Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

+39
Clapperdie
PiP
Flower_L
meisje
joyce0606
Sylvana
studiebol
JD
Liadan
L!ND@
Wennes
Tiara
piertje
Arwyn
TGR
Paper Crown
Thunder
Rumble
*Orchidee
Steep
*Lookie*
Papillio
Novalee
Roos
SarahKey
CCC
blondje1313
holaagirl
Pien
Fiwen
Supertalentje
Annie24
Ayla
mickey
Printje
Lejow
nillis
Floor
Shy
43 plaatsers

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 6 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 6:13

SarahKey schreef:Ik heb ook nog wel een vraag,
doet het erg veel pijn als de placenta eruit komt?
Bij mij niet, ik was zo in een roes! Het was 1x persen en dat was het.

Ik heb bij de bevalling van de 2e ook bijna geen pijn gehad. Ik vond het meer vervelend dat ik mijn andere kind in moest leveren en was al behoorlijk moe. Maar hij was er gelukkig zo.
De eerste had de weg vrij gemaakt, dus de 2e kreeg ik bijna kado.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 6 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  studiebol di 3 jan 2012 - 6:15

SarahKey schreef:Ik heb ook nog wel een vraag,
doet het erg veel pijn als de placenta eruit komt?
Ik heb dat zelf niet zo bewust mee gekregen, er werd wel gezegd hoor dat die er uit moet maar dat is me niet zo bij gebleven als de meiden laat maar zeggen Very Happy Dus ik denk dat het wel mee valt met de pijn!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 6 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  JD di 3 jan 2012 - 6:18

SarahKey schreef:
JaneDoe schreef:
SarahKey schreef:Bij l10 (met de bekende letters enzo er voor en erna) kun je heel goedkoop testen bestellen.
Deze heb ik jaren gebruikt, scheelde toch een hoop geld met de 2 voor 5 euro testen van kruidvat bijvoorbeeld.

thanx voor de tip! heb ze meteen besteld! smile

graag gedaan, zijn wel hele simpele en ze moeten best wel wat hcg hebben om positief uit te slaan, maar vond ze toch fijn al die tijd.

haha ik was voorbarig met mn eerste reactie.... stond op t punt die 9 voor 19 euro te bestellen, maar vroeg me toen af of iemand weet of die betrouwbaar zijn... vab het merk Matcare??
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 6 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  SarahKey di 3 jan 2012 - 6:27

Ik had altijd deze:
Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 6 Zwangtestenstrip
eens in de zoveel tijd hadden ze hier een actie van, dan had je er drie gratis.
Die andere heb ik nooit gebruikt.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 6 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  SarahKey di 3 jan 2012 - 6:28

Nou ik ben benieuwd of het dan pijn gaat doen, je leest meestal alleen over de bevalling terwijl dat 'ding' er ook nog uit moet Embarassed Zat daar zo eens over na te denken.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 6 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Novalee di 3 jan 2012 - 6:32

Bij mij kwam de placenta 6 minuten na N., wat volgens de kraamverzorgster snel was. Ik heb er geloof ik wel één of twee keer voor moeten persen maar dat weet ik niet meer precies. Dat hij eruit kwam heb ik geloof ik wel gevoeld maar het deed geen pijn, voelde het meer "floepen". Het is een zacht ding dus het voelt heel anders dan een babyhoofdje ofzo smile En vergeet niet dat je waarschijnlijk op dat moment ook je kindje op je buik hebt dus je merkt er sowieso waarschijnljk amper iets van.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 6 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Sylvana di 3 jan 2012 - 6:42

Ook ik heb een domme vraag.. is er ook maar íets te doen aan die vreselijke vermoeidheid.. Heb zoveel te doen maar er komt echt niks uit m'n handen.. Cry Voel me echt een dweil. Of zoiets.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 6 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 6:43

Slik je al multivitamine voor zwangere vrouwen? Verder hoort het er helaas bij. Lekker vroeg naar bed en veel slapen!

Ik viel de eerste tijd standaard na het 'eten' op de bank in slaap.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 6 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  joyce0606 di 3 jan 2012 - 6:47

Sylvana schreef:Ook ik heb een domme vraag.. is er ook maar íets te doen aan die vreselijke vermoeidheid.. Heb zoveel te doen maar er komt echt niks uit m'n handen.. Cry Voel me echt een dweil. Of zoiets.

helaas! je lichaam is zo aan het werk, je moet nagaan dat over 7 weken je al een compleet mensje bij je draagt met alles erop en eraan, gewoon goed je rust nemen, niet te druk, en geef je over aan je vermoeidheid, dat wasje ook wel een uurtje later, ik weet hoe frustrerend het is, maar er tegen in gaan heeft toch geen zin!

wat betreft de placenta vraag. hier deed de geboorte ervan geen pijn maar wel de injectie om de placenta los te krijgen en de flinke duw, maar dit zal waarschijnlijk komen omdat bij de geboorte van K ook een fundusexpressie is gedaan (flinke duw op je buik). maar het is niets vergleken met de inspanning die je een paar minuten daarvoor heb gedaan!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 6 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Liadan di 3 jan 2012 - 7:12

Bij mij deed het helemaal geen pijn toen de placenta eruit kwam, ik voelde het eruit floepen. Beetje raar gevoel, maar zeker niet pijnlijk. De prik in mijn been die ik ook kreeg om de placenta makkelijker te laten komen, deed bij mij ook geen pijn.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 6 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Annie24 di 3 jan 2012 - 7:14

Hier ook geen pijn van de Placenta, maar ik had helemaal geen pijn door een migraine aanval, dus heb niets van de bevalling meegekregen. In mijn bevallingsverslag staat dat de placenta uit zichzelf kwam 2 minuten na Y. en ik er niet voor heb moeten persen cheers
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 6 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  meisje di 3 jan 2012 - 7:16

Liadan schreef:Bij mij deed het helemaal geen pijn toen de placenta eruit kwam, ik voelde het eruit floepen. Beetje raar gevoel, maar zeker niet pijnlijk. De prik in mijn been die ik ook kreeg om de placenta makkelijker te laten komen, deed bij mij ook geen pijn.

+1 hier precies hetzelfde.
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 6 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 7:17

Ik heb geen injectie gehad voor de placenta, maar nog wel een spuitpomp met weenopwekkers na de bevalling omdat door 2 kinderen mijn baarmoeder natuurlijk erg groot was en de kans op flink veel bloedverlies dan ook groot is. Mijn placenta was ook heel groot, dus de 'wond' van de placenta ook. Zo kromp mijn baarmoeder sneller en werd het bloedverlies minder.
Voelde van dat infuus weinig, een klein beetje kramperig gevoel, meer niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 6 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  joyce0606 di 3 jan 2012 - 7:39

Liadan schreef:Bij mij deed het helemaal geen pijn toen de placenta eruit kwam, ik voelde het eruit floepen. Beetje raar gevoel, maar zeker niet pijnlijk. De prik in mijn been die ik ook kreeg om de placenta makkelijker te laten komen, deed bij mij ook geen pijn.

in je been zou denk ook minder pijnlijk zijn. ik kreeg hem in mijn hand, en ze spoot die koude troep in 1 keer erin..
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 6 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  SarahKey di 3 jan 2012 - 7:44

Owh die prik pale
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 6 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 7:44

joyce0606 schreef:
Liadan schreef:Bij mij deed het helemaal geen pijn toen de placenta eruit kwam, ik voelde het eruit floepen. Beetje raar gevoel, maar zeker niet pijnlijk. De prik in mijn been die ik ook kreeg om de placenta makkelijker te laten komen, deed bij mij ook geen pijn.

in je been zou denk ook minder pijnlijk zijn. ik kreeg hem in mijn hand, en ze spoot die koude troep in 1 keer erin..

Bij mij deed de prik wel ontzettend pijn, ik heb behoorlijk lopen vloeken. Ik word liever gehecht met een slechte verdoving, dan die placenta-spuit. Ik voel de plek nog steeds als ik ergens tegen aan sta of als ik over de plek heen wrijf, na 1.5 jaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 6 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Flower_L di 3 jan 2012 - 7:48

Heb geen prik gehad, nu ik erover nadenk weet ik niet meer zo goed hoe het eruit kwam....volgens mij gewoon duwen op buik en floep

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 6 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Printje di 3 jan 2012 - 7:55

Flower_L schreef:Heb geen prik gehad, nu ik erover nadenk weet ik niet meer zo goed hoe het eruit kwam....volgens mij gewoon duwen op buik en floep

+1heb er helemaal niets van gevoeld of meegekregen
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 6 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  PiP di 3 jan 2012 - 8:03

Ahh daar was die spuit in mijn been dus voor!
Ik vroeg het nog, maar kreeg geen antwoord van de gyn..
Had het later nog eens willen vragen, maar kwam er niet van.

Maar hier staat het me nog erg goed bij, hij wou er niet uitkomen.
Hun maar duwen en duwen op mijn buik en ik mocht niet tegen werken.
Nee, wat zou jij doen als ze even flink lopen te stampen in je buik Neutral
Ik weet nog dat ik hoorde dat het niet wou en dat ze het nog 1 keer gingen proberen.
Er spookte ineens allemaal rare dingen door mijn hoofd en dat heeft denk ik geholpen, hij kwam eruit cheers
Hij was wel kapot en ze moesten echt puzzelen om te kijken of hij compleet was.

Sorry, hier niet zo`n goede ervaring dus.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 6 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 8:14

Sylvana schreef:Ook ik heb een domme vraag.. is er ook maar íets te doen aan die vreselijke vermoeidheid.. Heb zoveel te doen maar er komt echt niks uit m'n handen.. Cry Voel me echt een dweil. Of zoiets.

Calcium/magnesium/zinktabletten werken daarvoor

Over de placenta: je voelt het wel, maar echt pijn? Nee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 6 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Clapperdie di 3 jan 2012 - 8:14

Ik kreeg gister te horen dat ik naast mijn placenta nog een klein placenta'tje heb zitten. Hebben jullie hier ervaring mee? Schijnt vaker voor te komen maar moet natuurlijk ook los komen naast de "hoofd" placenta.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 6 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 8:16

Clapperdie schreef:Ik kreeg gister te horen dat ik naast mijn placenta nog een klein placenta'tje heb zitten. Hebben jullie hier ervaring mee? Schijnt vaker voor te komen maar moet natuurlijk ook los komen naast de "hoofd" placenta.
Had ik ook! Ik had mijn grote placenta en een kleine bij placenta hoorde ik na de bevalling.
Ik heb helaas zelf mijn placenta niet gezien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 6 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Clapperdie di 3 jan 2012 - 8:18

Stofzuiger schreef:
Clapperdie schreef:Ik kreeg gister te horen dat ik naast mijn placenta nog een klein placenta'tje heb zitten. Hebben jullie hier ervaring mee? Schijnt vaker voor te komen maar moet natuurlijk ook los komen naast de "hoofd" placenta.
Had ik ook! Ik had mijn grote placenta en een kleine bij placenta hoorde ik na de bevalling.
Ik heb helaas zelf mijn placenta niet gezien.

laughcry Ik wil mijn placenta niet zien.. Lijkt me zo'n viezig ding
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 6 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  koNijntje di 3 jan 2012 - 9:09

Clapperdie schreef: laughcry Ik wil mijn placenta niet zien.. Lijkt me zo'n viezig ding

ik vond het juist wel leuk om te zien.
de vliezen zaten eraan en de vk liet zien hoe t. erin had gezeten. smile


Laatst aangepast door koNijntje op di 3 jan 2012 - 9:10; in totaal 1 keer bewerkt
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 6 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 9:10

Clapperdie schreef:
Stofzuiger schreef:
Clapperdie schreef:Ik kreeg gister te horen dat ik naast mijn placenta nog een klein placenta'tje heb zitten. Hebben jullie hier ervaring mee? Schijnt vaker voor te komen maar moet natuurlijk ook los komen naast de "hoofd" placenta.
Had ik ook! Ik had mijn grote placenta en een kleine bij placenta hoorde ik na de bevalling.
Ik heb helaas zelf mijn placenta niet gezien.

laughcry Ik wil mijn placenta niet zien.. Lijkt me zo'n viezig ding

Is het ook vond ik. Toen D. net geboren was, kreeg ik er een uitgebreide uitleg over terwijl ik het liefste gewoon D. wilde knuffelen smile. Bij de jongste heb ik maar voor de eer bedankt toen ze de uitleg weer wilden gaan starten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 6 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum