Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn vader is zo ziek

+43
Tullow
Mees
Coccinelle
Spring
Oasis
SoGood
Miss G
Lotus
Suus
Koffieleut
Inge
RiLiJu
Droopy28
TNMN
Stuiterbal
L!ND@
Bolleke
Tinus
Juul
Schaapke
Esperanza
Fayebella
Alex
sonly
Carra
Sjaantje
Caro
Lady1984
_Lacey_
Eris
Sorella
Plien84
Blond
Zininzon
Marin
PluDan
Caresses
Chocolate Cookie
Alias
Lejow
Kabouter
Zora
Curious
47 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

Mijn vader is zo ziek - Pagina 6 Empty Re: Mijn vader is zo ziek

Bericht  Mees di 17 jan 2012 - 8:39

Wat ongelooflijk klote..verschrikkelijk nieuws om te moeten horen.
Fijn dat zijn botten sterk genoeg zijn om te kunnen beginnen met chemo. Hopelijk gaat hij het daarmee op een zo goed mogelijke manier nog een tijd volhouden.

Heel veel sterkte met alles hug. Geniet extra van de mooie dingen die jullie nog mee gaan maken samen.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Tullow di 17 jan 2012 - 21:58

Wat een verschrikkelijk bericht! Hopelijk slaat de chemo goed aan en mag je vader dit weekend lekker naar huis.
Heel veel sterkte! hug
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Bericht  Minniemeisje di 17 jan 2012 - 22:37

Heel veel sterkte voor je vader, jou en jullie gezin! hug

Minniemeisje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 100
Punten : 124
Registratiedatum : 03-08-11

Bericht  Niekske wo 18 jan 2012 - 1:55

Poeh wat een nare situatie, maar wel fijn dat je vader zich beter voelt. En super dat er zoveel mensen om jullie heen zijn om te helpen! Hopelijk valt de chemo mee, heel veel sterkte voor jullie! hug
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Poisongirl wo 18 jan 2012 - 1:58

Wat een ontzettend naar en verdrietig bericht. Wel heel knap dat jullie de chemo zo positief tegemoet gaan! Ik wiljullie heel veel sterkte wensen Mijn vader is zo ziek - Pagina 6 699888
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  Sjaantje zo 22 jan 2012 - 7:47

Hee Bobbie, hoe is het nu met je? Is je vader inmiddels thuis?
Ik had het topic al even niet gelezen, maar ik zie nu dat jullie flink bezig zijn geweest om het thuis zo voor elkaar te krijgen dat je vader thuis beneden kan slapen en kan bijkomen van alle ellende van de afgelopen tijd.

Hoe is het gegaan met de chemo? Ik weet er niet heel veel vanaf, maar ik hoop dat hij er niet té ziek van wordt en dat jullie als gezin toch een aantal fijne momenten met elkaar kunnen beleven.

Ik denk aan jullie hug
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 8:17

Is hij inmiddels thuis? Hoe is het inderdaad gegaan? hug

Gast
Gast

Bericht  Zonnetje zo 22 jan 2012 - 8:22

Ik had nog niet gereageerd in dit topic, maar ik wil je bij deze heel veel sterkte wensen de komende periode!
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 9:02

Zusje schreef:Is hij inmiddels thuis? Hoe is het inderdaad gegaan? hug

Ik ben ook benieuwd hoe het gegaan is en hoe het nu met je vader gaat?

Gast
Gast

Bericht  Sorella zo 22 jan 2012 - 10:29

Ik heb ook nog niet gereageerd in dit topic maar heb net bijgelezen. Ik wil jou en je familie ontzettend veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd. hug
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Mees zo 22 jan 2012 - 19:44

Ik vraag me ook af hoe het nu gaat..hoe voelt hij zich onder de chemo? En is hij gisteren naar huis gekomen? Schiet de verbouwing thuis een beetje op, want als hij nog in de troep daarvan moet zitten, lijkt me ook maar vervelend.
Mees
Mees
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 25 jan 2012 - 8:06

Hij is thuis, bewegen kan hij nog bijna niet en hij heeft nog veel pijn. Er staat een ziekenhuisbed in de woonkamer waar hij in ligt. In de bijkeuken is inmiddels een aparte kamer gebouwd, de tegels die er zaten zijn er af en ook de leidingen zijn gelegd. Het toilet hangt gedeeltelijk. Nu moet alles nog betegeld worden en de douche en wastafel moeten er nog in. En de wanden moeten nog worden afgewerkt. Die herrie en drukte in huis is natuurlijk erg vermoeiend voor mijn vader. Ik vind hem nogal mopperig en depri, maar kan me dat ergens ook wel voorstellen als je je zo voelt. Van de chemo's merkt hij eigenlijk niks, hij is er niet zieker door dan hij al was gelukkig. Nu maar hopen dat de ergste pijn een beetje gaat wegtrekken, maar ik heb eigenlijk nog niet gehoord hoe lang dat ongeveer duurt. Mijn moeder reageert niet op mijn smsjes, ik ben veel weg en kan niet zo vaak bellen, omdat hij ook veel slaapt. Dus mijn zusjes bellen wel eens overdag en houden mij dan op de hoogte van hoe het gaat.

Het leven gaat dus eigenlijk weer gewoon door, zat me net nog te bedenken dat ik in het ziekenhuis een paar keer per week langs ging, en nu hij weer thuis is en maar 12 km hier vandaan, ik er alleen in het weekend maar naartoe ga. Maar moet eerlijk toegeven dat ik zelf na al die weken (hij heeft 4 weken in het ziekenhuis gelegen) zelf helemaal kapot was en helemaal geleefd werd. Ik ben snel chagrijnig, doe kattig tegen mijn vriend en op mijn werk is alles me te veel (heb een nieuwe baan per volgende week en ben nu een collega aan het inwerken, maar zij is enorm traag, lijkt niet te willen begrijpen wat ze moet doen (alleen de handelingen, maar niet de achtergrond) en is zo ontzettend druk, dat ik er helemaal gestresst van word. Nu wil ik even weer mijn eigen leven leiden (ben zelfs ziek geweest, denk door alle spanning). Heb ook 3weken niet gesport dus dat wil ik vanaf morgen ook weer gaan oppakken. Het voelt alleen zo egoïstisch om dat te doen...

Gast
Gast

Bericht  Mees wo 25 jan 2012 - 9:54

Fijn dat ie weer thuis is. Hopelijk is alles snel klaar en zit ie niet meer in de drukte van het verbouwen.

Je moet je niet egoïstisch voelen. Als je niet (af en toe) aan jezelf denkt, heeft over een tijdje niemand meer iets aan je. Die tijd voor jezelf heb je heel hard nodig. En ik denk ook dat iedereen je die gunt en niemand het je kwalijk zal nemen.
Mees
Mees
Prater
Prater

Bericht  Caro wo 25 jan 2012 - 10:00

Ik vind het niet gek Bobbie dat je je zo voelt. Die ziekenhuisperiodes zijn nu eenmaal slopend en los van dat, heb je ook je eigen verdriet en pijn. En nog een keer dealen met je familie..

Ga lekker sporten, neem even de tijd voor jezelf en probeer je daar niet schuldig over te voelen. Dat hoort erbij. Hoe krom dat ook voelt.

Die nieuwe collega is natuurlijk klote. Je hebt nu echt geen zin in een traag ding dat tijd en energie slurpt..Hoelang moet je nog?

Mijn vader is ook een stuk neerslachtiger geworden en ergens vind je dat logisch, maar het doet pijn dat je ziet dat je vader verandert. Niet alleen fysiek maar ook mentaal....ik heb daarover geen tips, snap alleen wat je doormaakt..

Sterkte!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Schaapke wo 25 jan 2012 - 10:43

Caro schreef:Ik vind het niet gek Bobbie dat je je zo voelt. Die ziekenhuisperiodes zijn nu eenmaal slopend en los van dat, heb je ook je eigen verdriet en pijn. En nog een keer dealen met je familie..

Ga lekker sporten, neem even de tijd voor jezelf en probeer je daar niet schuldig over te voelen. Dat hoort erbij. Hoe krom dat ook voelt.

Die nieuwe collega is natuurlijk klote. Je hebt nu echt geen zin in een traag ding dat tijd en energie slurpt..Hoelang moet je nog?

Ik had dit getypt kunnen hebben. Sterkte Bobbie.
Je weet me te vinden via PM hè?

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud