DagCafé
+22
Toet
Bubbelicious
Qiara
Kabouter
Rovine
May
Bimbam
Blond
Burn
Zwerver
Erin
sanne-84
Alex
Ibbeltje
Tullow
Roza
Stuiterbal
Lotus
Suus
ExpressoB
Rush
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: DagCafé
aaah nee kut nu zit er nog een scheur in mijn goede broek ook Heb al weinig broeken Goffer.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
тыквашка schreef:Oh ik heb net echt tranen met tuiten gelachen. Ik zocht een recept voor sinaasappelsaus maar had de titel niet gelezen. Dit is het eerste stukje van het recept:
Zorg voor mooie borsten met het vel er kompleet aan. Droog je borsten goed en snijd ze aan de velkant ondiep kruislings in op ongeveer anderhalve centimeter afstand van elkaar. Wrijf de borsten (ook goed in de insneden) in met versgemalen peper en een klein beetje zout. Bak ze in een droge pan op een matig hoog vuur bruin aan de velkant.
Huh?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Dat is balen, Ibbeltje! Kun je het niet opgeven bij de verzekering? Of is het slijtage?
Het goede nieuws van vandaag is dat ik wel mijn gewilde Metworsten heb kunnen halen. Iemand een stukje?
Het goede nieuws van vandaag is dat ik wel mijn gewilde Metworsten heb kunnen halen. Iemand een stukje?
Gast- Gast
Bah, Maura. Je bederft mijn eetlust
Alex- Ratel
Evy schreef:Bah, Maura. Je bederft mijn eetlust
Sorry, maar het is zoooooooooo lekker.
(Vooral op een prikkertje met kaas en A'dams uitje)
Maar ik zal me stil houden verder...
Gast- Gast
Oh, niet alleen de mijne, zie ik
Alex- Ratel
Westerlingen hè. Hier in het noorden is het heel erg in trek. Zoals Brabant zijn Worstenbroodje heeft, zo hebben wij onze worsten.
Gast- Gast
.Maura schreef:Westerlingen hè. Hier in het noorden is het heel erg in trek. Zoals Brabant zijn Worstenbroodje heeft, zo hebben wij onze worsten.
Blabla wat een onzin weer. Waarom vind je het zo fijn om die scheiding te zien? Mijn vader eet dat ook gewoon hoor. Als Westerling...
Gast- Gast
Zusje schreef:.Maura schreef:Westerlingen hè. Hier in het noorden is het heel erg in trek. Zoals Brabant zijn Worstenbroodje heeft, zo hebben wij onze worsten.
Blabla wat een onzin weer. Waarom vind je het zo fijn om die scheiding te zien? Mijn vader eet dat ook gewoon hoor. Als Westerling...
Mijn opmerking niet te serieus nemen.
Gast- Gast
Moet ik dat met al je reacties doen? Of alleen die je in blauw schrijft bv? Want zo is dat niet echt duidelijk...
Gast- Gast
Gister wilde je nog verhuizen naar Amsterdam, omdat je het zo mistte en nu is jouw streek weer fantastisch
Gast- Gast
Zusje schreef:Moet ik dat met al je reacties doen? Of alleen die je in blauw schrijft bv? Want zo is dat niet echt duidelijk...
Volgens mij vatte je mijn post op alsof westerlingen nergens verstand van hebben. Of niet weten wat lekker is of wat dan ook. Volgens mij kwam het nogal vreemd/bot over, maar zo bedoelde ik hem nu ook weer niet. Het is hier gewoon een uitdrukking, met een knipoog. Maar goed. Had ik het niet moeten schrijven. Was beter geweest.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Gister wilde je nog verhuizen naar Amsterdam, omdat je het zo mistte en nu is jouw streek weer fantastisch
Nee, de metworsten zijn fantastisch.
Gast- Gast
Maura schreef:Zusje schreef:Moet ik dat met al je reacties doen? Of alleen die je in blauw schrijft bv? Want zo is dat niet echt duidelijk...
Volgens mij vatte je mijn post op alsof westerlingen nergens verstand van hebben. Of niet weten wat lekker is of wat dan ook. Volgens mij kwam het nogal vreemd/bot over, maar zo bedoelde ik hem nu ook weer niet. Het is hier gewoon een uitdrukking, met een knipoog. Maar goed. Had ik het niet moeten schrijven. Was beter geweest.
Eh nee zo vatte ik het niet op. Ik vat het op alsof 'wij westerlingen' niet van dat soort worsten zullen houden omdat toevallig 3 forummers er yuk op zeggen... Dieper dan dat ging het echt niet hoor .
Gast- Gast
Maura schreef:Zusje schreef:Moet ik dat met al je reacties doen? Of alleen die je in blauw schrijft bv? Want zo is dat niet echt duidelijk...
Wát is een uitdrukking dan? "Zoals Brabant worstenbroodjes heeft, zo hebben wij onze worsten?" Dat is toch geen uitdrukking ?
Gast- Gast
Zusje schreef:Maura schreef:Zusje schreef:Moet ik dat met al je reacties doen? Of alleen die je in blauw schrijft bv? Want zo is dat niet echt duidelijk...
Eh nee zo vatte ik het niet op. Ik vat het op alsof 'wij westerlingen' niet van dat soort worsten zullen houden omdat toevallig 3 forummers er yuk op zeggen... Dieper dan dat ging het echt niet hoor .
Haha, gelukkig. En 'jullie westerlingen' eten ook met smaak die worsten. Maar 'jullie' zullen ze anders kennen dan wij hier. Och, drop it. Metworst is gewoon lekker, jullie vinden van niet. Ieder zo zijn ding.
Gast- Gast
Ik weet niet beter dan dat wij hier de zelfde worsten hebben die ook gewoon gegeten worden.
Gast- Gast
Hoezo kennen wij ze anders? Hoe kun je iets anders kennen? Ik volg je niet hoor...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nee, wacht, voor de worstenuitleg wil ik eerst de Amsterdam uitleg.
Wat wil je precies uitgelegd krijgen?
Gast- Gast
Zusje schreef:Hoezo kennen wij ze anders? Hoe kun je iets anders kennen? Ik volg je niet hoor...
Ik heb dezelfde vragen en ik snap er ook niets van.
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: