Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor welke actie schaam jij je?

+38
Stuiterbal
Muurvlindertje
Coco
Paper Crown
Toet
Lejow
RYW
vlinder-2011
Curious
Ayla
Evalynn
Minx
Janelie
Bliss
Ibbeltje
Lady Starstruck
Rush
SuperGrover
Jeanette
Angela_1986
Arwyn
Sterre
Mint
Antibes
Sugarfall
nina
Sarah1985
Dikkie Dik
TGR
_Lacey_
Blond
Highway
Caroow
Kabouter
Zininzon
Roza
Marin
Lady4
42 plaatsers

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 3 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 7:50

ik heb ooit eens getapt op een feestje met een vriendin. Na een enórm chagerijnige gast heb ik iets te hard tegen die vriendin gezegd dat ik het een vervelende zuurpruim vond en dat hoorde die man dus. Hij draaide zich om en keek me een aantal seconden indringend aan. Ik schaam me er nog steeds voor.

En op onze bruiloft heb ik het bruidsboeket weg gegooid, maar dat kon niet over m'n schouder, omdat ik op een soort podiumpje stond en het plafond te laag was, ik heb 'm toen onderhands achteruit weg gegooid en toen kwam ie snoeihard in het gezicht van één van de gasten terecht. Dat vond ik ook super lullig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 3 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 8:11

Ik heb een keer een klasgenoot met een squashracket geslagen. Was niet écht de bedoeling, maar meer een reactie. Was in groep 6 en we mochten proef-squashen. We speelden dus samen en waren niet heel erg goed; 't was mijn buurt maar ze kwam op me af gestormt en haalde uit en sloeg in m'n gezicht. M'n eerste reactie was -heel slecht- terugmeppen!

Uiteindelijk had zij een knalrode wang, ik miste een stuk tand en stonden we elkaar jankend te troosten, maar ik schaam(de) me er wel voor; dat dát mijn instinct was..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 3 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Blond za 24 dec 2011 - 9:01

Antibes schreef:Wow, ik vind het eigenlijk best schokkend, sommige dingen die hier langskomen. Wat een valse acties! Ik heb nooit bewust iemand voor schut gezet of gekleineerd, ook ben ik niet wraakzuchtig. Wel ben ik wel eens 'slachtoffer' geweest toen een Valentijnskaart in de brugklas de school rond ging. Ik vind het dan ook heel terecht dat jullie je hiervoor schamen, maar ik vind het eigenlijk te belachelijk voor woorden dat je als tiener zo laag kunt gaan en dat sommigen het hier grappig vinden. Zelfs op je 14e moet je toch hebben kunnen begrijpen hoezeer je iemand kunt raken met zulke acties? Misselijk.

Eens. Mijn actie was niet aardig, maar niet om met opzet iemand echt te kwetsen, en die acties lees ik hier wel.
Ik ben overigens ook behoorlijk gepest vroeger en veel mensen beseffen zich echt niet hoe zeer dat later nog meespeelt in het leven van ieman die gepest is.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 3 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 12:08

Eigenlijk heb ik op de middelbare school niets uitgevroten met anderen, omdat ik dondersgoed wist hoe kut het was om in de maling te worden genomen. Ik heb ook nooit iemand bewust in de maling genomen. Natuurlijk heb ik weleens een grapje uitgehaald, maar dat was ook gewoon een grapje en is ook altijd ervaren als grapje. Want ik ben sowieso niet zo serieus. (En dat grapje wat ik uithaalde, met degene waarmee ik het uithaalde, is nu één van mijn buurmannen en we groeten elkaar nog steeds, en hij kan er ook nog steeds om lachen. Dus dat scheelt)

Maar één ding waarbij ik denk, dat had ik niet moeten doen. Ik moet me schamen. Is een ruzie in een kroeg, waarbij ik het hoofd niet koel hield. Er werden mensen onterecht beschuldigd van iets dat absoluut niet hadden kunnen doen en toen ben ik er tussen gesprongen. En dan niet om het te sussen. Beetje jammere actie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 3 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 12:21


..


Laatst aangepast door Yasmin op ma 26 dec 2011 - 11:07; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 3 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 21:14

Jeanette schreef:Echt zooo stom..

Ik zat op de middelbare school op de Havo en zat met klasgenoten bij de Mac. Toen kwam er eentje van het VMBO (was altijd strijd tussen VMBO en Havo/Atheneum/Gymnasium) naar me toe en vroeg op een dreigende toon hoe ik heette. Ik heb haar gezegd dat dat haar geen moer aan ging en daar op begon ze me te slaan en te vechten. Ik ben toen zo kwaad geworden en heb toen terug gevochten. Echter, was ik iets sterker en lagen er plukken haar los van haar. Wij zijn toen de Mac uit gezet. Ik schaam me er voor dat ik me toen zo heb laten gaan en haar niet gewoon genegeerd heb.

Dat hoor ik vaak. waarom eigenlijk? Misschien een domme vraag maar heb nooit op een school gezeten met verschillende niveau's.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 3 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 22:35

Bij ons was er ook altijd zo'n strijd. Stond er weer een clubje VMBO'ers op de stoep, zoeken naar relletjes denk ik..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 3 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Blond za 24 dec 2011 - 22:40

Bazinga schreef:Bij ons was er ook altijd zo'n strijd. Stond er weer een clubje VMBO'ers op de stoep, zoeken naar relletjes denk ik..

Bij ons ook, wij hadden wel twee locaties, maar wel van dezelfde scholengroep. Ik zat op de havo/vwo locatie, en tegenover onze school stond de vmbo tl/vmbo gl locatie. Dan gingen er weer geruchten in de pauze dat er na schooltijd 'vet gevochten' ging worden.

Dat gebeurde trouwens nooit.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 3 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 22:42

Maar kan toch niet zo zijn dat het aan het niveau van de leerlingen ligt, maar meer aan het onstuimige karakter in de vorm van stoer doen en grote mond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 3 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  SuperGrover za 24 dec 2011 - 23:33

Cimic schreef:
Jeanette schreef:Echt zooo stom..

Ik zat op de middelbare school op de Havo en zat met klasgenoten bij de Mac. Toen kwam er eentje van het VMBO (was altijd strijd tussen VMBO en Havo/Atheneum/Gymnasium) naar me toe en vroeg op een dreigende toon hoe ik heette. Ik heb haar gezegd dat dat haar geen moer aan ging en daar op begon ze me te slaan en te vechten. Ik ben toen zo kwaad geworden en heb toen terug gevochten. Echter, was ik iets sterker en lagen er plukken haar los van haar. Wij zijn toen de Mac uit gezet. Ik schaam me er voor dat ik me toen zo heb laten gaan en haar niet gewoon genegeerd heb.

Dat hoor ik vaak. waarom eigenlijk? Misschien een domme vraag maar heb nooit op een school gezeten met verschillende niveau's.

Bij ons was er niet echt strijd, maar VMBO en havo/VWO probeerden elkaar zoveel mogelijk te vermijden en het contact tot een minimum te beperken omdat men elkaar niet kon luchten of zien. Havo/VWO zag de VMBO'ers als dom en ongemanierd, de VMBO'ers zagen de havisten en VWO'ers als bloedarrogant
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 3 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Rush za 24 dec 2011 - 23:52

Ik was op een avond met m`n ex online, waarmee ik nog wel seks had en toen vertelde hij me dat hij een vriendin had. Ik reageerde toen best wel jaloers, echt stom, want ik wilde hem nooit weer als vriend.

Hij was boos offline gegaan en toen ging ik hem via m`n telefoon mailen. Er stond letterlijk iets in als; ik ben echt blij voor je ook al kwam het niet zo over en dat we nog seks hebben heeft daar totaal geen invloed op.

En ik mailde het inderdaad..

naar al m`n contacten..
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 3 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast zo 25 dec 2011 - 0:29

Antibes schreef:Wow, ik vind het eigenlijk best schokkend, sommige dingen die hier langskomen. Wat een valse acties! Ik heb nooit bewust iemand voor schut gezet of gekleineerd, ook ben ik niet wraakzuchtig. Wel ben ik wel eens 'slachtoffer' geweest toen een Valentijnskaart in de brugklas de school rond ging. Ik vind het dan ook heel terecht dat jullie je hiervoor schamen, maar ik vind het eigenlijk te belachelijk voor woorden dat je als tiener zo laag kunt gaan en dat sommigen het hier grappig vinden. Zelfs op je 14e moet je toch hebben kunnen begrijpen hoezeer je iemand kunt raken met zulke acties? Misselijk.

+1, en ik was zelf redelijk populair en kon echt wel wat maken. Maar dat soort dingen echt niet!

Het lulligste wat ik mij kan bedenken is dat mijn beste vriendin (van toen) mij vroeg om haar te koppelen aan een jongen en dat die jongen en ik verliefd werden op elkaar Embarassed en stiekem met elkaar gingen. (tot dat zij erachter kwam). (We waren toen zovaak verliefd op zoveel jongens dat ik zoiets had, ach ze vind wel weer iemand anders laughcry )

Maar echt mensen tot op het bot kwetsen of voorschut zetten, ik snap dat niet. Ik heb ook nooit iemand bewust gepest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 3 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Lady4 zo 25 dec 2011 - 0:34

Ik snap mijn eigen actie achteraf ook niet goed. En de andere forummers die iets gepost hebben, vinden hun eigen actie waarschijnlijk ook beschamend. Daarom ook de topictitel.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 3 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast zo 25 dec 2011 - 0:41

Rush schreef:Ik was op een avond met m`n ex online, waarmee ik nog wel seks had en toen vertelde hij me dat hij een vriendin had. Ik reageerde toen best wel jaloers, echt stom, want ik wilde hem nooit weer als vriend.

Hij was boos offline gegaan en toen ging ik hem via m`n telefoon mailen. Er stond letterlijk iets in als; ik ben echt blij voor je ook al kwam het niet zo over en dat we nog seks hebben heeft daar totaal geen invloed op.

En ik mailde het inderdaad..

naar al m`n contacten..

OHJA Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 3 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Lady Starstruck zo 25 dec 2011 - 0:57

Ik heb een keer een jongen in zijn gezicht gespuwd midden in de kroeg. En ik wilde hem ook slaan stond met gebalde vuisten voor hem. Hij zat mijn vriend al de hele avond te neten. Toen was ik het zat. Ik stond te blèren naar hem dat ik zijn strot er wel even af zou bijten. Hele kroeg was stil tijdens mijn actie. Dit is niet echt een classy actie. Jemig wat schaam ik mij hier nu voor Embarassed
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 3 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Ibbeltje zo 25 dec 2011 - 1:31

Whahah Lady Startstruck ik moet eigenlijk een beetje lachen om je actie...ik zie je al staan Wink
Maar snap dat je het nu niet meer zo'n leuke actie vind.


Laatst aangepast door Ibbeltje op zo 25 dec 2011 - 1:37; in totaal 1 keer bewerkt
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 3 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Lady4 zo 25 dec 2011 - 1:35

Ibbeltje schreef:Whahah Lady ik moet eigenlijk een beetje lachen om je actie...ik zie je al staan Wink
Maar snap dat je het nu niet meer zo'n leuke actie vind.

Ik vind het nu een hele stomme, dronken actie. En misschien heb ik het in mijn hoofd wel groter gemaakt dan dat het eigenlijk was, heeft dat meisje het helemaal niet als heel erg ervaren. Maar toch, ik vind het beschamend.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 3 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Ibbeltje zo 25 dec 2011 - 1:36

Lady4 schreef:
Ibbeltje schreef:Whahah Lady ik moet eigenlijk een beetje lachen om je actie...ik zie je al staan Wink
Maar snap dat je het nu niet meer zo'n leuke actie vind.

Ik vind het nu een hele stomme, dronken actie. En misschien heb ik het in mijn hoofd wel groter gemaakt dan dat het eigenlijk was, heeft dat meisje het helemaal niet als heel erg ervaren. Maar toch, ik vind het beschamend.

oow oops ik bedoelde Lady Starstruck hahah
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 3 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Lady4 zo 25 dec 2011 - 1:43

Ibbeltje schreef:
Lady4 schreef:
Ibbeltje schreef:Whahah Lady ik moet eigenlijk een beetje lachen om je actie...ik zie je al staan Wink
Maar snap dat je het nu niet meer zo'n leuke actie vind.

Ik vind het nu een hele stomme, dronken actie. En misschien heb ik het in mijn hoofd wel groter gemaakt dan dat het eigenlijk was, heeft dat meisje het helemaal niet als heel erg ervaren. Maar toch, ik vind het beschamend.

oow oops ik bedoelde Lady Starstruck hahah

Ooh, haha!! Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 3 561177
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 3 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Ibbeltje zo 25 dec 2011 - 1:45

Ja had in de gauwigheid alleen Lady getypt maar er zijn er natuurlijk meerdere Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 3 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Bliss zo 25 dec 2011 - 1:48

Ik zit nu al even te denken, maar ik kan me echt niet één beschamende actie van mijn kant bedenken. Ik ben zelf een klein beetje gepest af en toe en was sowieso een enorm zacht ei als puber, ik deed echt geen vlieg kwaad. Ik schrik dan idd ook wel van sommige acties hier; ik zou echt nooit zo met andermans gevoelens kunnen 'spelen' of iemand bewust kunnen kwetsen.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 3 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Lady Starstruck zo 25 dec 2011 - 2:07

Ibbeltje schreef:Whahah Lady Startstruck ik moet eigenlijk een beetje lachen om je actie...ik zie je al staan Wink
Maar snap dat je het nu niet meer zo'n leuke actie vind.
Haha ja erg he. Ja ik was toen zo boos. Merk wel dat ik nu niet meer zulke dingen zou doen. Ik ben gelukkig wat rustiger geworden.

Heb dus wel meer van dit soort acties gehad ook nog Neutral
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 3 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Ibbeltje zo 25 dec 2011 - 2:20

Lady Starstruck schreef:
Ibbeltje schreef:Whahah Lady Startstruck ik moet eigenlijk een beetje lachen om je actie...ik zie je al staan Wink
Maar snap dat je het nu niet meer zo'n leuke actie vind.
Haha ja erg he. Ja ik was toen zo boos. Merk wel dat ik nu niet meer zulke dingen zou doen. Ik ben gelukkig wat rustiger geworden.

Heb dus wel meer van dit soort acties gehad ook nog Neutral

gelukkig dat je rustiger bent geworden Wink Maar snap wel doordat je zo boos bent dat je dingen kan doen waar je alter spijt van hebt,
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 3 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Janelie zo 25 dec 2011 - 2:38

Ik ben het deels wel eens met Antibes, maar zoals Lady4 ook aangaf de titel heet niet voor niks 'voor welke actie schaam je je'. Ondanks dat sommige dingen echt niet hadden gebeuren wordt het niet aangehaald als iets waar je trots op bent toch? Terugdraaien kan toch niet meer, dan kan je er alleen maar heel bewust van worden en zorgen dat het niet meer gebeurd.

Ik vond de boomerang kaart trouwens helemaal niet heel erg ver gaan. Als ik de ontvanger was geweest dan kon ik daar wel om lachen. Waarschijnlijk zouden de gevoelens dan wel wederzijds zijn geweest.

Waar ik me zelf voor schaam is gebeurd toen ik 17 was. Ik was met vrienden op een feestje. Al tijden werd er door 1 jongen enorm over mij geroddeld en probeerde hij tussen mij en een vriend/ex van mij te komen. Hij vond dat wij nog veel te close waren. Achteraf gezien had hij daar wel gelijk in. Die jongen vond mij nog heel erg leuk, maar ik hem niet en zag hem vooral als een goede vriend. Die avond was er weer iets naar buiten gekomen en mijn ex wist op dat moment niet meer wat en wie hij moest geloven. Toen ben ik echt over de rooie gegaan. Veelste veel gedronken, heb mijn ex geslagen, ben heel hard weggefietst en hij er achteraan rennen, want ik had geen idee hoe ik thuis moest komen. Ik kende de route niet en ik was ook veelste dronken. Hij heeft me dus alsnog thuisgebracht ook. Heel beschamend achteraf.
Ook ik ben gelukkig een stuk rustiger geworden. Mijn ex en ik hebben het later goed uitgepraat en we zijn nu 9 jaar later nog steeds goed bevriend. De stoker van toen spreken we beide nooit meer en heeft later ook toegegeven dat hij het verzonnen had. Maar toch, die kant van mezelf kende ik nog niet. Neutral

Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 3 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gast zo 25 dec 2011 - 2:52

Janelie schreef:Ik ben het deels wel eens met Antibes, maar zoals Lady4 ook aangaf de titel heet niet voor niks 'voor welke actie schaam je je'. Ondanks dat sommige dingen echt niet hadden gebeuren wordt het niet aangehaald als iets waar je trots op bent toch? Terugdraaien kan toch niet meer, dan kan je er alleen maar heel bewust van worden en zorgen dat het niet meer gebeurd.




+1. Ik denk dat de meeste dames er echt niet trots op zijn wat ze hebben gedaan, als ik in ieder geval voor mezelf mag spreken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor welke actie schaam jij je? - Pagina 3 Empty Re: Voor welke actie schaam jij je?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum