Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

+39
Clapperdie
PiP
Flower_L
meisje
joyce0606
Sylvana
studiebol
JD
Liadan
L!ND@
Wennes
Tiara
piertje
Arwyn
TGR
Paper Crown
Thunder
Rumble
*Orchidee
Steep
*Lookie*
Papillio
Novalee
Roos
SarahKey
CCC
blondje1313
holaagirl
Pien
Fiwen
Supertalentje
Annie24
Ayla
mickey
Printje
Lejow
nillis
Floor
Shy
43 plaatsers

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 5 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Wennes za 31 dec 2011 - 1:56

Ik vraag me af: stel je hebt bij de eerste bevalling een knip gehad en je hebt bij een tweede bevalling weer een knip nodig. Zetten ze die dan op dezelfde plaats, iets onder of boven de eerste knip of aan de andere kant?
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 5 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  L!ND@ za 31 dec 2011 - 2:13

Wennes schreef:Ik vraag me af: stel je hebt bij de eerste bevalling een knip gehad en je hebt bij een tweede bevalling weer een knip nodig. Zetten ze die dan op dezelfde plaats, iets onder of boven de eerste knip of aan de andere kant?

Volgens mij op dezelfde plek. Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk, heb ook een knip gehad.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 5 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Annie24 za 31 dec 2011 - 2:25

L!ND@ schreef:
Wennes schreef:Ik vraag me af: stel je hebt bij de eerste bevalling een knip gehad en je hebt bij een tweede bevalling weer een knip nodig. Zetten ze die dan op dezelfde plaats, iets onder of boven de eerste knip of aan de andere kant?

Volgens mij op dezelfde plek. Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk, heb ook een knip gehad.

Tegen mij zeiden ze bij de controle 6 weken na de bevalling dat deze op dezelfde plek wordt gezet.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 5 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Gast za 31 dec 2011 - 2:27

Ik ben wel benieuwd of meer mensen nog lange tijd last hadden van de plek waar de prik is gezet om het loslaten van de placenta te bevorderen? Na 1.5 jaar kan ik de plek nog steeds voelen, zou de prik gewoon verkeerd gezet zijn?

En van de knip op de plek van de knip kreeg ik echt even kippenvel -gruwel-

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 5 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Gast za 31 dec 2011 - 2:29

Rejoy. schreef:Ik ben wel benieuwd of meer mensen nog lange tijd last hadden van de plek waar de prik is gezet om het loslaten van de placenta te bevorderen? Na 1.5 jaar kan ik de plek nog steeds voelen, zou de prik gewoon verkeerd gezet zijn?

En van de knip op de plek van de knip kreeg ik echt even kippenvel -gruwel-

Ik had er geen last van maar je bleef de plek bij mij heel lang zien, tot na haar eerste verjaardag was er een kleurverschilletje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 5 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Gast za 31 dec 2011 - 6:26

Annie24 schreef:
L!ND@ schreef:
Wennes schreef:Ik vraag me af: stel je hebt bij de eerste bevalling een knip gehad en je hebt bij een tweede bevalling weer een knip nodig. Zetten ze die dan op dezelfde plaats, iets onder of boven de eerste knip of aan de andere kant?

Volgens mij op dezelfde plek. Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk, heb ook een knip gehad.

Tegen mij zeiden ze bij de controle 6 weken na de bevalling dat deze op dezelfde plek wordt gezet.

Dezelfde plek, ook ivm het littekenweefsel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 5 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Wennes za 31 dec 2011 - 7:50

PrinsesBo schreef:
Annie24 schreef:
L!ND@ schreef:
Wennes schreef:Ik vraag me af: stel je hebt bij de eerste bevalling een knip gehad en je hebt bij een tweede bevalling weer een knip nodig. Zetten ze die dan op dezelfde plaats, iets onder of boven de eerste knip of aan de andere kant?

Volgens mij op dezelfde plek. Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk, heb ook een knip gehad.

Tegen mij zeiden ze bij de controle 6 weken na de bevalling dat deze op dezelfde plek wordt gezet.

Dezelfde plek, ook ivm het littekenweefsel.

:shock: Echt? Je zou toch denken dat ze dat juist niet doen, want het lijkt mij dat het er meer gevoeliger van wordt.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 5 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Annie24 za 31 dec 2011 - 8:25

Over dat knip-litteken; mij lijkt het juist logisch Embarassed Mijn knip is links gezet en ik heb daar, nu nog steeds, behoorlijk wat last van en ook behoorlijk wat littekenweefsel. Gemeenschap is erg pijnlijk en ook veel/lang lopen is pijnlijk. Als ze bij een 2e bevalling bij mij de knip rechts zouden zetten en ik zou daar hetzelfde krijgen zou mijn hele onderkant pijn doen, terwijl het anders 'maar' 1 kant is.

Is het ook niet zo dat een litteken een soort van gevoelloos is of minder gevoellig? Misschien dat ze het daarom ook doen? Ik heb op mijn rug een litteken van 2cm bij 10cm en die is vrij gevoelloos. Als ik daar overheen ga met mijn vinger voel ik er vrij weinig van. Alleen in de winter gaat hij trekken als het erg koud is buiten (wat soms wel handig is, want dan weet ik als ik uit bed stap dat ik moet schrappen Laughing )

Dus dames die nu zwanger zijn van de 2e en bij de 1e een knip gehad hebben: vraag het eens na bij de vk/gyn Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 5 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Liadan za 31 dec 2011 - 9:44

Ik ben ook wel benieuwd of je sneller een knip krijgt als je bij je vorige bevalling een knip gehad hebt? Heb je dan meer kans op uitscheuren bij het litteken ofzo?

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 5 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Gast za 31 dec 2011 - 22:54

Liadan schreef:Ik ben ook wel benieuwd of je sneller een knip krijgt als je bij je vorige bevalling een knip gehad hebt? Heb je dan meer kans op uitscheuren bij het litteken ofzo?

Nee dat hoeft niet. Als t niet nodig is knippen ze sowieso liever niet. Beter een klein scheurtje. En als je scheurt dan is het idd meestal op t litteken. Maar dat is dan weer niet zo 'erg', want dat is iig de 'goede kant' op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 5 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Gast za 31 dec 2011 - 22:55

Annie24 schreef:Over dat knip-litteken; mij lijkt het juist logisch Embarassed Mijn knip is links gezet en ik heb daar, nu nog steeds, behoorlijk wat last van en ook behoorlijk wat littekenweefsel. Gemeenschap is erg pijnlijk en ook veel/lang lopen is pijnlijk. Als ze bij een 2e bevalling bij mij de knip rechts zouden zetten en ik zou daar hetzelfde krijgen zou mijn hele onderkant pijn doen, terwijl het anders 'maar' 1 kant is.

Daarom dus idd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 5 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Wennes zo 1 jan 2012 - 2:35

Annie24 schreef:Over dat knip-litteken; mij lijkt het juist logisch Embarassed Mijn knip is links gezet en ik heb daar, nu nog steeds, behoorlijk wat last van en ook behoorlijk wat littekenweefsel. Gemeenschap is erg pijnlijk en ook veel/lang lopen is pijnlijk. Als ze bij een 2e bevalling bij mij de knip rechts zouden zetten en ik zou daar hetzelfde krijgen zou mijn hele onderkant pijn doen, terwijl het anders 'maar' 1 kant is.

Is het ook niet zo dat een litteken een soort van gevoelloos is of minder gevoellig? Misschien dat ze het daarom ook doen? Ik heb op mijn rug een litteken van 2cm bij 10cm en die is vrij gevoelloos. Als ik daar overheen ga met mijn vinger voel ik er vrij weinig van. Alleen in de winter gaat hij trekken als het erg koud is buiten (wat soms wel handig is, want dan weet ik als ik uit bed stap dat ik moet schrappen Laughing )

Dus dames die nu zwanger zijn van de 2e en bij de 1e een knip gehad hebben: vraag het eens na bij de vk/gyn Laughing

Ja dat klinkt eigenlijk wel heel logisch
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 5 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  JD ma 2 jan 2012 - 9:42

telt het ook als je zwanger wilt worden en een stomme vraag hebt??

Ik ben nu op dag 61 van mijn 2e cyclus.
Ik ben uitgegaan van een 28 dagen cyclus (aangezien dat nou eenmaal gemiddeld is) en heb dus met 33 en 35 dagen getest; allebei negatief.
Nu zit ik op dag 61 en voorlopig nog geen teken van een menstruatie. Nu heb ik wel het idee dat deze nog gaat komen, maar voor t geval ie nog niet komt, of dit bij 1 van de volgende cyclussen zo is..... heeft het dan nu nog zin om te testen? Of had het dan bij die vorige testen al positief moeten zijn? Ik ben de kluts een beetje kwijt wat betreft cyclussen, NOD, vruchtbare dagen etc... Rolling Eyes
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 5 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 9:46

JaneDoe schreef:telt het ook als je zwanger wilt worden en een stomme vraag hebt??

Ik ben nu op dag 61 van mijn 2e cyclus.
Ik ben uitgegaan van een 28 dagen cyclus (aangezien dat nou eenmaal gemiddeld is) en heb dus met 33 en 35 dagen getest; allebei negatief.
Nu zit ik op dag 61 en voorlopig nog geen teken van een menstruatie. Nu heb ik wel het idee dat deze nog gaat komen, maar voor t geval ie nog niet komt, of dit bij 1 van de volgende cyclussen zo is..... heeft het dan nu nog zin om te testen? Of had het dan bij die vorige testen al positief moeten zijn? Ik ben de kluts een beetje kwijt wat betreft cyclussen, NOD, vruchtbare dagen etc... Rolling Eyes
Een kans is er altijd, stel dat je je eisprong op dag 40 hebt gehad, zou je nu alsnog zwanger kunnen zijn.
Maar de kans is groter dat je cyclus nog op gang moet komen.

En pas als je een duidelijke, regelmatige cyclus hebt kan je je NOD, vruchtbare dagen etc goed bepalen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 5 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  JD ma 2 jan 2012 - 9:48

Stofzuiger schreef:
JaneDoe schreef:telt het ook als je zwanger wilt worden en een stomme vraag hebt??

Ik ben nu op dag 61 van mijn 2e cyclus.
Ik ben uitgegaan van een 28 dagen cyclus (aangezien dat nou eenmaal gemiddeld is) en heb dus met 33 en 35 dagen getest; allebei negatief.
Nu zit ik op dag 61 en voorlopig nog geen teken van een menstruatie. Nu heb ik wel het idee dat deze nog gaat komen, maar voor t geval ie nog niet komt, of dit bij 1 van de volgende cyclussen zo is..... heeft het dan nu nog zin om te testen? Of had het dan bij die vorige testen al positief moeten zijn? Ik ben de kluts een beetje kwijt wat betreft cyclussen, NOD, vruchtbare dagen etc... Rolling Eyes
Een kans is er altijd, stel dat je je eisprong op dag 40 hebt gehad, zou je nu alsnog zwanger kunnen zijn.
Maar de kans is groter dat je cyclus nog op gang moet komen.

En pas als je een duidelijke, regelmatige cyclus hebt kan je je NOD, vruchtbare dagen etc goed bepalen.

ja ik schat de kans ik minimaal in hoor.....het is pas mijn 2e cyclus na 14 jaar pil gebruik, dus niet zo gek dat alles van slag is...
Hopelijk worden de volgende cyclussen een beetje regelmatiger, dan is idd het berekenen van mn vruchtbare dagen ook makkelijk!....want nu snap ik er geen hout meer van af en toe Embarassed
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 5 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 9:55

Ja, vervelend is dat he, als je het graag wil. Maar meer als afwachten tot er regelmaat in zit kan je niet vrees ik. 14 dagen (dat was je vorige cyclus toch, te zien aan je onderschrift?) is ook geen goede cyclus, dat is te kort voor eisprong, bevruchting en innesteling voor je lichaam weer gaat 'opruimen' om ongesteld te worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 5 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Lejow ma 2 jan 2012 - 9:58

Het is klote als er niets gebeurd, en geen ongesteldheid en geen positieve test.. Maar ik denk dat je er behoorlijk van uit kunt gaan dat je deze ronde niet meer positief zult testen (tenzij je het gedurende al die dagen flink gedaan hebt natuurlijk, want je weet nooit precies wanneer je eisprong is).
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 5 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  JD ma 2 jan 2012 - 10:08

Lejow schreef:Het is klote als er niets gebeurd, en geen ongesteldheid en geen positieve test.. Maar ik denk dat je er behoorlijk van uit kunt gaan dat je deze ronde niet meer positief zult testen (tenzij je het gedurende al die dagen flink gedaan hebt natuurlijk, want je weet nooit precies wanneer je eisprong is).

nah, ik ga er ook niet vanuit en ben ook voorlopig niet van plan te gaan testen.... kijk t nog zeker een dag of 20 aan. en als ik dan nóg niet ongesteld ben is het óf een hele lange cyclus, of iets anders....
en nah, zoveel zien we elkaar niet, dus zoveel hebben we het ook niet gedaan haha!
En wat ik zeg, zolang aan de pil geweest, dus ik verwacht dat de komende cyclussen nog wel wat raar kunnen zijn... we'll see!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 5 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Lejow ma 2 jan 2012 - 10:18

Ja, er zitten zoveel hormomen in je lijf, het kan behoorlijk lang duren voor alles weer op zijn plaats is.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 5 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Annie24 ma 2 jan 2012 - 10:46

JaneDoe; Als je gewoon regelmatig sex hebt is de kans om positief te testen net zo groot als met een normale cyclus, behalve dat je dan in 1 jaar minder vaak zwanger kán raken omdat je minder eisprongen hebt, maar ik doel dus meer op de kans dat je bevrucht wordt áls je een eisprong hebt. Ooit komt die eisprong eraan en als je toevallig dan bevrucht wordt heb je ook gewoon een positieve test. Misschien dat je eisprong minder krachtig is, maar dan nog kan het gewoon.

Mijn 1e cyclys was 114 dagen en mijn 2e 115 dagen. Ik ging van alles voelen omdat ik het wilde voelen, dus om mezelf niet gek te maken testte ik gewoon 1x per maand. Er zijn genoeg goedkoper zwangerschapstesten te koop, dus dan kan je dat beter doen zodat je van de onzekerheid af bent.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 5 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  JD ma 2 jan 2012 - 11:01

Annie24 schreef:JaneDoe; Als je gewoon regelmatig sex hebt is de kans om positief te testen net zo groot als met een normale cyclus, behalve dat je dan in 1 jaar minder vaak zwanger kán raken omdat je minder eisprongen hebt, maar ik doel dus meer op de kans dat je bevrucht wordt áls je een eisprong hebt. Ooit komt die eisprong eraan en als je toevallig dan bevrucht wordt heb je ook gewoon een positieve test. Misschien dat je eisprong minder krachtig is, maar dan nog kan het gewoon.

Mijn 1e cyclys was 114 dagen en mijn 2e 115 dagen. Ik ging van alles voelen omdat ik het wilde voelen, dus om mezelf niet gek te maken testte ik gewoon 1x per maand. Er zijn genoeg goedkoper zwangerschapstesten te koop, dus dan kan je dat beter doen zodat je van de onzekerheid af bent.

114 en 115 :shock: .....en ik ben nu al zo ongeduldig haha!
Mwa ik voel me niet zwanger ofzo hoor, en heb ook geen rare kwaaltjes. Heb dus ook niet het gevoel zwanger te zijn, maar vroeg het me meer af... want als testen geen zin meer heeft totdat ik ongesteld wordt, hoef ik ook geen tests te kopen Wink
Maar inderdaad merk ik wel dat het me bezighoudt, in die zin zou het fijn zijn als ik gewoon ongesteld wordt, dan kan ik weer lekker opnieuw beginnen.... ik wach het nog even 2 weekjes af, en als ik dan nog niet ongesteld ben haal ik nog wel even wat kruidvat testjes in huis.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 5 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  SarahKey ma 2 jan 2012 - 21:06

Bij l10 (met de bekende letters enzo er voor en erna) kun je heel goedkoop testen bestellen.
Deze heb ik jaren gebruikt, scheelde toch een hoop geld met de 2 voor 5 euro testen van kruidvat bijvoorbeeld.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 5 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  JD di 3 jan 2012 - 6:10

SarahKey schreef:Bij l10 (met de bekende letters enzo er voor en erna) kun je heel goedkoop testen bestellen.
Deze heb ik jaren gebruikt, scheelde toch een hoop geld met de 2 voor 5 euro testen van kruidvat bijvoorbeeld.

thanx voor de tip! welke zijn aan te raden en welke niet? er staan er zóveel....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 5 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  SarahKey di 3 jan 2012 - 6:11

JaneDoe schreef:
SarahKey schreef:Bij l10 (met de bekende letters enzo er voor en erna) kun je heel goedkoop testen bestellen.
Deze heb ik jaren gebruikt, scheelde toch een hoop geld met de 2 voor 5 euro testen van kruidvat bijvoorbeeld.

thanx voor de tip! heb ze meteen besteld! smile

graag gedaan, zijn wel hele simpele en ze moeten best wel wat hcg hebben om positief uit te slaan, maar vond ze toch fijn al die tijd.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 5 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  SarahKey di 3 jan 2012 - 6:12

Ik heb ook nog wel een vraag,
doet het erg veel pijn als de placenta eruit komt?
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 5 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum