Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling??

+21
Floor
Flip Fluitketel
Roos
blondje1313
Evalynn
Novalee
woezel
Printje
_Lana_
Susan
Le Chat Noir
Annie24
Ayla
PapillonRose
Bruintje Beer
Coco
JD
Star007
LMCurious
joyce0606
studiebol
25 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling?? - Pagina 3 Empty Re: Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling??

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 0:42

Darius schreef:Het voordeel van een tweeling is dan denk ik juist wel twee maxicosi's tegelijk tillen. Loop je niet zo scheef! nerd

Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling?? - Pagina 3 Empty Re: Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling??

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 0:56

Stofzuiger schreef:
Darius schreef:Het voordeel van een tweeling is dan denk ik juist wel twee maxicosi's tegelijk tillen. Loop je niet zo scheef! nerd

Laughing

Dat zeg ik dus ook altijd, haha!
Ik loop geen tientallen meters uiteraard, want dat voel ik heeeel goed in mn armen, maar even snel van de deur naar de auto lukt nog wel. Ik heb gewoon niet altijd zin om heen en weer te blijven lopen, haha!

Het is wel 2x 7 kilo + de stoeltjes nog, maar ik ben getraind inmiddels. Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling?? - Pagina 3 Empty Re: Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling??

Bericht  Printje wo 21 dec 2011 - 0:56

Razz_ schreef:
Floor schreef:
Annie24 schreef:Ik zou een tweeling juist niet leuk vinden Embarassed Als het zo had moeten zijn had ik die mening vast wel bijgesteld Wink
+1

+1

+1 ik zou het pas leuk gaan vinden zo rond 1 jaar denk ik. Je hebt heel veel mooie momenten dubbel maar ook de mindere momenten. Maar goed mocht het bij een tweede zou zijn dan ishet zo.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling?? - Pagina 3 Empty Re: Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling??

Bericht  Printje wo 21 dec 2011 - 0:56

hahahaha Mamarosa jij hoeft niet naar de sportschool.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling?? - Pagina 3 Empty Re: Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling??

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 1:08

_MamaRosa_ schreef:
Stofzuiger schreef:
Darius schreef:Het voordeel van een tweeling is dan denk ik juist wel twee maxicosi's tegelijk tillen. Loop je niet zo scheef! nerd

Laughing

Dat zeg ik dus ook altijd, haha!
Ik loop geen tientallen meters uiteraard, want dat voel ik heeeel goed in mn armen, maar even snel van de deur naar de auto lukt nog wel. Ik heb gewoon niet altijd zin om heen en weer te blijven lopen, haha!

Het is wel 2x 7 kilo + de stoeltjes nog, maar ik ben getraind inmiddels. Laughing
Kan me haast niet voorstellen dat jouw dames 7 kilo zijn joh. J zat in het ziekenhuis (bijna 4 weken geleden) ook al op 7150 gram. Vrijdag bij kinderarts weer wegen, ben benieuwd. Ze zijn echt dik dus, die 2 van mij Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling?? - Pagina 3 Empty Re: Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling??

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 1:16

Stofzuiger schreef:
_MamaRosa_ schreef:
Stofzuiger schreef:
Darius schreef:Het voordeel van een tweeling is dan denk ik juist wel twee maxicosi's tegelijk tillen. Loop je niet zo scheef! nerd

Laughing

Dat zeg ik dus ook altijd, haha!
Ik loop geen tientallen meters uiteraard, want dat voel ik heeeel goed in mn armen, maar even snel van de deur naar de auto lukt nog wel. Ik heb gewoon niet altijd zin om heen en weer te blijven lopen, haha!

Het is wel 2x 7 kilo + de stoeltjes nog, maar ik ben getraind inmiddels. Laughing
Kan me haast niet voorstellen dat jouw dames 7 kilo zijn joh. J zat in het ziekenhuis (bijna 4 weken geleden) ook al op 7150 gram. Vrijdag bij kinderarts weer wegen, ben benieuwd. Ze zijn echt dik dus, die 2 van mij Laughing

3 weken terug was de jongste 6955 en 6 cm en de oudste 7040 en 65 cm.

Hier worden ze allemaal vrij groot geboren, maar daarna gaat het niet zo hard meer. De oudste 2 waren toen ook rond de 7 kilo, maar wel iets langer.
Ze zitten hier altijd onder het gemiddelde, maar wel precies op hun eigen lijn, dus niet erg verder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling?? - Pagina 3 Empty Re: Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling??

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 1:23

Ik heb altijd geroepen dat het me geweldig lijkt, een tweeling! Maar ik denk ook dat het dodelijk vermoeiend zal zijn. Het zit verder niet in de familie oid, maar ik zou even verbaasd zijn, en het dan enorm leuk vinden, als het zo zou zijn. Nadeel is dat ik op de 1e verdieping woon dus wel altijd een trap af zal moeten..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling?? - Pagina 3 Empty Re: Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling??

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 2:10

Dan was J met ruim 4 maanden al zwaarder? :shock:
Wel een ukkie, jouw kleinste, met 6 cm...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling?? - Pagina 3 Empty Re: Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling??

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 2:23

Stofzuiger schreef:Dan was J met ruim 4 maanden al zwaarder? :shock:
Wel een ukkie, jouw kleinste, met 64 cm...
nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling?? - Pagina 3 Empty Re: Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling??

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 2:25

_MamaRosa_ schreef:
Stofzuiger schreef:Dan was J met ruim 4 maanden al zwaarder? :shock:
Wel een ukkie, jouw kleinste, met 64 cm...
nerd
Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling?? - Pagina 3 Empty Re: Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling??

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 2:43

Ik zou een tweeling denk ik ook niet zo leuk vinden, ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten rooien op ons appartement op de 3e verdieping, zonder lift....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling?? - Pagina 3 Empty Re: Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling??

Bericht  Ugly Betty wo 21 dec 2011 - 5:29

Ik zou heel erg schrikken als ik zwanger zou zijn van een tweeling. Het lijkt mij erg zwaar. Natuurlijk is het bijzonder, maar ik zou wel aan het idee moeten wennen.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling?? - Pagina 3 Empty Re: Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling??

Bericht  Flower_L wo 21 dec 2011 - 10:07

Ik zou wel even schrikken en heel erg moeten wennen, maar wel proberen om zoveel mogelijk de leuke aspecten in te zien. Het lijkt me heel zwaar en druk, vooral wanneer je al een kindje of meerdere kindjes hebt.

Zou het eerder bijzonder noemen, dan leuk.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling?? - Pagina 3 Empty Re: Wat is volgens jullie dan zo leuk aan een tweeling??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum