DagCafé
+21
Suus
bolus26
VeryCherry
Sjaantje
Erin
Rush
_Lacey_
GeKKiE
Lady4
May
Zininzon
*Troela*
Toet
Burn
Lejow
Stuiterbal
Ella
Pompoen
Alex
Ibbeltje
Jeanette
25 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: DagCafé
Jaya schreef:Stofzuiger schreef:Stropdas zit gewoon met flockfolie op het shirtje hoor!Ibbeltje schreef:Stofzuiger schreef:Voor mijn gevoel is het ook gewoon zondag. Alleen dragen ze boys een shirtje met stropdas, maar dat geeft nog geen kerstgevoel
Ik wil daar zo graag een foto van zien...mag dat?
Misschien wil ze gewoon een foto zien van je zoontjes, net als ik
duh Elke gelegenheid om een foto te laten zien
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Bij ons waren Kerst gewoon de dagen waarbij niemand lette op wat de ander at en dronk en waarbij de verveling en uitbuiking al snel moest plaats vinden. Het waren gewoon vreet en zoepdagen. Oud en Nieuw was dan weer meer van de gezelligheid, ook met veel eten en drinken, maar dan met vrienden.
Bij ons was het echt de overdaad die zorgde voor een Kerstgevoel, want de rest van het jaar kregen we één blikje cola op zaterdagavond en als er een bitterballetje of chipje op tafel werd gezet, dan werd er gekeken of je niet meer had dan een ander. Terwijl kerst, was er gewoon overdaad en mochten we zoveel blikjes cola drinken als we wilden en zelfs een bitterbal meer pakken dan de ander.
Bij ons was het echt de overdaad die zorgde voor een Kerstgevoel, want de rest van het jaar kregen we één blikje cola op zaterdagavond en als er een bitterballetje of chipje op tafel werd gezet, dan werd er gekeken of je niet meer had dan een ander. Terwijl kerst, was er gewoon overdaad en mochten we zoveel blikjes cola drinken als we wilden en zelfs een bitterbal meer pakken dan de ander.
Gast- Gast
O, foto's heb ik genoeg
Laatst aangepast door Stofzuiger op zo 25 dec 2011 - 5:40; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wat een schattige jongetjes zijn het toch ook! En alweer vijf maanden! Tijd gaat zo snel!
Gast- Gast
Stofzuiger Die met dat boekje blijft echt geweldig
Gave shirtjes!! Heel slim die letters
Mau> oh joh was dat biij jullie echt een vreetfestijn? Nee zo ervoer ik dat nooit. We aten wel van alles maar was gewoon gezellig.
Gave shirtjes!! Heel slim die letters
Mau> oh joh was dat biij jullie echt een vreetfestijn? Nee zo ervoer ik dat nooit. We aten wel van alles maar was gewoon gezellig.
Laatst aangepast door Ibbeltje op zo 25 dec 2011 - 5:36; in totaal 1 keer bewerkt
Vind je dat niet jammer dan? Waarom gaan jullie niet vaker samen eten?Ibbeltje schreef:Nou eet ik niet vaker dan met kerst eigenlijk met ouders en broer en zijn vrouw samen. Dat is wel echt met kerst.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Vind je dat niet jammer dan? Waarom gaan jullie niet vaker samen eten?Ibbeltje schreef:Nou eet ik niet vaker dan met kerst eigenlijk met ouders en broer en zijn vrouw samen. Dat is wel echt met kerst.
Nou nee jammer niet. Daarom maakt het het met kerst weer speciaal of zo.
Ik lunch wel eens bij mijn ouders of zo maar nooit eten met zijn allen.
en waarom niet, tja het komt er niet van. Mijn broer en zijn vrouw zijn altijd druk en tja vind het zo ook prima.
Zonder flits is het geen succes, morgen zal ik ff betere foto's maken met shirtjes aan.
Laatst aangepast door Stofzuiger op zo 25 dec 2011 - 5:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
aaaah het staat ze geweldig !!
Maar een vraagje he> eten jullie door het jaar heen vaker samen met heel jullie gezin? en dan bedoel ik met je broers/zussen en ouders?
Maar een vraagje he> eten jullie door het jaar heen vaker samen met heel jullie gezin? en dan bedoel ik met je broers/zussen en ouders?
Stofzuiger schreef:Met blote benen en kniesokken in de wipper hahaha!
jaa echt geweldig Ze zijn zo cute!
Ibbeltje schreef:
Ja, Kerst stond bij ons voornamelijk in het teken van veel en lekker eten. Nu mijn ouders gescheiden zijn, is het vooral bij mijn vader meer gezelligheid wat de klok slaat. Zoals vorig jaar hebben we een hele middag gesjoelt. En was er "alleen" met soep en stokbrood en wat hapjes. Maar die vergaten we helemaal, omdat we zoveel lol hadden in het sjoelen. Mijn moeder daarentegen is nog steeds van het traditionele eten en drinken. Kan me niet herinneren dat ik daar ooit een spelletje heb gespeeld. Nee, meer gehangen, gegeten en gedronken. Niet erg, maar toch anders.
En nu 'verveel' ik me ook wel aardig. Het is gewoon een typische zondag, maar omdat het Kerst is, is het niet de bedoeling om alleen te zitten. Qua gevoel dan, want ik hoef niet alleen te zitten als ik dat niet wil. Ben gewoon een zeur.
Gast- Gast
Mau je bent geen zeur
Nee, met het hele gezin eten doen we eigenlijk nooit meer, meerdere zijn het huis uit en het is een club van 17 man als ik de aanhang mee tel, en dan nog 5 kleine kinderen...
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Met blote benen en kniesokken in de wipper hahaha!
Echt lief! Wat een schatjes!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ibbeltje schreef:Maar een vraagje he> eten jullie door het jaar heen vaker samen met heel jullie gezin? en dan bedoel ik met je broers/zussen en ouders?
Ja hoor, regelmatig.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Mwa ja het gaat wel redelijk.
Ik eet ook regelmatig bij mijn vader, maja uit meer mensen bestaat ons gezin niet (ja mijn moeder natuurlijk, maar ouders zijn gescheiden)
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: