beter. Maar wat jullie al schreven, als het even staat wordt het nog dikker.

@mickey, we hebben zo’n inbakerding geleend van een vriendin maar mijn zoontje vind het niks. Gelukkig is hij weer gestopt met het zwaaien met zijn armen, het zal toch wel gekomen zijn van dat hij ziek was en koorts had, normaal zwaait hij dus niet zo veel met z’n armen.
Geslapen heb ik vrijdag eigenlijk niet meer en de migraine werd er niet minder van. Zaterdag ben ik toen compleet ingestort smiddags en toen ben ik naar bed gegaan, mijn man zag toen ook wel in hoe erg moe ik was (ik had het al vaker gezegd maar dan was zijn antwoord, ik weet het ik ben ook moe).

@beegee, 5 voedingen van 180 heb ik geprobeerd maar dan houdt hij het dus niet vol en komt er toch nog een 6e voeding maar dat is te veel. Nu krijgt hij de 2 avondvoedingen 180 en de andere 4 voedingen 150. In elk geval zitten we nu dus op 6 voedingen ipv 7 (al een hele prestatie vond ik zelf). Het slapen gaat gelukkig nu wat beter, ik probeer voor 00 uur ‘snachts nog 1 voeding te geven zodat hij die heeft als laatste voeding die dag en dan lekker te slapen. Gisteravond had hij om 23 uur voeding, tegen 00 uur sliep hij en om 5 uur was hij pas wakker. Erg netjes vond ik.
Het enige is dat we dan nooit uitkomen de rest van de dag. Maar ach we zien wel.

@all wat ik me afvraag, ik heb dus Friso extra en nutriton maar nu blijven er klonten voeding in de fles zitten, ook met schudden, ik krijg het maar niet goed geschud, iemand een tip?
Wat doe ik fout.

En nog een vraag, ik had krammen/nietjes in mijn buik bij de wond van de keizersnede. Nu is er zo’n puntje waar een kram zat gaan ontsteken. Kan ik hier wat mee? / moet ik hier iets mee doen?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 19 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla di 17 jan 2012 - 9:46

Ik zou als ik jou was met dat ontstoken wondje wel even naar de huisarts gaan Floor. En dat je dagen achterloopt is helemaal niet erg! Ik vind het allang leuk dat je reageert en laat weten hoe het met de kleine gaat. Of je laat alleen weten hoe het met de kleine gaat, ook helemaal niet erg. Fijn dat het met 1,5 schepje nutriton beter gaat! Je zou kunnen proberen om de voeding te roeren met een vork, en de poeder en de nutriton los in een bakje al bij mekaar te doen, dan mengen, en dan poeder+nutriton bij het water gooien. Welke tijden zit je nu ongeveer qua voedingen? Hij slaapt straks vanzelf langer door, bij de een duurt het 3 maanden bij de ander 3 dagen, bij de volgende 6 maanden, is allemaal verschillend.

@Studie gezellig! Als e.lena 's avonds slaapt kan ik zelfs nog wel 6 uur tussen de flessen laten, ik moet haar 's avonds altijd wakker maken ze komt nooit uit zichzelf. Weet niet of jou meiden dat ook doen maar dan zal het ze vast wel lukken.

Wat betreft bijvoeding, ik wil als ze het pikt ook pas met 6 maanden met bijvoeding beginnen.

@Poison jeej goedzo! En dat je nu al zin hebt is niet vreemd of vroeg hoor smile

@BeeGee en tong al op je schoenen hangen?:P Ik vind het indd ook een mooi schema, nu heeft ze om 21:00 net de laatste fles gehad dus ik ben benieuwd hoe ze het morgenvroeg gaat doen...

Net visite gehad, en ik ben best moe... Dus niet al te laat naar bed. Morgenvroeg weer zwemmen met de kleine smile Ik vond het vorige week zo leuk! En zij ook dus dan gaan we deze week gewoon weer. Alleen nu wel lekker vrij poedelen, geen les.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 19 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast di 17 jan 2012 - 10:31

Ben ik ook weer even!
Net kraamvisite gehad, echte Allstars gehad I love you veel te gek natuurlijk maar wel heel leuk!
L. heeft alleen haar fles van 8 uur beneden gehad, en daarna haar bed in. Dat werkt dus niet meer, ze was helemaal van de leg, ze slaapt nu net pas een kwartier en over 1.5 uur kan ik haar alweer wakker maken voor een volgende fles .. Die ze overigens wel echt nodig heeft, dus dat doe ik gewoon op haar kamertje en dan gaat ze weer naar bed.

Vanmiddag lekker wezen shoppen met truestar, die loopt op haar laatste dagen dus ben allang blij dat dr vliezen niet gebroken zijn vanmiddag Wink Maar we hadden elkaar al veel te lang weer niet gezien (1,5 week haha) en shoppen doen we altijd op ons best dus het was beregezellig! L heeft heerlijk in de maxicosi geslapen. Trouwens superirritant, vandaag waren er weer 4 totaal vreemde mensen die in de wagen gingen kijken en ách kijk nou wat een schatje (nu is ze dat ook wel, maar vind het zo raar! Ik kijk nooit bij vreemden in de wagen!).

Ook nog even een 2dehands babygym gaan halen, erg leuk! Die ligt dus nu in de box.

Ook krijgen we deze week ineens nog 4x kraamvisite haha, en 1x ga ik naar mijn werk en zie ik ook nog wat moeders die L graag wilden zien.

Met mijn vriend gaat het wel wat beter, de echte pijn is wel weg, hij kan alleen zijn polsen niet draaien en dus ook niet gamen (yes! al houdt hij nu heel de dag de tv al bezet met zijn stomme series) en werken.

Morgen wil ik nog even met L naar het weeguurtje, ben zó nieuwsgierig elke week weer wat ze gegroeid is haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 19 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast di 17 jan 2012 - 10:33

Ohja, Ayla, ik wil ook bijvoeding pas vanaf 6 maanden gaan doen, op het kdv geef ik vaak zat kindjes bijvoeding vanaf 4 maanden en die kindjes zijn nog zó baby en hebben helemaal geen idee wat ze aan het doen zijn. Wel ben ik al flink aan het oefenen met een lepeltje, want ze krijgt de vitamine D elke dag met een lepeltje dus dat komt vast wel goed tzt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 19 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast di 17 jan 2012 - 10:33

Ohja, Ayla, ik wil ook bijvoeding pas vanaf 6 maanden gaan doen, op het kdv geef ik vaak zat kindjes bijvoeding vanaf 4 maanden en die kindjes zijn nog zó baby en hebben helemaal geen idee wat ze aan het doen zijn. Wel ben ik al flink aan het oefenen met een lepeltje, want ze krijgt de vitamine D elke dag met een lepeltje dus dat komt vast wel goed tzt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 19 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast di 17 jan 2012 - 10:37

Hebben jullie 'hier' geshopt Parel? Ben jullie niet tegengekomen :P

Vreemde mensen die kijken of tegen ze kletsen heb ik wel vaker, maar komt vast omdat het er 2 zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 19 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla di 17 jan 2012 - 10:43

Ja ik hoop dat ik het kan rekken tot 6 maanden, maar dat is nog maar goed 2,5 maand dus dat zal wel goedkomen. Aangezien ze nu (hopelijk) ook op 4 flessen van 200 cc ipv 5.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 19 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast di 17 jan 2012 - 10:43

Ja, HIER! In de stad tenminste! He verdorie, had het even gezegd!
Wilde het ook niet op fb gooien, want eigenlijk zou een collega langskomen, maar die heb ik afgebeld omdat ik mijn vriend rust wilde gunnen. Dan komt het weer zo lullig over. We hebben wel echt alleen de winkels gedaan die we moesten hebben, echt ook de babywinkels. En wilde langs de kruidvat voor de Difrax spenen 2+2 gratis met mijn Kruidvat kaart maar ze waren allemaal al uitverkocht :S

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 19 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Happydobby di 17 jan 2012 - 11:00

Parel schreef: En wilde langs de kruidvat voor de Difrax spenen 2+2 gratis met mijn Kruidvat kaart maar ze waren allemaal al uitverkocht :S

Goed dat ik het lees, wil ze deze halen maar kan dus teleurgesteld worden. we hebben hier wel 2 filialen in de stad.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 19 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast di 17 jan 2012 - 11:16

Ja, nu was die actie natuurlijk wel pas vandaag ingegaan, en hij is als je hem activeert geldig tot volgende week dinsdag. Dus ik wacht gewoon nog even een paar dagen. Je mag er serieus ook maximaal 12 per klant haha, dat is echt best wel veel! Maar ik dacht ook, ik neem er gewoon wat mee .. helaas! En dan hebben ze ook nog eens echt alleen maar de geijkte hier, ik wil zo graag die met zebra of giraffeprint!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 19 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  mickey di 17 jan 2012 - 11:34

@parel: welke maat heeft ze? Ik wil morgen wel voor je kijken hier.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 19 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast di 17 jan 2012 - 16:53

Dat is liief! De combi speen en dan 0-6 of 6+.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 19 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 di 17 jan 2012 - 19:09

Vandaag kwam Lotte weer voor 6 uur, hopelijk gaat ze daar geen gewoonte van maken. Het grootste nadeel is dat ik nu de eerste voeding niet kan kolven (dat was de enige keer dat ik flink wat opbrengst zelf eruit kon krijgen) en ik bang ben dat het niet gaat lukken om twee flesjes voor bij de opvang te krijgen.
Gelukkig is ze wel weer gaan slapen toen ik haar terug in bed heb gelegd.
Ik vraag me ook af hoe dit nu opeens komt, gisteren heeft ze wel bij de laatste voeding niet echt goed gegeten, maar ja, ze sliep ook nog half. Ik denk ook dat ze zonder die voeding minstens net zo lang geslapen zou hebben.

Parel, nog druk met bezoek dan, maar dat vind je wel leuk toch? Fijn dat het beter gaat met je vriend, dat niet kunnen gamen is inderdaad niet zo'n ramp! Hier werd zeker toen ze nog kleiner was ook steeds in de maxi cosi gekeken, dan ging ik steeds twijfelen of ik die mensen nou wel of niet kende.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 19 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol di 17 jan 2012 - 20:43

Goedemorgen

Parel...oooooh foto van de allstars? Vind dat altijd zulke leuke schoentjes! fijn dat het iets beter met je vriend gaat. Maar ja als hij niet kan gamen, kan hij je zeker ook niet veel in huis helpen of wel?

Blondje vervelend dat L weer zo vroeg wakker was, misschien moet ze toch even wennen aan alle veranderingen?

Floor ik zou ook naar de huisarts gaan hoor,straks gaat het echt goed ontsteking dat is wel heel vervelend. Fijn dat je even hebt geslapen en dat je vriend ook in zag dat je echt wel ontzettend moe bent! En ook wel lekker dat jullie kleine iets beter gaat slapen! Over de voeding heb ik geen tips!

Maandagavond heeft V niet gehuild.. ik zzat echt te wachten om half 9 maar er gebeurde niks.. maar gisteravond wel.. en ik kan niet ontdekken wat dan het verschil is.. Maar goed.. ik denk dat het gisteren ook met de flessen te maken had het was totaal niet zo als ze het gewend zijn natuurlijk.. en ik denk dat ze daar toch wel iets last van hebben gehad want op een gegeven moment was L ook wakker.. nou die is nooit wakker savonds.. dus het was weer een zooitje. Vanochtend de wekker maar gezet zodat ze wel weer een beetje in het ritme komen die we altijd hadden.. morgen maar is overleggen met het CB.

Nu moet ik me klaar gaan maken omdat ik straks naar een oud schoovriendinnetje ga, we hebben samen gestudeerd! Wel leuk om haar weer eens te zien.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 19 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Happydobby di 17 jan 2012 - 20:59

Parel schreef:Ohja, Ayla, ik wil ook bijvoeding pas vanaf 6 maanden gaan doen, op het kdv geef ik vaak zat kindjes bijvoeding vanaf 4 maanden en die kindjes zijn nog zó baby en hebben helemaal geen idee wat ze aan het doen zijn. Wel ben ik al flink aan het oefenen met een lepeltje, want ze krijgt de vitamine D elke dag met een lepeltje dus dat komt vast wel goed tzt.

Ik zat op zo'n cursus samen bevallen, die andere 4 mama's gaven met 4 maanden al bijvoeding, behalve ik.
Het CB adviseerd het dus al die mama's die doen dat. zelfs 1 waarvan het kindje H.A. voeding krijgt.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 19 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast di 17 jan 2012 - 21:02

Studie ; veel plezier! Sinds fb en sinds ik moeder ben krijg ik ook weer meer contact met oude vriendinnen van de middelbare, zo leuk! Mijn vriend kan helemaal niks, koken gaat nog net, hij heeft nog 1 hand om in de pannen te roeren, voor de rest hangt hij alleen maar op de bank.

Vrijdag, zaterdag, zondag gaat hij op trainingskamp, lekker rustig Wink zal vanavond even een foto maken vd schoentjes! Ze zijn zo leuk! Wel al wat groter, als ze net kan lopen denk ik.

L was hier gisteren ook uit het ritme, de laatste fles werd niet in stilte op haar kamertje gegeven maar beneden, ze is de rest van de nacht van de leg geweest. Dus het kan best wat je zegt!

Blondje ; ga ook voor je duimen dat L er geen gewoonte van gaat maken, zo vroeg wakker. Die mensen ken ik echt allemaal niet die bij ons naar binnen gluren haha, nu was het ook wel een erg grote muts voor zo'n klein meisje maar toch..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 19 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla di 17 jan 2012 - 21:03

Ja Happydobby,en wat het cb adviseert moet je ook maar zonder na denken doen he... Dan vraag ik me echt af of mensen zelf geen informatie opzoeken... Wat ik wel wil doen is kijken naar haar. Als zij straks met 5 maanden bijv. echt niet meer genoeg heeft aan de flessen dan wil ik wel voorzichtig aan beginnen met groente, maar als ze tot 6 maanden nog niet omkijkt naar ander eten dan melk dan krijgt ze tot die tijd gewoon melk.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 19 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast di 17 jan 2012 - 21:06

Happydobby schreef:
Parel schreef:Ohja, Ayla, ik wil ook bijvoeding pas vanaf 6 maanden gaan doen, op het kdv geef ik vaak zat kindjes bijvoeding vanaf 4 maanden en die kindjes zijn nog zó baby en hebben helemaal geen idee wat ze aan het doen zijn. Wel ben ik al flink aan het oefenen met een lepeltje, want ze krijgt de vitamine D elke dag met een lepeltje dus dat komt vast wel goed tzt.

Ik zat op zo'n cursus samen bevallen, die andere 4 mama's gaven met 4 maanden al bijvoeding, behalve ik.
Het CB adviseerd het dus al die mama's die doen dat. zelfs 1 waarvan het kindje H.A. voeding krijgt.

Ja maar waarom dan? Wat is er zo 'goed' aan?
De enige reden die ik overigens heb is dat de kindjes op mijn werk nog zo'n moeite moeten doen, dat vind ik maar irritant. 9 van de 10 keer zit alles op de kleren en niks in de buik. En dan niet te spreken over de hoeveelheid eten die we weg moeten gooien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 19 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast di 17 jan 2012 - 21:11

Parel schreef:
Happydobby schreef:
Parel schreef:Ohja, Ayla, ik wil ook bijvoeding pas vanaf 6 maanden gaan doen, op het kdv geef ik vaak zat kindjes bijvoeding vanaf 4 maanden en die kindjes zijn nog zó baby en hebben helemaal geen idee wat ze aan het doen zijn. Wel ben ik al flink aan het oefenen met een lepeltje, want ze krijgt de vitamine D elke dag met een lepeltje dus dat komt vast wel goed tzt.

Ik zat op zo'n cursus samen bevallen, die andere 4 mama's gaven met 4 maanden al bijvoeding, behalve ik.
Het CB adviseerd het dus al die mama's die doen dat. zelfs 1 waarvan het kindje H.A. voeding krijgt.

Ja maar waarom dan? Wat is er zo 'goed' aan?
De enige reden die ik overigens heb is dat de kindjes op mijn werk nog zo'n moeite moeten doen, dat vind ik maar irritant. 9 van de 10 keer zit alles op de kleren en niks in de buik. En dan niet te spreken over de hoeveelheid eten die we weg moeten gooien.

Zal je overigens net zien dat uitgerekend mijn kind geen genoeg meer heeft aan fv als ze 4 maanden is Wink

Ze heeft nog haar hele leven om te eten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 19 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Happydobby di 17 jan 2012 - 22:01

@Parel, dan kan je altijd nog beginnen met rijstebloem in de laatste fles, dat kunnen ze gewoon drinken.
Hier vind ik dat M. het nog prima doet zonder bijvoeding. Hij drinkt gewoon 5 keer per dag aan de borst. en uit de fles als ik er niet ben.

Rond 4,5 maanden komt er een sprong, dan willen ze ook in de nacht vaak drinken, dan zou ik gewoon fv geven ook al zit je al over het limiet, dat is een fase van 1 a 2 weken. Dan beginnen de meeste moeder met bijvoeden terwijl je best iets meer dan 1000 fv kan geven.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 19 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla di 17 jan 2012 - 23:08

Ja dat heb ik in "jullie" topic ook gelezen geloof ik hd, dat het niet erg is als ze een korte tijd wat meer als 1 liter per dag krijgen. Als het maar niet permanent is.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 19 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla di 17 jan 2012 - 23:20

Goedemorgen!

Zwemmen was weer leuk, ze moest lachen en er kwamen zowaar wat geluidjes uit! Haha dat krijg ik niet vaak voor mekaar. Er was ook een babytje, meisje van 5 maanden, die was gewoon kleiner en lichter als E. ze is echt een reus! Maar ook een jochie van een week of 14-15 en die was groter als haar. Dus eigenlijk zegt het niet veel haha. Moest ik haar daar afdrogen en aankleden, dat jochie ernaast, gingen ze tegen mekaar in huilen, wat een lawaai haha, maar goed, volgens mij huilen alle baby's daar wel als ze weer aangekleed moeten. En tot nu toe huilt ze nog niet voor de fles dus ik denk dat het schema van 4,5 tussen de voedingen wel gaat werken. Krijg nu ook wat meer contact met andere mama's gewoon "live" hahah is wel leuk.

@Blondje ze heeft er misschien nog last van dat ze naar de opvang geweest is... Het scheelt al wel dat ze wel weer gewoon gaat slapen als je haar terug in bed legt. Je zou kunnen proberen als ze vanavond ook weer zo vast slaapt om geen voeding te geven, kijken of ze dan wat langer doorslaapt.

@Studie ik denk dat ze gewoon even "moet" huilen 's avonds, dat er verder niks is ofzo.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 19 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 di 17 jan 2012 - 23:30

Ik kan echt niks met Lotte vandaag, nu slaapt ze dan wel, maar verder heeft ze veel gehuild. Ik ga dan zo twijfelen aan alles. En eerlijk gezegd ben ik gewoon blij dat ze morgen nog een dag mag wennen.
Vandaag had ze de 2e voeding al om 9 uur, dus de avondvoeding zal ook wel vroeg worden, we zien dan morgenvroeg/vannacht wel hoe dat uitpakt.

Ik wil graag zonder rijstebloem als ze 4 maanden is maar ik weet niet hoe sterk mijn man en ik gaan zijn als ze dan 's nachts weer komt.

Ayls, leuk dat het zwemmen zo goed bevalt!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 19 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 19 van 37 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 28 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum