Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4

+47
Rush
Macelka
Shisha
Davinia
Weegschaal
SoGood
Poisongirl
Jade
sanne-84
Didi
CCC
kwak
Sarah1985
Pompoen
Jordana
VeryCherry
nina
Printje
Caresses
Zora
Monte
Stuiterbal
patjuhhh
Ella
Inge
Sjaantje
PluDan
Rumble
Sweety
Koffieleut
Pussycat
Suus
Lindsya
Travelgurly
Jasmine
ekiaam87
Kabouter
GeKKiE
RYW
Zininzon
Roza
Lady Starstruck
L!ND@
Ibbeltje
Ugly Betty
Minx
Lejow
51 plaatsers

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4 - Pagina 2 Empty Re: En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4

Bericht  Lindsya vr 23 dec 2011 - 23:11

Wat moeilijk voor je moeder. Heel veel sterkte.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4 - Pagina 2 Empty Re: En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4

Bericht  Lejow vr 23 dec 2011 - 23:13

Yasmine schreef:Lejow toch, dat zijn geen leuke berichten. Denk je lekker rustig kerstvakantie te hebben, krijg je dit er weer bij.

Wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat ze snel weer een beetje opknapt.

Ik vrees dat dat laatste nooit meer zal gebeuren, daar is haar lichaam te ziek voor.. maar hopelijk blijft het wel stabiel en gaat ze niet meer verder achter uit.
Want moet zeggen dat het behoorlijk hard gaat de laatste tijd

Toen ze 21 was hebben ze tegen haar gezegd: met deze ziektes word je niet oud.. Maar wat is niet oud? Ze is nu 51...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Suus vr 23 dec 2011 - 23:54

Sterkte Lejow hug
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jasmine za 24 dec 2011 - 8:33

Lejow schreef:
Yasmine schreef:Lejow toch, dat zijn geen leuke berichten. Denk je lekker rustig kerstvakantie te hebben, krijg je dit er weer bij.

Wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat ze snel weer een beetje opknapt.

Ik vrees dat dat laatste nooit meer zal gebeuren, daar is haar lichaam te ziek voor.. maar hopelijk blijft het wel stabiel en gaat ze niet meer verder achter uit.
Want moet zeggen dat het behoorlijk hard gaat de laatste tijd

Toen ze 21 was hebben ze tegen haar gezegd: met deze ziektes word je niet oud.. Maar wat is niet oud? Ze is nu 51...

Sorry, opknappen is in deze misschien een beetje ongelukkig gekozen. Bedoelde het meer relatief. Door de jaren heen is het me wel duidelijk geworden, dat je moeder nooit meer beter zal worden. Ik bedoelde meer te zeggen, dat ik hoop dat dit niet de genadeklap gaat worden.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Pussycat za 24 dec 2011 - 8:38

Lejow ik wil je ook even heel veel sterkte wensen met je moeder. Ik weet helaas hoe dat is ook tijdens de zwangerschap. Helaas heeft mijn moeder onze dochter niet mogen meemaken, maar ik hoop heel erg voor jullie dat jou moeder nog een poos mag genieten van jullie dochter. Het is niet niks om je moeder ziek mee te maken en altijd maar in afwachting en spanning zitten En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4 - Pagina 2 699888

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Koffieleut di 27 dec 2011 - 19:55

Wat naar Lejow!! Ik hoop heel hard dat je moeder jullie kleintje nog mee mag maken! hug
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Lejow di 27 dec 2011 - 21:11

Ze krijgt nu het onderzoek.. ben benieuwd!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sweety di 27 dec 2011 - 22:32

Heel veel sterkte!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Jasmine wo 28 dec 2011 - 2:56

Heel veel sterkte meis. Laat je het hier weten als je meer weet?
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Lejow wo 28 dec 2011 - 3:05

Ze ligt nu te wachten op de uitslag, geen idee wanneer die komt..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 3:15

Ik duim echt op een negatieve uitslag en goed nieuws. hug Nogmaals heel veel sterkte voor je mama!

Gast
Gast

Bericht  Rumble wo 28 dec 2011 - 3:54

Ik duim ook mee!
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Lejow wo 28 dec 2011 - 6:31

Het is geen tumor of kwaadaardig iets, gelukkig.. Het is een soort niersteen, maar dan van een soort 'kauwgombal' achtige substantie. Het is weefsel dat vergroeit aan de nier en een klomp vormt.
Het is niet weg te halen via het vergruizen, want daar reageert het niet op.

Nu gaan ze kijken of ze het (en de rest van de stenen) via een buisje via haar buik er uit kunnen krijgen, dat wordt nog een hels karwei, want je moet er voor op je buik liggen enz en dat kan mijn moeder eigenlijk niet..

Ze hadden er niet veel later bij moeten zijn, dan was ze haar nieren kwijt geweest.

Krijgt nog een flink gevolg dus..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  PluDan wo 28 dec 2011 - 6:39

Jeetje Lejow...
Sterkte hug
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 12:24

Bah wat een rotnieuws weer Sad Sterkte!

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje vr 30 dec 2011 - 19:26

Pff Lejow heel veel sterkte met je mama En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4 - Pagina 2 699888
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Sjaantje za 31 dec 2011 - 8:21

Jee, Lejow, het houdt ook nooit op voor je moeder he Sad Ik vind het zo naar om te lezen dat ze keer op keer slecht nieuws krijgt en een stukje verder achteruit gaat! Hopelijk komt ze dit ook weer te boven en zal ze over een tijdje als een trotse oma haar kleindochter in haar armen kunnen houden! Veel geluk voor haar gewenst voor het nieuwe jaar! En natuurlijk ook voor jou hug
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Lejow za 31 dec 2011 - 8:25

Dank je wel meis, lief van je!

Ja ik hoop het ook
Ben al druk bezig met het bedenken van een skype verbinding, met webcam enz enz zodat ze na de geboorte ons meisje gelijk kan zien!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sjaantje za 31 dec 2011 - 8:27

Heb je een smartphone? Daar kan ook skype op, volgens mij? Heb er zelf alleen geen ervaring mee.
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow za 31 dec 2011 - 8:32

Sjaantje schreef:Heb je een smartphone? Daar kan ook skype op, volgens mij? Heb er zelf alleen geen ervaring mee.

aaaaight! slim van jou!
Ik heb skype op mijn eigen telefoon!

Dan nog even een goedwerkende laptop bij mijn moeder krijgen!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sjaantje za 31 dec 2011 - 8:51

YWC! Hoop dat je voor je mams een laptop geregeld kan krijgen, zou toch super zijn als ze zo snel na de geboorte haar kleindochter kan bewonderen!!!

Heeft je moeder wel een internetverbinding thuis? Anders zou je haar misschien ook beter een smartphone van iemand kunnen laten lenen waar skype op zit!

En ik bedenk me ineens nog iets: hoe is het verder gegaan met de man / vriend van je moeder, die was ook zo ziek toch?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow wo 22 feb 2012 - 8:53

Na vorige keer uren op de EHBO gelegen te hebben en om 23.30 nog naar huis gestuurd te zijn, hebben ze haar vandaag dan toch eindelijk opgenomen (overigens na weer uren op de EHBO gelegen te hebben).
De operatie aan nier 1 staat voor volgende week gepland, maar voor nu is ze veel veel en veel te zwak.
Ze kan niet meer praten, herkent mensen niet meer, ze is gewoon echt helemaal op en doet niets anders dan slapen.
De dokters hadden nu toch wel eindelijk door dat het zo niet langer meer gaat.

Ze ligt nu aan allerlei infusen, om een poging te doen tot aan te sterken, zodat ze aan haar eerste nier geopereerd kan worden, vervolgens weer aansterken en dan is nier 2 aan de beurt.
Maar ze moet ook nog geopereerd worden aan de sonde die in haar buik zit, die werkt niet en moet er uit.
En ze heeft een tumor bij haar hypofyse (in haar hoofd), die op zich zelf staand niet kwaadaardig is, maar door de vervelende plaats wel last geeft van vervelende kwalen. Die moet er dus ook uit...

En ik weet even niet meer hoe ze dit allemaal moeten doen. Ze is zo ontzettend zwak, haar lichaam staat echt in de spaarstand. Hoe krijgen ze haar ooit zo sterk dat ze de narcose doorkomt? En vervolgens weer zo sterk, voor nog een narcose? Om over die operaties erna nog maar niet te spreken.
Ze geeft zelf aan dat ze het zo niet veel langer meer trekt, en waar zit in godsnaam de grens van het menselijk lichaam.

Iedere dag, leven we eigenlijk al jaren met het feit dat het zo afgelopen kan zijn en dat het een wonder is dat ze nog leeft. Maar nu komt het wel erg dichtbij. Mijn pa vroeg of ik er op voorbereid zou zijn.. Nou ja, deels wel, want je hikt er al jaren tegen aan. Maar toch ook niet, want hoe bereid je je in hemelsnaam voor op zo iets??
Soms.. heel soms.. denk ik, ga maar ma, het is goed zo. Je hebt zo hard gestreden, je bent zo moe, je vecht al zo lang, je hebt zo veel pijn..

en dan is er ook nog ons kleine meisje Sad Ik wil haar zo graag aan mijn moeder laten zien Sad
Bah, wat een kut situatie...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Inge wo 22 feb 2012 - 8:57

hug
Ben er stil van!
Ik duim voor jullie!
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Sjaantje wo 22 feb 2012 - 8:58

Ow Lejow.... hug
Ik krijg gewoon tranen bij deze update... Ik voel je wanhoop en verdriet er vanaf spatten...

Mijn eerste gedachte was ook: 'Jeetje, kan ze dat allemaal wel aan met haar zwakke gezondheid??' En ik hoop van harte dat het allemaal goed gaat komen, dat ze er weer bovenop zal krabbelen en dat jullie nog jarenlang van elkaar kunnen genieten en dat ze B. nog kan vasthouden en kan zien opgroeien. Maar tegelijkertijd snap ik ook je gedachte dat het zo goed is geweest. Je wilt iemand van wie je zoveel houdt, niet zo zien lijden.

Je mag in ieder geval ontzettend trots zijn op je mama! Veel sterkte voor jullie allemaal hug
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ella wo 22 feb 2012 - 9:01

Hej wat een k u t situatie zeg het zit jullie niet mee. Hopelijk kunnen ze nu iets voor je moeder nu ze opgrnomen is. Heel veel sterkte!!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: