DagCafé
+22
Toet
Bubbelicious
Qiara
Kabouter
Rovine
May
Bimbam
Blond
Burn
Zwerver
Erin
sanne-84
Alex
Ibbeltje
Tullow
Roza
Stuiterbal
Lotus
Suus
ExpressoB
Rush
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Wil jij naar Amsterdam?
Als het niets wordt, wat is die ring dan nog en je kan toch sowiewo van elkaar af. Tenzij jullie vrienden zijn zonder enige bijbedoelingen, maar dan is er ook geen probleem of reden.
Als het niets wordt kan je iig stoppen met in hem investeren, net zoals met de rest.
Als het niets wordt, wat is die ring dan nog en je kan toch sowiewo van elkaar af. Tenzij jullie vrienden zijn zonder enige bijbedoelingen, maar dan is er ook geen probleem of reden.
Als het niets wordt kan je iig stoppen met in hem investeren, net zoals met de rest.
Gast- Gast
Ik wil heel erg graag naar A'dam zuid. Ik mis het elke dag. En elke dag dat ik het mis, mis ik het nog veel meer. Ik zie me daar nog steeds lopen en mis nog steeds de geur en de trammen van A'dam. Elke dag nog meer.
Tien jaar geleden, negen volgens hem en hij heeft gelijk, heeft hij mij een ring gegeven en ik heb hem beloofd hem te blijven dragen tot we bieden zouden neervallen. En dat doe ik. En ik doe niets voor hem, niet zoals een wanhopige dertiger iets zou doen voor een ex, maar we komen altijd weer samen. Omdat hij als enige weet van mijn moeder en diens vriend. Praten tussen ons is zo makkelijk.
Maar goed, gaat niet worden, haha.
Tien jaar geleden, negen volgens hem en hij heeft gelijk, heeft hij mij een ring gegeven en ik heb hem beloofd hem te blijven dragen tot we bieden zouden neervallen. En dat doe ik. En ik doe niets voor hem, niet zoals een wanhopige dertiger iets zou doen voor een ex, maar we komen altijd weer samen. Omdat hij als enige weet van mijn moeder en diens vriend. Praten tussen ons is zo makkelijk.
Gast- Gast
Dat je die ring blijft dragen betekent niet dat je hem ook tot je neervalt moet dienen en bevredigen.Maura schreef:Ik wil heel erg graag naar A'dam zuid. Ik mis het elke dag. En elke dag dat ik het mis, mis ik het nog veel meer. Ik zie me daar nog steeds lopen en mis nog steeds de geur en de trammen van A'dam. Elke dag nog meer.
Gast- Gast
Maura schreef:En ik doe niets voor hem, niet zoals een wanhopige dertiger iets zou doen voor een ex, maar we komen altijd weer samen.
Wat bedoel je hier precies mee en klinkt het niet wat tegenstrijdig? Je hebt weer een raar verhaal Maura...
Gast- Gast
Maura schreef:
Tien jaar geleden, negen volgens hem en hij heeft gelijk
Maar dit vind je zelf wel heldere taal verder?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat je die ring blijft dragen betekent niet dat je hem ook tot je neervalt moet dienen en bevredigen.Maura schreef:Ik wil heel erg graag naar A'dam zuid. Ik mis het elke dag. En elke dag dat ik het mis, mis ik het nog veel meer. Ik zie me daar nog steeds lopen en mis nog steeds de geur en de trammen van A'dam. Elke dag nog meer.
Wij hebben geen seks. Het is een lang verhaal en dat doen we vanavond maar even niet meer. Ik zit aan mijn tax
Gast- Gast
Ik ben haar ook even kwijt. Maura wil naar Amsterdam Een paar weken geleden vond ze het nog eng om heen te gaan en wilde ze niet terug, verdwaalde ze en nu blijkt ze Amsterdam (zuid) goed te kennen er er gewoont te hebben?Zusje schreef:Maura schreef:En ik doe niets voor hem, niet zoals een wanhopige dertiger iets zou doen voor een ex, maar we komen altijd weer samen.
Wat bedoel je hier precies mee en klinkt het niet wat tegenstrijdig? Je hebt weer een raar verhaal Maura...
Gast- Gast
Dan stoppen we er mee Mau Maar echt je bent zoveel meer waard dan hoe het nu gaat, vind ik.
Oh mijn sjaal kan ik al 1x om mijn nek met een knoop er in
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Cool! Goed bezig man.Ibbeltje schreef:Dan stoppen we er mee Mau Maar echt je bent zoveel meer waard dan hoe het nu gaat, vind ik.
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:Dan stoppen we er mee Mau Maar echt je bent zoveel meer waard dan hoe het nu gaat, vind ik.
En nu op zoek naar een trap?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Cool! Goed bezig man.Ibbeltje schreef:Dan stoppen we er mee Mau Maar echt je bent zoveel meer waard dan hoe het nu gaat, vind ik.
alleen is hij niet zo netjes recht maar ach ik maar er mijn binnens-huis-sjaaltje van
en ach het is het eerste wat ik maak dus ja
Reva schreef:Ibbeltje schreef:Dan stoppen we er mee Mau Maar echt je bent zoveel meer waard dan hoe het nu gaat, vind ik.
En nu op zoek naar een trap?
Ik ga slapen meiden... De dag heeft lang genoeg geduurd, om half 10 staat mijn vader op de stoep .
Gast- Gast
Slaap lekker Zusje!!
Oh haken is trouwens echt verslavend Elke keer denk ik aah nog 1 rijtje...aah nog een rijtje hahah.
Oh haken is trouwens echt verslavend Elke keer denk ik aah nog 1 rijtje...aah nog een rijtje hahah.
Trusten Zusje. Veel plezier morgen met je vader, jullie gaan het leuk hebben. En succes met verf uitzoeken. Je mag bellen voor advies he, al weet je al zo'n beetje wat ik ga zeggenZusje schreef:Ik ga slapen meiden... De dag heeft lang genoeg geduurd, om half 10 staat mijn vader op de stoep .
Gast- Gast
Reva schreef:Zo klonk het, aangezien hij 1x om je nek past met een knoop
Ja daarvoor wilde ik leren haken Dank jullie allemaal voor de gezellige tijd hier, mijn haakverslaving (waar ik na zo meteen ook gelijk vanaf ben ) Het was leuk jullie te kennen
Nee joh ik wil niet van mijn leven af
Heb ik met breien ook. En alleen stoppen op even rijen en het liefst met een vijf in het getalIbbeltje schreef:Slaap lekker Zusje!!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Heb ik met breien ook. En alleen stoppen op even rijen en het liefst met een vijf in het getalIbbeltje schreef:Slaap lekker Zusje!!
whahah Heb het nu echt weg gelegd en ga zo maar eens mijn bedje opzoeken.
Slaap lekker jullie! Het was weer een gezellige avondje
Smikkell schreef:AfHAKER!
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40