Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

+24
Bruintje Beer
Flower_L
Pien
Poisongirl
Tiara
woezel
meisjesmama
Nana
Annie24
Happydobby
Floor
Supertalentje
Steep
koNijntje
Star007
Arwyn
blondje1313
mickey
*Lookie*
Lejow
studiebol
liesje
Ayla
joyce0606
28 plaatsers

Pagina 10 van 37 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 23 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 10 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  mickey ma 9 jan 2012 - 0:46

Weer even een snelle update vanaf gsm.
Afgelopen nacht ging best goed. Gisteravond om 12 wakker gemaakt om gedronken, om 0.30 sliep F. En toen werd hij pas om 5.30 weer wakker! Hij in het dus wel smile Daarna heeft hij nog geslapen, totdat ik hem moest wekken om 8.45. We moesten vandaag naar het CB voor de eerste keer, wilde hem vantevoren nog laten drinken. Hij is helemaal goedgekeurd. Hij weegt nu 4735 gram, is 55 cm en zijn hoofdje iets meer als 39 cm. Goed gegroeid dus! Bij de geboorte was hij 3800 gram, 53 cm lang en hoofdje 37 cm. Hoef me dus niet af te vragen of er wel genoeg BV is voor mijn mannetje Wink

@beegee: is het de eerste keer dat M naar de psz gaat? Is ook wel weer lekker toch het gewone ritme. Ben benieuwd hoe je gesprek zal gaan.

@ studie: ze lijken het goed door te hebben hè, het slapen snachts. Lekker hoor!

De rest kan ik nu niet terug lezen, sorry!
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 10 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Poisongirl ma 9 jan 2012 - 0:49

Hey meiden, ik meld me nu maar in dit topic. Ben nu tenslotte decembermamma smile

Ik begin langzaam in het ritme te komen. J.ason houdt mooi zijn voedingsschema van om de 4 uur voeding aan. Hij krijgt om 02.00, 06.00, 10.00, 14.00, 18.00 en 22.00 uur 90cc. Hij slaapt 's nachts ook echt tot wij hem wakker maken voor zijn voeding. Deze week heeft mijn man nog vakantie, daarna ben ik alleen met ons kereltje. Ben benieuwd....
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 10 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol ma 9 jan 2012 - 2:01

Beegee dat is wel een hele planning op de donderdag! Wel fijn dat jullieveel hulp krijgen van jullie ouders! J heeft dam idd ook een lekker ritme lekker hè?

Mickey fijn dat F weer is goed gekeurd! Hij is idd lekker gegroeid.

Bij jullie worden de kids allemaal opgemeten hè door het cb? Dat doet die vrouw bij mij helaas niet.

Poisongirl welkom hier! fijn dat het zo goed gaat met J. Komt vast goed als je vriend weer gaat werken!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 10 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 3:32

Middag,

M.erle heeft een super middag gehad!! helemaal rode wangetjes bij thuis komst :-).. ik ging toen ik I.ndy naar school brengen even naar de juffen van M.erle om te kijken of de intake lang zou duren maar toen mocht ze al gelijk blijven. Geen probleem!! mevrouw deed haar jasje uit en ging meteen spelen.. ze is lekker een crackertje aan het eten en kijkt even tv.... (die zal lekker slapen straks ;P)

@ studie, ja J.ace heeft echt een heel fijn ritme!! Hij doet het ook zo onwijs goed, echt volop genieten.

@ poison, welkom!! Heeft het een rede dag jullie hem 's nachts ook wakker maken?

@ micky, zoo hij is lekker gegroeid!! yep m.erle ging voor de 1e keer vandaag.

ga ff men kereltje in bed leggen... lag in de box te slapen maar is wat onrustig dus toch maar even naar boven.

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 10 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 4:30

Hier toch maar de poli gebeld, de afspraak is vervroegd van volgende week donderdag naar deze donderdag. Krijg die medicijnen gewoon niet binnen, en ze drinkt wel, maar spuugt ook echt veel weer uit, dus het werkt gewoon NIET. En dat vind ik zó kut. Voor ons, maar zeker voor haar.

Ik ben trouwens 'op' aan het raken, het breekt me gewoon op dat ze me maar aan laten kloten en niks werkt. Ga donderdag dus ook even stennis schoppen en alles opschrijven voordat ik erheen ga. Heb ook aan mijn vriend gevraagd of hij mee gaat, sta namelijk elke keer op het punt om in janken uit te barsten en dan is het wel fijn als er iemand bij is om me bij te staan.

Wederom sorry hoor dat ik niet op anderen reageer, maar ik heb er gewoon geen zin in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 10 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 4:32

Parel schreef:Hier toch maar de poli gebeld, de afspraak is vervroegd van volgende week donderdag naar deze donderdag. Krijg die medicijnen gewoon niet binnen, en ze drinkt wel, maar spuugt ook echt veel weer uit, dus het werkt gewoon NIET. En dat vind ik zó kut. Voor ons, maar zeker voor haar.

Ik ben trouwens 'op' aan het raken, het breekt me gewoon op dat ze me maar aan laten kloten en niks werkt. Ga donderdag dus ook even stennis schoppen en alles opschrijven voordat ik erheen ga. Heb ook aan mijn vriend gevraagd of hij mee gaat, sta namelijk elke keer op het punt om in janken uit te barsten en dan is het wel fijn als er iemand bij is om me bij te staan.

Wederom sorry hoor dat ik niet op anderen reageer, maar ik heb er gewoon geen zin in.

Oh ja ; enige 'voordeel' is dat ze alles onder spuugt, dus meerdere keren verschoond moet worden, en juist daarom vind ik dat ik extra mag kleren shoppen voor haar.

En dat de stress ervoor zorgt dat ik niet zo'n honger heb, aangezien ik aan het lijnen ben Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 10 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla ma 9 jan 2012 - 4:37

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 10 699888 Parel. Het is zo verrot dat ze verstopt raakt van de nutriton, dat werkt hier echt supergoed. Je hebt ook melk die in de maag pas dikker wordt, dat is niet met johannesbroodpitmeel maar met iets anders. Maar denk niet dat je weer iets wil proberen toch?

Ik reageer later even op de rest, moet zo werken.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 10 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 4:43

Ayla schreef:Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 10 699888 Parel. Het is zo verrot dat ze verstopt raakt van de nutriton, dat werkt hier echt supergoed. Je hebt ook melk die in de maag pas dikker wordt, dat is niet met johannesbroodpitmeel maar met iets anders. Maar denk niet dat je weer iets wil proberen toch?

Ik reageer later even op de rest, moet zo werken.

Ben over van friso standaard naar nutrilon omneo maar dat is het ook niet.
Wacht nu tot de afspraak en dan vraag ik om verdere onderzoeken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 10 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Tiara ma 9 jan 2012 - 5:10

Parel schreef:Hier toch maar de poli gebeld, de afspraak is vervroegd van volgende week donderdag naar deze donderdag. Krijg die medicijnen gewoon niet binnen, en ze drinkt wel, maar spuugt ook echt veel weer uit, dus het werkt gewoon NIET. En dat vind ik zó kut. Voor ons, maar zeker voor haar.

Ik ben trouwens 'op' aan het raken, het breekt me gewoon op dat ze me maar aan laten kloten en niks werkt. Ga donderdag dus ook even stennis schoppen en alles opschrijven voordat ik erheen ga. Heb ook aan mijn vriend gevraagd of hij mee gaat, sta namelijk elke keer op het punt om in janken uit te barsten en dan is het wel fijn als er iemand bij is om me bij te staan.

Wederom sorry hoor dat ik niet op anderen reageer, maar ik heb er gewoon geen zin in.

hoe geef je de losec parel?
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 10 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Happydobby ma 9 jan 2012 - 5:16

@Parels, ik zou toch eens een osteopaat bellen ipv aanmodderen met medicijnen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 10 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 6:37

Aanitaa ; warm water in glas, tablet op laten lossen, water voorzichtig weg laten lopen, dan met difrax lepeltje het overgebleven papje in haar mond (lees ; korrels) en dan de fles erachteraan, en dit dan 3x totdat het papje zo goed als binnen is. Binnenkrijgen is niet het grootste probleem, ik merk geen verbetering, wel verslechtering. De reflux was nog nooit zo zichtbaar als nu.

HD ; ik weet het, hoor. Mijn vriend wil eerst donderdag afwachten en dan kijken of ze haar eens echt goed na kunnen kijken voordat ze weer medicijnen geven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 10 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  joyce0606 ma 9 jan 2012 - 6:37

poisongirl: WOUW wat doet jouw kleine man het goed zeg! je hoeft hem inderdaad niet 's nachts wakker te maken voor de voeding, overdag wel. maar misschien dat er een speciale reden is?! hij drinkt dan best wel al veel toch of niet? K krijgt 120cc en is morgen 2 maanden.

Parels: wat klote zeg al dat geklooi met die medicatie, ik kan goed begrijpen dat je er goed zat van ben...gelukkig heeft je kleine meisje er niet zoveel last van...maar het is verre van fijn! ik ken het gevoel van "op" zijn. hopen dat ze donderdag wat anders gaan verzinnen. hug

joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 10 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 6:51

Parels: hug
Ik ken het gevoel heel goed, dat 'op' zijn. Heb je niet iemand die een dag op kan passen zodat je even bij kan tanken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 10 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  joyce0606 ma 9 jan 2012 - 7:00

Stofzuiger schreef:Parels: hug
Ik ken het gevoel heel goed, dat 'op' zijn. Heb je niet iemand die een dag op kan passen zodat je even bij kan tanken?

even om daar op in te gaan, ik heb dat ook 1 keer gedaan, kwam mijn moeder even, ik heb geen minuut geslapen. met een half uur zat ik weer bij de kleine....
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 10 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Annie24 ma 9 jan 2012 - 7:03

Stofzuiger schreef:Parels: hug
Ik ken het gevoel heel goed, dat 'op' zijn. Heb je niet iemand die een dag op kan passen zodat je even bij kan tanken?

+1

Waar woon je? Als je in de buurt woont ben ik vrijwilligster Laughing

Zonder gekheid, zet idd alles op papier, niet alleen alles mbt je dochtertje, maar ook jouw eigen gevoelens. Ik schreef elk weekend een word-bestandje dat ik mijn vriend liet lezen. Zo wist hij ook wat er in mijn koppie omging. Wij hadden geen problemen met de Reflux, want dat was onder controle met de Zantac, maar Y. was een huilbaby en krijsde van 7 's morgens tot middernacht. Die periode is heel zwaar geweest en ik kon alleen maar huilen. Het enige dat hielp was mijn verhaal doen, dat luchtte op, dus dat deed ik dan ook.

hug
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 10 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 7:04

joyce0606 schreef:
Stofzuiger schreef:Parels: hug
Ik ken het gevoel heel goed, dat 'op' zijn. Heb je niet iemand die een dag op kan passen zodat je even bij kan tanken?

even om daar op in te gaan, ik heb dat ook 1 keer gedaan, kwam mijn moeder even, ik heb geen minuut geslapen. met een half uur zat ik weer bij de kleine....
Daarom kan je de kleine ook beter wegbrengen denk ik, als je moeder beneden zit met de kleine en je hoort toch huilen ben je snel weer beneden.
Ik was op een gegeven moment zo moe dat ik gewoon bijna in coma lag ook al vond ik het vreselijk dat ze weg waren. Ik had zelfs geen energie meer om te piekeren of wakker te liggen en versliep me gewoon terwijl ik vroeg in de ochtend weer bij de kinderen zou zijn...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 10 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol ma 9 jan 2012 - 7:18

joyce0606 schreef:
Stofzuiger schreef:Parels: hug
Ik ken het gevoel heel goed, dat 'op' zijn. Heb je niet iemand die een dag op kan passen zodat je even bij kan tanken?

even om daar op in te gaan, ik heb dat ook 1 keer gedaan, kwam mijn moeder even, ik heb geen minuut geslapen. met een half uur zat ik weer bij de kleine....

Maar hoe komt dat dan? Voel je je er niet prettig onder dat je moeder er dan even voor zorgt? Of wil je iemand niet opzadelen met jouw kind? Waar komt dat gevoel vandaan dat je dan niet kan slapen?
Vraag het gewoon uit belangstelling hoor.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 10 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol ma 9 jan 2012 - 7:26

Parel meid wat een gedoe! Heel goed dat je donderdag niet alleen gaat hoor twee mensen horen meer dan een en jullie kunnen samen ook veel beter duidelijk maken dat het zo niet langer gaat! Al veel geshopt;-)

Shit nu weet ik niet meer wat de rest allemaal had geschreven! Sorry!

Hier een leuke middag gehad gezellig bijgekletst met een vriendin de meiden lagen daar herlijk op hun Boxkleed dus dat ging prima! En nu liggen ze weer in bed lekker te slapen.

Wat ik steeds vergeet te zeggen is dat de meiden steeds langer tussen de voedingen wakker zijn echt wel leuk. Dan kijken ze lekker om zich heen en dat is echt leuk omte zien. En V is sinds de laatste dagen ook aan het lachen. Ook dat is zoooo grappig om te zien. Wordt dan helemaal blij van mijn meiden :-)
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 10 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 7:28

Oh, Studie, je pakje staat hier nog Embarassed
Mijn man zou het wegbrengen, maar die is zo bezig geweest met de wasmachine en zaterdag was hij de hele dag weg. Ik vraag of hij het morgen even kan doen, maar heb geen idee of hij in de buurt van een postkantoor werkt. Maar het komt deze week naar je toe hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 10 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol ma 9 jan 2012 - 7:31

Stofzuiger schreef:Oh, Studie, je pakje staat hier nog Embarassed
Mijn man zou het wegbrengen, maar die is zo bezig geweest met de wasmachine en zaterdag was hij de hele dag weg. Ik vraag of hij het morgen even kan doen, maar heb geen idee of hij in de buurt van een postkantoor werkt. Maar het komt deze week naar je toe hoor!

Och meid geeft niet hoor! Wasmachine is belangrijker! Wel laten weten wat de kosten zijn hè
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 10 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  joyce0606 ma 9 jan 2012 - 7:48

studiebol schreef:
joyce0606 schreef:
Stofzuiger schreef:Parels: hug
Ik ken het gevoel heel goed, dat 'op' zijn. Heb je niet iemand die een dag op kan passen zodat je even bij kan tanken?

even om daar op in te gaan, ik heb dat ook 1 keer gedaan, kwam mijn moeder even, ik heb geen minuut geslapen. met een half uur zat ik weer bij de kleine....

Maar hoe komt dat dan? Voel je je er niet prettig onder dat je moeder er dan even voor zorgt? Of wil je iemand niet opzadelen met jouw kind? Waar komt dat gevoel vandaan dat je dan niet kan slapen?
Vraag het gewoon uit belangstelling hoor.


ik voel me daar niet prettig bij, omdat ik dan het gevoel heb niet zelf voor mijn kind te kunnen zorgen, dat ik te "slap" ben om dit niet aan te kunnen...echt falend gevoel....en ik ka K gewoon nog niet loslaten....ik weet dat ik dat wel moet doen straks, maar daarom wil ik juist nu bij hem zijn....
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 10 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol ma 9 jan 2012 - 8:00

joyce0606 schreef:
studiebol schreef:
joyce0606 schreef:
Stofzuiger schreef:Parels: hug
Ik ken het gevoel heel goed, dat 'op' zijn. Heb je niet iemand die een dag op kan passen zodat je even bij kan tanken?

even om daar op in te gaan, ik heb dat ook 1 keer gedaan, kwam mijn moeder even, ik heb geen minuut geslapen. met een half uur zat ik weer bij de kleine....

Maar hoe komt dat dan? Voel je je er niet prettig onder dat je moeder er dan even voor zorgt? Of wil je iemand niet opzadelen met jouw kind? Waar komt dat gevoel vandaan dat je dan niet kan slapen?
Vraag het gewoon uit belangstelling hoor.


ik voel me daar niet prettig bij, omdat ik dan het gevoel heb niet zelf voor mijn kind te kunnen zorgen, dat ik te "slap" ben om dit niet aan te kunnen...echt falend gevoel....en ik ka K gewoon nog niet loslaten....ik weet dat ik dat wel moet doen straks, maar daarom wil ik juist nu bij hem zijn....

Oké! Kan wel zeggen dat je niet faalt maar aan je gevoel kan je niet meteen wat doen natuurlijk.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 10 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 8:20

joyce0606 schreef:
studiebol schreef:
joyce0606 schreef:
Stofzuiger schreef:Parels: hug
Ik ken het gevoel heel goed, dat 'op' zijn. Heb je niet iemand die een dag op kan passen zodat je even bij kan tanken?

even om daar op in te gaan, ik heb dat ook 1 keer gedaan, kwam mijn moeder even, ik heb geen minuut geslapen. met een half uur zat ik weer bij de kleine....

Maar hoe komt dat dan? Voel je je er niet prettig onder dat je moeder er dan even voor zorgt? Of wil je iemand niet opzadelen met jouw kind? Waar komt dat gevoel vandaan dat je dan niet kan slapen?
Vraag het gewoon uit belangstelling hoor.


ik voel me daar niet prettig bij, omdat ik dan het gevoel heb niet zelf voor mijn kind te kunnen zorgen, dat ik te "slap" ben om dit niet aan te kunnen...echt falend gevoel....en ik ka K gewoon nog niet loslaten....ik weet dat ik dat wel moet doen straks, maar daarom wil ik juist nu bij hem zijn....
Dat gevoel heb ik ook heel erg sterk gehad, en later dacht ik: Had ik maar af en toe een dagje gedaan, dan was het misschien nooit zo erg geworden... Nu ik terug kijk zie ik wel in dat hulp vragen meer mijn kracht en moed toonde als aanmodderen zoals ik al maanden deed omdat ik het zelf wilde doen, en dat de stress voor de kinderen ook echt heel slecht was. Aangeven dat ik niet meer kon was het beste wat ik op dat moment voor mijn gezin kon doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 10 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla ma 9 jan 2012 - 8:34

Amen!

En Joyce, je faalt niet hoor, ik vind ook dat ik het allerbeste voor mijn kind kan zorgen, maar af en toe de zorg uit handen geven en opladen maakt je een betere moeder dan steeds maar doorgaan en uit moeheid minder kunnen hebben.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 10 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla ma 9 jan 2012 - 8:56

@Parel (nu ga ik echt reageren Wink ) lekker toch, zo'n slaapvibe smile als jullie goed kunnen slapen zo is het geen probleem... Ze zal echt niet altijd tussen jullie in willen blijven liggen! Moet indd ook mijn ritme weer vinden, maar dat gaat wel goedkomen. Ik zou als ik jou was wel echt aandringen op verder onderzoek, mijn zwager heeft echt jaren met brandend maagzuur gelopen en heeft nu chronische onsteking (nu zal het bij L.oïs in zo'n vaart niet lopen, maar extra onderzoek is denk ik geen overbodige luxe)

@Studie het is de combinatie van werken en een paar dagen vroeg op moeten denk ik... Vrijdag was ik echt doodop 's middags, maar denk dat het ook al veel scheelt als ik de laatste fles om 10 uur kan geven (moet ze hem wel leegdrinken, anders red ze het ook niet tot 7 uur) maar goed, eind van deze week weet ik wel of dat kan ja of nee, nu krijgt ze iig om 10 uur de laatste fles, maar ze heeft nu om 6 uur ook een fles gehad dus gewoon 4 uur ertussen, morgenavond zit er maar 3 uur tussen, ben benieuwd of ze hem dan ook leegdrinkt (een halfuurtje eerder of later maakt bij haar al verschil dat ze meer of minder drinkt...) Ik denk dat dat moeder eigen is, dat je hun huiltjes uit mekaar houd... Vandaag heeft ze de tweede prikken gehad! Waarom worden de meiden niet gemeten? Hier wordt ze wel gemeten, vind ik ook wel zo leuk om te weten.

@BeeGee Fijn dat M.erle het naar haar zin gehad heeft! Dan breng je haar ook met een gerust gevoel weg he? Welke psz zit ze? Wel een geregel als je moet werken, maar misschien klinkt het lastiger als het is haha.

@Mickey jeej goeie nacht! Hij slaapt vanzelf goed door hoor Wink Zoiets was E. volgens mij de eerste maand ook gegroeid, de laatste 2 maanden groeit ze echt als kool, je ziet dr bijna groeien Wink

@Poisongirl welkom! Moest je hem van de kraamzorg om de 4 uur voeden, 24 uur per dag? Hier mocht ze meteen vanaf het begin 1x per 24 uur max. 6 uur doorslapen (en dan hopen dat dat 's nachts is natuurlijk!) en de rest van de tijd om de 3 uur voeding... Als je alleen bent komt het vast wel goed! Gewoon op je moederinstinct vertrouwen Wink makkelijker gezegd als gedaan, maar zo is het wel haha.

@All nou vandaag bij het cb geweest, en de score is: !!1140 gram!! aangekomen, en 4 cm gegroeid! Je ziet haar elke dag een mm groeien haha. Ze doet het dus supergoed. De prikjes vond ze wederom niet leuk, maar het was niet zo'n groot drama als vorige keer. Ik moet haar wel vaker op haar buik leggen (deed ik in het begin dagelijks nu nooit meer Embarassed ) want daarin was ze niet sterk genoeg, maar ik heb nu een manier gezien dat ze het ook leuk(er) vind, ik leg haar als ik haar op haar buik leg gewoon echt plat, armpes opzij zeg maar. De dokter deed de armen een beetje onder haar borst, en dan vind ze het lang zo'n ramp niet. Knuffeltje om naar te kijken ernaast, en ik denk dat ze het dan wel leuk(er) vind. Mijn vriend is vandaag en morgen thuis, dus lekker saampjes wat dingen doen hier in huis. En lekker een beetje uitslapen haha, morgen niks op de planning dus dan blijf ik lekker lang in bed liggen, denk dat E.lena ook wel langer slaapt na de vaccinaties. Heb ook foldertjes meegenomen met info over de prikken, morgen even rustig doorlezen. Dat was het nieuws van hier weer!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 10 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 10 van 37 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 23 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum