Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

+24
Bruintje Beer
Flower_L
Pien
Poisongirl
Tiara
woezel
meisjesmama
Nana
Annie24
Happydobby
Floor
Supertalentje
Steep
koNijntje
Star007
Arwyn
blondje1313
mickey
*Lookie*
Lejow
studiebol
liesje
Ayla
joyce0606
28 plaatsers

Pagina 8 van 37 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 22 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 8 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  koNijntje do 5 jan 2012 - 5:04

joyce0606 schreef:ik heb het idee dat ik al gezond eet....maar misschien dat ik meer kan opletten...maar ik denk niet dat ik daarmee flink wat afval...Sad het zijn ook geen zwangerschaps kilo's maar kilo's die ik voor mijn zwangerschap er al af wilde hebben...

*breekt even in*
ik vrees dat je toch even moet wachten totdat je gestopt bent met de borstvoeding..
*breekt weer uit*
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 8 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  meisjesmama do 5 jan 2012 - 5:07

Parels schreef:Joyce ; geen idee, maar je kan allicht gezond gaan eten toch?
Misschien val je nog wat af smile

meisjesmama ; hoor van meer mensen dat Losec wel werkt, ik hoop het maar! Hadden jouw kindjes het echt minder zuur, en gaven ze nog wel flink terug maar rook het gewoon minder naar overgeefsel zeg maar, of stopten ze ook met dat teruggeven? Voor het melk teruggeven heb ik nu de Nutrilon Omneo, en deze helpt in principe best goed.

de oudste stopte de klachten helemaal en bij de jongste niet. Die moest daar nog motilium bij hebben omdat het spugen als nog niet spuugde. Qua voeding hebben ze allebij op de Pepti gezeten ivm koemelkallergie.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 8 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Annie24 do 5 jan 2012 - 6:56

@Parels; wat fijn dat je andere medicijnen hebt gehad! Ik duim dat die beter zullen helpen, succes! Very Happy
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 8 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 7:04

Annie24 schreef:@Parels; wat fijn dat je andere medicijnen hebt gehad! Ik duim dat die beter zullen helpen, succes! Very Happy
+1

Hoop dat het moeder zijn voor jou dan ook weer wat leukermakkelijker gaat worden hug


Laatst aangepast door Stofzuiger op do 5 jan 2012 - 7:18; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 8 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 7:17

Ik help het jullie heel hard mee hopen! Laughing
Ik vind moeder ZIJN trouwens heel leuk hoor, maar allesbehalve makkelijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 8 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 7:18

Parels schreef:Ik help het jullie heel hard mee hopen! Laughing
Ik vind moeder ZIJN trouwens heel leuk hoor, maar allesbehalve makkelijk!
Aangepast :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 8 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 7:58

Haha, heel lief, maar had natuurlijk niet gehoeven!
Ik heb trouwens een topic geopend over de kosten van Losec, want het wordt sinds 1 januari niet meer vergoed Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 8 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla do 5 jan 2012 - 8:38

Goeieavond!

Was vanmorgen begonnen aan een reactie, maar toen kwam mijn zus E.lena al halen dus toen kwam het er niet meer van Very Happy Dagje werken vandaag viel niks tegen, ging best goed! Ook heen en weer naar O.ss gereden om de kleine op te halen, en wat malloten tegengekomen (vrachtwagen die zn wagen ineens naar links gooit, tging net goed!, kei druk, mensen die me er niet tussen laten, nouja, weer genoeg meegemaakt haha). E. heeft het ook goed naar haar zin gehad in O.ss dus ik ben ook weer tevreden smile

@Mickey kan het niet zijn dat je even wat minder voedzame voeding hebt door de narcose van de operatie? Of zeg ik nu iets heel geks. Bij iemand anders hier op het forum liep de productie ook gigantisch terug na een operatie. Ik leg E. ook altijd in bed, overdag en 's nachts, de geluiden van hier in huis krijgt ze dan ook wel mee (voordeel van een klein huis) en in bed slaapt ze toch het beste. Hoe is het verder vandaag gegaan?

@Star klinkt heel goed! Er komt vanzelf een mooi ritme in hoor! Ik warm het water op in de magnetron, kook het nog steeds wel vantevoren.

@Blondje ja uitslapen is zeker lekker, kan me er ook al echt op verheugen dat ik zaterdag weer langer mag slapen haha, als E.lena tenminste ook doorslaapt! Volgens mij is het babyzwemmen gewoon een beetje poedelen met je kindje, er is wel begeleiding bij maar het zijn niet echt lessen, geloof dat dat pas vanaf 1 jaar is. Zodra mijn vriend klaar is met school gaat hij met haar zwemmen, hij wilde dat in eerste instantie, maar het is alleen 's morgens dus zit er voorlopig helaas niet in. Mama zei ook al dat een halfuur meer als genoeg is, dus ik ga woensdag gewoon van half 10 tot 10. Kan ze mooi nog 3kwartier slapen voor de fles. Heb ook van mijn moeder 2 badpakken geleend, ga zelf ook nog even kijken voor een goedkope, voel me toch echt nog niet fijn in bikini.

@Parels ik hoop dat de Losec wel gaat helpen! Ze groeit goed, goedzo!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 8 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 8:41

Avond!!

moet weer een X aantal pagina's door lezen haha...
Hier een P**P nacht gehad. I.ndy heeft tot 2.30 gekrijst, ze moest poepen maar lukte niet... om 3 M.erle wakker geweest sliep gelukkig zo weer verder en om 4.45 natuurlijk J.ace nog.. I.ndy was toen ook al gewoon wakker :shock: Hebben bij de HA even wat gehaald om I.ndy makkelijker te laten poepen, wij weten ook niet hoe lang het is geleden dat zij gepoept heeft omdat ze natuurlijk haar billen zelf afveegt. Uit eindelijk is het toch nog gelukt om zelf te poepen, maar mijn god wat kwam er veel uit zo'n mini mensje... ze was mega opgelucht daarna.
Ik ben met vriendinnen lekker wezen lunchen en daarna naar de stad geweest, er even tussen uit....
Alles ligt intussen te slapen hierzo!! (al was dat ook al om 18.30 haha)
Ik moet zo even de badkamer doen, I.ndy heeft namelijk in bad gepoept... Embarassed daar lukte het wel... maar goed liever daar dan niet.

@ parels, wij hebben nu een aantal dagen het volgende schema:
5.00 120 cc - 10.30 120 cc -14.30 150 cc - 18.30 120 cc en om 23.00 150 cc
J.ace slaapt in de ochtend tot ongeveer 8 uur in zijn bedje dan naar beneden voor zijn medicatie en slaapt dan weer verder. Rond 10.00 begint ie wakker te worden en dan kleden we hem om etc en om 10.30 de fles. Vaak is hij daarna wakker tot 12.00 en slaapt hij in de box of in bed. Na het eten van 14.30 slaapt hij meestal tot 18.00 en dan krijgt hij weer medicatie/omkleden naar pyjama en zijn fles rond 18.30 daarna is hij wakker tot 20.00-20.30 ongeveer en gaat naar bed toe.
Al kan dit schema morgen goed weer compleet anders zijn, zo ziet het er ongeveer uit.

natuurlijk doe jij het goed als mama!!

ik ben met beide meiden bij de osteopaat geweest en vond dit helemaal super :-) i.ndy sliep weer ineens door!! en M.erle haar bekken zaten vast waardoor zij met 1 been stijf liep dat was weg.. ook heeft hij bij M.erle in haar nek/achterhoofd wat los gemaakt zodat zij minder spanning in haar gezicht had.. M.erle heeft tijdens haar geboorte een zenuw beschadigd in haar gezicht waardoor haar mondje afhangt. Nu valt dat bijna niet meer op alleen als zij lacht of brult :-)

@ super, ben ik even blij dat ik vanmorgen nog snel je knappert heb kunnen bewonderen :-)
ohh wat klote van je pijn, duim voor je dat die snel over gaat!!!

@ micky, lijkt me ook echt stug hoor dat je bv niet genoeg is... (wat klote dat jij je er ook zo vervelend bij hebt gevoeld dat je een flesje hebt moeten maken)

@ star, ach anders morgen weer een schema maken :-)
ik gebruik in de nacht altijd de flessenwarmer :-) ik neem in de avond als ik naar bed ga een fles mee met afgekookt water en poeder en als J.ace wakker word doe ik slapend de fles maken... haha..
overdag gebruikt ik gekookt water gemengd met koud water. (wij hebben geen magnetron en vinden het ook onzin om deze aan te schaffen om een fles te verwarmen)

@ stofzuiger, gewoon lekker bemoeien joh lol!

haha ik dacht WAAAAAT in je pyjama naar de bank... maar goed het was L :P

@ joyce, je kunt op een moment ook stil staan met je gewicht..gewoon even door blijven gaan zoals je doet en dan gaat je lichaam wel weer afvallen!! rustig aan doen he!!

@ Ayla, ojee dacht dat je mij op de weg was tegen gekomen :P haha...
ps, mini meeting kan bij ons de weg ken je al haha...

@ blondje, klopt van het schuiven van de implanon je moet deze ook laten plaatsen door iemand die dat vaak doet.. maar goed het word niet eens echt heel vaak gedaan.. (niet hier in het ZH)

nou ga men badkamer doen Sleep

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 8 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  blondje1313 do 5 jan 2012 - 10:14

Ik ga denk ik toch maar een op het kdv navragen hoe ze het
flesje opwarmen. Het mag alleen in de magnetron op laag vermogen en dan moet
het zonder speen en moet er tussendoor en als het klaar is goed geschud worden.
En opwarmen in kokend water mag ook niet, wel in warm water. Maar ik vraag wat
ze daar doen en laat denk ik de vriendin van mijn broer ook ‘controleren’ als
ze daar stage loopt (die wil graag een keer een flesje geven, kan ze mooi zien
of ze het wel klaarmaken op de manier die wij willen).

Parels, wat komt ze lekker aan, fijn zeg dat dat wel
hartstikke goed gaat. Dan voel je je misschien toch wat zekerder over jezelf?
Balen dat de Losec niet meer vergoed wordt.

Joyce, jij bent toch helemaal niet dik? Of vertekenen de
foto’s op fb zo erg? Met gezond eten en bewegen kom je hopelijk al wel een
eindje. Ik baal er ook van dat ik nu niet mag lijnen hoor, zou ook graag
sneller van mijn kilo’s afkomen, maar ja.

Beegee, balen van je nacht, en dan wil jij misschien nog een
vierde Wink. Kan me wel een beetje voorstellen dat het in het warme water iets
makkelijker was voor I.ndy om te poepen, en je hebt het ook zo schoongemaakt
lijkt me (zo’n troep zal ze er toch niet van gemaakt hebben, zal vooral voor je
gevoel zijn denk ik).
Bestaan er nog mensen zonder magnetron ja! (Maar ja, dat denk jij misschien wel
van ons zonder droger).

Nu ons meisje maar weer wakker maken voor haar laatste
voeding. Vandaag hebben we voorbeeldboekjes gekregen voor haar doop, nu nog 3
weken om iets in elkaar te knutselen…
En ben vandaag eindelijk naar de Hema geweest, wel op mijn kop gehad van mijn
man dat ik alweer kleren voor Lotte gekocht heb, maar alles is ook zo schattig!
(En ik kan beter voor haar kopen dan voor mij, scheelt een hele hoop geld!)

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 8 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 20:17

goedemorgen!!

hier prima nacht! J.ace kwam om 5.30 dus een record voor zijn doen... ligt nu weer op de doomoo te tukken :-) meiden zitten aan hun boterhammetje dus lekker rustig. Ros is vissen en ik moet vandaag echt beginnen aan mijn was... pfff alles is gewassen, maar nu nog vouwen en strijken.Verder hoef ik niets te doen, dus dat is wel lekker!

@ blondje, haha geen droger?? nee dan zou ik echt gek worden met was voor 5 personen.. :P
je mag trouwens BV nooit schudden he!! maar heel rustig zwenken anders schud je geloof ik nog alle voedingsstoffen kapot/eruit...
zou trouwens wel oppassen om je nichtje in te zetten als ''spion'', straks loopt er niet iets anders dan jij graag zou willen en gaat zij het klikken bij jullie. Jij zal dan ook als je commentaar wil geven aan moeten geven hoe je dat weet. Zou voor je oppas misschien wel eens lullig uit kunnen pakken. Maar misschien voor jou eigen gevoel ook. (maar goed ik praat makkelijk omdat ik altijd van mening ben dat het op een KDV/Oppas toch vaak anders gaat dan thuis en leg me daarbij neer omdat je je anders zo vaak druk moet maken)

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 8 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol vr 6 jan 2012 - 2:20

Zoo wat een reacties.
Ik reageer ff niet op iedereen, sorry daarvoor!

Ik warm de melk gewoon op in de magnetron of ik pak warm water uit de kraan. Dus hier geen flessenverwarmer.

Parels fijn dat je andere medicatie hebt gekregen ik hoop dat het gaat helpen.

Beegee wat een rot nacht, hopelijk gaat de volgende keer wat beter. Al iets gekregen voor I?

Star haha ja ik kom uit die omgeving Very Happy Fijn dat je zo'n goede nacht hebt gehad.

Oke gisteren begravenis gehad en ik ben blij dat het er opzit. Ik kan heel slecht tegen dat soort dagen. En alle spanningen die er bij komen rondom de familie maken het natuurlijk extra vervelend allemaal! Maar het is redelijk goed gegaan op het einde heeft die moeder zich behoorlijk onbeschoft gedragen maar goed..ik had eigenlijk niet anders verwacht.
Vandaag ben ik druk aan de schoonmaak,de laatste dagen zo weinig gedaan dat het hier een ontplofte boel is, niet normaal! Dus daar moet echt even verandering in komen! Vandaar dat ik ook maar ff kort reageer.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 8 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol vr 6 jan 2012 - 2:21

Stofzuiger schreef:Supertalentje: Wat een mooi kindje! I love you

Studie: Welke maat luiers hebben je meiden? 2 nog denk ik? Heb nog een pak waar ik er maar 2 of 3 van gebruikt heb, daarna gingen ze doorlekken dus ben ik naar 3 gegaan. Heb jij daar nog interesse in? De draagzak moet toch per pakketpost dus het kan gewoon mee, hier ligt het in de weg en ik weet hoe hard de luiers gaan met 2 baby's.
En ik heb nog 2 HEMA spijkerbroekjes liggen, maat 56, vlg mij zijn die gewoon uniseks. Bijna niet gedragen, ik had er 4 van, en om nou 4 dezelfde broekjes te bewaren voor een eventuele 3e... Laat maar weten of je ze wil hebben.

Hey hey,
Late reactie ik was gisteren niet op het forum. Onze meiden zitten zelfs nog in 1 Very Happy Snachts hebben ze twee om zodat we ze niet hoeven te verschonen. Maar je mag het wel mee sturen het komt altijd op.
Die spijkerbroekjes zijn lief, maar daar heb ik er zelf ook al vier van Very Happy haha dus dat wordt een beetje overdreven dan!
Wel even laten weten wat de kosten zijn he!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 8 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  mickey vr 6 jan 2012 - 5:12

@Parels: dan ga ik hopen voor haar, dat ze niet te lang meer hoeft te wachten op de tweede spruit!
Jeetje.. L groeit ook goed zeg! Hopelijk helpt dit middeltje wel en komt ze eindelijk van dat zuur af.

@Ayla: ik heb geen idee of dat kan. Inmiddels gaat het weer een stuk beter met drinken. Ik heb het idee dat het niet aan mijn BV lag, maar meer aan het feit dat hij overdag vrij weinig had geslapen. Als hij overdag niet veel slaapt, is hij 's avonds behoorlijk onrustig en over zijn toeren, terwijl hij 's avonds een stuk tevredener is als hij overdag goed geslapen heeft. Hij kan dan nog wel mopperen, maar niet zo extreem.

@Beegee: wat fijn dat je vannacht weer een goede nacht had. Gisternacht was inderdaad behoorlijk kl*te als ik het zo lees.

@Blondje: op het KDV waar ik werk(te) word BV in de flessenwarmer verwarmd. We hebben ook een keer een kindje gehad, waarvan het wel in de magnetron mocht. Die ouders maakten het niks uit, want "we hebben er al 3 groot gekregen met BV uit de magnetron, dan kan het bij deze ook wel". Bovendien mochten we opgewarmde restjes niet weggooien, maar bewaren voor een volgende voeding. Het kostte al te veel moeite om te kolven, weggooien was dan zonde... Maar dit was wel echt een uitzonderingsgeval hoor!

@Studie: ik kan me voorstellen dat je blij bent dat het erop zit. Ik kan er ook nooit heel goed tegen. Hier is het ook redelijk ontploft allemaal, maar ik kan me er niet toe zetten om het op te ruimen. Gelukkig heeft mijn vriend een behoorlijke poetsfiemel, dus die is nu druk rond aan't hobbelen hier Wink

@All: We zijn gister op pad geweest, want ik moest voor controle van de blinde darm operatie naar het ziekenhuis. Mijn zus kwam me ophalen. F is in de maxi-cosi in slaap gevallen rond kwart over 2 en rond kwart voor 5 heb ik hem maar wakker gemaakt om te drinken, want hij had de laatste voeding om 12 uur gehad. Gisteravond was hij dan ook best tevreden en rustig. We hadden visite en hij heeft een tijdje bij ze op de arm gelegen. Daarna nog met mijn vriend geknuffeld en uiteindelijk op mijn arm in slaap gevallen. Toen rond 11 uur de laatste voeding gehad en naar bed. Toen werd hij rond 3 uur vannacht wakker voor een voeding en daarna weer rond kwart voor 8. Op zich geen slechte nacht, maar ik ben het toch echt nog niet gewend. Ik had enorme hoofdpijn vanmorgen en was nog steeds moe, dus F weer terug in bed gelegd en zelf ook weer mijn bed in gekropen. Om half 12 werd ik wakker, omdat F wakker werd... Embarassed
Toen ik hem aan't voeden was (rond 12 uur), belde mijn vader, hij had even vrij tussendoor, of hij op de koffie kon komen. Normaal drinkt F zo'n 20 minuten aan de ene kant en dan nog een minuut of 10 aan de andere kant. Heb hem nu na de eerste borst niet meer aangelegd, want dan zou ik mijn vader de deur niet open kunnen doen. Tegen half 2 begon hij toch echt te huilen van de honger, maar mijn vader was er nog. Vanalles geprobeerd om het te rekken, maar toen had ik zoiets van: "Pap, vindt je het erg als ik hem ff laat drinken?". Hij had er geen problemen mee, dus heb F lekker laten drinken. Het maakt mij niet veel uit of er anderen bij zijn, maar niet iedereen stelt het op prijs. Nu weet ik in ieder geval dat het mijn vader niks uit maakt smile
Daarna met F naar de winkel gewandeld voor de boodschappen, voor het eerst sinds vorige week woensdag dat ik weer alleen er op uit ben gegaan, maar het ging goed! F is onderweg naar de winkel, rond 3 uur, in slaap gevallen en ligt nu nog te pitten. Heb hem zonder problemen zijn jas uit kunnen doen en uit de wagen over kunnen leggen in de box. Ben benieuwd wanneer hij zich meldt, hij "mag" weer om half 6.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 8 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 8:48

Avond!!

Hier een dagje vol kids :-) o half 4 kwamen er 2 kindjes spelen.. 1 voor i.ndy en 1 voor m.erle!! erg leuk, daarna gegeten met zen alle en 4 kids in bad. Heb bij de Hema van die verf gekocht waarmee ze zich zelf kunnen verven en ook je bad.. dus een hele hoop lol hebben ze gehad....
ben nu wel blij dat alles naar huis is en onze draken in bed liggen haha....

ben met J.ace nog ff langs de HA geweest omdat meneer volop bultjes aan het krijgen is op zijn hele lijf. De ha denkt toch dat het nog wat hormonaals is dus ook prima!!
Mijn andere HA was wel goed in het zetten van het implanon dus hem toch meteen een afspraak gemaakt om deze te laten zetten. (de gyn deed het liever niet en mijn ''eigen'' HA ook niet) Ik ben zo panisch telkens dat ik de pil vergeet...

@ micky, moest wel lachen om je stukje dat je het vroeg aan je pap qua bv.. ik zelf was namelijk altijd van mening ik ben in mijn huis staat het je niet aan dan moet je zelf maar je hoofd omdraaien of weg gaan.. :-) ik bedacht het dus compleet andersom....
en had ie mooi gewacht tot half 6?

@ studie, ja we hebben voor 3!! maanden laxeer middelen gekregen.. heb bijna alles achter gelaten omdat het naar mijn idee eenmalig is. Gebruik nu wel even importal de komende week om even alles weer soepel te maken en haar angst voor het poepen weer even weg te halen... maar goed vandaag kreeg ze weer even paniek tijdens het poepen, maar dit ging haar goed af dus ze was helemaal opgelucht...

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 8 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  mickey vr 6 jan 2012 - 8:55

@beegee: ja het is ergens ook wel krom, dat ik het in mijn eigen huis vraag... Hij heeft inderdaad keurig gewacht, heb hem zelfs wakker gemaakt. Nu is hij weer aan't drinken, met een beetje geluk red hij het tot een uur of 12 en maakt hij er dan ook meteen een mooie nacht van Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 8 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast vr 6 jan 2012 - 8:57

mickey schreef:@beegee: ja het is ergens ook wel krom, dat ik het in mijn eigen huis vraag... Hij heeft inderdaad keurig gewacht, heb hem zelfs wakker gemaakt. Nu is hij weer aan't drinken, met een beetje geluk red hij het tot een uur of 12 en maakt hij er dan ook meteen een mooie nacht van Wink

ik duim voor je!! op een goede nacht
*proost*

ach is niet krom, tis maar net hoe je er zelf tegen over staat :-) ieder zijn eigen dingetjes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 8 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Ayla vr 6 jan 2012 - 11:03

Goeiendag!



Merk dat ik moeite krijg om alles bij te houden, dus ik snap Floor nu ook Very Happy Combi werken en kindje is toch behoorlijk vermoeiend merk ik, heb 's avonds niet echt puf meer om te reageren, en overdag zo druk met vanalles dat het er niet van komt. Hier gaat het allemaal wel goed, op het kdv gaat het goed, 's avonds alleen met papa gaat ook goed, we zullen zien hoe het morgen gaat, met weer een dagje redelijke rust (moet even naar het winkelcentrum voor nutrilon en een ring ophalen, en wil naar een cliënt, maar das in een paar uurtjes gebeurt smile ) Naar het winkelcentrum neem ik haar wel mee in de draagdoek.

@BeeGee ach wat sneu voor je meisje! Dat doet zo'n pijn, buikpijn van het niet kunnen poepen, ik heb dat een paar jaar geleden ook gehad! Wel fijn voor haar dat het gelukt is, hoop dat ze snel van de angst af is. En J.ace ook weer iets haha, gelukkig niks ergs!

@Blondje op een kdv gaat het altijd anders als thuis, vind je het echt onoverkomelijk als de bv niet volgens de regels opgewarmd wordt? Anders zou ik mn energie ergens anders voor gebruiken en je niet daarom druk gaan maken Wink Maar snap wel dat je wil dat ze het goed opwarmen! Hier zijn ze er geloof ik ook wel heel voorzichtig mee, maar ik geef geen bv dus ik weet het niet.

@Studie het is hier regelmatig ontploft Very Happy Maar als ik vrij ben overdag ruim ik wel altijd goed op, nu heb ik daar na een dag werken echt geen zin meer in.

@Mickey het was ook een gok, ik weet het ook niet. E. heeft dat indd ook, ze kan er niet goed tegen als ze de hele dag slecht en weinig slaapt, alleen bij haar uit zich dat pas 's morgens de volgende dag, dan drinkt ze slecht. En het is je vader hoor... Dat je het bij niet-familie vraagt snap ik zou ik ook doen (alhoewel ik totaal niet preuts ben) maar bij mijn familie ben ik heel makkelijk.

Nu even meisje de fles geven en dan lekker mn bedje in!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 8 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol vr 6 jan 2012 - 23:23

Zoo ik dacht ik zal wel weer veel moeten bij lezen maar het valt gelukkig mee!

Mickey, fijn dat het drinken weer goed gaat met je mannetje. En net al wat Beegee zegt ik had het denk ik ook niet gevraagd hoor, haha het is jullie huis en hij moet drinken tja als mensen dat vervelend vinden dan gaan ze maar buiten staan ofzo Very Happy Vind het wel heel lief van jou dat je het aan je vader vroeg.

Beegee, zooo jullie hadden een drukke dag met al die kids! Vind het wel knap dat je dat allemaal zo relaxed onder gaat ik weet niet of ik dat later kan, maar goed dat zullen we zien dat duurt nog een aantal jaren.

Ayla, ik snap dat de combinatie werken en kind en huishouden een stuk drukker is! Het is denk ik ook weer even een kwestie van wennen en een ritme krijgen. Bevalt het je wel goed dat je weer moet werken?

Parels hoe is het nu met je meisje?

Supertalentje mocht je weer naar het ziekenhuis?

Blondje, ik merk wel dat ik wel minder makkelijk na winkels ga met de meiden hoor. Je pas overal net niet door laat maar zeggen en soms is dat wel frustrerend. Ik doe het wel want anders kom ik natuurlijk nergens, maar soms heb ik er ook gewoon ff geen zin in. En tja dat babyzwemmen iemand meenemen is natuurlijk een optie maar ja heeft iemand daar zin in elke week? En tja anders elke week oppas zoeken.. ik denk er nog ff over na Very Happy

Zo mijn vriend is een half uurtje geleden weer opgehaald hij is weer aan het werk. Ik vind het wel even prettig dat het normale leven weer verder gaat/weer begint. Weer een rimte krijgen enzo.
Gisteravond nog naar een verjaardag geweest, we hadden de meiden mee, ze daar om 11 uur de pjama aan gedaan en de voeding gegeven. Zodat we ze thuis weer meteen in bed konden leggen en ze niet nog een pjama aan hoefde te doen. V die sliep gewoon door, L had wel even zoiets van "nu kun je me ook wel eten geven" maar na 5 minut jammeren heeft ze toch besloten weer te gaan slapen. En ineens werd ik om half 9 wakker :shock: :shock: Terwijl ik ze dus normaal altijd om 7 uur eten geef maar daar zet ik de wekker niet voor want ze zijn altijd wel wakker. Nu dacht ik vanmorgen eerste even dat ze misschien wel gehuild hadden en ik ze niet had gehoord, voelde me ff schuldig. Maar later dacht ik, ik word altijd wakker van ze dus als ze gehuild hadden was ik nu ook wel wakker geworden...
Nu maar ff zien hoe het de rest van de dag gaat met de voedingen, ik heb helemaal geen plannen dus het zal wel goed komen.

Gisteren had ik echt enorm veel gewassen dus dat heb ik vanmorgen allemaal opgevouwen en weer opgeruimd dus het is al wat minder ontploft hier, nu maar verder gaan met de rest.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 8 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 1:06

goedemiddag!

@ studie, zooo je meiden slapen lekker zeg!!! genieten :-) (kun je wat hier heen sturen haha)
fijn dat het gewone leven weer is begonnen he, kun je weer in een normaal ritme komen..
zal ik mijn was ook even brengen?? :-) :P

@ ayla, en alles gelukt wat je nog wilde doen?

@ micky, en hoe is je nacht gegaan??

Hier een wat mindere nacht maar goed meer omdat ik na de fles van J.ace niet meer in slaap kwam.... Twisted Evil ... daarna was M.erle al om 7 wakker dus pfff ben helemaal gaar...
heb wel genoeg gerommeld dus dat is dan weer wel positief. I.ndy heeft zo een kinderfeestje en wij krijgen ''kraam''visite.. de baas van ros komt langs.. ben heel benieuwd bij I.ndy hadden ze een heel gaaf setje gekocht, bij M.erle niet haha...
Ik heb nog 1 was in de droger zitten en de helft van wat ik had is al gevouwen.. mijn enige doel voor vandaag is om alles nog te vouwen en het kleine beetje te strijken....

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 8 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  mickey za 7 jan 2012 - 3:46

Ik was vanmorgen tijdens het voeden al begonnen met een reactie, maar duwde op een verkeerde knop... Reageer nu via gsm, dus kan niet terug lezen, sorry!

De nacht ging matig... Rond 0.20 F gewekt, rond 0.30 lag hij te drinken. Het was uiteindelijk 1.15 toen hij sliep, dus ik had goede hoop. Helaas.. Om 3.45 meldde hij zich weer. Om daarna te slapen tot 8.45...
Vanmiddag was mijn zus even hier, toen F weer een voeding nodig had. We zouden om 13.00 visite krijgen en F drinkt gemiddeld een half uur tot 3 kwartier, dus ik kon het ook niet uitstellen, want het was al 12.15. Heb haar gezegd dat ik even ging voeden, dus dat ze er zelf maar rekening mee moest houden als ze niet wilde zien. Merk dat ik er door het voeden in bijzijn van mijn vader gister weer een stuk makkelijker in ben geworden.
Visite was wel gezellig, wel twee drukke kids erbij, maar F heeft er doorheen geslapen. Uiteraard wel op mijn arm... Dalijk nog even naar de winkel lopen en vanavond verjaardag van mijn neefje. Hij is jarig vandaag, alweer 3 jaar! Gaat echt belachelijk snel. Maar ja... F is ook alweer een maand oud!
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 8 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  joyce0606 za 7 jan 2012 - 4:55

hey meiden, wat een geklets zeg!

ik heb alleen even een vraagje.

maar K heeft s'avonds vaak nog honger en blijft maar komen totdat hij zo vermoeid is en dan uiteindelijk gaat slapen (lees: het is dan rond 3 uur). is het een idee om een schepje flesvoeding bij de borstvoeding te doen ? misschien dat dat dan meer vult voor hem, iemand hier ervaring mee?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 8 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol za 7 jan 2012 - 5:06

Joyce ik heb er geen ervaring mee.. maar ik weet wel dat het kan, de mix. In het begin kregen mijn meiden namelijk een mix van borstvoeding en flesvoeding.

Maar misschien kun je dat johannes broodpitmeel anders proberen? Of mag dat niet samen met borstvoeding?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 8 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  joyce0606 za 7 jan 2012 - 5:19

studiebol schreef:Joyce ik heb er geen ervaring mee.. maar ik weet wel dat het kan, de mix. In het begin kregen mijn meiden namelijk een mix van borstvoeding en flesvoeding.

Maar misschien kun je dat johannes broodpitmeel anders proberen? Of mag dat niet samen met borstvoeding?

ja dat mag wel, alleen be ik bang dat hij dan weer verstopt raakt....en het is toch meer een verdikkingsmiddel dan dat het echt vult (voedselrijk) is. ?!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 8 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  studiebol za 7 jan 2012 - 5:27

joyce0606 schreef:
studiebol schreef:Joyce ik heb er geen ervaring mee.. maar ik weet wel dat het kan, de mix. In het begin kregen mijn meiden namelijk een mix van borstvoeding en flesvoeding.

Maar misschien kun je dat johannes broodpitmeel anders proberen? Of mag dat niet samen met borstvoeding?

ja dat mag wel, alleen be ik bang dat hij dan weer verstopt raakt....en het is toch meer een verdikkingsmiddel dan dat het echt vult (voedselrijk) is. ?!

Euh ik weet eigenlijk niet of het voedselrijk is..sorry!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2 - Pagina 8 Empty Re: Okt./Nov./Dec./Jan. 2011/2012 Mama's deel2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 37 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 22 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum