Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor welke actie schaam jij je?

+38
Stuiterbal
Muurvlindertje
Coco
Paper Crown
Toet
Lejow
RYW
vlinder-2011
Curious
Ayla
Evalynn
Minx
Janelie
Bliss
Ibbeltje
Lady Starstruck
Rush
SuperGrover
Jeanette
Angela_1986
Arwyn
Sterre
Mint
Antibes
Sugarfall
nina
Sarah1985
Dikkie Dik
TGR
_Lacey_
Blond
Highway
Caroow
Kabouter
Zininzon
Roza
Marin
Lady4
42 plaatsers

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? Empty Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Lady4 vr 23 dec 2011 - 4:55

Gooi ze er maar in!

Ik heb twee jaar geleden eens met een vriend van mij een meisje in de kroeg gigantsich voor schut gezet. Hij deed alsof hij heel erg geïnteresseerd in haar was. Toen ze toehapte deden wij ineens alsof we een stelletje waren. Echt zo gigantisch lullig, ik vind het beschamend. Andersom had ik me flink vernederd gevoeld denk ik. Het is een actie die me bij gebleven is en als ik zou weten wie dat meisje is, zou ik serieus nu nog mijn excuses maken.

Zo, nu jullie. Laughing
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 10:21

Ik denk heel diep na. Maar vermoed dat ik al die acties van mij heb verdrongen, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Lady4 vr 23 dec 2011 - 10:25

Kom op, laat me niet de enige zijn die met de billen bloot gaat. Wink
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Marin vr 23 dec 2011 - 10:31

Ik was vroeger verliefd op een jongen, en we hadden een soort friends with benefit relatie, weet de oude kern hier vast nog wel.
Hij zat ook tijdje achter een ander meisje aan en dat vond ik echt verschrikkelijk. Keertje stonden ze buiten de kroeg te kletsen en ik was in de kroeg en kreeg t helemaal benauwd en was zo bang dat ze buiten gingen zoenen. Toen heb ik gedaan alsof ik flauw viel midden in de kroeg en direct stonden er mensen om me heen om me te helpen en heb ik gezegd dat ik naar buiten moest voor frisse lucht met veel stennis en zo de aandacht opgeëist en gezorgd dat hij aandacht voor mij had. Not my proudest moment qua jaloezie.

En natuurlijk m'n ex, alhoewel ik daar geen spijt van heb, maar ben er ook niet trots op.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 10:35

In een stampvolle kroeg met een vriendin van mij zoenen, gewoon voor de kick, dat vind ik achteraf heel erg low-class en dat zou ik nu nooit meer doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Lady4 vr 23 dec 2011 - 10:38

Haha Joy, ik moet er om lachen!

Zelda, ik kan me nooit voorstellen dat meiden dat doen. Ik moet er niet aan denken, haha.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Roza vr 23 dec 2011 - 10:40

Jaren geleden, toen ik bij de populaire meiden wilde horen heb ik wel eens nare roddels verspreid en verhalen aangedikt..

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 10:42

Haha door de post van Zelda moet ik aan mijn schaam-moment denken van jaren terug.
Ik ging stappen met 2 vriendinnen, waarvan 1 best rustig en conservatief was.
Ik en die niet-conservatieve vriendin gingen met de missie om met iemand te zoenen die avond.
Dat was niet gelukt, we hadden enorm veel gedronken en besloten toen maar met elkaar te zoenen.
Eenmaal thuisgekomen (we sliepen alledrie bij mij, in 3 aparte bedden ik denk ik zeg t er maar bij :P) was die conservatieve vriendin nog niet over de schok heen dat ze ons had zien zoenen.
Toen begonnen de andere vriendin en ik haar over te halen dat ze ook met ons moest zoenen, omdat ze 'er anders niet bij zou horen, iedereen zoende weleens met een meisje, blablabla..' waarna ze dus ook met ons allebei heeft gezoend.
Ja, hier schaam ik me wel voor :p

Niet quoten ajb

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 10:48

Ik had ooit een goede vriend, die mij leuker vond dan ik hem. Dat wist ik eigenlijk al wel een tijdje, maar ik vond het zo jammer van de vriendschap en heb dus vrij lang gedaan alsof mijn neus bloedde. Toen hij eindelijk al z'n moed verzameld had om mij de liefde te verklaren, deed hij dat zo knullig dat ik echt keihard moest lachen. Een vriendin van mij was er bij en zij moest ook heel hard lachen. We kwamen samen niet meer bij en hij ging er alleen maar knulliger bijstaan (waardoor wij alleen maar harder moesten lachen). Ik kon alleen maar een aantal keer uitbrengen: 'nee, sorry'. Uiteindelijk is hij maar weg gegaan en dat was zo ongeveer het einde van de vriendschap.

Oh en ik heb 1 keer een blind double-date gedaan. Toen schrokken we zo van hoe die jongens er uitzagen, dat we zijn doorgelopen.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 10:53

Ik heb mijn ex vriend een glas wijn in zijn gezicht gegooid, omdat hij vervelend was. Hij ging maar door met irritant zijn, ik heb twee keer gewaarschuwd, en toen heb ik het recht in zijn gezicht gegooid. Oei, wat was ie kwaad. Maar ik heb de rest van de avond geen last meer van hem gehad.

Iets dergelijks zou ik nu nooit meer doen.

Zonde voor de wijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 10:58

Ik heb een keer een oud-collega in zijn gezicht geslagen omdat een andere collega zei dat hij naar mijn billen stond te kijken terwijl dat niet waar was. Ik weet echt niet wat me bezielde dat ik me zomaar omdraaide en hem een slap gaf. Schaam me er best wel voor, want ik heb hem echt te kakken gezet. Heb 's avonds ook wel een smsje gestuurd dat het me echt speet en hij reageerde daarna wel goed gelukkig. Maar dat was echt een lullige actie van me.

Ik moet nog wel de gast vinden die mij tijdens trance energy in mn billen kneep en er snel vandoor ging. Die verdient wel een bitch slap.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Zininzon vr 23 dec 2011 - 11:02

Ik heb ook ooit iemand geslagen... Embarassed
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Kabouter vr 23 dec 2011 - 11:12

Ik heb toen ik nog behoorlijk jong was een keer een sneeuwbal in de brievenbus gedaan..echt waarom ik dat deed?! Geen idee, vindt het nog steeds zo stom van mezelf.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Marin vr 23 dec 2011 - 11:14

Kabouter schreef:Ik heb toen ik nog behoorlijk jong was een keer een sneeuwbal in de brievenbus gedaan..echt waarom ik dat deed?! Geen idee, vindt het nog steeds zo stom van mezelf.

Hahaha das toch nog een stuk onschuldiger dan de hulst (prikkelt) en eieren die ik bij 'de heks' (buurvrouw) in de brievenbus deed.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Caroow vr 23 dec 2011 - 11:17

Youandi schreef:Ik heb mijn ex vriend een glas wijn in zijn gezicht gegooid, omdat hij vervelend was. Hij ging maar door met irritant zijn, ik heb twee keer gewaarschuwd, en toen heb ik het recht in zijn gezicht gegooid. Oei, wat was ie kwaad. Maar ik heb de rest van de avond geen last meer van hem gehad.

Iets dergelijks zou ik nu nooit meer doen.

Zonde voor de wijn.

lol!

Ik heb echt iets heel ergs gedaan, ik schaam me weer als ik er aan denk.

Een jongen uit mijn klas zat echt al een hele tijd achter mij aan, maar ik vond dat niet zo boeiend. Toen ik een keer bij hem bleef slapen (gewoon slapen) heeft hij dat op school verteld, en wat aangedikt. En toen heb ik tegen iedereen gezegd dat ik wel seks had gewilt, maar dat hij zo'n kleine had dat het niet ging. De jaren daarna is iedereen die jongen -voornaam-kleinelul blijven noemen.
Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Lady4 vr 23 dec 2011 - 11:19

[/quote]
Ik heb echt iets heel ergs gedaan, ik schaam me weer als ik er aan denk.

Een jongen uit mijn klas zat echt al een hele tijd achter mij aan, maar ik vond dat niet zo boeiend. Toen ik een keer bij hem bleef slapen (gewoon slapen) heeft hij dat op school verteld, en wat aangedikt. En toen heb ik tegen iedereen gezegd dat ik wel seks had gewilt, maar dat hij zo'n kleine had dat het niet ging. De jaren daarna is iedereen die jongen -voornaam-kleinelul blijven noemen.
Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed

[/quote]



lol!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 11:22

Hahahaha, Caroow! Laughing Boontje komt om zijn loontje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 0:41

...


Laatst aangepast door Yasmin op ma 26 dec 2011 - 11:08; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 0:44

Hahaha, Yasmin, die is echt evil! Twisted Evil

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Highway za 24 dec 2011 - 0:44

Ik heb in een dronken bui mijn ex een gekneusde neus en een blauw oog geslagen Embarassed Ikw as met zijn band en wat vrienden op een festival in duitsland en het was echt net uit tussen ons maar er speelde nog van alles. Sliepen nog samen etc. Aldaar was hij ineens weg en hoorde ik dat hij met een meisje (van die vriendengroep) weg was en dat ze zoenend gesignaleerd waren.. buitenproportioneel boos was ik en niet meer voor reden vatbaar; toen ik hem zag ben ik hem aangevlogen en schijnbaar nogal flink ook. Ik kan me er niet veel meer van herinneren maar heb echt spijt van hoe ik mezelf te kijk heb gezet destijds. Ik zat toen niet goed in mijn vel maar dat is geen excuus natuurlijk.

Ook heb ik eens een date gehad met een jongen en gingen we naar een cafe, was onze derde date ofzo maar ik vond hem niet zo leuk als hij mij, beetje tijdsverdrijf. Op een gegeven moment ging hij even weg naar een ander cafe en kwam ik een andere leuke jongen tegen (ik vond hem al een tijdje leuk). Daarmee gezoend en vervolgens toen mijn date terug kwam niks gezegd. Stiekem nog een aantal keren die avond met die ander gezoend toen mijn date naar de wc was, vervolgens met mijn date mee naar huis en het daar dan toch maar afgebroken..vreselijk slettengedrag

Dit alles is overigens allemaal jaren terug gebeurd en over die jaren heb ik sowieso spijt. Inmiddels ben ik een stuk rustiger en vooral respectvoller en vriendelijker smile
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Kabouter za 24 dec 2011 - 0:47

Marin schreef:
Kabouter schreef:Ik heb toen ik nog behoorlijk jong was een keer een sneeuwbal in de brievenbus gedaan..echt waarom ik dat deed?! Geen idee, vindt het nog steeds zo stom van mezelf.

Hahaha das toch nog een stuk onschuldiger dan de hulst (prikkelt) en eieren die ik bij 'de heks' (buurvrouw) in de brievenbus deed.

Dat is inderdaad ook wel erg..
Het stomme is alleen dat het niet bij iemand in de brievenbus was, maar gewoon de PTT brievenbus, met veeeel Kerstkaarten waarschijnlijk. Ik voelde me daarna zo lullig.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Blond za 24 dec 2011 - 1:31

Ik heb een keer een blind date gehad met een vriend van een goede vriendin van me. Ik vond het zo'n ongelofelijke sukkel, helemaal niet mijn type en boeiend was hij ook niet.
Ik had blijkbaar wel indruk gemaakt want hij bleef me maar sms'en of ik wilde langskomen om samen een filmpje te kijken. Ik heb nooit meer iets van me laten horen Embarassed

En toen zei hij tegen mijn vriendin: nou die _Chance laat ook niets meer van haar horen.

Ik had natuurlijk veel beter kunnen sms'en dat ik vond dat we geen klik hadden.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  _Lacey_ za 24 dec 2011 - 1:46

Ik heb ooit eens een meisje aan wie ik een bloedhekel had zo'n Boomerang-kaart gestuurd met daarop de tekst 'Save The World, Kill Yourself'.
Anoniem uiteraard.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  TGR za 24 dec 2011 - 4:21

Voor serious request toch wel. Ook al vind ik het ook wel leuk om te zien hoe iedereen zo bezig is.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Dikkie Dik za 24 dec 2011 - 4:54

TGR schreef:Voor serious request toch wel. Ook al vind ik het ook wel leuk om te zien hoe iedereen zo bezig is.

???
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum