Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

+24
Bruintje Beer
Flower_L
Pien
Poisongirl
Tiara
woezel
meisjesmama
Nana
Annie24
Happydobby
Floor
Supertalentje
Steep
koNijntje
Star007
Arwyn
blondje1313
mickey
*Lookie*
Lejow
studiebol
liesje
Ayla
joyce0606
28 plaatsers

Pagina 9 van 37 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 23 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 9 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Tiara za 7 jan 2012 - 6:11

joyce0606 schreef:hey meiden, wat een geklets zeg!

ik heb alleen even een vraagje.

maar K heeft s'avonds vaak nog honger en blijft maar komen totdat hij zo vermoeid is en dan uiteindelijk gaat slapen (lees: het is dan rond 3 uur). is het een idee om een schepje flesvoeding bij de borstvoeding te doen ? misschien dat dat dan meer vult voor hem, iemand hier ervaring mee?

Breek even in;
Joyce, clustert hij niet gewoon? Als hij overdag wel gewoon een aantal uur er tussen laat, zal het denk ik niet zo zijn dat het hem dan niet vult hoor.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 9 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  joyce0606 za 7 jan 2012 - 6:49

aanitaa schreef:
joyce0606 schreef:hey meiden, wat een geklets zeg!

ik heb alleen even een vraagje.

maar K heeft s'avonds vaak nog honger en blijft maar komen totdat hij zo vermoeid is en dan uiteindelijk gaat slapen (lees: het is dan rond 3 uur). is het een idee om een schepje flesvoeding bij de borstvoeding te doen ? misschien dat dat dan meer vult voor hem, iemand hier ervaring mee?

Breek even in;
Joyce, clustert hij niet gewoon? Als hij overdag wel gewoon een aantal uur er tussen laat, zal het denk ik niet zo zijn dat het hem dan niet vult hoor.

ja is misschien ook nog een mogelijkheid, hij zit wel in een sprongetje denk...maar ik dacht misschien vult het gewoon weg niet en wilt hij daarom meer/vaker eten
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 9 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 12:14

Ha meiden ben ik ook weer even! Heb trouwens mijn naam aangepast even, ben nu een eenzame Parel Wink

Studiebol ; het gaat wel redelijk hoor, het is echt een heel erg lief, tevreden meisje wat bijna nooit huilt. Slapen gaat ook steeds beter. Ik vind het wel echt (vooral voor haar) heel erg frustrerend dat geen enkel medicijn aan lijkt te slaan, en ik ben eigenlijk best huiverig dat áls dit medicijn niet snel gaat werken, haar slokdarm zo geïrriteerd is dat ze straks moet worden opgenomen ofzo, of dat ze echt zo'n pijn gaat lijden .. geen idee of dat snel gebeurd of kan maar toch. Ze is ook weer wat verstopt aan het raken, dus net mocht ik weer goochelen met de lactulose, en qua flessen en alles loopt het echt allemaal weer in de soep vandaag.

We zijn vandaag wel even gaan shoppen, L., ik en mijn schoonzusje. Gisteravond hebben we namelijk te horen gekregen dat mijn schoonzusje een meisjesbaby in haar buik heeft, dus dat is wel leuk! Konden we mooi roze shoppen vandaag!

Daarna ben ik nog naar een verjaardag geweest, en toen ik thuis kwam was mijn vriend weg, maar het hele huis was brandschoon én er lag een warme kruik ik L's bedje voor te verwarmen! Dat was nog eens lekker thuiskomen! Morgen hebben we niks op de planning, behalve een wasje, en ik wil even de babykamer & badkamer soppen.

Sorry hoor, wederom, dat ik niet reageer op de rest, maar het zijn allemaal toch best wel dingen die flink wat indruk op me maken, het is niet niks zo te goochelen met medicijnen bij zo'n lief klein meisje! Gelukkig ondergaat ze het allemaal prima.

Studie ; wat slapen jouw meiden lekker! Allebei ook echt, fijn!

BeeGee ; zeker props voor jou dat je het zo goed kan handelen met al die kids! Je zal wel moeten, maar toch, volgens mij ben jij een hele chille moeder! (Jeetje wat een straattaal in 1 zin hahaha)

Mickey ; gefeliciteerd met je neefje! Hoera!

Joyce ; kan je anders niet eens het cb bellen? Misschien kan je de borstvoeding mixen met Nutrilon forte voor hongerige baby's, of met wat rijstebloem? Props ook voor jou trouwens dat je nog steeds borstvoeding geeft, ik was er allang mee gekapt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 9 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol za 7 jan 2012 - 20:54

Goedemorgen,

Heel langzaam en voorzichtig ga ik toch geloven dat de meiden snappen dat je snachts moet slapen en niet moet eten smile Gisteren rond 11 uur de fles op en vanmogen om 7 uur hoorde ik V huilen.. ben niet een keer wakker geworden vannacht en hoefde er dus ook niet uit. En ik merkte echt dat ik vanmorgen gewoon niet moe was, wel een lekker gevoel. En ik ga straks even lekker in bad om dat ontspannende gevoel te houden!

Parel, (waarom heb je je naam aangepast?) Ik kan me heel goed voorstellen dat het heel naar voelt om steeds zo te moeten gochelen met die medicijnen. Het blijven toch medicijnen en daar moet je eigenlijk gewoon niet mee aan het prutsen zijn! Vervelend hoor! Vind het wel knap van je dat je ondanks dat toch de deur uit gaat! Kan me ook goed voorstellen dat je daar eigenlijk geen zin in zou hebben! En wat leuk dat je schoonzusje ook een meisje krijgt!
En hoe lief is het dat je thuis komt en heel het huis schoon is.... haha dat zou ik toch nog eens aan mijn vriend kunnen vertellen Very Happy

Beegee hoe is het met J? Heb je nog het idee dat hij snel overprikkeld is? Weet je al of je op de 6 gewoon weer aan het werk gaat of dat je het uitstelt? Dat kan toch had iemand jou vertelt, van het consulatiebureau ofzo?

Ik heb vandaag nog een verjaardag en er komt nog kraambezoek dus het is weer een volle dag, maar wel gezellig!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 9 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol zo 8 jan 2012 - 0:17

Ohja ik heb gisteravond nog een weekendje weg geboekt Very Happy in februari gaan we naar limburg! Ik heb er nu al zin in, en ik hoop dat het past om alles en iedereen in de auto te krijgen Question
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 9 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla zo 8 jan 2012 - 0:36

Goeiemiddag!



@Studie het wordt weer wat rustiger indd in dit topic, gaat met vlagen geloof ik dat er veel getypt wordt haha. Achja zolang het niet doodbloed is het goed smile dat zou ik wel jammer vinden. Het werken bevalt wel weer ja! Was net gewend aan het om 7 uur opstaan voor de fles, nu moet ik weer werken ben ik weer sneller moe haha, maar dat is echt even inkomen, dat is met een paar maanden goed denk ik (en als ze straks om 7 uur een papfles mag en mag doorslapen kan ik ook weer langer slapen, rust ik ook beter uit!) Wat hebben je meiden lang geslapen zeg! Lekker! Wat ik me ineens afvraag, misschien beetje domme vraag, maar hoor je aan het huiltje wie er huilt? Hebben ze hele verschillende stemmetjes? Als ik E.lena op ga halen op het kdv hoor ik meteen als zij het is die huilt haha. Denk dat wij ook is moeten sparen voor weekendje weg, lijkt me wel lekker een keer. Of we brengen E. gewoon een nachtje en dag naar mn ouders haha.

@BeeGee naar het winkelcentrum ben ik wel geweest, naar de cliënt niet meer, ze was er niet. Heb je nu vannacht wel lekker door kunnen slapen? En heb je een leuk setje van de baas gehad? Wink

@Mickey fijn dat je al wat makkelijker ermee geworden bent! Is ook beter voor je, de kleine man moet toch drinken...

@Joyce al info kunnen vinden over clusteren?

@Pareltje Lekker he als het thuis schoon is als je thuiskomt smile Mijn vriend doet nu ook wat meehelpen als hij vrij is (deed hij voorheen ook hoor, alleen in mijn verlof deed ik vrijwel alles, ik was toch de hele dag vrij) Hij maakt zelfs eerder schoon als ik haha. Ik hoop dat het snel lekker loopt met L. maar dat zal wel, op een gegeven moment heb je wel door wanneer ze wat moet hebben en hoeveel, ik hoop ook echt dat deze medicijnen wel werken!

@all vanmorgen na de fles van 7 uur geslapen tot 10 uur, E. kon niet echt lekker in slaap komen dus die had ik na een halfuurtje bij me in bed gelegd, toen hebben we samen lekker tot 10 uur geslapen smile Wat dan de reden is dat ze niet doorslaapt is me een raadsel, of de drukke en andere week als normaal uit zich nu, maar ze dronk vanmorgen de fles wel goed leeg, dus ik weet het niet zeker. Morgen en overmorgen is mijn vriend vrij, dus hij mag er morgenvroeg uit voor de fles (om 6 uur Twisted Evil om 11 uur moeten we op het cb zijn voor de prikken, dus dan om 6 uur en 10 uur de fles ipv 7 en 11) dan kom ik morgenavond ook uit om 10 uur de laatste fles, en overmorgenochtend gewoon 7 uur... Kijken of ze dat haalt (denk het wel) denk dat ik ga proberen of de laatste fles om 10 uur kan, als ze hem dan ook opdrinkt én doorslaapt tot 7 uur heb ik een uurtje langer slaap, denk dat dat net genoeg is om niet moe meer te zijn als ik wakker wordt.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 9 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 0:55

Studie ; ik heb mijn naam even veranderd en mijn oude account laten verwijderen (hoop iig dat dat nog gaat lukken, ff nakijken straks) zodat ik als 'gast' kom te staan. Gisteren erachter gekomen dat mijn schoonzusje ook een fervent forummer is, wel ergens anders, maar toch. En waarschijnlijk valt niemand deze verandering op!

Lekker zeg een weekendje weg! Zou ik ook wel willen (je hebt er trouwens zin in! Eerst je vakantie en nu een weekendje weg gebboekt!). Wanneer gaan jullie? Het weekend van de 18de is het carnaval he, dus ook in Limburg...

Ayla ; je moet je ritme ook weer even vinden joh, komt vast wel goed! En als E het prima vindt zo, is dat toch ook goed? L was vanochtend ook wakker, klaarwakker, dus heb haar tussenin gelegd en dan slaapt ze gelijk weer verder! Alsof er een soort slaapvibe hangt ofzo! Klaas Vaak die extra heeft gestrooid.

Ik lig nu in bad, straks gelijk even de badkamer schoonmaken en er zit een wasje in en that's ir, heerlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 9 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 1:09

Trouwens Studie lief dat je het zegt dat je het knap vindt dat ik nog zoveel met haar weg ga! Als ik met haar weg ga, genieten we allebei, zij slaapt lekker de hele tijd door, vindt het heerlijk te kroelen met iedereen en ze heeft dan ook nauwelijks last van het spugen of maagzuur lijkt het wel. Ook ben ik ook absoluut ontzettend trots op dr, dus vindt het enig om te pronken! Alle 'ahhh's van mensen doen ons goed, en zorgt er ook voor dat we niet vergeten te genieten, ze is gewoon heel erg lief, tevreden en voor ons heel speciaal, maar door haar weinige huilen en continue tevredenheid ondanks alle (zichtbare) pijn die ze heeft zijn we net even dat beetje extra trots Wink

Dus eigenlijk zijn we gewoon echte zoetsappige ouders die verliefd zijn op hun baby en het liefst willen dat iedereen dat is haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 9 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  joyce0606 zo 8 jan 2012 - 4:10

Parel schreef:Trouwens Studie lief dat je het zegt dat je het knap vindt dat ik nog zoveel met haar weg ga! Als ik met haar weg ga, genieten we allebei, zij slaapt lekker de hele tijd door, vindt het heerlijk te kroelen met iedereen en ze heeft dan ook nauwelijks last van het spugen of maagzuur lijkt het wel. Ook ben ik ook absoluut ontzettend trots op dr, dus vindt het enig om te pronken! Alle 'ahhh's van mensen doen ons goed, en zorgt er ook voor dat we niet vergeten te genieten, ze is gewoon heel erg lief, tevreden en voor ons heel speciaal, maar door haar weinige huilen en continue tevredenheid ondanks alle (zichtbare) pijn die ze heeft zijn we net even dat beetje extra trots Wink

Dus eigenlijk zijn we gewoon echte zoetsappige ouders die verliefd zijn op hun baby en het liefst willen dat iedereen dat is haha

vervang ZIJ door HIJ smile en wallah..mijn situatie smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 9 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 6:09

Joyce ; ik denk dat alle moeders zo denken Wink

L. krijgt nu 3 dagen Losec, ipv Nexium, en ze is er helemaal onrustig van geworden en wederom had ze 2 dagen niet gepoept, en daar had ze last van (knetterkoningin)! Dus heb gisteravond weer lactulose gegeven en dat had gelukkig s'avonds effect. Wel is ze nog steeds ontzettend onrustig, ze overstrekt ontzettend, valt moeilijk in slaap, spuugt weer meer naar mijn idee, en heeft er echt wel last van. Bij mij slaapt ze gelukkig wel, dus ik heb haar nu in mijn armen. Als ze ligt te slapen, dan ineens geeft ze een gil, en dan slaapt ze weer verder. Heel vreemde gewaarwording.

Ik zat er daarstraks zó doorheen, dat ik de HAP heb gebeld en heb gevraagd of ik gek was, of dat het echt kon komen van de (verandering van misschien) medicijnen. Zij gaven aan dat ik Losec niet meer moest geven, en morgenochtend de poli moest bellen. En als ik weer medicijnen moest geven ik weer Nexium moest doen. Laat ik die nou net gelijk weggegooid hebben (ja heel stom! maar ze deden toch niks naar mijn idee, stom stom!) toen ik de Losec kreeg. Dus waarschijnlijk morgen weer naar de kinderarts.

Ga toch eens vragen of er niet meer aan de hand kan zijn, of dat ik echt gek ben. Ze hebben nu alleen maar uitwendig gevoeld en naar ons oordeel geluisterd, ik wil gewoon dat er iets van een oplossing komt. Ik kan echt leven met het feit dat ze reflux heeft, en spuugt, maar de pijn die ze heeft als het omhoog komt, het onrustige wat ze heeft wil ik gewoon weg hebben. Het valt me steeds zwaarder, ik vind het zo verschrikkelijk dat ze steeds verschillende medicijnen hebben moet, en dat ik als moeder niks voor haar kan betekenen in die zin. Maargoed, voor alles is wel een oplossing.

Mijn enige angst is alleen echt dat door die geïrriteerde slokdarm, en de medicijnen die niks verhelpen er steeds meer schade aan haar slokdarm wordt aangericht en ze er straks altijd last van zal blijven houden ofzo. Ik hoop gewoon echt dat het verholpen kan worden.

BeeGee ; is jouw verlof voorbij? Moet je morgen weer gaan werken? Of bedoelde je op fb met het echte leven begint morgen weer, dat I. naar school moet weer?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 9 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol zo 8 jan 2012 - 6:18

Parels en Joyce ook ik snap heel goed dat jullie trots zijn hoor, je hebt ook alle redenen om trots te zijn. Maar toch je maakt je ook wel zorgen enzo dus dan kan ik me ook goed voorstellen dat thuis blijven wel het makkelijkst is. Dus daarom vind ik het nog steeds wel knap dat je op pad gaat.

Parels jaaa ik weet dat het carnaval is ik vier het zelf ook Very Happy Woon helemaal niet in die omgeving hoor maar hier vieren we het ook. Dus we gaan een weekend eerder dan carnaval. Ben idd lekker bezig met dingen boeken.. weet je wat het is.. voor dat de meisjes er waren ging ik best regelmatig weg, met mijn vriend of met vriendinnen en ik ben nu al 4 maanden niet weg geweest... ik weet het is een luxe probleem maar ik geniet daar altijd wel van. Dus ik wilde gewoon echt ff weg uit huis en ergens anders samen zijn dan thuis. Maar ben er al wel achter dat ik sneller een hotelkamer boek dan dat ik een leuk en goed huisje op een leuk park heb gevonden Very Happy

Ayla ik kan me goed voorstellen hoor dat je ff moet wennen en ik denk dat het wennen aan weer werken ook wel weer vermoeiend is, haha snap je wat ik bedoel. Ik probeer ook al wel regelmatig om 7 uur gewoon mijn bed uit te gaan zodat ik als ik moet werken(wat nog lang duurt) het niet al te zwaar krijg.

Ja ik herken de meisjes aan hun huiltje...mijn vriend niet hoor en eigenlijk is steeds iedereen weer verbaasd als ik zeg wie er huilt. Hun horen geen verschil, maar ik hoor echt heel duidelijk verschil Embarassed
Krijgt ze morgen voor de 2e keer prikken of al voor de 3e keer?

Hier een leuke dag eerst een gezellig verjaardag gehad en daarna kwam er nog een goede vriend op kraambezoek duurde ff voordat we een datum hadden dat we allebei konden. En hij heeft een vriendin, en ik vind ze zo leuk samen, dat ik altijd een beetje vrolijk wordt als ik hun samen zie. (hij had altijd een beetje k*t relaties dus ik vind het zo leuk voor hem dat dit wel werkt)

Vanavond lekker niksen!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 9 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol zo 8 jan 2012 - 6:21

Parels lees nu jou stukje pas! Wat vervelend allemaal zeg, en ook dat ze nu weer zeggen dat je moet stoppen met die medicijnen die je net gekregen hebt. Lijkt me ook onzeker maken dat ze dat nu weer zeggen!

Ik zou gewoon doorvragen kijken of ze verder willen kijken of er meer is, heel goed van je dat je wilt dat ze verder kijken! Ik las hier ook mensen iets zeggen over de osteopaat misschien dat nog een idee?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 9 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 6:25

studiebol schreef:Parels lees nu jou stukje pas! Wat vervelend allemaal zeg, en ook dat ze nu weer zeggen dat je moet stoppen met die medicijnen die je net gekregen hebt. Lijkt me ook onzeker maken dat ze dat nu weer zeggen!

Ik zou gewoon doorvragen kijken of ze verder willen kijken of er meer is, heel goed van je dat je wilt dat ze verder kijken! Ik las hier ook mensen iets zeggen over de osteopaat misschien dat nog een idee?

Er is nog 1 medicijnenoptie, Zantac, wie weet werkt dat wel. Ik heb geen idee, we zien wel wat ze willen doen. Morgen iig even een kinderarts telefonisch spreken, misschien zegt hij juist wel het tegenovergestelde, nu was het natuurlijk maar een huisarts.

Met de ostheopaat wacht ik toch effe, dat werkt nog niet in mijn hoofd. Maar ga wel even kijken waar het in onze woonplaats zit, baat het niet ..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 9 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  joyce0606 zo 8 jan 2012 - 6:27

pfff ik heb sinds gister al menstrautie achtige krampen...zou het een menstruatie kunnen zijn? er gebeurt nog niets wat betreft bloedverlies ofzo, maar wel flinke nare kramp
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 9 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol zo 8 jan 2012 - 7:16

Parel schreef:
studiebol schreef:Parels lees nu jou stukje pas! Wat vervelend allemaal zeg, en ook dat ze nu weer zeggen dat je moet stoppen met die medicijnen die je net gekregen hebt. Lijkt me ook onzeker maken dat ze dat nu weer zeggen!

Ik zou gewoon doorvragen kijken of ze verder willen kijken of er meer is, heel goed van je dat je wilt dat ze verder kijken! Ik las hier ook mensen iets zeggen over de osteopaat misschien dat nog een idee?

Er is nog 1 medicijnenoptie, Zantac, wie weet werkt dat wel. Ik heb geen idee, we zien wel wat ze willen doen. Morgen iig even een kinderarts telefonisch spreken, misschien zegt hij juist wel het tegenovergestelde, nu was het natuurlijk maar een huisarts.

Met de ostheopaat wacht ik toch effe, dat werkt nog niet in mijn hoofd. Maar ga wel even kijken waar het in onze woonplaats zit, baat het niet ..

Succes morgen met bellen, hoop echt voor je dat hij wat kan doen!

Jocye dat kan maar zo natuurlijk, maar aan de andere kant jij geeft toch borstvoeding? Ik heb altijd begrepen dat het dan langer duurt voor dat je weer ongesteld bent.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 9 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Annie24 zo 8 jan 2012 - 8:13

Parel; bij Y. hielp de Zantac goed en de rest ook niet. Zielig hé als je meisje zo'n pijn heeft? Sad Misschien doe je dit al of heb je het al geprobeerd, maar wat wij ook nog deden:
- het hoofdeinde van het bedje omhoog
- krijgt ze bv of fv? Als ze fv krijgt kan je de fles geven door zelf op de bank te gaan zitten, je voeten op de salontafel/een krukje te zetten, het kindje met het ruggetje tegen je bovenbenen, billen tegen je onderbuik en benen richting je kin. Zo loopt de voeding direct door de slokdarm naar beneden. Na het drinken een tijdje rechtop houden, tegen je aan, of desnoods even in de wipstoel/maxi cosi leggen
- na de fles geen drukke dingen doen, zoals badderen enzo, gewoon lekker rustig zitten zodat de voeding kan zakken
- Nutriton had je al geprobeerd hé geloof ik?

Hier werd trouwens wel verteld dat het de eerste paar dagen wat erger kon worden met de medicijnen omdat het lichaampje er aan moet wennen, kan me alleen niet meer herinneren of dat het ook echt erger werd hier Rolling Eyes

Ik hoop dat jullie snel de oplossing zullen vinden hug
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 9 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 8:19

Annie, wat jij zegt doen we idd al!
Ik moet er nog even over nadenken of ik morgen de poli al bel, of het toch nog even aankijk. Met mijn vriend erover gehad, we wachten iig (natuurlijk) vannacht af, en waarschijnlijk nog deze week. Er zit niet voor niks 2 weken tussen een afspraak, na een week of 2 kan je denk ik pas echt evalueren of iets werkt. De enige angst die er bij mij in zit is, we kloten al 4 weken aan, straks is het dus 'te laat'.

Het is idd erg vervelend, het breekt met recht een moederhart!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 9 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  meisjesmama zo 8 jan 2012 - 8:43

@parel wat vreselijk balen dat het nog steeds niet lekker gaat!
Wat ik me afvraag zit er bij jullie in de familie allergieen? En je al eens gezocht op de symtonen van koemelkallergie?
Wat reflux gaat regelmatig gepaard met kma...

Succes!
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 9 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 9:34

meisjesmama ik heb er ook al aan gedacht hoor!
maar er komt echt aan beide kanten geen enkele allergie voor ...
toch wil ik het eens voordragen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 9 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  meisjesmama zo 8 jan 2012 - 9:37

Parel schreef:meisjesmama ik heb er ook al aan gedacht hoor!
maar er komt echt aan beide kanten geen enkele allergie voor ...
toch wil ik het eens voordragen!

ik zou het zeker aangeven! Hier komt de KMA ook niet bij direct familie voor maar wel verder als neefjes van mijn man. Ik lees zo mijn eigen verhaal dat ik je dit idee ook wilde meegeven.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 9 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 9:39

kma denk ik overigens niet
ze heeft van de 10tallen symptomen maar 1 symptoom, dat is spugen.
ook nog wel af en toe een krampje, maar das normaal.
ik sluit het niet uit, maar de kans is echt minimaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 9 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 21:01

goedemorgen!

het gewone leven is weer begonnen.. I.ndy naar school en vanmiddag mag M.erle voor het eerst gaan wennen op de psz! Ben heel benieuwd hoe zij het gaat vinden :-)
J.ace heeft om 4.45 vannacht gedronken en ligt nu nog te slapen.... vandaag rustig dagje! ook wel heel lekker. Ahh ik hoor een geluidje door de babyfoon :P

@ studie, ohh ik ben jaloers je meiden slapen al door!! heeeeerlijk.... (de oudste 2 sliepen ook met 12 weken al door, helaas J.ace nog niet.. maar goed dat komt vast snel *hoop ik :-) *)
Vooe hoe lang moet je man nu werken?

Mijn manager komt woensdag dus dan weet ik hoe ik weer terug ga komen... verder heb ik het idee dat J.ace niet snel meer overprikkeld is, maar dat komt ook omdat de drukte bijv van Kerst ook niet meer is voor gekomen, dus ik heb het ook niet meer ''getest''

OEHHH lekker weekendje weg!!!!

@ joyce, je moet dan ook 30cc water erbij doen en 1 schepje... wij hebben op een gegeven moment de laatste flesjes bv ook allemaal combi gedaan omdat de bv toen compleet niet aansloot meer op de behoefte van j.ace... (bv was bijv van 2 weken na zijn geboorte en hij was zelf 8 weken)

@ parel, ohh een eenzame parel..... :-)
zoo lekker thuis komen in een schoon huis!!!!
ik ben ook best relaxt volgens andere haha.. ben van mening wat vandaag niet kan doen we morgen wel.. (en dan bedoel ik met het huishouden) Mijn huis is kidsproof en als alles op zijn kop staat betekent het dat ze lekker gespeeld hebben.. opruimen doen we in de avond wel... is altijd zo gebeurt

kom straks even terug om op de laatste pagina te reageren... :-) meneer is zich al wat harder aan het laten horen...




Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 9 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 21:23

Zo kleine man ligt weer schoon in de box... over half uurtje ongeveer eten :-)
M.erle is nu met hem aan het ''spelen''....

@ micky, de tijd gaat snel he!! ik blijf me er ook over verbazen.

@ parel, gefeliciteerd met je nichtje op komst.
ik ben trouwens helemaal pro osteopaat... baad het niet schaad het niet en het word bijna altijd geheel of gedeeltelijk vergoed.

@ ayla, succes bij het cb!!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 9 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol zo 8 jan 2012 - 22:18

Goedemorgen,

Beegee als J om 4.45 eten krijgt en je net zei dat je nog een half uurtje ging wachte dan laat je er 5 uur tussen doe je dat vaak sochtends? Of is dat om weer in het "goede" rtime te komen?

Oke ben benieuwd naar je gesprek van woensdag, heb je wel weer zin om te werken of nog niet? Als jij weer aan het werk bent waar gaan J en M dan naar toe? en I na school?

Hier een redelijke nacht, L begon om 4 uur te jammeren maar wilde dit keer wel een speen dus konden we het weer mooi rekken. Ze heeft gisteravond best wat gespuugd na het eten dus misschien kwam het ook wel gewoon daar door dat ze wat honger had. Maar goed.. daarna is het wel weer goed gegaan.

Na de afgelopen 3 weken wat vooral in teken stond van oma, ga ik deze week weer allemaal leuke dingen doen en om te beginnen vanmiddag lekker bij kletsen met een vriendinnetje.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 9 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 23:11

studiebol schreef:Goedemorgen,

Beegee als J om 4.45 eten krijgt en je net zei dat je nog een half uurtje ging wachte dan laat je er 5 uur tussen doe je dat vaak sochtends? Of is dat om weer in het "goede" rtime te komen?

[color=green] nee j.ace komt nu eigenlijk al vanaf oud op nieuw rond 5 in de ochtend en daarna rond 10.. ik heb hem vanmorgen uit eindelijk om 10.30 zijn fles gegeven. Hij ligt dan lekker op de doomoo of rond te kijken in de box.. ik vind dat ie een mooi ritme heeft ondanks de voeding om 5.. Hij komt om 5 daarna rond 10.00/10.30 dan om 14.00/14.30, 18.30 en om 23.00

Oke ben benieuwd naar je gesprek van woensdag, heb je wel weer zin om te werken of nog niet? Als jij weer aan het werk bent waar gaan J en M dan naar toe? en I na school?
begin weer steeds meer zin te krijgen om te werken... zit dadelijk bijna 19 weken thuis en ik wil graag weer mijn functie opnemen en belangrijk zijn voor andere als alleen de kindjes... Ik werk op dinsdag en donderdag vaste dagdiensten begin dan om 8 mijn schoonmoeder neemt op dinsdag J en M mee naar haar huis, I blijft dan over op school en ik haal haar zelf op om 15.30.. op donderdag is het wat gecompliceerder.. mijn schoonmoeder is er om 8 en brengt I naar school en M naar de psz... zij gaat met J naar haar huis. Mijn moeder gaat M halen op de psz om 11.45 en I op school om 12.00 (zelfde gebouw) mijn moeder past de rest van die dag op M en I brengt ze om 13.30 naar school en om 15.30 gaat ze die weer halen.. ik ben rond 17.00 klaar en haal de meiden op ros neemt J mee vanuit zijn huis. (komt ie vanuit het werk langs) ik werk de rest onregelmatig maar vaak ook gewoon om en om het weekend dus draai vaak 1 of 2 avonddiensten nog in de maand erbij en dat is goed te doen.

Hier een redelijke nacht, L begon om 4 uur te jammeren maar wilde dit keer wel een speen dus konden we het weer mooi rekken.
j.ace laat zit in de nacht helaas niet rekken met speen...soms als we geluk hebben 30min Ze heeft gisteravond best wat gespuugd na het eten dus misschien kwam het ook wel gewoon daar door dat ze wat honger had. Maar goed.. daarna is het wel weer goed gegaan.

Na de afgelopen 3 weken wat vooral in teken stond van oma, ga ik deze week weer allemaal leuke dingen doen en om te beginnen vanmiddag lekker bij kletsen met een vriendinnetje
veel plezier vandaag!! even weer wat voor jezelf he!.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 9 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 37 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 23 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum