Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor welke actie schaam jij je?

+38
Stuiterbal
Muurvlindertje
Coco
Paper Crown
Toet
Lejow
RYW
vlinder-2011
Curious
Ayla
Evalynn
Minx
Janelie
Bliss
Ibbeltje
Lady Starstruck
Rush
SuperGrover
Jeanette
Angela_1986
Arwyn
Sterre
Mint
Antibes
Sugarfall
nina
Sarah1985
Dikkie Dik
TGR
_Lacey_
Blond
Highway
Caroow
Kabouter
Zininzon
Roza
Marin
Lady4
42 plaatsers

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 6 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 9:15

CKC, ik vind het een goede theorie. Oog om oog, tand om tand. Hahaha! Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 6 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 9:38

Ik heb weleens dirty pictures van mijn ex hier op het forum gezet (oude forum dan) maar daar schaam ik me niet voor en heb ik geen spijt van laughcry.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 6 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Paper Crown di 27 dec 2011 - 9:39

Zusje schreef:Ik heb weleens dirty pictures van mijn ex hier op het forum gezet (oude forum dan) maar daar schaam ik me niet voor en heb ik geen spijt van Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 6 394967.



Why do I always miss the juicy stuff? Ik hang hier toch wel echt altijd..en dan nog..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 6 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 9:41

2CKC2 schreef:
Zusje schreef:Ik heb weleens dirty pictures van mijn ex hier op het forum gezet (oude forum dan) maar daar schaam ik me niet voor en heb ik geen spijt van Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 6 394967.



Why do I always miss the juicy stuff? Ik hang hier toch wel echt altijd..en dan nog..

Dit vind ik ook erg jammer... Sad

Zeg, aangezien je toch geen spijt van hebt, kun je ze niet nog eens plaatsen? Twisted Evil

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 6 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  RYW di 27 dec 2011 - 9:43

Zusje schreef:Ik heb weleens dirty pictures van mijn ex hier op het forum gezet (oude forum dan) maar daar schaam ik me niet voor en heb ik geen spijt van laughcry.

Dat gedoe met zijn nieuwe vriendinnetje die hier sneu kwam doen? Daar moet je ook zeker geen spijt van hebben, je hebt heel veel van ons echt enorm veel lol bezorgd dus de ene goede daad schakelt de andere slechte daad weer uit he Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 6 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 9:49

Hahahaha dat weet ik nog zo goed. Dat vond ik echt een hele goede actie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 6 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 9:59

---


Laatst aangepast door Yasmin op wo 28 dec 2011 - 9:06; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 6 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Bliss di 27 dec 2011 - 10:49

Oooh Yasmin, wat erg haha Very Happy Ik zou me ook doodschamen geloof ik. Maar achteraf kun je er vast weer om lachen, of niet?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 6 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 11:58

Er is genoeg om me voor te schamen, maar mijn trots overwint de helft van de tijd :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 6 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 23:37

Oh ja: dit is wel de ergste.

Op mijn 21e verjaardag gaan stappen, heel dronken worden en de volgende dag doodziek in bed liggen terwijl de visite beneden zat, voor mij. Pas aan het einde van de dag toen alleen mijn opa en oma er nog waren kwam ik naar beneden, voor een glas water en een klein stukje appeltaart. Wat ik daarna weer heb uitgekotst laughcry

Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 6 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 10:34

Na lang denken toch iets gevonden.
Iets ergs ook nog wel.
Ik heb mensen vroeger bewust gekwetst of pijngedaan, puur om te kijken of ze bij me terug zouden komen en om te merken dat ze me nodig hadden zodat ik me weer goed voelde over mezelf.

Eén voorbeeld: als tiener paste ik vaak op jonge kinderen. Een meisje waar ik op paste was ik buiten mee aan het spelen op een grasveld. Ze vond het best eng om van huis te zijn. Dus wat deed ik. Stiekem weglopen als zij niet keek en me even verstoppen, waardoor ze dacht dat ze me kwijt was en begon te huilen. Dan ging ik weer terug om haar te troosten. Op dat moment had ik dan een goed gevoel omdat ik merkte dat ze me nodig had en dat wilde ik graag. Dat mensen mij nodig hadden en ik niet teveel of ongewenst was. (wat weer een hele andere achtergrond had).

Daar schaam ik me toch wel heel erg voor. Vooral ook omdat ik het later met mijn vriend dus ook wel eens uitgehaald heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 6 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Muurvlindertje do 29 dec 2011 - 1:29

Kenya schreef:Na lang denken toch iets gevonden.
Iets ergs ook nog wel.
Ik heb mensen vroeger bewust gekwetst of pijngedaan, puur om te kijken of ze bij me terug zouden komen en om te merken dat ze me nodig hadden zodat ik me weer goed voelde over mezelf.

Eén voorbeeld: als tiener paste ik vaak op jonge kinderen. Een meisje waar ik op paste was ik buiten mee aan het spelen op een grasveld. Ze vond het best eng om van huis te zijn. Dus wat deed ik. Stiekem weglopen als zij niet keek en me even verstoppen, waardoor ze dacht dat ze me kwijt was en begon te huilen. Dan ging ik weer terug om haar te troosten. Op dat moment had ik dan een goed gevoel omdat ik merkte dat ze me nodig had en dat wilde ik graag. Dat mensen mij nodig hadden en ik niet teveel of ongewenst was. (wat weer een hele andere achtergrond had).

Daar schaam ik me toch wel heel erg voor. Vooral ook omdat ik het later met mijn vriend dus ook wel eens uitgehaald heb.

Ik vind dit best ziek, kleine kinderen laten huilen zodat je je nodig voelt. Beetje emotionele chantage.
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 6 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Stuiterbal do 29 dec 2011 - 1:45

Muurvlindertje schreef:
Kenya schreef:Na lang denken toch iets gevonden.
Iets ergs ook nog wel.
Ik heb mensen vroeger bewust gekwetst of pijngedaan, puur om te kijken of ze bij me terug zouden komen en om te merken dat ze me nodig hadden zodat ik me weer goed voelde over mezelf.

Eén voorbeeld: als tiener paste ik vaak op jonge kinderen. Een meisje waar ik op paste was ik buiten mee aan het spelen op een grasveld. Ze vond het best eng om van huis te zijn. Dus wat deed ik. Stiekem weglopen als zij niet keek en me even verstoppen, waardoor ze dacht dat ze me kwijt was en begon te huilen. Dan ging ik weer terug om haar te troosten. Op dat moment had ik dan een goed gevoel omdat ik merkte dat ze me nodig had en dat wilde ik graag. Dat mensen mij nodig hadden en ik niet teveel of ongewenst was. (wat weer een hele andere achtergrond had).

Daar schaam ik me toch wel heel erg voor. Vooral ook omdat ik het later met mijn vriend dus ook wel eens uitgehaald heb.


Ik vind dit best ziek, kleine kinderen laten huilen zodat je je nodig voelt. Beetje emotionele chantage.
Ik denk dat hier een verleden achter zit. En dat het geen hele bewuste actie was.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 6 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 1:53

2CKC2 schreef:
Zusje schreef:Ik heb weleens dirty pictures van mijn ex hier op het forum gezet (oude forum dan) maar daar schaam ik me niet voor en heb ik geen spijt van Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 6 394967.



Why do I always miss the juicy stuff? Ik hang hier toch wel echt altijd..en dan nog..

Haha, het is jaren geleden. Was in 2006 denk ik. Was wel een leuke opschudding van het forum Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 6 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 1:54

Youandi schreef:
2CKC2 schreef:
Zusje schreef:Ik heb weleens dirty pictures van mijn ex hier op het forum gezet (oude forum dan) maar daar schaam ik me niet voor en heb ik geen spijt van Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 6 394967.



Why do I always miss the juicy stuff? Ik hang hier toch wel echt altijd..en dan nog..

Dit vind ik ook erg jammer... Sad

Zeg, aangezien je toch geen spijt van hebt, kun je ze niet nog eens plaatsen? Twisted Evil

Hahahahaha! Eh, ik heb ze nog maar ze staan op mijn pc die niet aangesloten is en lichtelijk stuk. Ik ga niet voor die foto's al die moeite doen haha Very Happy. Buiten dat heb ik de minst juicy ones op het forum gezet. Ik had veel ergeren foto's Very Happy. Grappig was dat hij achteraf ruzie met haar hierover kreeg en niet eens boos was op mij angel. Ach, ze zijn nog altijd een stel... Volgens mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 6 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 1:56

RYW schreef:
Zusje schreef:Ik heb weleens dirty pictures van mijn ex hier op het forum gezet (oude forum dan) maar daar schaam ik me niet voor en heb ik geen spijt van laughcry.

Dat gedoe met zijn nieuwe vriendinnetje die hier sneu kwam doen? Daar moet je ook zeker geen spijt van hebben, je hebt heel veel van ons echt enorm veel lol bezorgd dus de ene goede daad schakelt de andere slechte daad weer uit he Wink

"Nieuwe" vriendinnetje ja. Het was zijn ex waarmee hij het uitmaakte voor mij maar vervolgens vier jaar lang mee vreemd ging. Toen ik het uitmaakte zijn zij weer in contact gekomen. Ze zat in het buitenland maar een relatie zou er toch wel weer van komen tussen die twee. En dat wilde ze hier op het forum even in komen wrijven. Dat wilde ze me al maanden laten weten maar dat mocht niet van mijn ex (terecht) want wat ik er mee te maken? Ik heb me 4 jaar lang ingehouden tegenover haar... Toen hadden zij ruzie en is ze hier dus toch even komen melden hoe gelukkig ze wel niet waren (natuurlijk wist ze niet dat ik hier kwam, right). Toen hield ik me dus niet meer in en heb ik hem op MSN genomen. Voor ik het wist had ik hem uit de kleren, al rukkend en al... Snapshots gemaakt en in haar topic geplaatst hahaha. Het halve forum kende haar als het meisje waar mijn ex altijd mee vreemd ging dus ze heeft het hier snel bekeken Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 6 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Sweety do 29 dec 2011 - 2:02

Hahaha, geweldig Zusje! Jammer dat ik dat heb gemist.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 6 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Jeanette do 29 dec 2011 - 2:13

Haha, geweldig Zusje! Jammer dat ik dat heb gemist, echt een geniale actie! :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 6 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Esperanza do 29 dec 2011 - 2:44

Zusje, hahaha! Ik zat toen wel op het forum, maar heb dat gemist helaas!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 6 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  nina do 29 dec 2011 - 3:18

Zusje schreef:
"Nieuwe" vriendinnetje ja. Het was zijn ex waarmee hij het uitmaakte voor mij maar vervolgens vier jaar lang mee vreemd ging. Toen ik het uitmaakte zijn zij weer in contact gekomen. Ze zat in het buitenland maar een relatie zou er toch wel weer van komen tussen die twee. En dat wilde ze hier op het forum even in komen wrijven. Dat wilde ze me al maanden laten weten maar dat mocht niet van mijn ex (terecht) want wat ik er mee te maken? Ik heb me 4 jaar lang ingehouden tegenover haar... Toen hadden zij ruzie en is ze hier dus toch even komen melden hoe gelukkig ze wel niet waren (natuurlijk wist ze niet dat ik hier kwam, right). Toen hield ik me dus niet meer in en heb ik hem op MSN genomen. Voor ik het wist had ik hem uit de kleren, al rukkend en al... Snapshots gemaakt en in haar topic geplaatst hahaha. Het halve forum kende haar als het meisje waar mijn ex altijd mee vreemd ging dus ze heeft het hier snel bekeken Wink.
Hoe wist je dan dat zij het was?
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 6 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 3:21

Ze had een link naar de weblog van haar en mijn ex geplaatst en die bevatte hun namen. Qua inhoud was het ook wel duidelijk, die blog zeg maar. Bovendien noemde zij zichzelf altijd net anders en dat was haar forumnaam. Er was geen twijfel over mogelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 6 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 3:29

Als kind heb ik mijn bellen blaas vol met sterke bellen blaas dreft in de vijver gekieperd van de buren waar een fonteintje inzat. Ik kon hier vanaf mijn slaapkamer raam bijna in mikken.

De vissen waren dus aan het rug zwemmen onder een hele dikke laag schuim en natuurlijk dachten ze meteen dat ik het had gedaan.

En mijn vader maar ontkennen tegen hun terwijl hij het wist en stiekem moest lachen.

Schaam mij er wel voor, zielig die vissen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 6 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 3:47

Aimy schreef:Als kind heb ik mijn bellen blaas vol met sterke bellen blaas dreft in de vijver gekieperd van de buren waar een fonteintje inzat. Ik kon hier vanaf mijn slaapkamer raam bijna in mikken.

De vissen waren dus aan het rug zwemmen onder een hele dikke laag schuim en natuurlijk dachten ze meteen dat ik het had gedaan.

En mijn vader maar ontkennen tegen hun terwijl hij het wist en stiekem moest lachen.

Schaam mij er wel voor, zielig die vissen.

Zoals 't er nu staat... Had je vader een discussie met de vissen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 6 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 3:51

hahahaha..

Bedoel de buren :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 6 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  nina do 29 dec 2011 - 3:55

Bazinga schreef:
Aimy schreef:
En mijn vader maar ontkennen tegen hun terwijl hij het wist en stiekem moest lachen.

Schaam mij er wel voor, zielig die vissen.

Zoals 't er nu staat... Had je vader een discussie met de vissen Very Happy

Hahahahahahah... das wel heel grappig

*ziet een man discussiëren met vissen*
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 6 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum