En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4
+47
Rush
Macelka
Shisha
Davinia
Weegschaal
SoGood
Poisongirl
Jade
sanne-84
Didi
CCC
kwak
Sarah1985
Pompoen
Jordana
VeryCherry
nina
Printje
Caresses
Zora
Monte
Stuiterbal
patjuhhh
Ella
Inge
Sjaantje
PluDan
Rumble
Sweety
Koffieleut
Pussycat
Suus
Lindsya
Travelgurly
Jasmine
ekiaam87
Kabouter
GeKKiE
RYW
Zininzon
Roza
Lady Starstruck
L!ND@
Ibbeltje
Ugly Betty
Minx
Lejow
51 plaatsers
Pagina 5 van 7
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4
Lieve schat, Je bent verdooft. Die tranen zullen heus wel later komen maar je zegt het zelf het dringt nog niet door..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Die tranen komen vanzelf. Ik kan me voorstellen dat je helemaal lamgeslagen bent nu. Hopelijk geeft het je afleiding wanneer je met je kleine B. in je armen staat. Kan je vriend er goed mee om gaan?
Nogmaals sterkte lieve Leo..
Nogmaals sterkte lieve Leo..
Gast- Gast
Lejow schreef:Ik kan t ook vertellen zonder te huilen en dat maakt dat ik me weer raar voel.. want hier hoor je toch minstens om te huilen?
Je bent niet raar.Dat is gewoon je overlevingsstand. Er gebeurt nu zoveel tegelijk.
Gast- Gast
Ja, die steunt me gelukkig erg goed, en is wat makkelijker in situaties accepteren en dingen 'naast' zig neer leggen.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Je hebt in ieder geval een topvent, die achter je staat, en dat is wel even fijn. En verder ben ik het eens met Yvonne.
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
(het feest van mijn pa is trouwens 24 maart, niet 24 februari, vandaag dus!)
Ja, dat is zeker waar Linda!
Ja, dat is zeker waar Linda!
Lejow- Lady Post-a-lot
Jemig, wat heftig zeg! Veel sterkte
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Lejow, misschien doe je het al maar probeer je alles op papier te zetten?
je wordt zo geleefd deze periode dat je het allemaal zo vergeet. Dat is straks ook voor B. ook fijn denk ik en jij kan je gevoel kwijt op papier.
je wordt zo geleefd deze periode dat je het allemaal zo vergeet. Dat is straks ook voor B. ook fijn denk ik en jij kan je gevoel kwijt op papier.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ja, ik schrijf van elke dag een stukje!
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar wil je iig een dikke geven. Sterkte!
Gast- Gast
Stiefpa weer gesproken en ze is wel wat meer bij, maar totaal niet helder. Ze lijkt een beetje 'dement'. Ze weet niet meer dat wij langs geweest zijn, vraagt dingen meerdere keren en vertelt veel.over wat ze droomt en over vroeger.
Tenminste, dat probeert ze, want ze is erg slecht te verstaan en ze komt niet uit haar woorden.
De artsen zeggen dat dit helemaal bij kan trekken, maar dat t afwachten is.
Tenminste, dat probeert ze, want ze is erg slecht te verstaan en ze komt niet uit haar woorden.
De artsen zeggen dat dit helemaal bij kan trekken, maar dat t afwachten is.
Lejow- Lady Post-a-lot
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Hoe is t met jou moeder, Koffieleut?
Lejow- Lady Post-a-lot
pfoe ik lees dit nu, maar klinkt erg heftig allemaal!
ik hoop dat B. snel goed genoeg is om een lange reis te maken (hoewel ik even niet weet hoever jullie van elkaar vandaan wonen), of jullie mam weer snel aansterkt (en het liefste natuurlijk allebei!
sterkte!
ik hoop dat B. snel goed genoeg is om een lange reis te maken (hoewel ik even niet weet hoever jullie van elkaar vandaan wonen), of jullie mam weer snel aansterkt (en het liefste natuurlijk allebei!
sterkte!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Nou, het gaat weer helemaal klote.
Ze is weer erg ver weggezakt en de dokters hebben geen idee wat er met haar aan de hand is.
Ze heeft vanavond een CT scan gehad van haar hele lichaam en daar hopen we morgen de uitslag van te krijgen.
Haar ademhaling is erg oppervlakkig.
En zelfs al is B uit het ziekenhuis, en ligt mijn ma er nog in, is het niet verstandig om haar mee te nemen naar het ziekenhuis, gezien alles wat daar rond zweeft aan bacterien en infecties en dat kan B er niet echt bij hebben...
Pff..
Ze is weer erg ver weggezakt en de dokters hebben geen idee wat er met haar aan de hand is.
Ze heeft vanavond een CT scan gehad van haar hele lichaam en daar hopen we morgen de uitslag van te krijgen.
Haar ademhaling is erg oppervlakkig.
En zelfs al is B uit het ziekenhuis, en ligt mijn ma er nog in, is het niet verstandig om haar mee te nemen naar het ziekenhuis, gezien alles wat daar rond zweeft aan bacterien en infecties en dat kan B er niet echt bij hebben...
Pff..
Lejow- Lady Post-a-lot
hmm das klote..
kan verder ook weinig zeggen als heel veel sterkte (en geduld wordt beloon?!)
kan verder ook weinig zeggen als heel veel sterkte (en geduld wordt beloon?!)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Pfff... Sterkte en knuffel!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Heel veel sterkte!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Lejow schreef:Hoe is t met jou moeder, Koffieleut?
Met mijn moeder gaat het, naar omstandigheden goed. Ze voelt zich goed, ziet er goed uit en ze komt weer aan. Het is de afgelopen 2,5 jaar niet zo goed gegaan met haar, daardoor is het bijna niet te geloven dat ze zo ziek is. We genieten hier dus enorm van!
Lief dat je het vraagt meis. Wat jij nu doormaakt is zó moeilijk. En dan heb je ook nog zoveel kilometer verderop je kleine meisje liggen. Ik hoop héél hard dat die foto er nog komt.
Koffieleut- Prater
Koffieleut schreef:Lejow schreef:Hoe is t met jou moeder, Koffieleut?
Met mijn moeder gaat het, naar omstandigheden goed. Ze voelt zich goed, ziet er goed uit en ze komt weer aan. Het is de afgelopen 2,5 jaar niet zo goed gegaan met haar, daardoor is het bijna niet te geloven dat ze zo ziek is. We genieten hier dus enorm van!
Lief dat je het vraagt meis. Wat jij nu doormaakt is zó moeilijk. En dan heb je ook nog zoveel kilometer verderop je kleine meisje liggen. Ik hoop héél hard dat die foto er nog komt.
Dat is nu wel fijn! Wat zijn haar vooruitzichten?
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Koffieleut schreef:Lejow schreef:Hoe is t met jou moeder, Koffieleut?
Dat is nu wel fijn! Wat zijn haar vooruitzichten?
De artsen kunnen niks meer voor haar doen, de kanker zit in haar lever en milt. Er is eerder nog wel gesproken over chemo, maar dat zou dan puur zijn om haar leven te verlengen. Toen het in de zomer zo heel slecht ging met haar was ze daar te zwak voor. Ze is nu weer een stuk sterker als toen, maar ze voelt zich nu zo goed dat ze er nu voor kiest om geen chemotherapie meer te ondergaan. Ze wil liever wat korter leven terwijl ze zich goed voelt. Er is geen prognose gegeven, maar dat zegt ook nooit heel veel...
Koffieleut- Prater
Lejow,ik lees nu pas de updates!
Heb echt even tranen over mijn wangen gehad. Bah wat naar. Ik ga heel erg duimen dat er op de een of andere maniet de mogelijkheid is/komt om je moeder en B. een keer samen te hebben!
Heb echt even tranen over mijn wangen gehad. Bah wat naar. Ik ga heel erg duimen dat er op de een of andere maniet de mogelijkheid is/komt om je moeder en B. een keer samen te hebben!
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Echt puur genieten van de tijd die je dus nog hebt samen, Koffieleut!
Ik hoop echt dat ze nog gaat meemaken dat jullie een kleintje krijgen!
Poison, dank je wel.
All, en weer een nieuwe update.
Ze is nu overgeplaatst naar de medium care, ze ligt dus (goddank) aan allerlei monitoren en ze hebben een gister een bacterie bij haar ontdekt. Dus als je bij haar op bezoek wilt, moet je een schort en handschoenen aan, en nu vandaag vermoeden ze dat ze een longontsteking heeft.
Gister is ze door de CT scan geweest, en het is nog even wachten wat daar de uitslag van is.
En van je hela, hola... houd er de moed maar in....
Want wat nou als ik op bezoek bij haar ga, en een virus vanuit dat ziekenhuis mee neem naar B? Of andersom? Dan maak ik een van de twee straks (nog) zieker...
Ik hoop echt dat ze nog gaat meemaken dat jullie een kleintje krijgen!
Poison, dank je wel.
All, en weer een nieuwe update.
Ze is nu overgeplaatst naar de medium care, ze ligt dus (goddank) aan allerlei monitoren en ze hebben een gister een bacterie bij haar ontdekt. Dus als je bij haar op bezoek wilt, moet je een schort en handschoenen aan, en nu vandaag vermoeden ze dat ze een longontsteking heeft.
Gister is ze door de CT scan geweest, en het is nog even wachten wat daar de uitslag van is.
En van je hela, hola... houd er de moed maar in....
Want wat nou als ik op bezoek bij haar ga, en een virus vanuit dat ziekenhuis mee neem naar B? Of andersom? Dan maak ik een van de twee straks (nog) zieker...
Lejow- Lady Post-a-lot
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Mijn moeder is hartpatiënt en rookt weer.
» Hoe krijg ik mijn bestek weer als nieuw?
» Deel darm weghalen en weer 'vastmaken'
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Mijn moeder
» Hoe krijg ik mijn bestek weer als nieuw?
» Deel darm weghalen en weer 'vastmaken'
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Mijn moeder
Pagina 5 van 7
Permissies van dit forum: