Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

+39
Clapperdie
PiP
Flower_L
meisje
joyce0606
Sylvana
studiebol
JD
Liadan
L!ND@
Wennes
Tiara
piertje
Arwyn
TGR
Paper Crown
Thunder
Rumble
*Orchidee
Steep
*Lookie*
Papillio
Novalee
Roos
SarahKey
CCC
blondje1313
holaagirl
Pien
Fiwen
Supertalentje
Annie24
Ayla
mickey
Printje
Lejow
nillis
Floor
Shy
43 plaatsers

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 3 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 0:02

Ayla schreef:Dat had ik met E. ook Novalee, zo koud was het nog niet en toch 4dubbele deken (2 dekens dubbel) en 2 kruikjes nodig gehad... En ze was ook niet te vroeg en goed qua gewicht.
Hier zomerkindjes, maar die lagen onder 2 dubbele dekens (dus 4 lagen), in een badcape gewikkeld en met 2 kruiken, en dat was nog maar net aan qua temperatuur. Alleen met een electrisch kacheltje op de slaapkamer zodat het daar warm was bleef het goed.

Ze waren dan wel 4 weken te vroeg bij mij, maar niet ieniemienie met laag gewicht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 3 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 0:17

Ik heb ook gewoon 2 kruiken gekocht inderdaad. En 2 kruikenzakken, ook al zei de kraamzorg dat ze tegenwoordig hydrofiel luiers gebruiken om ze te omwikkelen? Maar ik vond de kruikenzakken zo leuk :P. Ook al gebruik ik er maar 1, ik heb er liever 1 achter de hand die er direct bij gepakt kan worden mocht het nodig zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 3 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  SarahKey wo 28 dec 2011 - 0:21

Ik kom wel aan een extra kruik op zondag. Mijn schoonmoeder werkt met gehandicapten hier in het dorp en die kan zo eventueel een kruik lenen. Zelfs midden in de nacht als het moet. En anders is er wel iemand in de buurt met kinderen die ik kan bellen op zondag.
(De verloskundige is een vriendin van ons dus die kan ik ook bellen)
Ik maak me daar dus echt niet druk om Cool
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 3 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  SarahKey wo 28 dec 2011 - 0:30

Bedankt mama rosa voor je antwoord! Ik ga geen kleinere kopen dan, kan idd altijd dan iets met de mouwen doen.

Ik voelde de kleine rond de 18 weken, heel vaag. Later werd het steeds duidelijker. Na de 20 weken voelde ik de kleine ook aan de buitenkant. Maar ligt idd wel aan de placenta ook.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 3 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  holaagirl wo 28 dec 2011 - 0:33

SarahKey schreef:Ik kom wel aan een extra kruik op zondag. Mijn schoonmoeder werkt met gehandicapten hier in het dorp en die kan zo eventueel een kruik lenen. Zelfs midden in de nacht als het moet. En anders is er wel iemand in de buurt met kinderen die ik kan bellen op zondag.
(De verloskundige is een vriendin van ons dus die kan ik ook bellen)
Ik maak me daar dus echt niet druk om Cool

En er is altijd wel ergens een apotheek open, die heeft het vaak ook;-)
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 3 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Annie24 wo 28 dec 2011 - 0:43

holaagirl schreef:
SarahKey schreef:Ik kom wel aan een extra kruik op zondag. Mijn schoonmoeder werkt met gehandicapten hier in het dorp en die kan zo eventueel een kruik lenen. Zelfs midden in de nacht als het moet. En anders is er wel iemand in de buurt met kinderen die ik kan bellen op zondag.
(De verloskundige is een vriendin van ons dus die kan ik ook bellen)
Ik maak me daar dus echt niet druk om Cool

En er is altijd wel ergens een apotheek open, die heeft het vaak ook;-)

Handig hé, zo'n 24 uurs apotheek Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 3 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  SarahKey wo 28 dec 2011 - 2:29

Annie24 schreef:
holaagirl schreef:
SarahKey schreef:Ik kom wel aan een extra kruik op zondag. Mijn schoonmoeder werkt met gehandicapten hier in het dorp en die kan zo eventueel een kruik lenen. Zelfs midden in de nacht als het moet. En anders is er wel iemand in de buurt met kinderen die ik kan bellen op zondag.
(De verloskundige is een vriendin van ons dus die kan ik ook bellen)
Ik maak me daar dus echt niet druk om Cool

En er is altijd wel ergens een apotheek open, die heeft het vaak ook;-)

Handig hé, zo'n 24 uurs apotheek Laughing

Daarom, komt vast goed en anders heb ik, als er echt nood aan de man is, mijn eigen lichaamswarmte nog.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 3 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Novalee wo 28 dec 2011 - 2:46

Tja, een 24-uurs apotheek zit hier, voor zover ik weet, niet in de buurt. Ik heb de nacht voor en de nacht na de bevalling niet geslapen dus ik denk niet dat het bevordelijk was geweest om dan ook nog een nacht met N. op me te gaan slapen ofzo. Maar als je zelf inschat dat je op elk moment aan een kruik kunt komen dan is het misschien wat anders smile
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 3 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Steep wo 28 dec 2011 - 5:27

Ook ik ben blij dat we 2 kruiken hadden. Ook al was het 22 juli, ook hier 2 kruiken, 2 dekentjes en een soort dekje (voor over de dekentjes, soort sprei maar dan dik).
Maar als je zelf inderdaad inschat dat je er dan toch aan kunt komen moet je dat lekker doen natuurlijk! Ik was alleen blij dat het er al was en dat mijn vriend niet nog op pad moest.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 3 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Shy wo 28 dec 2011 - 19:28

Papillio schreef:
Shygirl85 schreef:Ohja ik heb nog iets. Volgens mij heb ik uk nog steeds niet gevoeld.
Morgen wel afspraak bij verlos, dus dan zal ik het even vragen.
Wanneer voelde jullie de kleine voor het eerst?

Weet je waar jouw placenta ligt?
Die van mij ligt namelijk voor, daardoor voelde ik ons kleintje ook pas later echt schoppen. Ik denk met ong. 23 weken.
Nee dat weet ik niet. Maar ik ga over een uurtje naar verloskundige dus hoop dat we echo krijgen.
Nou ik hoop dan ook hier met 23 weken dan moet ik deze week goed opletten smile
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 3 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  *Orchidee wo 28 dec 2011 - 20:07

Hoi allemaal,

Gisteren en gisternacht voelde ik mij hondsberoerd, meerdere malen overgegeven en een gevoel van een baksteen op mijn maag. Nu ben ik al wisselend misselijk geweest daarvoor, maar bij het vanmorgen wakker worden voelde ik mij ineens kiplekker! Ik heb 2 dagen geleden een echo gehad die was goed, toch maak ik mij dan gelijk weer zorgen... Cry hoe doen jullie dat? ik probeer tevens wel te genieten als ik een wat betere dag heb, maar mn onzekerheid of het nog wel goed zit, maakt dat ik zenuwachtig word en alsnog weer last krijg.. (denk ik)

*Orchidee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 15
Punten : 15
Registratiedatum : 01-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 3 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Shy wo 28 dec 2011 - 20:19

*Orchidee schreef:Hoi allemaal,

Gisteren en gisternacht voelde ik mij hondsberoerd, meerdere malen overgegeven en een gevoel van een baksteen op mijn maag. Nu ben ik al wisselend misselijk geweest daarvoor, maar bij het vanmorgen wakker worden voelde ik mij ineens kiplekker! Ik heb 2 dagen geleden een echo gehad die was goed, toch maak ik mij dan gelijk weer zorgen... Cry hoe doen jullie dat? ik probeer tevens wel te genieten als ik een wat betere dag heb, maar mn onzekerheid of het nog wel goed zit, maakt dat ik zenuwachtig word en alsnog weer last krijg.. (denk ik)

Je weet dat het erbij hoort dat je misselijk bent als je zwanger bent.
Ik had het in het begin ook wel een beetje maar dat was niet alleen als ik misselijk was.
Toen ik de 12 weken echo heb gehad kon ik in ieder geval meer genieten, en bij 20 eigenlijk nog meer haha. (ik wil je niet ontmoedigen hoor) Nu gaat het gewoon goed, ben soms nog wel misselijk nu maar dat is meer lastig dan dat ik denk ooh shit het gaat niet goed.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 3 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Printje wo 28 dec 2011 - 20:23

Ik ben zelfs geen enkele dag misselijk geweest dus het hoeft ook helemaal niet erbij te horen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 3 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Shy wo 28 dec 2011 - 20:48

Printje schreef:Ik ben zelfs geen enkele dag misselijk geweest dus het hoeft ook helemaal niet erbij te horen.
Nee dat is waar, er zijn toch ook vrouwen die de hele zwangerschap misselijk zijn. Ik bedoel meer dat het in ieder geval niet heel raar is als je misselijk bent.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 3 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  *Orchidee wo 28 dec 2011 - 20:51

Ja, dat snap ik. Ik bedoel meer dat ik het opeens niet meer ben of veel minder. Dus ik kon nu al veel doen in het huishouden, maar gister lang ik hondsberoerd in bed over te geven. Ik maak mij dan gelijk zorgen dat het niet goed zit, als ik mij opeens goed voel.

*Orchidee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 15
Punten : 15
Registratiedatum : 01-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 3 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 21:29

*Orchidee schreef:Ja, dat snap ik. Ik bedoel meer dat ik het opeens niet meer ben of veel minder. Dus ik kon nu al veel doen in het huishouden, maar gister lang ik hondsberoerd in bed over te geven. Ik maak mij dan gelijk zorgen dat het niet goed zit, als ik mij opeens goed voel.

Dat kan wel vaker voorkomen. Ik had ook wel eens dagen dat het iets beter ging. Juist lekker. Proberen je niet teveel zorgen te maken, al is dat makkelijk gezegd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 3 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Papillio wo 28 dec 2011 - 22:03

Hier dan ook een domme vraag...

Wij hebben een complete badset gekocht waar o.a. ook een waskussen bij zit. Is dit nou hetzelfde als een aankleedkussen of niet?
Papillio
Papillio
Prater
Prater

Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 3 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Rumble wo 28 dec 2011 - 22:04

Papillio schreef:Hier dan ook een domme vraag...

Wij hebben een complete badset gekocht waar o.a. ook een waskussen bij zit. Is dit nou hetzelfde als een aankleedkussen of niet?

Volgensmij wel hoor.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 3 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Thunder wo 28 dec 2011 - 22:05

Ja, aankleedkussen en waskussen is hetzelfde.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 3 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 22:06

_MamaRosa_ schreef:
*Orchidee schreef:Ja, dat snap ik. Ik bedoel meer dat ik het opeens niet meer ben of veel minder. Dus ik kon nu al veel doen in het huishouden, maar gister lang ik hondsberoerd in bed over te geven. Ik maak mij dan gelijk zorgen dat het niet goed zit, als ik mij opeens goed voel.

Dat kan wel vaker voorkomen. Ik had ook wel eens dagen dat het iets beter ging. Juist lekker. Proberen je niet teveel zorgen te maken, al is dat makkelijk gezegd.

Probeer daarvan te genieten... dit is mijn derde en ik weet inmiddels dat ik de goede dagen echt moet benutten, omdat er geheid slechte dagen achteraan komen. Ik had twee weken niet overgegeven en inmiddels weer drie dagen wel (vandaag nog niet maar ben net wakker Wink) en ik ben dan wel een stuk verder nu, maar ook als dat in het begin gebeurde probeerde ik er blij mee te zijn ipv onzeker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 3 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Paper Crown wo 28 dec 2011 - 22:08

*Orchidee schreef:Ja, dat snap ik. Ik bedoel meer dat ik het opeens niet meer ben of veel minder. Dus ik kon nu al veel doen in het huishouden, maar gister lang ik hondsberoerd in bed over te geven. Ik maak mij dan gelijk zorgen dat het niet goed zit, als ik mij opeens goed voel.

Dat gaat niet zo snel hoor. Ik was na mijn abortus nog 2 weken misselijk!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 3 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Shy wo 28 dec 2011 - 22:33

Bij verloskundige geweest, mijn placenta ligt laag aan de voorkant. Daarom voel ik nog niks! Verder was het allemaal goed, ook weer even ukkie gezien!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 3 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Lejow wo 28 dec 2011 - 22:46

Kijk dat verklaart Shy!!! Niet voor de uitgang?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 3 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Shy wo 28 dec 2011 - 23:02

Lejow schreef:Kijk dat verklaart Shy!!! Niet voor de uitgang?
Uhm Embarassed Volgens mij niet
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 3 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 23:23

Shygirl85 schreef:
Lejow schreef:Kijk dat verklaart Shy!!! Niet voor de uitgang?
Uhm Embarassed Volgens mij niet

Dan zouden ze dat wel gezegd hebben want daar kunnen best wat risico's aanzitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 3 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum