DagCafé
+21
Suus
bolus26
VeryCherry
Sjaantje
Erin
Rush
_Lacey_
GeKKiE
Lady4
May
Zininzon
*Troela*
Toet
Burn
Lejow
Stuiterbal
Ella
Pompoen
Alex
Ibbeltje
Jeanette
25 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
hmmm misschien dat ik wel iets van dove ga halen dat gebruikt ze altijd en was bij de kruidvat ofzo 1+1 gratis
Gast- Gast
Bakken doe ik juist meer nu ik aan het afvallen ben. Als ik een muffin koop is die 11 punten, als ik hem zelf maak 3. Maar dan moet het je wel net liggen.
Ik zou denk ik ook voor de thee gaan.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Rovine schreef:Bakken doe ik juist meer nu ik aan het afvallen ben. Als ik een muffin koop is die 11 punten, als ik hem zelf maak 3. Maar dan moet het je wel net liggen.
Dat zou voor mij dus niet werken, haha Dan zou ik vrees ik 3 of 4 muffins van mezelf eten onder het motto 'dat is dan net zoveel punten als dat ik er eentje had gekocht'
Gast- Gast
Woow reev wat goed verwend!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Neem er gewoon eentje per dag mee naar mijn werk. Bak er meestal 12 en dan eet mijn vriend er 10 in 2 dagen en ik 2. Maar ik kan dus eeeecht niet zonder snoep, dus dan liever een iets beter alternatief.
Je bent inderdaad goed verwend!
Je bent inderdaad goed verwend!
Rovine- Ratel
Hahahahaha!Reva schreef:Rovine schreef:Bakken doe ik juist meer nu ik aan het afvallen ben. Als ik een muffin koop is die 11 punten, als ik hem zelf maak 3. Maar dan moet het je wel net liggen.
Dat zou voor mij dus niet werken, haha Dan zou ik vrees ik 3 of 4 muffins van mezelf eten onder het motto 'dat is dan net zoveel punten als dat ik er eentje had gekocht'
Je bent lekker verwend Reva!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Beetje maar Reev maar wel lekker hahah
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Haha, dat geeft niets toch? Ik zou er maar goed van genieten!Reva schreef:Ja, mijn ouders overdrijven altijd
Rush- Lady Post-a-lot
ow rush waren je laarzen eigenlijk nog op tijd binnen? En rovine je schroefjes nog aangekomen?
Gast- Gast
Jaaa, maar het is wel een leuk verhaal haha.Lily schreef:ow rush waren je laarzen eigenlijk nog op tijd binnen? En rovine je schroefjes nog aangekomen?
Om 3 uur was er nog niets en toen was ik toevallig in de stad waar ik voor €18 hele mooie laarzen vond. Dus die had ik sowieso gekocht. Kom ik rond half 4 bij m`n ouders om m`n jurkje op te halen, staat de PostNL wagen voor, waren m`n laarzen net bezorgd.
Maar ik vond ze te lomp bij me staan, dus maar goed dat ik toch wat anders gekocht had.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Haha, dat geeft niets toch? Ik zou er maar goed van genieten!Reva schreef:Ja, mijn ouders overdrijven altijd
Ja, doe ik ook wel, maar het staat gewoon ontzettend niet in verhouding met de cadeautjes die wij voor mijn ouders kopen. Die verwachting hebben ze uiteraard ook helemaal niet, want dan ben ik failliet , maar toch.
Gast- Gast
Nope... schroefjes zijn niet meer aangekomen. Maar ik had ze zelf besteld omdat de inkoper ziek was. Vrijdag was die er weer en die is veel handiger in webshops afzoeken, dus die heeft ze nog in een andere winkel gevonden. Die heeft ze daar besteld en op het adres van de klant laten bezorgen. Die zou ze vandaag moeten krijgen.
Ik wilde wachten tot halftien, maar schijnbaar gooien ze de stroom er 's avonds af op de hele campus.n
Ik wilde wachten tot halftien, maar schijnbaar gooien ze de stroom er 's avonds af op de hele campus.n
Rovine- Ratel
Mijn schoonouders willen ook geen cadeautjes terug krijgen, maar volgens jaar wil ik dat wel graag doen, al is het maar iets kleins!Reva schreef:Rush schreef:Haha, dat geeft niets toch? Ik zou er maar goed van genieten!Reva schreef:Ja, mijn ouders overdrijven altijd
Ja, doe ik ook wel, maar het staat gewoon ontzettend niet in verhouding met de cadeautjes die wij voor mijn ouders kopen. Die verwachting hebben ze uiteraard ook helemaal niet, want dan ben ik failliet , maar toch.
Rush- Lady Post-a-lot
18 euro is niks! Maar ik ben er nu vandoor, even naar de Makro met vriend. Hoop er leuke laarzen te vinden.
Rovine- Ratel
Nee, eigenlijk 35, maar het tweede artikel was 1 euro en m`n vriendin zag mooie pumps. Problem solvedLily schreef:haha, en 18 euro is geen geld voor laarzen
Rush- Lady Post-a-lot
Ja, ik zag niets leuks erbij
Rush- Lady Post-a-lot
Hey meiden