Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4

+47
Rush
Macelka
Shisha
Davinia
Weegschaal
SoGood
Poisongirl
Jade
sanne-84
Didi
CCC
kwak
Sarah1985
Pompoen
Jordana
VeryCherry
nina
Printje
Caresses
Zora
Monte
Stuiterbal
patjuhhh
Ella
Inge
Sjaantje
PluDan
Rumble
Sweety
Koffieleut
Pussycat
Suus
Lindsya
Travelgurly
Jasmine
ekiaam87
Kabouter
GeKKiE
RYW
Zininzon
Roza
Lady Starstruck
L!ND@
Ibbeltje
Ugly Betty
Minx
Lejow
51 plaatsers

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar beneden

En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4 - Pagina 7 Empty Re: En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4

Bericht  sanne-84 wo 29 feb 2012 - 1:28

Dacht je gister een beetje positiviteit te hebben doordat ze naar de mc micht, en dan nu dit weer.. Heftig!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4 - Pagina 7 Empty Re: En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4

Bericht  Lejow wo 29 feb 2012 - 1:42

sanne-84 schreef:Dacht je gister een beetje positiviteit te hebben doordat ze naar de mc micht, en dan nu dit weer.. Heftig!

Dat heb je denk verkeerd begrepen, of ik heb t verkeerd gezegd, dat kan ook.
Ze lag eerst op ee normale afdeling en is gister overgeplaatst naar de mc, hier kreeg ze zuurstof maar dit was niet voldoende, en omdat ze zo oppervlakkig bleef ademhalen en niet meer op prikkels reageerde is ze overgeplaatst naar de ic en aan de beademing gegaan!

Wel nog goed nieuws, B. Is van de high care over geplaatst naar medium care! Weer een stapje dichterbij huis!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4 - Pagina 7 Empty Re: En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4

Bericht  Jasmine wo 29 feb 2012 - 1:51

Drie hoeraatjes voor B. cheers cheers cheers Wat een kanjer is ze toch. Dat is wel heel goed nieuws.

Dat mag ook wel naar al het rotnieuws eerder vandaag.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4 - Pagina 7 Empty Re: En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4

Bericht  sanne-84 wo 29 feb 2012 - 1:55

Lejow schreef:
sanne-84 schreef:Dacht je gister een beetje positiviteit te hebben doordat ze naar de mc micht, en dan nu dit weer.. Heftig!

Dat heb je denk verkeerd begrepen, of ik heb t verkeerd gezegd, dat kan ook.
Ze lag eerst op ee normale afdeling en is gister overgeplaatst naar de mc, hier kreeg ze zuurstof maar dit was niet voldoende, en omdat ze zo oppervlakkig bleef ademhalen en niet meer op prikkels reageerde is ze overgeplaatst naar de ic en aan de beademing gegaan!

Wel nog goed nieuws, B. Is van de high care over geplaatst naar medium care! Weer een stapje dichterbij huis!
Oei sorrie, dan zal ik t verkeerd begrepen hebben:s dan was t gister al nie echt positief..
Dan hoop ik dat de vooruitgang va b.je nu een beetje extra jracht geeft
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4 - Pagina 7 Empty Re: En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4

Bericht  Koffieleut wo 29 feb 2012 - 1:55

Wat fijn! B is echt een kanjer idd!!
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4 - Pagina 7 Empty Re: En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 2:20

Pfoe, jij hebt verdriet & geluk door elkaar.

Super nieuws dat B naar de medium care verplaatst is, ze doet het écht goed voor zo'n ukkie he! Hoeveel weken zou ze nu zijn; en hoe lang heeft ze dan ongeveer nog in het ziekenhuis te gaan? En je moeder, jeetje. Ze is in goede handen, máár wat een onzekerheid. Als het ziekenhuis het dus eigenlijk ook niet weet, moet het helemaal een crime zijn om doorheen te gaan. Heel veel sterkte Sad


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4 - Pagina 7 Empty Re: En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4

Bericht  Lejow wo 29 feb 2012 - 2:26

Ik zou vandaag 34 wkn zijn, de vooruitzichten zijn dat ze nog zo'n 3a4wkn Moet blijven.
e Moet nog meer flesjes drinken en van de monitor af.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4 - Pagina 7 Empty Re: En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 2:33

Lejow schreef:Ik zou vandaag 34 wkn zijn, de vooruitzichten zijn dat ze nog zo'n 3a4wkn Moet blijven.
e Moet nog meer flesjes drinken en van de monitor af.

Okee, ergens kun je gaan aftellen dus!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4 - Pagina 7 Empty Re: En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4

Bericht  Jasmine wo 29 feb 2012 - 4:41

Pippa schreef:
Lejow schreef:Ik zou vandaag 34 wkn zijn, de vooruitzichten zijn dat ze nog zo'n 3a4wkn Moet blijven.
e Moet nog meer flesjes drinken en van de monitor af.

Okee, ergens kun je gaan aftellen dus!

Plus dat B. als het goed is de langste tijd in het ziekenhuis al achter de rug heeft.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4 - Pagina 7 Empty Re: En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4

Bericht  Lejow wo 29 feb 2012 - 5:57

Ja, nu 4 weken en 2 dagen, dus we zijn aardig over de helft!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4 - Pagina 7 Empty Re: En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4

Bericht  Sterre wo 29 feb 2012 - 6:11

Lieve Lejow, wat heftig allemaal Sad fijn dat je kleine meisje zo sterk is! Heel veel sterkte, ik hoop het allerbeste voor je moeder...

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4 - Pagina 7 Empty Re: En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4

Bericht  Puzzle wo 29 feb 2012 - 6:35

Wat een rot-situatie zeg! erg heftig allemaal, gelukkig geeft jullie meisje wat positiever bericht!
En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4 - Pagina 7 699888
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4 - Pagina 7 Empty Re: En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4

Bericht  Weegschaal wo 29 feb 2012 - 6:47

Wat heftig allemaal En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4 - Pagina 7 699888 Gelukkig wel goed nieuws over je dochter!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4 - Pagina 7 Empty Re: En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4

Bericht  Pompoen wo 29 feb 2012 - 7:59

Jeetje, is B. alweer 4 weken oud? Is het alweer 4 weken geleden? Ga je al 4 weken heen en weer naar dat ziekenhuis...pfoe!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4 - Pagina 7 Empty Re: En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4

Bericht  Lejow do 1 maa 2012 - 5:01

тыквашка schreef:Jeetje, is B. alweer 4 weken oud? Is het alweer 4 weken geleden? Ga je al 4 weken heen en weer naar dat ziekenhuis...pfoe!

Ja, 4.5 week. Precies een maand vandaag, waar blijft de tijd..

Moeders is de nacht doorgekomen, de zuurstoftoevoer is wat omlaag gegaan en ze geeft weer reactie op pijnprikkels.
Alleen is ze nog steeds buiten bewust zijn en weten de artsen niet waardoor dit komt, dus moet ze nog door een CT scan.

Kleine tuttebollie is met recht een bollie, want ze is alweer 2240 gram! De kinderarts is zeer tevreden. Alleen zit er een kans in dat ze morgen een bloedtransfusie krijgt omdat haar HB te laag is. Verder zijn de enige hobbels die we nu nog over moeten, het drinken van alle flesjes (80/90 % leeg van alle flesjes) en van de monitor afkomen.
Dit kan bij wijze van in een week gepiept zijn, maar kan ook zomaar nog 4 weken duren.. Is geen pijl op te trekken.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4 - Pagina 7 Empty Re: En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4

Bericht  Lejow zo 11 maa 2012 - 9:30

Mijn gevoel heeft me niet in de steek gelaten. Al die tijd was er een stemmetje dat zei dat ze ook hier bovenop zou komen.
Ze heeft een wilskracht die bijna bovennatuurlijk is.
Ze is bij bewustzijn en erg helder, ze begrijpt de dingen die tegen haar gezegd worden en kan simpele opdrachtjes uitvoeren. Kan weer een klein beetje bewegen met haar handen enz.
Ze ligt nog wel aan de beademing, deze gaat er waarschijnlijk morgen uit, en dan krijgt ze zo'n tube in haar hals/keel omdat ze nog te zwak is om helemaal zelf te ademen.
En natuurlijk zijn we er nog niet, ze is nog niet van de IC af, maar ze is gewoon weer bij, en dat had echt niemand verwacht 1,5 week geleden...

Het is wel een enorme achtbaan zo, je wordt echt heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees, blijdschap en verdriet. Werkelijk alles komt voorbij.

Dinsdag ga ik naar haar toe en dan hoop ik haar eindelijk te kunnen vertellen over B. Dat ze eindelijk helder genoeg is om alles aan te horen en te begrijpen!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4 - Pagina 7 Empty Re: En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4

Bericht  Sjaantje zo 11 maa 2012 - 9:35

Lieve Lejow, ik krijg er kippenvel van... Wat is je moeder sterk!! Maar ze heeft dan ook iets heel moois om voor te vechten: een prachtige kleindochter!
Jullie zijn er nog lang niet, maar jullie zijn wel weer op de goede weg, ik wens jullie veel sterkte en ik blijf voor jullie duimen hug
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4 - Pagina 7 Empty Re: En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4

Bericht  Viva ma 12 maa 2012 - 2:50

Super dat je moeder weer bij bewustzijn is, lejow!
Hopelijk is ze dinsdag helder genoeg zodt je alles kan vertellen.
Weet ze nog helemaal niets? Of heb je al wel iets kunnen vertellen?
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4 - Pagina 7 Empty Re: En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4

Bericht  Lejow ma 12 maa 2012 - 3:37

Viva schreef:Super dat je moeder weer bij bewustzijn is, lejow!
Hopelijk is ze dinsdag helder genoeg zodt je alles kan vertellen.
Weet ze nog helemaal niets? Of heb je al wel iets kunnen vertellen?

Dat ze geboren is heeft ze nog meegemaakt, daarna ging ze snel achteruit en kon ze niets meer onthouden. Hoe het dus precies gegaan is en wat de afgelopen weken gebeurd is weet ze niet.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4 - Pagina 7 Empty Re: En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum