Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

+39
Clapperdie
PiP
Flower_L
meisje
joyce0606
Sylvana
studiebol
JD
Liadan
L!ND@
Wennes
Tiara
piertje
Arwyn
TGR
Paper Crown
Thunder
Rumble
*Orchidee
Steep
*Lookie*
Papillio
Novalee
Roos
SarahKey
CCC
blondje1313
holaagirl
Pien
Fiwen
Supertalentje
Annie24
Ayla
mickey
Printje
Lejow
nillis
Floor
Shy
43 plaatsers

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 7 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Susan di 3 jan 2012 - 9:13

Clapperdie schreef:Ik kreeg gister te horen dat ik naast mijn placenta nog een klein placenta'tje heb zitten. Hebben jullie hier ervaring mee? Schijnt vaker voor te komen maar moet natuurlijk ook los komen naast de "hoofd" placenta.

Een meisje bij mij op zwangerschapscursus had twee placenta's, maar ik weet niet of er een grote en een kleine was of twee grote. Zij is uiteindelijk met een keizersnede bevallen, maar dat had daar niks mee te maken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic. - Pagina 7 Empty Re: Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 9:22

JaneDoe ik had die Matcare testen dit keer en die waren wel positief, maar zooooo licht, en de KV testen waren een stuk donkerder. Ik zou zelf eerder daarvoor gaan, veel duidelijker!

Ik had de tweede keer wel veel last van de placenta. Op zich niet het eruit komen maar ik had nog weeen voordat ie er uit kwam. Op zich was dat niet raar omdat mijn bevalling zo snel ging, maar het was wel erg vervelend omdat het nog zo pijnlijk was terwijl de baby er al was. Bij de eerste kan ik me geen pijn herinneren. Ik vond het eruit komen net voelen alsof je een enorme tampon eruit trekt.

Gast
Gast

Bericht  Pien di 3 jan 2012 - 9:26

De placenta, ik voelde een `floepje`en het was klaar!! Had helemaal niet meer aan de placenta gedacht, maar binnen 5 minuten was de placenta er... Heb overigens ook geen prik ofzo ervoor gehad! Tenminste, niet in mijn been....

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Lejow di 3 jan 2012 - 9:30

een floepje Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Annie24 di 3 jan 2012 - 9:47

Stofzuiger schreef:
Clapperdie schreef:Ik kreeg gister te horen dat ik naast mijn placenta nog een klein placenta'tje heb zitten. Hebben jullie hier ervaring mee? Schijnt vaker voor te komen maar moet natuurlijk ook los komen naast de "hoofd" placenta.
Had ik ook! Ik had mijn grote placenta en een kleine bij placenta hoorde ik na de bevalling.
Ik heb helaas zelf mijn placenta niet gezien.

+1

Ik had ook een dubbele placenta. Tijdens de echo's niet gezien, of niet gezegd tegen me, maar toen het er uit was na de bevalling zeiden ze het wel, althans, dat zij mijn vriend en het staat in mijn bevallingsverslag, want ik weet bijna niets meer van mijn bevalling. Ik heb hem dus ook niet gezien, mijn vriend wel, want de gynaecoloog ging het hem helemaal uitgebreid uit staan leggen zodat hij het weer aan mij uit kon gaan leggen als ik er naar zou gaan vragen. *alsof mijn vriend dan nog zou weten wat de gynaecoloog erover verteld had Laughing *

Edit: bij mij zat de kleine trouwens vast aan de grote. Het waren dus niet 2 placenta's, maar 1 samengesteld, of hoe je dat wil noemen.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  sabje di 3 jan 2012 - 9:48

Lejow schreef:een floepje Very Happy

Ik vond het meer een flubber Very Happy
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890

Bericht  Shy do 5 jan 2012 - 20:23

Mij werdt trouwens laatst dus gezegd door de verloskundige dat mijn placenta laag aan de voorkant zit, is het zo dat dat gunstig is bij de bevalling?

En ben ik de enige die de rillingen krijgt bij het idee van bevallen of is dat ook normaal?
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Océane do 5 jan 2012 - 20:31

Hier móet ik gewoon even op reageren Shygirl, want ik heb tot op de dag vd bevalling 7 kleuren gescheten zo 'bang' was ik ervoor. Ik heb geen makkelijke bevalling gehad, maar geloof me ook jij kan het hoor. Ik kreeg ook al rillingen bij het idee, maar als het eenmaal zover is gaat het vanzelf.
En nu er bij ons een 2e op komst is doe ik het weer bijna in mn broek, maar ik weet dat het goedkomt.
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891

Bericht  Shy do 5 jan 2012 - 20:55

Aquala schreef:Hier móet ik gewoon even op reageren Shygirl, want ik heb tot op de dag vd bevalling 7 kleuren gescheten zo 'bang' was ik ervoor. Ik heb geen makkelijke bevalling gehad, maar geloof me ook jij kan het hoor. Ik kreeg ook al rillingen bij het idee, maar als het eenmaal zover is gaat het vanzelf.
En nu er bij ons een 2e op komst is doe ik het weer bijna in mn broek, maar ik weet dat het goedkomt.

Dank je! Haha.

Ik geloof ook wel dat ik het kan maar pff ik kan het niet omschrijven! Het lijkt mij zo eng, ik zei laatst tegen mijn vriend we zien wel of er een 2e komt ooit eerst deze maar achter de rug hebben. Misschien ben ik dan wel even van het idee af dat 2 kinderen zo leuk is haha.

Zou ook het liefste mijn tante erbij willen hebben, maar ze woont in Zweden dus dat wordt het ook niet.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 21:40

Oké, komt ie dan...mijn 'ik ben zwanger en wil een domme vraag stellen'-vraag!

Op alle baby uitzetlijsten staan ook slabbetjes, en ik begrijp wel dat je die later nodig gaat hebben. Maar in het begin ga ik (mits het lukt natuurlijk) volledige borstvoeding geven. Dan lijkt het me toch dat je die slabbetjes nog niet nodig hebt? scratch Ik twijfel of ik ze nog een tijd in een zak op zolder moet zetten of dat ik er plek voor moet gaan maken in de kastjes Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 21:43

Ik heb in het begin wel slabben gebruikt ondanks de bv, omdat ik ook best wel lekte en als hij dan wat terug gaf (bijv ook met boeren) bleef zijn kleding schoon.
Dus naast de spuugdoekjes vond ik de slabbetjes ook wel handig!

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 do 5 jan 2012 - 21:45

Wij hebben de slabbetjes inderdaad alleen gebruikt bij het geven van (afgekolfde) flesjes. Maar ik neem eigenlijk aan dat jij daar na een aantal weken ook mee wilt gaan beginnen (raden ze in elk geval wel aan).

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 21:46

Hm, toch wel handig dus om er in ieder geval vast een aantal binnen handbereik te hebben.
Dankjewel voor jullie reacties! smile

Gast
Gast

Bericht  Printje do 5 jan 2012 - 22:02

Ik gebruik nog steeds slabbertjes en spuugdoekjes. Hij eet zelf en al gaat dat steeds netter soms zit hij helemaal onder. Spuugdoekjes maak ik nat en poets hem daarmee schoon.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Thunder do 5 jan 2012 - 22:02

Arden schreef:Ik had de tweede keer wel veel last van de placenta. Op zich niet het eruit komen maar ik had nog weeen voordat ie er uit kwam. Op zich was dat niet raar omdat mijn bevalling zo snel ging, maar het was wel erg vervelend omdat het nog zo pijnlijk was terwijl de baby er al was. Bij de eerste kan ik me geen pijn herinneren. Ik vond het eruit komen net voelen alsof je een enorme tampon eruit trekt.

Ik kreeg na beide bevallingen die prik, omdat de placenta er niet uit kwam. Maar die 2de was idd bij mij ook veel pijnlijker, mede door de (na)weeen die ik nog had. Jammer genoeg duurde mijn 2de bevalling erg lang en had ik niet op zulke heftige naweeen gerekend.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: