Voor welke actie schaam jij je?
+38
Stuiterbal
Muurvlindertje
Coco
Paper Crown
Toet
Lejow
RYW
vlinder-2011
Curious
Ayla
Evalynn
Minx
Janelie
Bliss
Ibbeltje
Lady Starstruck
Rush
SuperGrover
Jeanette
Angela_1986
Arwyn
Sterre
Mint
Antibes
Sugarfall
nina
Sarah1985
Dikkie Dik
TGR
_Lacey_
Blond
Highway
Caroow
Kabouter
Zininzon
Roza
Marin
Lady4
42 plaatsers
Pagina 6 van 7
Pagina 6 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Voor welke actie schaam jij je?
CKC, ik vind het een goede theorie. Oog om oog, tand om tand. Hahaha!
Gast- Gast
Ik heb weleens dirty pictures van mijn ex hier op het forum gezet (oude forum dan) maar daar schaam ik me niet voor en heb ik geen spijt van .
Gast- Gast
Zusje schreef:Ik heb weleens dirty pictures van mijn ex hier op het forum gezet (oude forum dan) maar daar schaam ik me niet voor en heb ik geen spijt van .
Why do I always miss the juicy stuff? Ik hang hier toch wel echt altijd..en dan nog..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:Zusje schreef:Ik heb weleens dirty pictures van mijn ex hier op het forum gezet (oude forum dan) maar daar schaam ik me niet voor en heb ik geen spijt van .
Why do I always miss the juicy stuff? Ik hang hier toch wel echt altijd..en dan nog..
Dit vind ik ook erg jammer...
Zeg, aangezien je toch geen spijt van hebt, kun je ze niet nog eens plaatsen?
Gast- Gast
Zusje schreef:Ik heb weleens dirty pictures van mijn ex hier op het forum gezet (oude forum dan) maar daar schaam ik me niet voor en heb ik geen spijt van .
Dat gedoe met zijn nieuwe vriendinnetje die hier sneu kwam doen? Daar moet je ook zeker geen spijt van hebben, je hebt heel veel van ons echt enorm veel lol bezorgd dus de ene goede daad schakelt de andere slechte daad weer uit he
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Hahahaha dat weet ik nog zo goed. Dat vond ik echt een hele goede actie.
Gast- Gast
---
Laatst aangepast door Yasmin op wo 28 dec 2011 - 9:06; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oooh Yasmin, wat erg haha Ik zou me ook doodschamen geloof ik. Maar achteraf kun je er vast weer om lachen, of niet?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Er is genoeg om me voor te schamen, maar mijn trots overwint de helft van de tijd
Gast- Gast
Oh ja: dit is wel de ergste.
Op mijn 21e verjaardag gaan stappen, heel dronken worden en de volgende dag doodziek in bed liggen terwijl de visite beneden zat, voor mij. Pas aan het einde van de dag toen alleen mijn opa en oma er nog waren kwam ik naar beneden, voor een glas water en een klein stukje appeltaart. Wat ik daarna weer heb uitgekotst
Op mijn 21e verjaardag gaan stappen, heel dronken worden en de volgende dag doodziek in bed liggen terwijl de visite beneden zat, voor mij. Pas aan het einde van de dag toen alleen mijn opa en oma er nog waren kwam ik naar beneden, voor een glas water en een klein stukje appeltaart. Wat ik daarna weer heb uitgekotst
Gast- Gast
Na lang denken toch iets gevonden.
Iets ergs ook nog wel.
Ik heb mensen vroeger bewust gekwetst of pijngedaan, puur om te kijken of ze bij me terug zouden komen en om te merken dat ze me nodig hadden zodat ik me weer goed voelde over mezelf.
Eén voorbeeld: als tiener paste ik vaak op jonge kinderen. Een meisje waar ik op paste was ik buiten mee aan het spelen op een grasveld. Ze vond het best eng om van huis te zijn. Dus wat deed ik. Stiekem weglopen als zij niet keek en me even verstoppen, waardoor ze dacht dat ze me kwijt was en begon te huilen. Dan ging ik weer terug om haar te troosten. Op dat moment had ik dan een goed gevoel omdat ik merkte dat ze me nodig had en dat wilde ik graag. Dat mensen mij nodig hadden en ik niet teveel of ongewenst was. (wat weer een hele andere achtergrond had).
Daar schaam ik me toch wel heel erg voor. Vooral ook omdat ik het later met mijn vriend dus ook wel eens uitgehaald heb.
Iets ergs ook nog wel.
Ik heb mensen vroeger bewust gekwetst of pijngedaan, puur om te kijken of ze bij me terug zouden komen en om te merken dat ze me nodig hadden zodat ik me weer goed voelde over mezelf.
Eén voorbeeld: als tiener paste ik vaak op jonge kinderen. Een meisje waar ik op paste was ik buiten mee aan het spelen op een grasveld. Ze vond het best eng om van huis te zijn. Dus wat deed ik. Stiekem weglopen als zij niet keek en me even verstoppen, waardoor ze dacht dat ze me kwijt was en begon te huilen. Dan ging ik weer terug om haar te troosten. Op dat moment had ik dan een goed gevoel omdat ik merkte dat ze me nodig had en dat wilde ik graag. Dat mensen mij nodig hadden en ik niet teveel of ongewenst was. (wat weer een hele andere achtergrond had).
Daar schaam ik me toch wel heel erg voor. Vooral ook omdat ik het later met mijn vriend dus ook wel eens uitgehaald heb.
Gast- Gast
Kenya schreef:Na lang denken toch iets gevonden.
Iets ergs ook nog wel.
Ik vind dit best ziek, kleine kinderen laten huilen zodat je je nodig voelt. Beetje emotionele chantage.
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Ik denk dat hier een verleden achter zit. En dat het geen hele bewuste actie was.Muurvlindertje schreef:Kenya schreef:Na lang denken toch iets gevonden.
Iets ergs ook nog wel.
Ik vind dit best ziek, kleine kinderen laten huilen zodat je je nodig voelt. Beetje emotionele chantage.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
2CKC2 schreef:Zusje schreef:Ik heb weleens dirty pictures van mijn ex hier op het forum gezet (oude forum dan) maar daar schaam ik me niet voor en heb ik geen spijt van .
Haha, het is jaren geleden. Was in 2006 denk ik. Was wel een leuke opschudding van het forum .
Gast- Gast
Youandi schreef:2CKC2 schreef:Zusje schreef:Ik heb weleens dirty pictures van mijn ex hier op het forum gezet (oude forum dan) maar daar schaam ik me niet voor en heb ik geen spijt van .
Dit vind ik ook erg jammer...
Zeg, aangezien je toch geen spijt van hebt, kun je ze niet nog eens plaatsen?
Hahahahaha! Eh, ik heb ze nog maar ze staan op mijn pc die niet aangesloten is en lichtelijk stuk. Ik ga niet voor die foto's al die moeite doen haha . Buiten dat heb ik de minst juicy ones op het forum gezet. Ik had veel ergeren foto's . Grappig was dat hij achteraf ruzie met haar hierover kreeg en niet eens boos was op mij . Ach, ze zijn nog altijd een stel... Volgens mij.
Gast- Gast
RYW schreef:Zusje schreef:Ik heb weleens dirty pictures van mijn ex hier op het forum gezet (oude forum dan) maar daar schaam ik me niet voor en heb ik geen spijt van .
Dat gedoe met zijn nieuwe vriendinnetje die hier sneu kwam doen? Daar moet je ook zeker geen spijt van hebben, je hebt heel veel van ons echt enorm veel lol bezorgd dus de ene goede daad schakelt de andere slechte daad weer uit he
"Nieuwe" vriendinnetje ja. Het was zijn ex waarmee hij het uitmaakte voor mij maar vervolgens vier jaar lang mee vreemd ging. Toen ik het uitmaakte zijn zij weer in contact gekomen. Ze zat in het buitenland maar een relatie zou er toch wel weer van komen tussen die twee. En dat wilde ze hier op het forum even in komen wrijven. Dat wilde ze me al maanden laten weten maar dat mocht niet van mijn ex (terecht) want wat ik er mee te maken? Ik heb me 4 jaar lang ingehouden tegenover haar... Toen hadden zij ruzie en is ze hier dus toch even komen melden hoe gelukkig ze wel niet waren (natuurlijk wist ze niet dat ik hier kwam, right). Toen hield ik me dus niet meer in en heb ik hem op MSN genomen. Voor ik het wist had ik hem uit de kleren, al rukkend en al... Snapshots gemaakt en in haar topic geplaatst hahaha. Het halve forum kende haar als het meisje waar mijn ex altijd mee vreemd ging dus ze heeft het hier snel bekeken .
Gast- Gast
Hahaha, geweldig Zusje! Jammer dat ik dat heb gemist.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Haha, geweldig Zusje! Jammer dat ik dat heb gemist, echt een geniale actie!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Zusje, hahaha! Ik zat toen wel op het forum, maar heb dat gemist helaas!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Hoe wist je dan dat zij het was?Zusje schreef:
"Nieuwe" vriendinnetje ja. Het was zijn ex waarmee hij het uitmaakte voor mij maar vervolgens vier jaar lang mee vreemd ging. Toen ik het uitmaakte zijn zij weer in contact gekomen. Ze zat in het buitenland maar een relatie zou er toch wel weer van komen tussen die twee. En dat wilde ze hier op het forum even in komen wrijven. Dat wilde ze me al maanden laten weten maar dat mocht niet van mijn ex (terecht) want wat ik er mee te maken? Ik heb me 4 jaar lang ingehouden tegenover haar... Toen hadden zij ruzie en is ze hier dus toch even komen melden hoe gelukkig ze wel niet waren (natuurlijk wist ze niet dat ik hier kwam, right). Toen hield ik me dus niet meer in en heb ik hem op MSN genomen. Voor ik het wist had ik hem uit de kleren, al rukkend en al... Snapshots gemaakt en in haar topic geplaatst hahaha. Het halve forum kende haar als het meisje waar mijn ex altijd mee vreemd ging dus ze heeft het hier snel bekeken .
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Ze had een link naar de weblog van haar en mijn ex geplaatst en die bevatte hun namen. Qua inhoud was het ook wel duidelijk, die blog zeg maar. Bovendien noemde zij zichzelf altijd net anders en dat was haar forumnaam. Er was geen twijfel over mogelijk.
Gast- Gast
Als kind heb ik mijn bellen blaas vol met sterke bellen blaas dreft in de vijver gekieperd van de buren waar een fonteintje inzat. Ik kon hier vanaf mijn slaapkamer raam bijna in mikken.
De vissen waren dus aan het rug zwemmen onder een hele dikke laag schuim en natuurlijk dachten ze meteen dat ik het had gedaan.
En mijn vader maar ontkennen tegen hun terwijl hij het wist en stiekem moest lachen.
Schaam mij er wel voor, zielig die vissen.
De vissen waren dus aan het rug zwemmen onder een hele dikke laag schuim en natuurlijk dachten ze meteen dat ik het had gedaan.
En mijn vader maar ontkennen tegen hun terwijl hij het wist en stiekem moest lachen.
Gast- Gast
Aimy schreef:Als kind heb ik mijn bellen blaas vol met sterke bellen blaas dreft in de vijver gekieperd van de buren waar een fonteintje inzat. Ik kon hier vanaf mijn slaapkamer raam bijna in mikken.
Zoals 't er nu staat... Had je vader een discussie met de vissen
Gast- Gast
Bazinga schreef:Aimy schreef:
Zoals 't er nu staat... Had je vader een discussie met de vissen
Hahahahahahah... das wel heel grappig
*ziet een man discussiëren met vissen*
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Pagina 6 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Waar schaam jij je voor?
» Wie vind jij sexy/knap en schaam je je stiekem voor?
» Wat is dit voor vage facebook actie?
» Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€
» ACTIE! Haak/brei/maak mutsjes voor M. van mama_van2! UPDATE!
» Wie vind jij sexy/knap en schaam je je stiekem voor?
» Wat is dit voor vage facebook actie?
» Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€
» ACTIE! Haak/brei/maak mutsjes voor M. van mama_van2! UPDATE!
Pagina 6 van 7
Permissies van dit forum: