Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor welke actie schaam jij je?

+38
Stuiterbal
Muurvlindertje
Coco
Paper Crown
Toet
Lejow
RYW
vlinder-2011
Curious
Ayla
Evalynn
Minx
Janelie
Bliss
Ibbeltje
Lady Starstruck
Rush
SuperGrover
Jeanette
Angela_1986
Arwyn
Sterre
Mint
Antibes
Sugarfall
nina
Sarah1985
Dikkie Dik
TGR
_Lacey_
Blond
Highway
Caroow
Kabouter
Zininzon
Roza
Marin
Lady4
42 plaatsers

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 4 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Angela_1986 zo 25 dec 2011 - 3:10

Jaya schreef:
Janelie schreef:Ik ben het deels wel eens met Antibes, maar zoals Lady4 ook aangaf de titel heet niet voor niks 'voor welke actie schaam je je'. Ondanks dat sommige dingen echt niet hadden gebeuren wordt het niet aangehaald als iets waar je trots op bent toch? Terugdraaien kan toch niet meer, dan kan je er alleen maar heel bewust van worden en zorgen dat het niet meer gebeurd.




+1. Ik denk dat de meeste dames er echt niet trots op zijn wat ze hebben gedaan, als ik in ieder geval voor mezelf mag spreken.

Daar hebben jullie ook wel gelijk in... En ik hoop dat mensen zich daar ook heel erg bewust van worden zodat het nooit meer gebeurd!

Alleen voelt dat, als ik voor mezelf spreek, ook wel als 'makkelijk' voor diegene. Terwijl ik ook heel erg goed weet dat er niet veel anders meer te doen valt want terug draaien is inderdaad niet mogelijk. Ik heb héél wat moeilijke dingen moeten doorstaan door dit soort 'flauwe grappen' terwijl degene die ze uithaalde zich er wellicht nu nog af en toe voor schaamt. Kan niet zo goed onder woorden brengen wat ik bedoel... Maar jezelf bewust worden en af en toe schamen staat voor mij in schril contrast met wat ik (en met mij ongetwijfeld vele andere) heb moeten doen om hiermee te kunnen dealen.

Ik heb in de relatie met mijn ex 'n hele moeilijke periode gehad waarin ik me, uit onmacht, als 'n heks heb gedragen daar schaam ik me voor!

Nou Jaan, ik ga de volgende keer wel oppassen voor jou... pale Wink
Lijkt me wel raar als je 'ineens' een kant van jezelf ontdekt die je niet kende. Wel lief dat je ex je toch nog thuis heeft gebracht! Blijkbaar zag hij toch ook voornamelijk je lieve kant smile
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 4 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  TGR zo 25 dec 2011 - 3:25

Toen ik 17 was ben ik eens een collega aangevlogen. Ik heb hem bij zijn nek gegrepen en tegen de muur gepind. Hij viel me al maanden lastig en werken met hem was een aaneenschakeling van seksuele intimidatie. Daarna hield het op.

Verder heb ik dit jaar wel dingen gedaan waar ik niet zo trots op ben, maar ik heb nergens spijt van eigenlijk, want uiteindelijk heb ik overal bewust voor gekozen en rekening gehouden met de gevolgen voor anderen.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 4 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Minx zo 25 dec 2011 - 3:59

Ik werkte toen in het verpleeghuis als schoonmaakster. We waren met zijn drieën aan het werk, twee waren vaste medewerkers en het derde meisje vond het werk al niet leuk. Toen kwamen we een wc tegen die op slot zat. Die zat echt van onder tot boven onder de ontlasting. Wij hebben dat toen die vakantiehulp schoon laten maken onder het mom van dan kunnen wij door en redden we het om op tijd klaar te zijn.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 4 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Evalynn zo 25 dec 2011 - 4:46

Goh, ik kan wel verschillende dingen opnoemen... Op chronologische volgorde...

Toen ik een jaar of 10 was heb ik met een vriendin van me (eigenlijk meer onder invloed van haar) geld gestolen van mijn ouders. Die hadden zo'n spaarpot met allemaal kleingeld en dat hadden we er dus uitgeprutst omdat het niet open kon langs onderen.

Toen ik een jaar of 12 was (denk ik?) had ik verkering met een jongen die kanker had. We hebben een hele mooie tijd gehad, maar op een gegeven moment was ik niet meer verliefd - wat wil je? ik was 12! - maar ik durfde het niet uit te maken, omdat hij echt op het randje van de dood balanceerde. Toen heb ik dus mijn mond gehouden en het pas uitgemaakt toen hij er beter aan toe was, samen met mijn moeder. We hadden zijn moeder er bij betrokken om hem voor te bereiden en daarna een e-mail gestuurd. Ik kon het niet persoonlijk, en voel me er eigenlijk nog steeds rot over. Hij heeft er nooit moeilijk over gedaan en doet nog steeds altijd aardig tegen me.

Toen ik 13 was kwam ik bij een meisje in de brugklas die bijzonder onaantrekkelijk was. Ik heb toen een opmerking gemaakt van 'goh wel vervelend voor je ouders dat jij er uit bent gekomen... en dat het dan ook nog een tweeling bleek te zijn'... Hier heb ik wel later mijn excuses voor aangeboden. Ik was zelf altijd heel erg gepest en ik denk dat ik daarom mezelf 'veilig' wou stellen, iemand anders de zwarte piet toeschuiven eigenlijk.

Nu maken we een sprongetje, toen ik 16 of 17(?) was, gingen mijn ouders op vakantie en had ik de oppas op mijn zusje. Mijn zusje was toen een jaar of 9/10. Hier schaam ik me het meeste voor omdat ik toen oud genoeg was om te beseffen wat ik deed. Ik heb mijn zusje thuis gelaten met een oppas (het overbuurmeisje) en ben zelf gaan stappen, heb te veel gedronken, en ben thuisgekomen met een jongen waar ik al een hele tijd gek op was, terwijl ik een vriend had. We hebben op de bank alles gedaan wat kon met kleding aan. Het ergste is nog dat ik alles eigenlijk alleen maar heb gedaan om bij hem te kunnen zijn, omdat hij me overhaalde.
Resultaat hiervan was dat het uit ging met mn toenmalige vriend, en dat ik zes weken huisarrest kreeg, en mijn ouders me niet meer genoeg vertrouwden om me alleen achter te laten met mijn zusje.

Na die slipper ben ik heel braaf en netjes geworden.
Oh ik schaam me er ook wel een beetje voor dat ik mijn huidige vriend zo lang heb laten wachten. Twee jaar heeft hij achter me aangelopen en ik heb hem ontweken en afgekraakt omdat hij jonger (bijna twee jaar) is dan ik en iets te duidelijk liet merken dat hij me wou hebben. Heb er al duizend keer sorry voor gezegd en hij vindt het ook niet erg omdat hij me nu toch heeft, maar ik vind het wel rottig dat ik hem zo behandeld heb. Wegduwen en hoop geven etc.

Edit: Ik bedenk me er nu net nog eentje, heb toen ik 17 was een keer met een jongen gezoend die mij kennelijk heel leuk vond. Hij bracht me thuis en ik heb hem een verkeerd telefoonnummer bewust gegeven. Erg lullig en hij kwam er ook wel achter omdat hij een vriend van een vriendin was. Maargoed, ik was not interested :'D
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 4 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast zo 25 dec 2011 - 10:59

Na veel wodka een danswedstrijd 'winnen' door in je blote kont (jurkje aan, en omhoog) op de bar in de Paradiso te dansen. :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 4 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Lady4 zo 25 dec 2011 - 12:05

Carrie schreef:Na veel wodka een danswedstrijd 'winnen' door in je blote kont (jurkje aan, en omhoog) op de bar in de Paradiso te dansen. :shock:



cheers
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 4 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast ma 26 dec 2011 - 2:39

Carrie schreef:Na veel wodka een danswedstrijd 'winnen' door in je blote kont (jurkje aan, en omhoog) op de bar in de Paradiso te dansen. :shock:

Hahahaha briljant!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 4 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Antibes ma 26 dec 2011 - 5:55

Naja, op de doodswens-boomerangkaart werd met lol! gereageerd, zit op telefoon dus reageer layer nog uitgebreider. Maar ik vond de sfeer en reacties echt overduidelijk te luchtig voor de ernst van sommige acties. Ook in een waar-heb-je-spijt-van-context.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 4 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Rush ma 26 dec 2011 - 5:57

Ik heb een keer een euro 'gestolen' van m`n moeder. Ik had geen broekzakken, dus moest m bij het ontbijt in m`n handen houden, maar dat viel op natuurlijk.

Ik schaamde me toen echt de ogen uit m`n kop, ik was toen 13 denk ik.

1 euro voor een tosti op school, ik had het ook gewoon kunnen vragen. Rolling Eyes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 4 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Mint ma 26 dec 2011 - 6:05

Hahaha, ik jatte vroeger geregeld geld van mijn ouders.. ik voel me daar niet schuldig om, het waren altijd kleine bedragen.. wel schaam ik me omdat ik eens 5 euro uit een collectebus heb gehaald.
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 4 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Rush ma 26 dec 2011 - 6:10

Mint schreef:Hahaha, ik jatte vroeger geregeld geld van mijn ouders.. ik voel me daar niet schuldig om, het waren altijd kleine bedragen.
Nou lekker is dat. laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 4 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast ma 26 dec 2011 - 6:12

Rush schreef:Ik heb een keer een euro 'gestolen' van m`n moeder. Ik had geen broekzakken, dus moest m bij het ontbijt in m`n handen houden, maar dat viel op natuurlijk.

Ik schaamde me toen echt de ogen uit m`n kop, ik was toen 13 denk ik.

1 euro voor een tosti op school, ik had het ook gewoon kunnen vragen. Rolling Eyes
lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 4 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast ma 26 dec 2011 - 6:55

Rush schreef:
Mint schreef:Hahaha, ik jatte vroeger geregeld geld van mijn ouders.. ik voel me daar niet schuldig om, het waren altijd kleine bedragen.
Nou lekker is dat. laughcry

Nou inderdaad.. Ik zou het niet in mijn hoofd durven halen om geld van mijn ouders te stelen, hoe klein het bedrag ook is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 4 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  nina ma 26 dec 2011 - 7:53

Rush schreef:Ik was op een avond met m`n ex online, waarmee ik nog wel seks had en toen vertelde hij me dat hij een vriendin had. Ik reageerde toen best wel jaloers, echt stom, want ik wilde hem nooit weer als vriend.

Hij was boos offline gegaan en toen ging ik hem via m`n telefoon mailen. Er stond letterlijk iets in als; ik ben echt blij voor je ook al kwam het niet zo over en dat we nog seks hebben heeft daar totaal geen invloed op.

En ik mailde het inderdaad..

naar al m`n contacten..
Dit doet me inderdaad denken aan een beschamend verhaal van mij. (Kon er eerst moeilijk één verzinnen)

Ik was toen ik 18 was een half jaar naar Australië. Mijn toenmalige vriend was gewoon in NL. Op de helft van mijn reis vertelde hij (via msn) dat hij gezoend en seks had gehad met een ander meisje.
Ik was zo boos dat ik in mijn msn naam zette:
"Ja jongens, het is echt waar *naam vriend* heeft echt met *naam meisje* geneukt! Wat een player"
Er was natuurlijk niemand online door het tijdsverschil maar ik heb de computer aan laten staan (was bij familie) en ben lekker gaan slapen. Om 12 uur 's nachts begonnen de smsjes al binnen te stromen vanuit Nederland dat het wel heel sneu voor me was maar dat ik dit niet kon maken, maar ik had m'n geluid uit en heb lekker de hele nacht geslapen. Toen ik 's ochtends wakker werd had ik wel 20 smsjes en 30 msn berichten erover...
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 4 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Ayla ma 26 dec 2011 - 10:32

Zoiets zou ik ook kunnen doen nina, bah, wat een h*fter.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 4 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Curious ma 26 dec 2011 - 21:58

Ik kan weinig acties verzinnen geloof ik.
Het blijft bij mij denk ik toch wel bij:
- erg dronken geweest zijn en dat niet durven vertellen tegen toenmalig vriendje(gezegd ziek te zijn van eten) maar vervolgens voor schut komen staan voor de hele familie tijdens een etentje twee dagen later, waar iemand van dat feestje vroeg of ik weer nuchter was.
- snoepjes 'jatten' uit de snoeptrommel of vriezer (mini tomtoms,hihi)
- schoonmoeder die mijn string uitgewassen terug geeft onder het mom van: ' die vond ik nog in 'vriends' bed'

Allemaal dingenn waar ik achteraf wel om kan lachen.
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 4 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  vlinder-2011 ma 26 dec 2011 - 23:06

Zoveel dingen, ik doe vaak eerst iets en denk dan na.. Niet altijd even handig maar goed..
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 4 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  RYW di 27 dec 2011 - 0:05

Hmmm, even graven in het geheugen...


Ik heb ooit toen ik een jaar of 20/21 was een scharrel gehad met mijn buurman. Nou is dat nog niet zo erg, maar a) ik had een vriendje (die hele 'relatie' heeft nog geen 4 maanden geduurd, maar toch erg) en b) mijn huisgenootje was verliefd op hem en heeft me letterlijk op straat gegooid toen ze erachter kwam. Ik stond toen dus in mijn t-shirt bibberend en wel buiten met alleen mijn gsm in mijn broekzak, en toen heb ik maar bij de buurman aangebeld. Ik moest toch wat? Hij werd woest op mijn huisgenootje, en een hele scheldpartij (waar de hele straat van kon meegenieten) á la 'jij kan het gewoon niet hebben dat ik haar wél wou en jou niet' en 'waarom moet je zonodig die slet (ik dus :shock: ) die hier in huis woont n**ken' en meer van dat soort gezelligheid. Uiteindelijk heeft de buurman al mijn spullen met wat geweld weten op te halen, en ze bij hem in huis gestald. Daarna heb ik een paar nachten bij hem geslapen, want ja, ik moest ergens heen. En het meest schaamtelijke was wel dat ik mijn ouders moest uitleggen wat er gebeurd was en waarom ik daar niet meer woonde Wink

Maar 't was wel lekker Wink

RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 4 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Lejow di 27 dec 2011 - 0:13

Als je maar genoten heb RYW Laughing
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 4 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  RYW di 27 dec 2011 - 0:40

Lejow schreef:Als je maar genoten heb RYW Laughing


Hahahaha dat zat wel goed smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 4 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Toet di 27 dec 2011 - 1:08

Toen ik een jaar of 12 was heb ik eens beeldjes bij mensen uit de tuin gestolen. Eigenlijk was het idee vrij onschuldig, de tuinkabouter van de buurman omruilen met de stenen kikker van de andere buurman. Dit is uiteindelijk en beetje uit de hand gelopen omdat mensen zich er mee gingen bemoeien. Ik heb daarna heel erg ruzie met een vriendin gehad en dit is ook nooit meer goed gekomen. Haar moeder dreigde de politie op me af te sturen enzo en dat is ook gebeurd. Ik heb daarna taakstraf gehad bij halt terwijl ik de ernst van de situatie helemaal niet inzag. Mijn intentie was echt niet dingen kapot te maken of van mensen te stelen. Daar schaam ik me nu wel voor.

Ik schaam me sowieso wel voor dingen uit die periode, ik was toen een beetje ontspoort. Ook veel gestolen bij de supermarkt en op school wel eens een mp3-speler uit een openstaand kluisje gejat. Die heb ik trouwens een half jaar later in een enveloppe met een anoniem briefje teruggegeven, omdat ik me zo schuldig voelde.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 4 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 2:38

RYW schreef:Hmmm, even graven in het geheugen...


Ik heb ooit toen ik een jaar of 20/21 was een scharrel gehad met mijn buurman. Nou is dat nog niet zo erg, maar a) ik had een vriendje (die hele 'relatie' heeft nog geen 4 maanden geduurd, maar toch erg) en b) mijn huisgenootje was verliefd op hem en heeft me letterlijk op straat gegooid toen ze erachter kwam. Ik stond toen dus in mijn t-shirt bibberend en wel buiten met alleen mijn gsm in mijn broekzak, en toen heb ik maar bij de buurman aangebeld. Ik moest toch wat? Hij werd woest op mijn huisgenootje, en een hele scheldpartij (waar de hele straat van kon meegenieten) á la 'jij kan het gewoon niet hebben dat ik haar wél wou en jou niet' en 'waarom moet je zonodig die slet (ik dus :shock: ) die hier in huis woont n**ken' en meer van dat soort gezelligheid. Uiteindelijk heeft de buurman al mijn spullen met wat geweld weten op te halen, en ze bij hem in huis gestald. Daarna heb ik een paar nachten bij hem geslapen, want ja, ik moest ergens heen. En het meest schaamtelijke was wel dat ik mijn ouders moest uitleggen wat er gebeurd was en waarom ik daar niet meer woonde Wink

Maar 't was wel lekker Wink


Zoooo wat een naar wijf! Kut voor haar hoor dat ze verliefd op hem was en hij niet op haar maar als ze alleen maar je huisgenootje was en niet een vriendin, reageert ze wel errrggg oververhit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 4 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Paper Crown di 27 dec 2011 - 2:40

Voor wat ik pas geleden gejat heb!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 4 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 2:45

Haha, wat heb je gejat? Per ongeluk neem ik aan?

Ik kan gewoon niets bedenken waarvoor ik me echt schaam...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 4 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Paper Crown di 27 dec 2011 - 2:51

Powerbabe schreef:Haha, wat heb je gejat? Per ongeluk neem ik aan?

Ik kan gewoon niets bedenken waarvoor ik me echt schaam...

Nee. Helemaal niet perongeluk! Heel BEWUST!
Oops haha


Laatst aangepast door 2CKC2 op di 27 dec 2011 - 3:03; in totaal 1 keer bewerkt
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 4 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum