DagCafé
+21
Suus
bolus26
VeryCherry
Sjaantje
Erin
Rush
_Lacey_
GeKKiE
Lady4
May
Zininzon
*Troela*
Toet
Burn
Lejow
Stuiterbal
Ella
Pompoen
Alex
Ibbeltje
Jeanette
25 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Wat leuk allemaal Rush!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
wat leuk ik zit nu nog middenin een cadeaudilemma, heb nog 5 euro over en heb geen flauw benul wat ik moet kopen pffff
Gast- Gast
Voor wie is het?
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ja, het was echt super. Kerstavond hebben we cadeautjes gedaan en 1ste kerstdag met ze gegeten en de hele dag hapjes en lekkers. Z`n oom en tante waren er ook en we hebben nog een film gekeken. Al met al erg geslaagd!Ibbeltje schreef:Wat leuk allemaal Rush!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
klinkt erg gezellig
En het is voor m`n moeder. We hebben lijstjes maar wat erop staat heb ik al: verjaardagskalender, keukenhanddoeken, nachtshirt, theeglazen
En het is voor m`n moeder. We hebben lijstjes maar wat erop staat heb ik al: verjaardagskalender, keukenhanddoeken, nachtshirt, theeglazen
Gast- Gast
Naar de Action en daar iets doen met kaarsen en wat frutsels? Gewoon iets vrouwelijks erbij? Of houdt ze daar niet van?
Rush- Lady Post-a-lot
Anders wat verschillende theesoorten? Of theebakjes zeg maar waar je het zakje opzet als je hem gebruikt hebt?
Nog 2 theeglazen erbij, of een klein theedoosje met wat thee erin, of zo'n houdertje waar je je natte theezakje op kunt leggen
Of nog 2 handdoeken erbij? (hema.nl ?)
Of nog 2 handdoeken erbij? (hema.nl ?)
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
thee en van die houdertjes heeft ze al. Snap eigenlijk ook niet goed waarom ze theeglazen vroeg want die heeft ze ook al redelijk wat. En kaarsen en frutsels heeft ze de zolder mee volliggen haha. Bij elk seizoen of feestdag maakt ze een hele decohoek in huis en op de tafels. Ik zat zelf te denken aan de cd van susan boyle maar die is te duur en niet meer te krijgen.
Gast- Gast
Ja thee tipjes met een theedoosje ofzo. :-)
Rush- Lady Post-a-lot
Oh haha, je maakt het wel moeilijk.
Rush- Lady Post-a-lot
ja pfff ben vrijdagvond en zaterdag ook al de hele dag op pad geweest. En er stond ook nog een horloge op haar lijstje maar ik vind een horloge moet dan wel een goede zijn en niet zo`n goedkoop ding van 5 euro.
Gast- Gast
Een paar tijdschriften?
En dan rol je ze op en doe je er zo`n snoepketting horloge omIbbeltje schreef:Een paar tijdschriften?
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:En dan rol je ze op en doe je er zo`n snoepketting horloge omIbbeltje schreef:Een paar tijdschriften?
jaaaa
Je bent wel een beetje te laat met de kerstcadeautjes hoor, Lily
Ik heb de kerstcadeautjes op tafel gezet, haha. Vind het zo stom om het gelijk op te ruimen allemaal, dit staat zo gezellig
Ik heb de kerstcadeautjes op tafel gezet, haha. Vind het zo stom om het gelijk op te ruimen allemaal, dit staat zo gezellig
Gast- Gast
haha, ja ik zat ook al te denken aan een boek ofzo maar weet begod niet wat. Zal vrijdagavond eens naar de boekhandel hier gaan.
Maar ze hebben al een leesmap thuis dus krijgen de tijdschriften al. Pffff wat een dilemma maar fijn dat jullie meedenken
Maar ze hebben al een leesmap thuis dus krijgen de tijdschriften al. Pffff wat een dilemma maar fijn dat jullie meedenken
Gast- Gast
Reva schreef:Je bent wel een beetje te laat met de kerstcadeautjes hoor, Lily
Wat heb je gekregen ?
Lily> lekker pak koekjes anders voor bij de thee, of een pak om cake of muffins of zo te maken (weet niet of ze bakt?)
Ibbeltje schreef:Reva schreef:Je bent wel een beetje te laat met de kerstcadeautjes hoor, Lily
Wat heb je gekregen ?
Lily> lekker pak koekjes anders voor bij de thee, of een pak om cake of muffins of zo te maken (weet niet of ze bakt?)
Veel teveel
Lily, kan je niet iets kopen dat ze straks als oma kan gebruiken?
Gast- Gast
hahaha Reev Noem eens op dan?
m`n tante is er ook bij dus nee dat kan nog niet En dingen bakken doet ze niet heel veel omdat ze dus aan het dieetten is. Ik ga vrijdag nog eens het dorp in en dan ga ik wel op zoek naar iets. En anders wordt het maar een kerstcd
reva, vertel wat heb je allemaal gekregen
reva, vertel wat heb je allemaal gekregen
Laatst aangepast door Lily op di 27 dec 2011 - 0:20; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dat ze al thee heeft maakt toch niet uit? Die thee gaat vanzelf ooit op. Ik zou gewoon wat bijzondere thee kopen.
Gast- Gast
Oow ja diëten was ff vergeten. ehmm....moeilijk.
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: