Voor welke actie schaam jij je?
+38
Stuiterbal
Muurvlindertje
Coco
Paper Crown
Toet
Lejow
RYW
vlinder-2011
Curious
Ayla
Evalynn
Minx
Janelie
Bliss
Ibbeltje
Lady Starstruck
Rush
SuperGrover
Jeanette
Angela_1986
Arwyn
Sterre
Mint
Antibes
Sugarfall
nina
Sarah1985
Dikkie Dik
TGR
_Lacey_
Blond
Highway
Caroow
Kabouter
Zininzon
Roza
Marin
Lady4
42 plaatsers
Pagina 5 van 7
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Voor welke actie schaam jij je?
Er werkt daar een forumster...weet niet of het slim is het te laten staan.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Thnx heb het weggehaald. Maar man, wat was ik boos!Nois schreef:Er werkt daar een forumster...weet niet of het slim is het te laten staan.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:Thnx heb het weggehaald. Maar man, wat was ik boos!Nois schreef:Er werkt daar een forumster...weet niet of het slim is het te laten staan.
Heh, je was boos omdat je wat gejat hebt?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Dit maakt me wel heel erg nieuwsgierig..Lejow schreef:Heh, je was boos omdat je wat gejat hebt?2CKC2 schreef:Thnx heb het weggehaald. Maar man, wat was ik boos!Nois schreef:Er werkt daar een forumster...weet niet of het slim is het te laten staan.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Een mevrouw in een winkel was niet heel cool naar d'r (lees; retebrutaal/ontslagwaardig) en vond 't geldverspilling als ze een zeker product zou kopen. Dus heeft ze 't hele geldverspilling vermeden
Gast- Gast
Ik was in een winkel, een cosmeticawinkel.. waarbij de verkoopster op een hele onvriendelijke manier mij duidelijk maakte dat die wallen en donkere kringen (haar woorden: ze zijn zowat zwart..) niet gedekt zouden worden door de concealer die ik op aanraden van een vriendinnetje wilde proberen.. maar ze weigerde het bij me te demonsteren. Ze maakte me zo belachelijk.. ze zei verveeld met een zucht: 'Luister, je wallen zijn zowat zwart haha, ik zou me geld niet verspillen aan dit..' en toen liep ze weg. Ik was zo PISSED dat ik het gewoon gejat heb. Immers, mijn geld was niet vergooid.nina schreef:Dit maakt me wel heel erg nieuwsgierig..Lejow schreef:Heh, je was boos omdat je wat gejat hebt?2CKC2 schreef:Thnx heb het weggehaald. Maar man, wat was ik boos!Nois schreef:Er werkt daar een forumster...weet niet of het slim is het te laten staan.
Bazinga schreef:Een mevrouw in een winkel was niet heel cool naar d'r (lees; retebrutaal/ontslagwaardig) en vond 't geldverspilling als ze een zeker product zou kopen. Dus heeft ze 't hele geldverspilling vermeden
Haha exact!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hahahaha, wat briljant. Sorry hoor maar wat een stomme doos dan ook.
Edit: maar dan mag je natuurlijk nog niet stelen
Gast- Gast
haha, ik wil je actie niet aanmoedigen, maar vind het wel erg grappig.
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Powerbabe schreef:Hahahaha, wat briljant. Sorry hoor maar wat een stomme doos dan ook.
Nee maar kijk, als God keek had hij me gelijk gegeven. Dus. Ik kwam niet binnen met het idee.. laat ik dit ding van €25.- jatten. Ik wilde gewoon dat ze het even liet zien omdat ik mijn handen vol had en het zo druk was in die winkel. Ik vond het gewoon gemeen. Je doet gewoon niet zo tegen klanten. Ik kreeg 2 ingevingen.. of ik viel d'r van achteren aan toen ze weg liep en beet ik dr in dr oor en trok ik aan dr (mooie..dat wel) haar.. of ik pakte gewoon waar ik voor kwam en liep weg alsof jatten toegestaan is. Nou dat laatste is het geworden.
Interessante theorie... Maar vind 't nog niet helemaal normaal
Gast- Gast
Bazinga schreef:Interessante theorie... Maar vind 't nog niet helemaal normaal
Nee waarom denk je dat ik me schaam.
En de bitch had ongelijk want het werkt wel.
Oh en trouwens 1 week daarvoor bracht ik een jurkje terug die te groot was bij de V&D. Het meisje achter de kassa gaf me ipv €90.- €100.- terug (ipv 50+20+20 gaf ze me 50+20+20+10) dus ik realiseerde me binnen 5 tellen dat het teveel was, wat ze me gaf en heb ik het gelijk teruggegeven. Ben dus wel een eerlijke dief.
Oh ik vind de theorie ook interessanter dan de daad hoor
Gast- Gast
Ik kreeg laatst bijna €20 terug terwijl het €5 moest zijn. Helaas zag die ouwe dame achter de kassa het op tijd.2CKC2 schreef:Bazinga schreef:Interessante theorie... Maar vind 't nog niet helemaal normaal
Nee waarom denk je dat ik me schaam.
En de bitch had ongelijk want het werkt wel.
Oh en trouwens 1 week daarvoor bracht ik een jurkje terug die te groot was bij de V&D. Het meisje achter de kassa gaf me ipv €90.- €100.- terug (ipv 50+20+20 gaf ze me 50+20+20+10) dus ik realiseerde me binnen 5 tellen dat het teveel was, wat ze me gaf en heb ik het gelijk teruggegeven. Ben dus wel een eerlijke dief.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Maar de hamvraag: Werkt die gejatte creme nou op je zwarte wallen?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
haha, ik vind het een geniale actie. Het mag dan wel niet maar grappig is het wel.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
+1Fairytale schreef:haha, ik vind het een geniale actie. Het mag dan wel niet maar grappig is het wel.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:RYW schreef:Hmmm, even graven in het geheugen...
Ik heb ooit toen ik een jaar of 20/21 was een scharrel gehad met mijn buurman. Nou is dat nog niet zo erg, maar a) ik had een vriendje (die hele 'relatie' heeft nog geen 4 maanden geduurd, maar toch erg) en b) mijn huisgenootje was verliefd op hem en heeft me letterlijk op straat gegooid toen ze erachter kwam. Ik stond toen dus in mijn t-shirt bibberend en wel buiten met alleen mijn gsm in mijn broekzak, en toen heb ik maar bij de buurman aangebeld. Ik moest toch wat? Hij werd woest op mijn huisgenootje, en een hele scheldpartij (waar de hele straat van kon meegenieten) á la 'jij kan het gewoon niet hebben dat ik haar wél wou en jou niet' en 'waarom moet je zonodig die slet (ik dus ) die hier in huis woont n**ken' en meer van dat soort gezelligheid. Uiteindelijk heeft de buurman al mijn spullen met wat geweld weten op te halen, en ze bij hem in huis gestald. Daarna heb ik een paar nachten bij hem geslapen, want ja, ik moest ergens heen. En het meest schaamtelijke was wel dat ik mijn ouders moest uitleggen wat er gebeurd was en waarom ik daar niet meer woonde
Maar 't was wel lekker
Zoooo wat een naar wijf! Kut voor haar hoor dat ze verliefd op hem was en hij niet op haar maar als ze alleen maar je huisgenootje was en niet een vriendin, reageert ze wel errrggg oververhit.
Mja, we mochten elkaar wel, en we praatten ook wel veel, maar ze had me nooit verteld dat ze verliefd op hem was. Tsja, dat kan ik ook niet ruiken. De buurman vertelde later dat hij het wel wist, ze hadden ooit bijna een jaar voordat ik daar kwam wonen met elkaar gezoend, maar hij wou er verder niets mee. Wist ik allemaal niet.
Hij zei trouwens ook: 'als ik niet naar bed mag met alle kennissen van alle meisjes waar ik ooit mee gezoend heb, dan kan ik beter emigreren...'
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Oh CKC hilarisch! Ik zou niets eens iets durven stelen. Was het zo slecht beveiligd ofzo?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Volgens mij ben ik echt te schijterig om dit hilarisch te vinden
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik ben ook een schijterd en zou het nooit durven, maar met het verhaal van CKC erbij vind ik het toch wel grappig
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Haha nou gelukkig werkt het wel CKC! Jouw verhaal doet me wel aan iets denken wat ik jaren geleden per ongeluk heb gedaan. Ik was Sinterklaascadeautjes kopen en ik had mijn handen vol dus dacht ik stop het in mijn tas en haal het er straks uit om af te rekenen. Dat heb ik ook gedaan met ben toen een panty vergeten. Toen ik thuis kwam kwam ik hem tegen, oh wat schaamde ik me toen! Achteraf had ik mazzel want stel er zat een alarm op, of iemand had me gezien dan leek het net alsof ik aan het stelen was haha.
En ik vind dat je ex-huisgenoot nogal overdreven reageerde RYW, de opmerking van de jongen in kwestie vind ik dan wel weer heel grappig hahaha.
En ik vind dat je ex-huisgenoot nogal overdreven reageerde RYW, de opmerking van de jongen in kwestie vind ik dan wel weer heel grappig hahaha.
Gast- Gast
Ik was een keer in Spanje, en mijn nichtje ging in een winkeltje bikini's passen. Eentje werd hem niet, dus die hield ik even voor haar vast. Maar we waren zo in gesprek dat ik dat ding in mijn handen helemaal vergat. Liep ik zo met bikini en al die winkel uit.. Gelijk 2 verkoopsters achter me aan.. Gelukkig was mijn excuses aanbieden voldoende haha
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Waar schaam jij je voor?
» Wie vind jij sexy/knap en schaam je je stiekem voor?
» Wat is dit voor vage facebook actie?
» Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€
» ACTIE! Haak/brei/maak mutsjes voor M. van mama_van2! UPDATE!
» Wie vind jij sexy/knap en schaam je je stiekem voor?
» Wat is dit voor vage facebook actie?
» Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€
» ACTIE! Haak/brei/maak mutsjes voor M. van mama_van2! UPDATE!
Pagina 5 van 7
Permissies van dit forum: