Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor welke actie schaam jij je?

+38
Stuiterbal
Muurvlindertje
Coco
Paper Crown
Toet
Lejow
RYW
vlinder-2011
Curious
Ayla
Evalynn
Minx
Janelie
Bliss
Ibbeltje
Lady Starstruck
Rush
SuperGrover
Jeanette
Angela_1986
Arwyn
Sterre
Mint
Antibes
Sugarfall
nina
Sarah1985
Dikkie Dik
TGR
_Lacey_
Blond
Highway
Caroow
Kabouter
Zininzon
Roza
Marin
Lady4
42 plaatsers

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 2 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Sarah1985 za 24 dec 2011 - 5:05

Vanmiddag in de karwei iets ergs, ik kan alleen mijn linker hand gebruiken en ik pakte van hoog een emmer verf en toen viel die kapot op de grond overal verf mijn schoenen zitten er ook onder is van suède, echt ik schaamde me zo
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 2 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Caroow za 24 dec 2011 - 5:05

Dikkie Dik schreef:
TGR schreef:Voor serious request toch wel. Ook al vind ik het ook wel leuk om te zien hoe iedereen zo bezig is.

???

Je kan 'actie' op verschillende manieren interpreteren he
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 2 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  nina za 24 dec 2011 - 5:08

Caroow schreef:
Dikkie Dik schreef:
TGR schreef:Voor serious request toch wel. Ook al vind ik het ook wel leuk om te zien hoe iedereen zo bezig is.
???
Je kan 'actie' op verschillende manieren interpreteren he
Ha! Ja! Wat goed van je Caroow. Dit had ik niet zo snel in de gaten.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 2 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Dikkie Dik za 24 dec 2011 - 5:19

nina schreef:
Caroow schreef:
Dikkie Dik schreef:
TGR schreef:Voor serious request toch wel. Ook al vind ik het ook wel leuk om te zien hoe iedereen zo bezig is.
???
Je kan 'actie' op verschillende manieren interpreteren he
Ha! Ja! Wat goed van je Caroow. Dit had ik niet zo snel in de gaten.

Ja dat snap ik, maar je schaamt je toch niet voor zo'n actie als serious request...dat begrijp ik geloof ik niet helemaal.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 2 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 5:21

Ik vond vroeger een jongen leuk. Ik heb hem dat meerdere keren heel duidelijk gemaakt, tot vervelens toe van zijn kant. Zo erg dat hij mij niet meer moest en we dus ook helemaal geen contact meer hadden/hebben. Ik schaam me hiervoor maar vond het ook zó ontzettend stom van mezelf, we konden zo goed met elkaar opschieten en dat heb ik helemaal zelf verpest.

Misschien dat ik hierdoor nu ook voorzichtiger ben met moves maken richting mannen.. Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 2 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Caroow za 24 dec 2011 - 5:22

Dikkie Dik schreef:
nina schreef:
Caroow schreef:
Dikkie Dik schreef:
TGR schreef:Voor serious request toch wel. Ook al vind ik het ook wel leuk om te zien hoe iedereen zo bezig is.
???
Je kan 'actie' op verschillende manieren interpreteren he
Ha! Ja! Wat goed van je Caroow. Dit had ik niet zo snel in de gaten.

Ja dat snap ik, maar je schaamt je toch niet voor zo'n actie als serious request...dat begrijp ik geloof ik niet helemaal.

Ik denk ook niet dat je het heel erg serieus moet nemen. Ik kon wel lachen om de reactie van TGR.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 2 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Lady4 za 24 dec 2011 - 5:35

_Lacey_ schreef:Ik heb ooit eens een meisje aan wie ik een bloedhekel had zo'n Boomerang-kaart gestuurd met daarop de tekst 'Save The World, Kill Yourself'.
Anoniem uiteraard.

:affraid:

lol!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 2 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Sugarfall za 24 dec 2011 - 5:39

Op de middelbare school, in de brugklas was het volgens mij, was ik heel erg verliefd op een jongen, en nog een ander meisje ook. Toen hij een keer tegen mij en nog een vriendin vertelde dat hij door had dat dat meisje verliefd op hem was, maar haar niets vond, heb ik dat de volgende dag tegen haar verteld, op een lullige manier, ze was er echt verdrietig over. Als ik er nu aan terug denk, schaam ik me echt. Zou nooit meer zoiets doen!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 2 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Caroow za 24 dec 2011 - 5:43

Oh ik heb nog iets.

Een jongen van mijn opleiding had een liefdesverklaring naar mij gemaild, maar ik vond die jongen echt helemaal niks. Ik was, al zeg ik het zelf, ook veel te hoog voor hem gegrepen smile Toen heb ik dat mailtje uitgeprint en opgehangen in school. Echt iedereen ging die jongen toen nog meer pesten, terwijl hij al gepest werd en ook geen vrienden had.

Zo zielig!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 2 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Antibes za 24 dec 2011 - 5:54

Wow, ik vind het eigenlijk best schokkend, sommige dingen die hier langskomen. Wat een valse acties! Ik heb nooit bewust iemand voor schut gezet of gekleineerd, ook ben ik niet wraakzuchtig. Wel ben ik wel eens 'slachtoffer' geweest toen een Valentijnskaart in de brugklas de school rond ging. Ik vind het dan ook heel terecht dat jullie je hiervoor schamen, maar ik vind het eigenlijk te belachelijk voor woorden dat je als tiener zo laag kunt gaan en dat sommigen het hier grappig vinden. Zelfs op je 14e moet je toch hebben kunnen begrijpen hoezeer je iemand kunt raken met zulke acties? Misselijk.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 2 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 5:58

Antibes schreef:Wow, ik vind het eigenlijk best schokkend, sommige dingen die hier langskomen. Wat een valse acties! Ik heb nooit bewust iemand voor schut gezet of gekleineerd, ook ben ik niet wraakzuchtig. Wel ben ik wel eens 'slachtoffer' geweest toen een Valentijnskaart in de brugklas de school rond ging. Ik vind het dan ook heel terecht dat jullie je hiervoor schamen, maar ik vind het eigenlijk te belachelijk voor woorden dat je als tiener zo laag kunt gaan. Zelfs op je 14e moet je toch hebben kunnen begrijpen hoezeer je iemand kunt raken met zulke acties? Misselijk.

Totaal mee eens!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 2 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Antibes za 24 dec 2011 - 6:00

Misschien dat mijn visie heel anders is geweest hoor, dat geef ik toe. Ik ben natuurlijk op mijn 14e al vastgelopen met mijn depressie en ben dus als kind en als jonge tiener altijd al heel bewust met emoties van mezelf en anderen bezig geweest. Mijn tienertijd ging totaal niet om jongens of populariteit. Maar sommige dingen gaan echt heel ver: een boomerang kaart met een doodswens?

Ik word er eigenlijk een beetje triest van..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 2 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 6:08

Ik schrik inderdaad ook van die Boomerang kaart met die doodswens.
Ikzelf ben niet gepest vroeger, maar mijn zusje wel. Waardoor ze ook best depressief was. Daardoor kan ik hier heel slecht mee omgaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 2 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Antibes za 24 dec 2011 - 6:09

Het gemeenste dat ik ooit gedaan heb, was in groep vijf ofzo. Toen zat er een heel naar meisje bij mij in de klas en die had mij weer gepest. 's Middags heb ik toen met een meisje dat ik van buiten school kende, in een schriftje allemaal scheldwoorden voor haar zitten bedanken. Overigens kwam ik niet verder dan olifant en luchtballen etc. (ze was dik) en ik heb er verder nooit iets mee gedaan.

Het lulligste dat ik ooit gedaan heb op de middelbare (en wat dat meisje me jaren heeft kwalijk genomen):

Op een dag liep ik met drie vriendin de hoofdingang van school uit (trappetje), iemand riep mijn naam, ik draaide me om, zag iets op me afkomen, deed een stapje opzij en toen lag dat meisje languit aan mijn voeten. Die was bovenaan de trap door haar enkel gegaan. Het was een reflex en zelf dáár voelde ik me flink lullig over.


Laatst aangepast door Antibes op za 24 dec 2011 - 6:16; in totaal 2 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 2 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Antibes za 24 dec 2011 - 6:13

PrinsesBo schreef:Ik schrik inderdaad ook van die Boomerang kaart met die doodswens.
Ikzelf ben niet gepest vroeger, maar mijn zusje wel. Waardoor ze ook best depressief was. Daardoor kan ik hier heel slecht mee omgaan.

Wat naar voor je zusje.. Ik geloof ook dat het feit dat ik op de basisschool enorm gepest ben een flinke invloed heeft gehad op het ontwikkelen van mijn depressie. Gaat het nu wel goed met haar?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 2 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 6:15

Op mijn zestiende ben ik midden in de nacht in het water gesprongen met een vriendin na een examenfeestje. Midden in het naastliggende dorp. In mijn lingerie (string+bh). Met twee vreemde jongens. Terwijl ik verkering had met een ander.
Verder is er niks gebeurd, tot grote teleurstelling van één van de twee jongens. Op een gegeven moment dacht ik 'Euh, Chipp, die jongen wil meer dan zwemmen'. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 2 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 6:16

Antibes schreef:
PrinsesBo schreef:Ik schrik inderdaad ook van die Boomerang kaart met die doodswens.
Ikzelf ben niet gepest vroeger, maar mijn zusje wel. Waardoor ze ook best depressief was. Daardoor kan ik hier heel slecht mee omgaan.

Wat naar voor je zusje.. Ik geloof ook dat het feit dat ik op de basisschool enorm gepest ben een flinke invloed heeft gehad op het ontwikkelen van mijn depressie. Gaat het nu wel goed met haar?

Bij haar was t ook op de basisschool vooral.
Nu is ze een hele sterke vrouw. Maar toch heb ik nog steeds de neiging om haar te beschermen Embarassed Gisteren nog ruzie gehad op feest met jongen die grote mond tegen haar had en haar oa uitschold voor dikke laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 2 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Mint za 24 dec 2011 - 6:18

Toen ik jong was en nog in sinterklaas geloofde, was ik eens bij een sinterklaasfeest. Voor mij zat een meisje dat mij irriteerde omdat ze aldoor met haar hoofd ervoor zat. Toen sint binnenkwam en wij gingen zingen en springen, heb ik haar stoel achteruit gezet.. nouja, toen ze wilde gaan zitten, lag ze dus op de grond laughcry
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 2 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 6:21

Mint schreef:Toen ik jong was en nog in sinterklaas geloofde, was ik eens bij een sinterklaasfeest. Voor mij zat een meisje dat mij irriteerde omdat ze aldoor met haar hoofd ervoor zat. Toen sint binnenkwam en wij gingen zingen en springen, heb ik haar stoel achteruit gezet.. nouja, toen ze wilde gaan zitten, lag ze dus op de grond laughcry

Laughing Dit vind ik nog vrij onschuldig. Echt een kleuterstreek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 2 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Antibes za 24 dec 2011 - 6:24

Mint schreef:Toen ik jong was en nog in sinterklaas geloofde, was ik eens bij een sinterklaasfeest. Voor mij zat een meisje dat mij irriteerde omdat ze aldoor met haar hoofd ervoor zat. Toen sint binnenkwam en wij gingen zingen en springen, heb ik haar stoel achteruit gezet.. nouja, toen ze wilde gaan zitten, lag ze dus op de grond laughcry

Haha, kijk, daar kan ik dan wel om lachen.. Very Happy
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 2 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Sterre za 24 dec 2011 - 6:48

Ik ben het wel eens met Antibes eigenlijk, ik schrik ook wel van een aantal ontzettend lullige, maar wel bewuste acties...

Door de vorige reactie moet ik ook aan een kleuterstreek van mij denken:

Een vriendinnetje zat op zwemles steeds met het bandje van haar badpak gitaar te spelen op haar tanden (het badje steeds van haar tanden af laten glijden, met een poing geluid) en dat irriteerde me zo dat ik heel hard aan het bandje trok. Gevolg: tand er uit, en die vloog over de vloer van het zwembad laughcry We hebben 'm nog gezocht, ik weet niet meer of we 'm hadden gevonden eigenlijk.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 2 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Arwyn za 24 dec 2011 - 7:11

Woh, hier staan echt erge acties tussen..
Ook iets dat mij is overkomen trouwens, niet leuk.
Ik ben zelf gelukkig nooit zo geweest, daar zou ik me nu ook echt nog steeds voor schamen dan. Het zijn wel veel puberacties, maar toch. Was dan ook een erg brave puber hoor!

Die actie hierboven doet me trouwens wel denken aan een stomme actie van mij. We hadden op school net leren blokfluit spelen en moesten op een gegeven moment stil zijn en de fluit moest uit je mond. Meisje naast mij deed dat niet en bleef maar fluiten. Vond ik zo vervelend dat ik op een gegeven moment zelf die fluit heb gepakt.. Gelukkig is toen wel alles heel gebleven, ze voelde het alleen even tegen haar voortanden tikken waardoor ik daarna alleen maar steeds weer sorry heb gezegd terwijl het allang klaar was.. Was er helemaal van geschrokken dat ze dat zo voelde!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 2 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Angela_1986 za 24 dec 2011 - 7:18

PrinsesBo schreef:
Antibes schreef:Wow, ik vind het eigenlijk best schokkend, sommige dingen die hier langskomen. Wat een valse acties! Ik heb nooit bewust iemand voor schut gezet of gekleineerd, ook ben ik niet wraakzuchtig. Wel ben ik wel eens 'slachtoffer' geweest toen een Valentijnskaart in de brugklas de school rond ging. Ik vind het dan ook heel terecht dat jullie je hiervoor schamen, maar ik vind het eigenlijk te belachelijk voor woorden dat je als tiener zo laag kunt gaan. Zelfs op je 14e moet je toch hebben kunnen begrijpen hoezeer je iemand kunt raken met zulke acties? Misselijk.

Totaal mee eens!

Ook helemaal mee eens!

Ik ben zelf op de middelbare school gepest en heb dus regelmatig met soortgelijke flauwe acties te maken gehad. Ik kan je vertellen dat hoe onschuldig ze voor jullie misschien ook leken op dat moment, ze wel diepe indruk op iemand kunnen maken en kwetsend kunnen zijn. Juist omdat het vaak een opeenstapeling van zogenaamd 'kleine en onschuldige' dingen is.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 2 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Jeanette za 24 dec 2011 - 7:28

Echt zooo stom..

Ik zat op de middelbare school op de Havo en zat met klasgenoten bij de Mac. Toen kwam er eentje van het VMBO (was altijd strijd tussen VMBO en Havo/Atheneum/Gymnasium) naar me toe en vroeg op een dreigende toon hoe ik heette. Ik heb haar gezegd dat dat haar geen moer aan ging en daar op begon ze me te slaan en te vechten. Ik ben toen zo kwaad geworden en heb toen terug gevochten. Echter, was ik iets sterker en lagen er plukken haar los van haar. Wij zijn toen de Mac uit gezet. Ik schaam me er voor dat ik me toen zo heb laten gaan en haar niet gewoon genegeerd heb.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 2 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  SuperGrover za 24 dec 2011 - 7:45

Eens met Antibes, ik vind dat je je ogen uit je kop moet schamen als je iemand suggereert om zelfmoord te plegen. Maar dat niet alleen, ook andere verhalen vind ik echt niet om te lachen.

Ik heb een aantal jaar geleden een keer in boosheid iets op mijn weblog gezegd, wat bij diegene terecht is gekomen. Daar voel ik me nog heel lullig van.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 2 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum