DagCafé
+21
Suus
bolus26
VeryCherry
Sjaantje
Erin
Rush
_Lacey_
GeKKiE
Lady4
May
Zininzon
*Troela*
Toet
Burn
Lejow
Stuiterbal
Ella
Pompoen
Alex
Ibbeltje
Jeanette
25 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
Per hapje..Stofzuiger schreef:Ik gok op 50 calorieen, neem ik mooi nog een stuk, zit bijna op mijn streefgewicht!!
Wil je ook stukje taart? En wijn?
Gast- Gast
Hier hadden ze ook al geen Canei, heb nu Peach Sparkletini by Verdi, is nog lekkerderMaple schreef:Maura schreef:Leuk stukje, Smikkell.
Wat een leuke cadeautjes, Maple. Heb je het leuk gehad?
Ja, het viel me allemaal minder zwaar als ik dacht gelukkig, het was weer een beetje als vanouds, als Kerst toen ik nog thuiswoonde en vóórdat J in beeld was. Of ik heb me er gewoon gigantisch voor afgesloten hoor, haha, mezelf kennende
Ibbel: ja he? Mijn moeder is zelfs nog het hele centrum af geweest om speciaal voor mij Canei te halen, maar dat hadden ze nergens meer? En zo op z'n vroegst pas over een maand of 2 weer komen zeiden ze bij één van de winkels
Gast- Gast
Huh geen Canei meer Mapje? Hier bij de AH was hij van de week er gewoon
Maar ja super lief van ze zeg. en fijn dat het mee is gevallen
Maar ja super lief van ze zeg. en fijn dat het mee is gevallen
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Verpest het nou niet...Smikkell schreef:Per hapje..Stofzuiger schreef:Ik gok op 50 calorieen, neem ik mooi nog een stuk, zit bijna op mijn streefgewicht!!
Gast- Gast
Maple, maar niets mis met jezelf soms afsluiten voor de situatie, toch? Fijn dat je op deze manier ook de leuke momenten meekrijgt. Volgens mij ben je green struisvogel aan het spelen of de situatie aan het ontlopen, dus ik denk dat je er minder een oordeel over moet hebben. Helemaal niet erg om je er soms even voor af te sluiten.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maple, maar niets mis met jezelf soms afsluiten voor de situatie, toch? Fijn dat je op deze manier ook de leuke momenten meekrijgt. Volgens mij ben je green struisvogel aan het spelen of de situatie aan het ontlopen, dus ik denk dat je er minder een oordeel over moet hebben. Helemaal niet erg om je er soms even voor af te sluiten.
Nee, daar heb je idd wel een punt. Maar ik ken mezelf, ik sluit mezelf teveel ervoor af. Praat er wel veel over, maar laat de bijbehorende emoties niet toe. Huilen doe ik amper, ik kan zelfs niet eens boos tegen J. doen, terwijl die boosheid er echt wel zit. Misschien dat ik daarom hier op het forum ook wel (voor mijn gevoel soms iets te) vaak refereer aan de hele situatie, om gewoon iets bij mezelf los te triggeren ofzo.
Gast- Gast
Daar ben ik weer!!!
Met een zak borrelnootjes, afbakbroodjes, stuk brie en tonijnsalade
Ik had 2 amuses: gamba's in knoflookmarinade en een omeletrolletje met rucola en pesto.
Als voorgerecht tartaar van rauwe en gerookte zalm, met rucola, dressing en rode ui.
Als hoofdgerecht hertenbiefstuk met rode wijn saus en gegrilde schol (niet iedereen wil hert ), rode kool, bloemkool en pommes duchesse.
Als nagerecht ijstaart (caramel crunch) met een caramelkoekje en heeeel veel slagroom
Met een zak borrelnootjes, afbakbroodjes, stuk brie en tonijnsalade
Ibbeltje schreef:Zininzon schreef:Nouja, ik probeer normaal zo weinig mogelijk in huis te hebben (want ik vreet alles op). Maar nu had ik me zo gestort op het kerstdiner (iedereen was vol lof, dat wel ) dat ik mezelf ben vergeten hahaha.
Ik kan ook gewoon plakjes banaan eten en stukjes mandarijn, maar op de een of andere manier is Kerst gewoon een excuus om te (vr)eten
wat had je gemaakt? Of had je dat al ergens verteld? fijn dat ze vol lof waren
Ik had 2 amuses: gamba's in knoflookmarinade en een omeletrolletje met rucola en pesto.
Als voorgerecht tartaar van rauwe en gerookte zalm, met rucola, dressing en rode ui.
Als hoofdgerecht hertenbiefstuk met rode wijn saus en gegrilde schol (niet iedereen wil hert ), rode kool, bloemkool en pommes duchesse.
Als nagerecht ijstaart (caramel crunch) met een caramelkoekje en heeeel veel slagroom
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
KLinkt goed ZiZ!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Smikkell schreef:Per hapje..Stofzuiger schreef:Ik gok op 50 calorieen, neem ik mooi nog een stuk, zit bijna op mijn streefgewicht!!
Muwhahahahahahaha
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ja, was ook erg lekker al zeg ik het zelf
Ben nu met Bungel Herman Finkers aan het kijken. Krijgt hij meteen wat mee van mijn regio
Ben nu met Bungel Herman Finkers aan het kijken. Krijgt hij meteen wat mee van mijn regio
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Vlg de doos 250 calorieen per stukje en is de taart voor 12 personen, ik heb m in 8 stukken gesneden.Evy schreef:Smikkell schreef:Per hapje..Stofzuiger schreef:Ik gok op 50 calorieen, neem ik mooi nog een stuk, zit bijna op mijn streefgewicht!!
Muwhahahahahahaha
En ik negeer die 0...
Gast- Gast
En je nam nu je tweede stuk, toch?Stofzuiger schreef:Vlg de doos 250 calorieen per stukje en is de taart voor 12 personen, ik heb m in 8 stukken gesneden.Evy schreef:Smikkell schreef:Per hapje..Stofzuiger schreef:Ik gok op 50 calorieen, neem ik mooi nog een stuk, zit bijna op mijn streefgewicht!!
Muwhahahahahahaha
En ik negeer die 0...
Gast- Gast
Als je streefgewicht 80 kilo is, is er geen probleem, toch?
Alex- Ratel
Ja, maar nu doe ik er geen slagroom opSmikkell schreef:En je nam nu je tweede stuk, toch?Stofzuiger schreef:Vlg de doos 250 calorieen per stukje en is de taart voor 12 personen, ik heb m in 8 stukken gesneden.Evy schreef:Smikkell schreef:Per hapje..Stofzuiger schreef:Ik gok op 50 calorieen, neem ik mooi nog een stuk, zit bijna op mijn streefgewicht!!
Muwhahahahahahaha
En ik negeer die 0...
Gast- Gast
Dat zal vast helpen
Alex- Ratel
Ik heb de taart met je gedeelt via WA. Nu voel ik me minder schuldig dat ik 2 stukken neem
Gast- Gast
Ja hoor, alsof ik nog niet dik genoeg ben
Alex- Ratel
Ik durf te gokken dat je 5x uit je schoonmoeder kan qua gewicht...Evy schreef:Ja hoor, alsof ik nog niet dik genoeg ben
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ik durf te gokken dat je 5x uit je schoonmoeder kan qua gewicht...Evy schreef:Ja hoor, alsof ik nog niet dik genoeg ben
Whahahaha, zó erg is het nou ook weer niet
Alex- Ratel
Hoe snel heb je je wijntje opgedronken?
Alex- Ratel
Dan kan het dáár in ieder geval niet aan liggen Sloompie!
Alex- Ratel
Tja, per glas mag ik 3 uur niet kolven, dus kan moeilijk een hele fles soldaat maken zonder voeding weg te gooien. En drinken en bv vind ik eigenlijk geen combi, dus heb heel rustig gedaan met mijn wijntje met 5% alcohol
Gast- Gast
Ik snap het!
Ik had in het begin van mijn zwangerschap voor de gein gezegd dat ik wel een stevig glas alcohol lustte ... Zet m'n vader dat nog voor me neer ook
Ik had in het begin van mijn zwangerschap voor de gein gezegd dat ik wel een stevig glas alcohol lustte ... Zet m'n vader dat nog voor me neer ook
Alex- Ratel
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: