Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

+24
Bruintje Beer
Flower_L
Pien
Poisongirl
Tiara
woezel
meisjesmama
Nana
Annie24
Happydobby
Floor
Supertalentje
Steep
koNijntje
Star007
Arwyn
blondje1313
mickey
*Lookie*
Lejow
studiebol
liesje
Ayla
joyce0606
28 plaatsers

Pagina 14 van 37 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 25 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 14 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 8:32

Ayla schreef:

@BeeGee Heb goed geslapen hoor Very Happy Leuk he om die verschillen te zien, ik vind het ook leuk om te zien hoeveel ik woog met 3 maanden en hoeveel E. nu weegt, en ook qua lengte hoeveel het scheelt (heb natuurlijk nog geen vergelijking qua broertje of zusje Wink ) met jezelf vergelijken is ook leuk haha


@All vandaag weer gewerkt, ze werd vanmorgen om 6 uur even wakker, maar met speen sliep ze zo weer verder. Ik ben best moe, maarja, ben ook al 2 dagen vroeg op en veel in de weer, morgen nog een dagje en dan weekend... Zaterdag beetje uitslapen hopelijk. BeeGee even vraagje aan jou, ik weet dat alle baby's verschillend zijn, maar E.lena begint 's morgens en 's avonds wat van de fles te laten staan (40-50 cc ongeveer) als ze dat nu bij alle flessen doet (of bij nog 1 fles meer ofzo) zou dan de laatste fles er al af kunnen? Wat denk jij? Ik denk zelf namelijk van wel, maar heb even "bevestiging" nodig van wat ik denk haha. Als je het niet weet en ze laat straks steeds meer staan bel ik het cb ook wel even voor advies ik denk dat 3 maanden nog jong is om de fles te laten vervallen, wel zou je al je schema rustig aan kunnen passen om te kijken hoe ze het ermee doet. Je zou bijv de laatste fles steeds wat naar voren zetten, dan zal ze de eerste waarschijnlijk weer wat meer leeg drinken. Je zou bijv kunnen proberen om de laatste fles op 21.00 te krijgen en daar wat meer in te doen. als je de laatste fles schuift moet je de hele dag ook wat schuiven zodat ze niet om 19.00 ook nog een volle fles krijgt bijv. Mijn ervaring met de meiden is dat ze beide na de prikjes van 4 maanden ineens de laatste fles niet meer hoefde haha...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 14 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 8:33

@ ayla, ik heb overigens wel fles verslaafde meisjes hoor... :-) I.ndy haar flesje melk voor het naar bed gaan was er pas met 2,5 jaar af en M.erle heeft afgelopen maandag pas afscheid genomen van haar flesje melk... Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 14 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 do 12 jan 2012 - 8:36

Ayla, hier geven ze op het cb aan dat je over kunt naar 4 flessen bij 4 maanden of 7 kg

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 14 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla do 12 jan 2012 - 8:42

Ja het rare is dat ze om 07:00 en om 18:30 de fles niet meer leeg drinkt (vandaag dan) die van 22:00 is even afwachten. Zit ook te denken om er 3,5 uur tussen te laten steeds, dan kom ik indd om 21:00 uit met de laatste. Ik vind 3 maanden indd ook te jong, en het is pas sinds een paar dagen dat ze 's morgens de fles niet meer leegdrinkt. Kan ook wezen dat ze gewoon een griepje heeft hoor, of beetje ziekig aan het worden is. Merk alleen verder niks vreemds aan haar, ze drinkt alleen de flessen niet meer zo goed leeg als anders.

@Blondje als ze deze maand weer zo hard groeit kan ze volgende maand over naar 4 flessen haha. Maar dan is ze ook 4 maanden.

Edit denk dat ik dan wel weer terug kan gaan naar fles van 165 cc.. ipv 200
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 14 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 do 12 jan 2012 - 19:40

Ons meisje blijft vandaag lekker liggen, nog geen kik gehoord! Zullen nu toch de uitwerkingen van de prikjes zijn.
Heb net maar even gekolfd, wilde eigenlijk maar 1 kant doen, maar heb ook de andere even gedaan, heb nu net iets meer dan 150cc (meer kon er ook niet in dat flesje). Nu hopen dat ze nog heel even blijft slapen zodat het weer goed aangevuld is, maar ik heb ook begrepen dat dat wel goed gaat.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 14 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 19:53

goedemorgen,


Prima nacht gehad! J.ace kwam om 6.30 dus van gister 14.00 tot vanmorgen eigenlijk geslapen... :-) wel zijn voedingen gehad natuurlijk...
ik ben al lekker in de douche geweest en de eerste was staat alweer aan... straks komen er 2 collega's op visite....gezellig

@ blondje, goed gekolfd dus!!!! lekker dat je dametje nog lag te slapen.

@ ayla, je zou ook idd wat minder in de fles kunnen doen, al zou ik de laatste wel gewoon 200 later.. voor de nacht dan.

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 14 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 20:07

Goeiemoggel!
BeeGee ; wat een goede nacht heeft hij gemaakt! Ligt ie nu weer te tukken? Heeft ie vannacht nog een voeding gehad?

L gisteravond eerst in badje gedaan (toen poepte ze en plaste ze het aankleedkussen onder en zat het in dr haar), daarna ingesmeerd, pyama+slaapzak aan en fles gegeven. Daar viel ze ondertussen weer in slaap dus in bed gelegd, begon meteen weer te huilen maar na 10 minuten gaf ze het op. Om kwart over 8 werd ze wel weer wakker, dus heb dr dr speen gegeven, aai over dr bol (maar niet uit bed gehaald), getroost, muziekje aan en ben weer weggegaan. Brak mijn hart, maar hoop nu iets doorbroken te hebben. Daarna de fles van 10 en de fles van half 3 in haar kamertje gegeven, met alleen het overlooplicht aan, en weer in bed gelegd. Zonder speen, want dan 'vergeet' ze hem ook en vraagt er vaak niet eens naar. Om 5.45 uur werd ze weer wakker en heeft ze tot 7.15 uur in mijn armen geslapen. Daarna een fles, en net weer dr eigen bed in. Nu slaapt ze weer. Ze laat wel echt steeds 50 cc ongeveer staan van dr 165 cc-fles. Elke fles. Dan is ze zo moe, valt ze gewoon in slaap. Nouja, spugen doet ze wel veel minder, dus het lijkt net of ze nu pas 'baby' begint te worden en bij te slapen vd laatste weken.

Oh trouwens, hoor nu wel steeds een schreeuw zo af en toe.. Of het zijn de vogels buiten? Geen idee, zo zacht is het dus. Lig overigens in bad, dus zo heel snel kan ik ook niet naar dr toe.

Vanmiddag even naar mijn werk, een collega is voor het laatst.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 14 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 do 12 jan 2012 - 20:11

Misschien heeft ze ook minder voeding nodig omdat ze minder spuugt (of denkt ze dat zelf in elk geval Wink)
Lotte vindt het trouwens leuk om in het wipstoeltje bij mij op de badkamer te zijn als ik douche, misschien vindt L dat ook leuk als jij in bad zit?
Douchen als Lotte in bed lag was wel steeds een ramp, ze werd dan wakker en begon te huilen.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 14 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Floor do 12 jan 2012 - 20:17

even snel omdat er toch nog wordt gevraagd naar mij/onze zoon.

hij weegt nu meer dan 5300 gram en is bijna 57cm. Hij kreeg altijd 150cc met 5 schepjes comfortvoeding. Hij had altijd 7 voedingen nodig (echt honger, niet een beetje jengelen om eten maar de hele buurt wakker krijsen).

Gisteren avond begonnen met friso extra voor hongerige baby's en nutriton, gisteren heeft hij 2 voedingen op waarvan de eerste dus niet beviel en de 2e denk ik te dik was (lekker enthousiast met 3 schepjes nutriton erin Embarassed ) de 2e voeding had hij van de 150 nog 70 laten staan (voeding rond 21 uur).
Daarna hebben we een beetje geslapen, met nadruk op beetje, ik heb maar 2 uurtjes geslapen dus heb nu gigantische migraine en ben zo moe dat ik zo terug naar bed ga. Rond 5 uur was hij toch nog wat meer wakker, hij was namelijk telkens tussendoor wakker de hele nacht. Toen maar besloten een fles te geven, misschien had hij honger was mijn gedachte. Deze fles ging er helemaal in.
Maar slapen doet hij nu nog steeds niet, hij ligt nog steeds te zwaaien met z'n armen, wil constant worden vastgehouden (dan slaapt hij wel).
hij had gisteravond 38.7, vannacht om 5 uur 37.6 en de plekken waar is geprikt in z'n benen zijn 2 grote bulten (hadden gister al de huisartsenpost gebeld, paracetamol geven en als de koorts erger werd opnieuw bellen).

zo nu ga ik weer bij hem liggen, hij ligt in ons bed en hopelijk valt hij in slaap en kan ik nog wat uurtjes slapen. anders is het een lange dag zo (mijn man komt pas tegen 23 uur weer thuis dus ik ben de hele dag alleen vandaag)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 14 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla do 12 jan 2012 - 20:31

Nou gisteravond om 10 uur dronk ze hem helemaal op, maar nu net laat ze weer 40-50 cc staan. Ze was ook weer om 6 uur wakker, dat is ook sinds ik de voeding naar 22:00 verplaatst heb (en de voeding daarvoor om 18:30) Vanavond probeer ik nog een keer om 19:00 uur een fles en dan om 22:00 ipv 23:00, en als ze dan morgen weer om 6 uur wakker wordt krijgt ze de laatste fles weer gewoon om 23:00. Dit werkt zo niet, ik kan een uur eerder naar bed, maar ze wordt ook een uur eerder wakker, dus eigenlijk heeft het gewoon geen nut. Ze is dan wel tevreden met de speen, maar ze drinkt vervolgens niet alles op (wat ze voorheen wel deed).

@BeeGee hij slaapt steeds langer! Jeej! Very Happy

@Parel bah smeer je haar in met poep en plas Wink hihi. Lekker he dat badderen... Ben je ook al een keer samen met haar in het grote bad geweest? Als er echt iets is meld ze zich wel hoor, ze kan genoeg geluid produceren :P

@Floor hahah die 3 schepjes op 150 cc wordt net gelei :P Ik zou als ik jou was beginnen met 1 schepje, of 1,5 als je het idee had dat het gister niet dik genoeg was. Indd ook even dik laten worden wat BeeGee zegt, ik maak altijd eerst de fles, dan luier verschonen en dan de fles, dan is het dik als ik de fles ga geven. En even opletten of hij wel nog goed kan drinken, als hij met zijn armen gaat zwaaien, beentjes trappen en steeds wegdraaien gaat het niet snel genoeg. Succes ik hoop dat de forte voeding wel werkt!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 14 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol do 12 jan 2012 - 22:15

Goedemorgen
Ayla fijn dat ze gisteren de fles wel op dronk.mmaar ja als ze eerder weer wakker word dan heeft het idd niet zo'n om ook de fles eerder te geven. Of je moet het heerlijk vinden om om 6 uur je bed uit te moeten:-) gaat het werken nog goed vond je al een ritme?

Beegee lekker nacht hoor! J heeft dus veel geslapen? Nou ik hoop dat de dames dat de volgende keer ook gaan doen:-) veel plezier met je collega's.

Parel hoe krijgt ze dat nou weer voor elkaar dat het in haar haren zat???:-) ik zal voor je mee duimen dat het vanavond al weer iets beter gaat. Ik denk dat het best goed is om savonds en snacht het flesje op haar kamer te geven ik denk namelijk dat ze dan het verschil wel gaan snappen.misschien maakt ze wel gewoon wat geluidjes in haar slaap dat doen ze hier ook namelijk in net begin twijfelde ik ook wel even of ze nou wakker waren of niet.

Blondje hoe is het nu met L? Al weer wat beter te pas.

Gisteravond heeft er gezellig een vriendinnetje hier gegeten was een leuke avond. Vanmiddag komen er oudcollega's op kraambezoek, ook weer gezellig!

Even een vraagje sinds een dag of 5 begint V savonds om half 9 te huilen. Echt je kan er de klok op gelijk zetten tussen half 9 en 10 over half 9 begint ze. Maar ik kan niet bedenken wat er is. Er heen gaan vind ze fijn dan is ze meteen stil:-) ik stop haar dan even weer in een aai over haar bol en ga dan weer weg. Zodra de deur dicht is begint ze weer. Ik herhaal dan bovenstaande weer maar het helpt gewoon niet. Ik denk dat ze graag mee naar beneden wil maar ja dat vind ik niet echt een optie. Dit doet ze alleen maar savonds. Na de fles van 23:00 is er niks aan de hand en s'ochtends kan ik haar ook gewoon in bed leggen en is er ook niks aan de hand.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 14 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 22:26

Door de lactulose had ze gisteren diarree, dus het was vrij dun, en dan nog plas eroverheen, dan wordt het helemaal dun en het rolde zo het hele aankleedkussen over haha, heb ook voor het eerst dr haren maar gewassen, zo vies was ze. Godzijdank was mijn vriend er ook, die kon haar dan in de tummy doen en kon ik het aankleedkussen even opruimen. Het luchtte dr wel zichtbaar op, ze lachte breeduit continu toen ze aan het poepen was (vind je het gek, na 3 dagen volvreten en niet poepen Laughing).

Studie, doordat L overdag heel veel slaapt, gaat ze dus niet echt naar bed rond half 8. Dan krijst ze de boel bij elkaar, maar valt uiteindelijk toch vermoeid in slaap. Misschien heeft V. dat ook? Dat ze gewoon zoveel slaapt dat ze dan helemaal nog niet echt moe is? L slaapt hier om 23 uur ook veel makkelijker in dan om 8 uur. Misschien omdat er dan allemaal leven nog is? Jij bent dan natuurlijk ook nog wakker en zal vast wel een lampje/tv aan hebben ofzo .. weet het ook niet hoor!

Hier slaapt ze nog steeds nadat ze om kwart voor 8 weer is gaan slapen, gewoon weer in dr eigen bed. Ging net even kijken, maar ze rekte zich uit en sliep zo weer verder. Nou ja, ik heb lekker alles al in huis kunnen doen wat ik wilde doen, dus de rest is lekker relaxen!

Veel plezier vanmiddag Studie!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 14 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol do 12 jan 2012 - 22:28

Parel heb ik ook aangedacht maar het is sinds 5 dagen en daarvoor helemaal niet gewoon. En ze is nu overdag wat vaker wakker.... Ach ik snap het ook niet waarom ze het doet:-)

Lekker hoor dat ze nog ff slaapt kan je idd lekker van alles doen!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 14 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  mickey do 12 jan 2012 - 23:09

Zo... ook maar weer eens hier melden. Heb een paar dagen alleen maar via gsm meegelezen, en FB gevolgd Wink

@Studie: ik las hier van de week iets over volle maan, dat de kindjes daar slechter van sliepen. Misschien had ze daar last van? F heeft dat zeer regelmatig, ik kijk er niet meer van op...

@Floor: helpt het niet om hem in te bakeren? Omdat je aangeeft dat hij zo ligt te zwaaien. Bij F helpt het enorm. Moet hem nu even gaan inbakeren, want had het vanmorgen eens zonder geprobeerd, maar dat lukt dus niet. Ik hoop dat jullie nog wat kunnen slapen, als je zo'n last weer hebt van migraine kom je anders de dag ook niet door.

@Beegee: zo!! Hij was dus behoorlijk onder zeil vanaf gister Wink Lekker hoor, alleen balen van je interne wekker Laughing

@Ayla: dan inderdaad maar weer gaan proberen met de fles. Als ze eerder wakker wordt, schiet je er niks mee op natuurlijk.

@Parel: oei... alles vies gemaakt. Wel fijn dat je vriend er ook was, konden jullie samen de zooi opruimen.

@All: nou, hier gaat het allemaal prima. Ik baal er wel van dat ik de nacontrole nog niet heb gehad. Zo lang ik die niet heb gehad, mag ik niet tillen of zwaar huishoudelijke dingen doen. Nu is mijn zus me steeds aan't helpen, terwijl zij 34 weken zwanger is en ook nog een zoontje van 3 heeft. Het wordt tijd dat de rollen omgedraaid worden, dat ik haar kan gaan helpen met boodschappen doen enzo.
Gisterochtend schok ik om 6.38 wakker, F was om 0.00 in slaap gevallen! Ik schrok echt, was heel blij toen hij 2 minuten later begon te huilen Embarassed
Gisteravond heeft hij om 22.30 de laatste voeding gehad, 23.00 was hij stil. Om 4.00 werd hij vannacht wakker, om 5.00 weer in slaap (hij dan, ik heb nog een half uur ofzo liggen draaien...). En toen was het vanmorgen 9.20 toen hij weer wakker werd! Op zich weer een prima nacht natuurlijk, maar vanavond wil ik hem toch liever iets later de laatste voeding geven, dan slaapt hij ook langer Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 14 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 12 jan 2012 - 23:49

BeeGee schreef:
mijn strijkbout staat te warmen, dus even tijd om te forummen haha!!
Heb jij zo'n ouderwetse gietijzeren strijkbout die je op de kachel moet warmen dat je in die tijd zo'n verhaal kan tikken?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 14 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  mickey vr 13 jan 2012 - 0:01

Stofzuiger schreef:
BeeGee schreef:
mijn strijkbout staat te warmen, dus even tijd om te forummen haha!!
Heb jij zo'n ouderwetse gietijzeren strijkbout die je op de kachel moet warmen dat je in die tijd zo'n verhaal kan tikken?


lol!
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 14 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 1:42

Stofzuiger schreef:
BeeGee schreef:
mijn strijkbout staat te warmen, dus even tijd om te forummen haha!!
Heb jij zo'n ouderwetse gietijzeren strijkbout die je op de kachel moet warmen dat je in die tijd zo'n verhaal kan tikken?


haha nee, een hele hippe zelfs :-)
maar goed, dat ding wacht toch wel op me :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 14 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 1:51

Middag!!

gezellige ochtend gehad! dankzij het niet kunnen slapen vanmorgen had ik al mijn klusjes al gedaan voordat I.ndy naar school moest haha.. heerlijk!!
heb nu lekker hachee klaar voor vanavond.. JUMMIE!!
Ik vind het zo grappig om te zien dat J.ace nu van een stil liggend mannetje naar een actief mannetje gaat. ZIjn armen en benen zwaaien alle kanten op haha...

@ parel. snap dat je meisje opgelucht was na haar poepsessie!! :-) Fijn dat ze nu ook meer slaapt!!
veel plezier vanmiddag!

@ floor, ik zou eerder naar 5 voedingen van 180 proberen te gaan.. zeker vanwege zijn gewicht zou hij dat moeten kunnen. Al kan ik me voorstellen van 7 naar 5 dat het ineens lastig is dus zou je kunnen proberen af te bouwen... laatste fles ophogen en dan kijken wat ie overdag doet om die 1-2 flessen eraf te kunnen halen.
3 schepjes is inderdaad erg veel van het goede, dan krijg je behanglijm :-)
qua slapen wat rot zeg dat hij nog steeds zo rommelt..... hij heeft nog niet echt een dag-nacht ritme he :S

@ ayla, ik zou ook graag de fles op 22.00 willen hebben maar ook hier geld dat onze man dan ook eerder wakker word.. nu geeft ros altijd de laatste fles dus blijft ie mooi op 22.30-22.45 staan :-)

@ studie, het kan ook zijn dat het haar ''huil/wakker'' uurtje is.... j.ace heeft dat heel lang gehad van 19/30-20.30 en dan overdag de hele dag slapen haha...

@ micky, wel leuk dat er binnenkort nog 1 kleintje bij komt!!! heb je nog geen datum gekregen voor een na-controle??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 14 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  mickey vr 13 jan 2012 - 3:29

@beegee: nacontrole is pas 1 februari... Baal er gewoon van dat ik op anderen aangewezen ben, dat ben ik niet gewend. Inderdaad leuk, nog een kleintje erbij! Nog 6 tot 8 weken! Als deze uk de familie traditie voortzet, komt die ook te laat Wink Mijn neefje was 13 dagen te laat en F ook. (en beiden waren uitgeteld op de 24e, de jongens zijn beide op woensdag de 7e geboren...) Very Happy Toeval is dat mijn zus nu ook weer op de 24e is uitgeteld. En de 7e van de maand erna is ook weer een woensdag...
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 14 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol vr 13 jan 2012 - 7:20

Even snel hoor maar beegee wat heb jij toen aan dat wakker/huil uurtje gedaan? Hoe heb je het aangepakt?.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 14 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 8:39

studiebol schreef:Even snel hoor maar beegee wat heb jij toen aan dat wakker/huil uurtje gedaan? Hoe heb je het aangepakt?.

gewoon bij je nemen, slapen ze zo weer in en ben jij uit eindelijk ook niet gefrustreerd :-)
J.ace is hier de ene dag in coma na de fles van 19.00 en nu maakt ie een record en is nog wakker... zijn oogjes beginnen nu dicht te vallen :-) laat hem alleen even op de doomoo nu omdat ie net nog gespuugd heeft :-)...
(volgens mij heeft ie in de gaten dat ik het over hem heb, zijn ogen zijn ineens open haha)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 14 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 8:40

mickey schreef:@beegee: nacontrole is pas 1 februari... Baal er gewoon van dat ik op anderen aangewezen ben, dat ben ik niet gewend. Inderdaad leuk, nog een kleintje erbij! Nog 6 tot 8 weken! Als deze uk de familie traditie voortzet, komt die ook te laat Wink Mijn neefje was 13 dagen te laat en F ook. (en beiden waren uitgeteld op de 24e, de jongens zijn beide op woensdag de 7e geboren...) Very Happy Toeval is dat mijn zus nu ook weer op de 24e is uitgeteld. En de 7e van de maand erna is ook weer een woensdag...

wat leuk zeg!!! zou wel heeeeeel toevallig zijn..

oeh de nacontrole duurt idd nog even.... maar goed, je kan beter iets te lang rustig aan doen dan te kort... je lichaam rekent je er alsnog op af anders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 14 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 12:03

L slaapt nu al vanaf half 9, om 7.15 heeft ze de laatste fles gehad.
Ze slaapt zo lekker, ik maak dr niet wakker, maar moet dat wel voor de laatste fles?
Ik denk dat ze nog wel komt vannacht, maar toch. Hoe doen jullie dat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 14 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 21:01

Parel schreef:L slaapt nu al vanaf half 9, om 7.15 heeft ze de laatste fles gehad.
Ze slaapt zo lekker, ik maak dr niet wakker, maar moet dat wel voor de laatste fles?
Ik denk dat ze nog wel komt vannacht, maar toch. Hoe doen jullie dat?

ik zou ze dan gewoon lekker laten liggen!! dat maakt echt niet uit voor 1 keer.. ben benieuwd wat je uit eindelijk gedaan hebt :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 14 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  mickey vr 13 jan 2012 - 21:22

Even een vreugdedansje doen: F is gisteravond rond 23.00 in slaap gevallen en meldde zich pas om 5.40! Om 6.30 lag hij er weer in en het is nu nog steeds stil. Hij heeft de smaak te pakken geloof ik Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 14 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 14 van 37 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 25 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum