DagCafé
+22
Toet
Bubbelicious
Qiara
Kabouter
Rovine
May
Bimbam
Blond
Burn
Zwerver
Erin
sanne-84
Alex
Ibbeltje
Tullow
Roza
Stuiterbal
Lotus
Suus
ExpressoB
Rush
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Goedenavond!
Maple!
Het centrum is hier tot 23.00u open. Een koopzondag kan er niet vanaf, maar wel tot 23.00u open zijn. Wat een onzin.
Maple!
Het centrum is hier tot 23.00u open. Een koopzondag kan er niet vanaf, maar wel tot 23.00u open zijn. Wat een onzin.
Gast- Gast
Woow tot 23.00
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:Woow tot 23.00
Dat bedoel ik. Een vriend vertelde het me vanochtend. Ik dacht nog, dat moet ik nog zien. Of daar ook uberhaupt animo voor is. Maar serieus, er staan rijen dik voor de Xenos. En ze zijn nog lang niet van plan om naar huis te gaan.
Gast- Gast
Hier is het geloof ik elke week koopzondag+2 koopavonden deze week. Echt bizar.... niemand duikt toch voor zijn lol de drukte in?
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Maura schreef:Ibbeltje schreef:Woow tot 23.00
Dat bedoel ik. Een vriend vertelde het me vanochtend. Ik dacht nog, dat moet ik nog zien. Of daar ook uberhaupt animo voor is. Maar serieus, er staan rijen dik voor de Xenos. En ze zijn nog lang niet van plan om naar huis te gaan.
de denken natuurlijk ook wie gaat er nu nog En dan hoeven we morgen niet
Maple schreef:Mautje, hoe is het met jou?
Dat weet ik eigenlijk niet. Volgens mij gaat het wel goed met me. Maar het zijn de laatste dagen van het jaar en dan ben ik altijd wat donkerder van geest. Ik zit het jaar te overdenken en ben vriendschappen aan het beeindigen. Het is elk jaar hetzelfde. :o
Gast- Gast
Vriend heeft gewoon nog meer chips gekocht. Maar blij dat we niks meer nodig hebben.
Rovine- Ratel
Het enige wat ik morgen nog moet hebben is een metworst. En dan ben ik wel klaar voor de Kerst. Heeft me al genoeg geld gekost.Ibbeltje schreef:Maura schreef:Ibbeltje schreef:Woow tot 23.00
de denken natuurlijk ook wie gaat er nu nog En dan hoeven we morgen niet
Gast- Gast
haha Rovine Hij is iig voorzien
Rovine schreef:Vriend heeft gewoon nog meer chips gekocht. Maar blij dat we niks meer nodig hebben.
Was vandaag bij de AH en de jongen voor me had 20 zakken chips gekocht. Lekker kerstmaal.
Gast- Gast
Wow.... zit nu extreme couponing te kijken. Die vrouw koopt 200 kranten per week. WTF. Dat kost toch een godsvermogen?
Rovine- Ratel
Maura schreef:Maple schreef:Mautje, hoe is het met jou?
Dat weet ik eigenlijk niet. Volgens mij gaat het wel goed met me. Maar het zijn de laatste dagen van het jaar en dan ben ik altijd wat donkerder van geest. Ik zit het jaar te overdenken en ben vriendschappen aan het beeindigen. Het is elk jaar hetzelfde. :o
Gelukkig vier je oud en nieuw met Shygirl hoorde ik al, wordt vast gezellig!! Maar ik zie ook op tegen de feestdagen. Zal bij zijn als het 3 januari is en het normale leven weer begint.
Gast- Gast
Dat heb ik ook eens gezien. De vrouw had zoveel couponnetjes dat haar man met één baan kon stoppen en ze hadden zoveel voorraad. De mevrouw in kwestie ging naar de supermarkt, had een kar vol met 500 dollar aan goederen en mocht ze gratis meenemen naar huis. Vanwege de coupons. Ik wil dat ook!
Gast- Gast
Maple schreef:Maura schreef:Maple schreef:Mautje, hoe is het met jou?
Gelukkig vier je oud en nieuw met Shygirl hoorde ik al, wordt vast gezellig!! Maar ik zie ook op tegen de feestdagen. Zal bij zijn als het 3 januari is en het normale leven weer begint.
Klopt, O&N met Shygirl. Ze had jou ook nog een uitnodiging gestuurd, had ik meegekregen?
Gast- Gast
Ze kopen nu 200 zakken rijst en 1200 pakken cornflakes. Hoe krijgen ze dat allemaal opgegeten.
Rovine- Ratel
Ja klopt, dank jullie wel! Maar ga waarschijnlijk naar Jor, en anders was ik naar m'n ouders gegaan. Maar sowieso bedankt!!
Gast- Gast
Maura schreef:Dat heb ik ook eens gezien. De vrouw had zoveel couponnetjes dat haar man met één baan kon stoppen en ze hadden zoveel voorraad. De mevrouw in kwestie ging naar de supermarkt, had een kar vol met 500 dollar aan goederen en mocht ze gratis meenemen naar huis. Vanwege de coupons. Ik wil dat ook!
jaa dat heb ik ook gezien. Maar dat was buitenland ergens?
Amerika.
Wij hebben van die voorwaarden zoals maximaal 1 bon per item en maximaal zoveel items. Daar schijnbaar niet.
Wij hebben van die voorwaarden zoals maximaal 1 bon per item en maximaal zoveel items. Daar schijnbaar niet.
Rovine- Ratel
Ibbeltje schreef:Maura schreef:Dat heb ik ook eens gezien. De vrouw had zoveel couponnetjes dat haar man met één baan kon stoppen en ze hadden zoveel voorraad. De mevrouw in kwestie ging naar de supermarkt, had een kar vol met 500 dollar aan goederen en mocht ze gratis meenemen naar huis. Vanwege de coupons. Ik wil dat ook!
jaa dat heb ik ook gezien. Maar dat was buitenland ergens?
Amerika volgens mij.
En Maple, je bent gewoon welkom. Zoals Jor ook gewoon welkom is. Maar iedereen moet wel doen waar ze zichzelf plezierig bij voelen.
Gast- Gast
Mau wat lief van je!
Ik vind het zo leuk om te zien hoe lief forummers voor elkaar zijn. Hoe ze elkaar steunen, hier en in het echt. Al die mensen die samen komen tijdens de feestdagen, of het iig aanbieden.
Kaartjes en cadeau's die heen en weer worden verstuurd, acties die worden opgezet... dat is eigenlijk toch iets heel erg moois?!
Kaartjes en cadeau's die heen en weer worden verstuurd, acties die worden opgezet... dat is eigenlijk toch iets heel erg moois?!
Gast- Gast
Nou, inderdaad!Maura schreef:Ibbeltje schreef:Mau wat lief van je!
Volgens mij heb ik mijn momenten.
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: