Bijna kerst...
+22
Parisienne
nillis
Lindsya
Annie24
Bruintje Beer
LMCurious
koNijntje
Flip Fluitketel
kwak
Niene
duckie
-Ieniemienie-
Flower_L
Tania
meisje
PapillonRose
RYW
Liadan
studiebol
Wennes
woezel
Floor
26 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Bijna kerst...
Joris krijgt bambino loco en een boek (geloof ik?)
Milou krijgt een stapelringen toren en een voelboekje.
Ohw ja verder hebben we (na inspriratie van kerstshoppen in londen) christmas crackers, en daar krijgt Joris er ook eentje van...
Dus meer een kleinigheidje, wat ze anders met sint hadden gekregen, maar vind het leuker het een beetje te verdelen.
Milou krijgt een stapelringen toren en een voelboekje.
Ohw ja verder hebben we (na inspriratie van kerstshoppen in londen) christmas crackers, en daar krijgt Joris er ook eentje van...
Dus meer een kleinigheidje, wat ze anders met sint hadden gekregen, maar vind het leuker het een beetje te verdelen.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Hier krijgen ze van ons dit jaar niks voor kerst. Van hun opa en oma krijgen ze wel wat kado's
Ze hebben met sinterklaas al veel kado's gekregen.
Ze hebben met sinterklaas al veel kado's gekregen.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Van ons:
-sprekende Woezel
-LP auto
-puzzel
-leesboekjes
-activiteitenkubus
-koffertje met auto's
Bij mijn ouders:
-winnie the pooh laptop
-LP vliegtuig
-LP bus
Aan sinterklaas hebben we niet gedaan
-sprekende Woezel
-LP auto
-puzzel
-leesboekjes
-activiteitenkubus
-koffertje met auto's
Bij mijn ouders:
-winnie the pooh laptop
-LP vliegtuig
-LP bus
Aan sinterklaas hebben we niet gedaan
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Wij hebben geen sint gevierd dit jaar dus krijgt hij met kerst wel een cadeautje
Van ons krijgt hij van playmobiel een schoolbus en een voorleesboeken over kerstmis.
Van ons krijgt hij van playmobiel een schoolbus en een voorleesboeken over kerstmis.
Gast- Gast
Hij heeft met Sinterklaas al veel gehad en volgende maand is die jarig dus hij krijg niet veel kado's met kerst twee dvd's, lego en een auto van playmobil.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Bij mijn ouders doen we met Sinterklaas kadootjes en bij mijn schoonouders met kerst.
T krijgt van ons een roze ribstoeltje van de prenatal, een houten puzzel en een houten theeserviesje. Van de reat van de familie weet ik het natuurlijk niet.
T krijgt van ons een roze ribstoeltje van de prenatal, een houten puzzel en een houten theeserviesje. Van de reat van de familie weet ik het natuurlijk niet.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Wij doen dit jaar alleen een kleinigheidje.. vind dat altijd zelf wel zo leuk om met kerstochtend toch een klein cadeautje onder de boom te hebben liggen. Voor N. heb ik de Little People kerststal gekocht. Mijn vriend krijgt een luchtje. Ik heb mijn kerstcadeau vandaag al gekregen (ben vandaag jarig, dus dit was twee-in-één) van mijn vriend: Chanel Mademoiselle
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Parisienne schreef:Wij doen dit jaar alleen een kleinigheidje.. vind dat altijd zelf wel zo leuk om met kerstochtend toch een klein cadeautje onder de boom te hebben liggen. Voor N. heb ik de Little People kerststal gekocht. Mijn vriend krijgt een luchtje. Ik heb mijn kerstcadeau vandaag al gekregen (ben vandaag jarig, dus dit was twee-in-één) van mijn vriend: Chanel Mademoiselle
Dan komt jouw vriend er elk jaar trouwens wel makkelijk vanaf. Hoeft hij maar 1 cadeau te verzinnen ipv 2
Nogmaals gefeliciteerd!
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Wij doen ook niet aan kerstcadeau`s.
Ze is met Sinterklaas en vandaag met haar verjaardag al genoeg verwend!
Ze is met Sinterklaas en vandaag met haar verjaardag al genoeg verwend!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik doe er normaal niet aan maar heb vanmiddag voor de meiden een kleinigheidje gekocht.. Kon het niet laten haha!
Pip gefeliciteerd met je dochter!
Pip gefeliciteerd met je dochter!
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Wij doen officieel niet aan cadeautjes maar mijn moeder had voor H. toch een leuke muziektv van Woezel en Pip gekocht, heel lief!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Yrsa heeft een Meeneem Prinsessenkoffer van Playmobil gekregen en Ezra een pop van Sigikid met mooi lang blond golvend haar.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: