Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu?

+5
Mamsie
Lady4
Janelie
Melis_je
Jenny010
9 plaatsers

Ga naar beneden

Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu? Empty Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu?

Bericht  Jenny010 ma 26 dec 2011 - 15:04

Oke, dames... Ik wil graag jullie mening hebben..

Ieder jaar op 2e kerstdag wordt er in ons dorp een 'volleybaltoernooi' georganiseerd. Allemaal heel leuk, en jaarlijks ga ik daar kijken omdat mijn zusje dan meedoet.

Nu ongeveer 1,5 jaar ben ik bij ons op de kermis een man tegen gekomen (waar ik onwijs van onder de indruk ben).. En maakte, toen er bier over mij heen kwam, de opmerking: 'ik was het niet hoor!' Maar ik had het idee dat dit gewoon een geintje was.. Maar heb hem vervolgens die avond niet meer gezien. Alleen was ik die avond al redelijk onder de indruk van deze man. Ook had ik het idee dat hij mij wel leuk vond. Want als ik hem zag, zat hij me de hele tijd al te bekijken. Allemaal heel leuk en aardig.. Maar uiteindelijk niet meer gezien dus. En heb hem toen een aantal dagen later op hyves toegevoegd. Hiermee is verder niks meer gedaan. Ik had namelijk ook het idee dat hij nooit echt op hyves zat. Daarom is hier verder ook nooit echt iets uit voortgekomen.

Maar nu dus even terug naar dat 'volleybaltoernooi'. Vorig jaar zag ik hem daar weer voor het eerst. Volgens mijn moeder zat hij me hier veel in de gaten te houden. En kon ze in zijn blik wel zien dat hij me wel leuk vond. Alleen was ik dus te verlegen om hem aan te spreken. En hij mij ook denk ik.. Nu, een jaar later zie ik hem op 2e kerstdag dus weer voor het eerst. En was weer duidelijk onder de indruk van hem. En ook volgens mijn moeder hij ook weer van mij dit jaar. Alleen weer heb ik hem niet aangesproken. En hij mij ook niet. Mijn moeder denkt ook dat hij vrij verlegen is.

Nu zit ik net op z'n facebook te kijken.. En vraag ik me dus af of ik hem zal toevoegen en een berichtje zal sturen. Ik vind het nogal raar omdat we niks tegen elkaar zeggen. En dan via internet dan wel contact zouden hebben. Beetje kinderachtig ofzo? Maar aan de andere kant ben ik nu eigenlijk ook wel eens benieuwd of het echt interesse is of niet van zijn kant. Dus wat vinden jullie? Toevoegen en een subtiel berichtje sturen? Of gewoon lekker laten?

Als ik het zo terug lees, is het eigenlijk wel een heel raar/warrig verhaal. Maar alvast bedankt voor het lezen.
Jenny010
Jenny010
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 73
Punten : 108
Registratiedatum : 14-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu? Empty Re: Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu?

Bericht  Melis_je ma 26 dec 2011 - 20:10

Stuur een berichtje! Stel dat hij je niet leuk vindt, dan kom je hem maximaal één keer per jaar tegen.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu? Empty Re: Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu?

Bericht  Janelie ma 26 dec 2011 - 20:12

Ik zou hek gewoon toevoegen en wat sturen. Je hebt toch niks te verliezen? Misschien is hij inderdaad verlegen, misschien vindt hij je toch niet zo interessant als je hoopt, maar in beide gevallen kun je dat beter weten. Straks blijft hij heel lang in je hoofd hangen terwijl hij al samenwoont en zijn vriendin zwanger is. Kan je het maar beter weten toch?

Hij kende je in ieder geval wel, aangezien hij je ook op hyves heeft geaccepteerd, of hij is iemand die iedereen toevoegde. In ieder geval succes!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu? Empty Re: Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu?

Bericht  Janelie ma 26 dec 2011 - 20:13

O, en jij was met je moeder.. niet zo raar.dat hij je niet aanspreekt Wink
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu? Empty Re: Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu?

Bericht  Lady4 di 27 dec 2011 - 2:28

Toevoegen op FB met een leuk berichtje erbij! Iets in de trant van 'Jammer dat we elkaar niet even gesproken hebben tijdens het volleybaltoernooi'. En dan maar zien wat voor reactie je krijgt. Je hebt weinig te verliezen en zoals al eerder gezegd werd, anders kom je hem toch pas volgend jaar kerst weer tegen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu? Empty Re: Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu?

Bericht  Mamsie di 27 dec 2011 - 2:32

Idd toevoegen en iets zeggen als " gelukkig dit jaar geen bier over me heen"
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu? Empty Re: Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu?

Bericht  FireButterfly di 27 dec 2011 - 2:50

Ik sluit me bij Lady4 aan. Je hebt immers niets te verliezen, alleen maar te winnen.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu? Empty Re: Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu?

Bericht  Curious di 27 dec 2011 - 2:52

Idd, grijp die kans! je hebt niets te verliezen!
Maar doe het wel zo dat je zeker weet dat hij je berichtje ook leest, via prive bijvoorbeeld. Dan weet je in ieder geval zeker dat als er niets terug komt, dat hij het bewust negeert, en dan weet je dat weer voor volgend jaar!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu? Empty Re: Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu?

Bericht  Jenny010 di 27 dec 2011 - 7:21

Klopt! Jullie hebben gelijk. Ik heb niks te verliezen. Ik heb het er vandaag met een goede vriend over gehad. En het eens aan hem gevraagd. Ik wilde de mening van een man hebben. En hij gaf me de volgende tip: Eerst voeg je hem toe op FB. En vervolgens ga je af en toe een keertje dingen 'liken'. En dan uiteindelijk kijken of je op die manier een gesprek aan kan knopen.. smile Ik vind het een erg goede tip! smile

Het begin is er in ieder geval! Ik heb hem toegevoegd en hij heeft me geaccepteerd! Jeeeeej!! cheers
Jenny010
Jenny010
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 73
Punten : 108
Registratiedatum : 14-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu? Empty Re: Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu?

Bericht  Kaboutertje di 27 dec 2011 - 8:04

Goed dat je hem hebt toegevoegd! Niks te verliezen toch Wink Als het uiteindelijk niks is, ook prima smile
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu? Empty Re: Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu?

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 8:11

Haha, leuk!! Ik zou het advies van die vriend opvolgen: gewoon rustig aan eens wat 'liken' en daarna eens wat opmerkingen of vragen plaatsen. Succes!! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu? Empty Re: Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu?

Bericht  Lady4 di 3 jan 2012 - 7:53

Inmiddels al wat meer contact?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu? Empty Re: Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu?

Bericht  Jenny010 di 3 jan 2012 - 8:13

Nee, ik wacht het even af.. Waarschijnlijk is er aankomende zaterdag een feestje in het dorp. En wie weet is hij daar ook.. Dan moet ik maar even mijn stoute schoenen aan trekken! En als hij er dan niet is, ga ik dan ik alsnog mijn stoute schoenen aantrekken en heb berichten... Ik ben benieuwd!

Jenny010
Jenny010
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 73
Punten : 108
Registratiedatum : 14-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu? Empty Re: Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu?

Bericht  Lady4 di 3 jan 2012 - 9:51

Of je stuurt hem van te voren een berichtje met de vraag of hij er aankomende weekend ook bij is. Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu? 561177
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu? Empty Re: Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu?

Bericht  Jenny010 di 3 jan 2012 - 14:08

Heeee! Das een goeie zeg.. Dankjewel! smile
Jenny010
Jenny010
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 73
Punten : 108
Registratiedatum : 14-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu? Empty Re: Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu?

Bericht  Lady4 di 10 jan 2012 - 8:55

En, en, en? Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu? 561177
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu? Empty Re: Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu?

Bericht  Jenny010 di 17 jan 2012 - 5:59

Hmm ja, hij was er die avond niet.. Dus ik was ook weer snel weg! Het is jammer. Maar ik denk dan altijd.. Het heeft zo moeten zijn... Ik denk op dit moment ook niet meer na over een berichtje! Ik pieker me namelijk suf over wat ik moet sturen.. En niks is dan goed genoeg! Dus ik laat het maar even op me afkomen... Hoe moeilijk ik dat ook vindt!
Jenny010
Jenny010
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 73
Punten : 108
Registratiedatum : 14-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu? Empty Re: Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu?

Bericht  FireButterfly di 17 jan 2012 - 6:17

Wat jammer.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu? Empty Re: Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu?

Bericht  Lady4 di 17 jan 2012 - 6:34

Jenny010 schreef:Hmm ja, hij was er die avond niet.. Dus ik was ook weer snel weg! Het is jammer. Maar ik denk dan altijd.. Het heeft zo moeten zijn... Ik denk op dit moment ook niet meer na over een berichtje! Ik pieker me namelijk suf over wat ik moet sturen.. En niks is dan goed genoeg! Dus ik laat het maar even op me afkomen... Hoe moeilijk ik dat ook vindt!

Dat vind ik echt onzin. Liefde gaat niet vanzelf en je zult er af en toe wat moeite voor moeten doen. Waarom vraag je hem via FB niet gewoon of hij zin heeft om binnenkort eens wat af te spreken? Zegt hij ja, super! Zegt hij nee, dan weet je gelijk waar je aan toe bent.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu? Empty Re: Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu?

Bericht  Jenny010 di 17 jan 2012 - 6:39

Ja, oke... Daar heb je ook zeker een punt! Maar goed, dan denk ik .. Hoe zou zo'n berichtje op mij overkomen? En vind dat toch meteen wel heel direct.. Als ik een berichtje stuur, denk ik dat ik beter gewoon eerst even moet gaan aftasten of hij uberhaupt interesse heeft.. Anders krijg ik het helemaal benauwd als ik afgewezen wordt. En dat doe ik mezelf niet aan.. Ik ga geen dingen doen die voor mijzelf niet goed voelen..
Jenny010
Jenny010
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 73
Punten : 108
Registratiedatum : 14-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu? Empty Re: Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu?

Bericht  Gast di 17 jan 2012 - 7:25

Je overdenkt te veel heb ik het idee. Had je hem gevraagd of hij er zou zijn? Ik zou hem gewoon een berichtje sturen dat je daar dat weekend was en het jammer vond dat hij er niet was. Zijn reactie daarop afwachten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu? Empty Re: Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu?

Bericht  Lady4 wo 18 jan 2012 - 5:05

Zusje schreef:Je overdenkt te veel heb ik het idee. Had je hem gevraagd of hij er zou zijn? Ik zou hem gewoon een berichtje sturen dat je daar dat weekend was en het jammer vond dat hij er niet was. Zijn reactie daarop afwachten.

+1
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu? Empty Re: Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu?

Bericht  Sweety wo 18 jan 2012 - 5:15

Je moet natuurlijk niet iets doen wat je niet wil, maar zou hem wel snel een berichtje sturen. Komt er niet nog een feest binnenkort waar hij ook eventueel naartoe zou kunnen gaan?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu? Empty Re: Verlegen en onder de indruk van een man zijn, wat nu?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum