DagCafé
+22
Toet
Bubbelicious
Qiara
Kabouter
Rovine
May
Bimbam
Blond
Burn
Zwerver
Erin
sanne-84
Alex
Ibbeltje
Tullow
Roza
Stuiterbal
Lotus
Suus
ExpressoB
Rush
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
Ah, nee. Ik ben al een jaar thuis. Sinds kort pas ik een paar uurtjes op af en toe, om weer wat te doen te hebben. Ik hoop in januari mijn studie weer op te pakken en ook meteen af te ronden en daarna wel weer wat uurtjes te gaan werken. Al voel ik me nog niet heel veel beter dan een jaar geleden.Rovine schreef:Hmm, dacht dat ik je vanmiddag iets hoorde zeggen over werk wat niet doorging. Waarom heb je al zolang vakantie?
Maar ik zit hier wel met een smile big time omdat ik cadeautjes van Reva aan het uitpakken ben. Dat kind is echt gek!
Gast- Gast
Gewoon op negen houden en waar je er niet uit hoeft, lekker blijven liggen.Rovine schreef:Vanochtend kon ik er niet uitkomen. Dus ik mompelde al de komende 9 dagen flink te gaan snoozen.
Eigenlijk maar 4 vrije dagen, maar 9 klinkt leuker!
Fijn Ibbeltje.
Gast- Gast
Kan ook wel eens verlangen naar een jaartje vrij, maar toen ik geen werk had was het lang niet zo tof. Dan was zo nu en dan een uitzendbaantje niet eens zo gek.
Was heb je gehad van Reva?
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Nee, vakantie kan ik het ook niet noemen. Nog liever een jaar lang hard werken dan het jaar dat ik nu heb gehad. Wanneer ik me helemaal goed voel en de tijd ook echt kan benutten zou ik nog wel eens een jaartje vrij willen zijn. Het is inderdaad niet zo tof als het klinkt.Rovine schreef:Kan ook wel eens verlangen naar een jaartje vrij, maar toen ik geen werk had was het lang niet zo tof. Dan was zo nu en dan een uitzendbaantje niet eens zo gek.
Een pakketje dat alleen al leuk is ingepakt, dat is al om blij van te worden. Spullen waaruit blijkt dat ze me toch wel kent, lief kaartje en ow, playmobil en nog allemaal spulletjes. De 'grow your own Christmas tree' is ook echt tof.
Gast- Gast
Smikk wat lief!!
Heej Mapje!
Heej Mapje!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ja goed en met jou? Trek je het nog een beetje?
Ja, echt he! Zo leuk!Ibbeltje schreef:Smikk wat lief!!
Ook zo blij met mijn zpagetti en mijn breiboekjes en cadeaubonnen voor wol enzo. Ik kan echt weer even vooruit.
Gast- Gast
Hey Map! Hoe issie?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ibbeltje schreef:Ja goed en met jou? Trek je het nog een beetje?
Het gaat wel. Vandaag naar de bedrijfsarts geweest, was aan de ene kant een verhelderend gesprek, aan de andere kant kwam er juist niet zoveel uit. Vooral vanuit mij niet eigenlijk, ik vertelde alles wel, maar voelde me wel verdoofd, emotieloos bijna. Zijn wel tot de conclusie gekomen dat werken en de situatie nu gewoon erg veel is en dat het niet zo raar is dat ik op mijn eindje loop. Maar we zijn het er ook over eens dat minder werken geen optie is, ik bedoel, minder werken betekent thuiszitten en thuis ligt juist het probleem momenteel. Heb nu eventueel de optie om tijdelijk (deels) op kantoor te gaan werken als ik het op de groep niet meer ga trekken. De groep is natuurlijk ook een stuk drukker, jou wel bekend denk ik en op kantoor kan ik dan meer in rust bepaalde taken doen.
Daarna nog met m'n leidinggevende gesproken, toen barstte ik wel in tranen uit. Die weet altijd ook zo goed de spijker recht op de kop te slaan, haha. Wel een fijn gesprek gehad. Ik word in elk geval in de gaten gehouden en moet ook leren voor mezelf op te komen en voor mezelf te kiezen, en niet alleen maar rekening te houden met anderen.
En net twee uur met Jordana aan de telefoon gehangen Dat was ook wel even heel fijn.
Gast- Gast
Fijn dat er meegedacht wordt Map en je op kantoor mag. En ja druk op de groepen ik snap je
Ik hoop dat je zo de tijd door komt. Zeker als je af en toe met iemand kan praten
Ik hoop dat je zo de tijd door komt. Zeker als je af en toe met iemand kan praten
Haha, dat praten met iemand komt wel goed, dat heb ik vandaag wel gemerkt in elk geval
Gast- Gast
Gelukkig maar Map En nu heb je om de zoveel tijd nog contact met de bedrijfsarts of zo?
Dat is wel goed Map. Heeft hij trouwens al een slaapplek of hoe gaat het nu verder?
Vervelend zeg. En hoe nu verdeR?
Ik kan eigenlijk weinig nu. Het is op papier ook zijn huis dus ik kan hem moeilijk de deur wijzen. We zijn al verschilende opties na gegaan, hij zelf ook, maar er zijn gewoon geen opties. Na de scheiding kan ik alles op mijn naam laten zetten, de kosten verlagen zodat ik het alleen kan betalen, en dan kan hij ook verder zoeken.
Moet wel gaan leren voor mezelf op te komen en hem tegen die tijd ene ultimatum te gaan stellen, wanneer hij de deur uit is.
Moet wel gaan leren voor mezelf op te komen en hem tegen die tijd ene ultimatum te gaan stellen, wanneer hij de deur uit is.
Gast- Gast
En hoe lang duurt dat nog voor de scheiding rond is?
Beetje afhankelijk van de rechtbank, maar is moeilijk te zeggen, waarschijnlijk een week of 5.
Gast- Gast
Dat is nog sneller dan ik gedacht had. Heeft hij wel opties openstaan?
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
oke nog ff dus. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat
Sterkte Mapple!