Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwanger maar o zo onzeker!

+16
Bruintje Beer
kwak
Muppetje
L!ND@
Viva
Paper Crown
slaatje
-Ieniemienie-
liesje
nillis
PiP
M@niek
maiadebij
Filoria
Twellie
Mama Titty
20 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Zwanger maar o zo onzeker! Empty Zwanger maar o zo onzeker!

Bericht  Mama Titty zo 15 apr 2012 - 10:09

Ik heb op het vorige yes forum vaak met jullie mee gekletst onder naam michje1985.

Wij hebben 2 kinderen, L.ucas geboren 11-5-2009 en R.enate 3-8-2010 en werk 3 dagen in de week bij een drogisterij.


Ik heb onlangs ook onder mama To Be gepost, maar omdat er nog een mama2be is, zorgt ook voor verwarring.
Ook heb ik bij Mama To Be in het begin andere namen gebruikt voor de kinderen, omdat ik me in het begin een beetje aangevallen voelde, door wat er destijds op hyves front was gebeurt.(ik voelde me daar aangevallen doordat ik had gezegd dat ik niet teveel leeftijd tussen de kinderen in wilde , toch onzeker was , maar er uiteraard ook meiden tussen zitten die moeilijk zwanger worden en dat zorgde voor onbegrip)
Dat was niet handig en niet fair.
Wil niet als een leugenaar over komen, ook al is het misschien dat dit nu wel wordt gezien.

Ik heb gisteren een (licht) positieve zwangerschapstest in mijn handen gehad.
Ben ontzettend blij, maar ook zo ontzettend onzeker.
Ik heb in het afgelopen half jaar 2 miskramen gehad, waardoor ik het vertrouwen in mijn lichaam een beetje ben kwijt geraakt.
Ook heb ik af en toe last dat ik een streepje 'oud' bloed in mijn inlegkruisje of met afvegen beetje licht roze op het wc papiertje.
Met L. heb ik dit ook gehad, maar na de miskramen ben ik als de dood dat dit weer gebeurt.
Mocht het dan weer gebeuren, dan weet ik wel dat we ermee stoppen, ik kan het zelf dan niet aan om nog een keer die angst aan te gaan, dan mogen we gezegend zijn met onze 2 kindjes.

Gelukkig ben ik wel wat misselijk, heb ik het idee dat mijn borsten op ploffen staan, zwaar humeurig met de tijd en af en toe last van mijn buik.
Dat geeft me dan weer de hoop dat het nu wel goed zal gaan.
Morgen krijg ik de eerste datum voor een echo met 7 weken, door mijn miskramen mag ik gelukkig 2 weken eerder voor een echo.
Eerder durven ze het niet aan, omdat met 6 weken niet altijd een hartje klopt.

Ik hoop dat ik toch weer af en toe hier kan mee kletsen en dat ik, voor diegene van wie ik het vertrouwen heb geschaad door te liegen wie ik was, weer beetje 'lid' wordt van het yes gebeuren zoals in 2008/2009 en 2009/2010

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger maar o zo onzeker! Empty Re: Zwanger maar o zo onzeker!

Bericht  Twellie zo 15 apr 2012 - 10:24

Oh, ik herinner me je nog wel. Na aanleiding van dat andere topic vroeg ik me al af wie je zou kunnen zijn. Ik vind het wel heel netjes en van lef getuigen dat je hier zo schoon schip maakt, al ken ik het Hyvesverhaal verder niet.

Ik hoop voor je dat het goed zit met je zwangerschap, ik heb zelf ook twee miskramen gehad en ben daardoor ook heel onzeker geworden tijdens mijn laatste zwangerschap. Veel succes morgen.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger maar o zo onzeker! Empty Re: Zwanger maar o zo onzeker!

Bericht  Mama Titty zo 15 apr 2012 - 10:40

Dank Je wel. Vanaf wanneer voelde Je zeker in de zwangerschap? Zullen lange drie weken worden, om te wachten op echo. Gelukkig morgen wel de datum te horen, zoals uitgerekend valt dat in mijn vakantie.(wk 7 en 8 zwangerschap)

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger maar o zo onzeker! Empty Re: Zwanger maar o zo onzeker!

Bericht  Twellie zo 15 apr 2012 - 10:43

Dat vraag je een beetje aan de verkeerde Wink , maar ik hoop dat je een goede echo krijgt en je daarna zekerder zult voelen. Ik had net verkeerd gelezen, ik dacht dat je morgen al een echo had, jammer dat je nog zo lang moet wachten.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger maar o zo onzeker! Empty Re: Zwanger maar o zo onzeker!

Bericht  Filoria zo 15 apr 2012 - 10:54

Michje! Jij bent bij mij thuis geweest voor een meeting ooit toch? Met Jetje en Kat ook?

En ik dacht nog wel dat ik je niet kende Zwanger maar o zo onzeker! 394967

@Iedereen die nog twijfels heeft: Michje heeft echt een zoon uit 2009 die L.ucas heet, ik heb 'm gezien Wink

Ik kreeg trouwens het idee dat er veel ergere dingen aan de hand waren. Dit klinkt allemaal niet zo ernstig. Je voelde je aangevallen en hebt daarom geprobeerd jezelf onherkenbaar te maken om opnieuw te kunnen beginnen. Ik dacht bijna dat je een soort faker was ofzo...

Hoe is het met je zoon?

Wat leuk dat je weer zwanger bent! Nu maar hopen dat het goed zit zeg. Ik heb er helaas geen ervaring mee dit soort dingen. Sterkte de komende onzekere weken.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger maar o zo onzeker! Empty Re: Zwanger maar o zo onzeker!

Bericht  maiadebij zo 15 apr 2012 - 10:59

Hoi michje, ik herinner je nog van het oude yes forum. Ik vind het niet liegen hoor, posten onder een andere account. Het is een forum en als je nog wat anoniemer wilt zijn dan is dat toch logisch? Je Hyves verhaal ken ik ook verder niet, maar het lijkt me heel normaal om een wens te hebben om 2 kinderen kort op elkaar te krijgen. Of het lukt is een tweede natuurlijk.

Ik liep bij J gelijk op met een kennis. Helaas kreeg zij bij 8 weken een miskraam wat mij ook onzeker maakte. Na een goede echo kwam het vertrouwen weer terug. Al is zelf 2 miskramen krijgen daar natuurlijk niet mee te vergelijken.
Dat je al kwaaltjes hebt is in ieder geval een goed begin, je lichaam is vast hard aan het werk om een gezond kindje te maken.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger maar o zo onzeker! Empty Re: Zwanger maar o zo onzeker!

Bericht  M@niek zo 15 apr 2012 - 11:49

Hoi michje, ik heb jouw op hyves maar kan me de discussie niet herinneren! Wat leuk dat je weer zwanger bent!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger maar o zo onzeker! Empty Re: Zwanger maar o zo onzeker!

Bericht  PiP zo 15 apr 2012 - 18:29

Het was niet zozeer de discusie alleen over dat je er niet teveel leeftijd tussen wou, maar wat toen de situatie was en wat je daarbij zei. Vooral dat kwetste een paar mensen.
Ik zal er verder maar niet op in gaan, dat is gezegd op een prive-hyves.
Ik hoop voor je dat deze zwangerschap wel goed mag gaan.

Wij twijfelen overigens of mama titty echt is, maar onder de andere naam hebben een paar mensen gevraagd of ze michje was en daar kwamen leugens over.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger maar o zo onzeker! Empty Re: Zwanger maar o zo onzeker!

Bericht  Mama Titty zo 15 apr 2012 - 18:37

Filoria met L.ucas gaat het goed. Echt een super boefje. Met R.enate gaat het ook goed, alleen nog vaak ziek. Maar blijkt normaal te zijn bij een tweede, al vind ik het soms heel veel.
Ik was toen inderdaad op de meeting toen.

Maia ik denk dat het niet zo zeer was dat ik voor mij een andere naam heb gebruikt,Maar andere namen voor de kinderen heb gebruikt toen ze gelijk naar vroegen.

Pip dat is onbedoeld geweest mensen opzettelijk te kwetsen. Voelde me op dat moment denk ik gewoon niet happy en beetje in het nauw , voelde me erg aangevallen op mijn mening dat ik anders niet voor een derde wil gaan. Terwijl meerdere zijn die niet snel zwanger worden.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger maar o zo onzeker! Empty Re: Zwanger maar o zo onzeker!

Bericht  nillis zo 15 apr 2012 - 19:22

Hoi Michje

Aan de voorletters van je kinderen heb ik je herkend maar wist niet meer je forumnaam. Waren toen tegelijk zwanger bij de 2010 mama's.

Je hebt het eerste stukje goed beschreven en knap dat je het nog een keer zo post. Leuk dat je weer komt meekletsen en ik hoop dat deze zwangerschap goed mag gaan.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger maar o zo onzeker! Empty Re: Zwanger maar o zo onzeker!

Bericht  nillis zo 15 apr 2012 - 19:22

Nou schrijf ik toch michje bedoel dus nu Titty
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger maar o zo onzeker! Empty Re: Zwanger maar o zo onzeker!

Bericht  liesje zo 15 apr 2012 - 19:55

hoi titty,

ik ken je vorige forumnaam nog wel voor de geest halen. je woont toch in L en ging ook verhuizen tijdens je zwangerschap van de 2e geloof ik?

wat er verder op hyves gebeurd is weet ik niet maar ik hoop dat je nu een goede zwangerschap hebt



gr liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger maar o zo onzeker! Empty Re: Zwanger maar o zo onzeker!

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 19:56

Het waren niet alleen de berichten over je eventuele 3e zwangerschap waar mensen zich aan ergerden, maar je hele houding daar. Maar goed, als je het daar op wil gooien is dat wat mij betreft prima hoor. Echt helder schijnt het licht nog steeds niet volgens mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger maar o zo onzeker! Empty Re: Zwanger maar o zo onzeker!

Bericht  -Ieniemienie- zo 15 apr 2012 - 20:20

Zoals Jolicious al zegt lag het echt niet alleen aan het feit dat je er niet veel leeftijdsverschil tussen de kids wilde. Want dan was een derde kindje je niet gegund. Maar je hele houding, en hoe je reageerde op ons.
Maar goed... mijn vertrouwen heb je igg niet meer.

Ik wens je een goede zwangerschap toe.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger maar o zo onzeker! Empty Re: Zwanger maar o zo onzeker!

Bericht  Mama Titty zo 15 apr 2012 - 21:35

Dan ben ik mij daar niet van bewust van geweest.

7 mei heb ik om 14.45u afspraak .
Alleen half uur na bellen veeg ik weer helderrood bloed af en wat in mijn inlegkruisje.
Ik in paniek vk gebeld, maar ze kunnen niks.
Het kan nog innesteling zijn zolang bloeden niet zo wordt als menstruatie.
Moet ik zo ook nog werken tot 21u. Ben zo bang

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger maar o zo onzeker! Empty Re: Zwanger maar o zo onzeker!

Bericht  slaatje zo 15 apr 2012 - 21:53

Mama Titty schreef:Dan ben ik mij daar niet van bewust van geweest.

7 mei heb ik om 14.45u afspraak .
Alleen half uur na bellen veeg ik weer helderrood bloed af en wat in mijn inlegkruisje.
Ik in paniek vk gebeld, maar ze kunnen niks.
Het kan nog innesteling zijn zolang bloeden niet zo wordt als menstruatie.
Moet ik zo ook nog werken tot 21u. Ben zo bang

Misschien praat ik heel makkelijk, maar probeer de angst enigszins van je af te zetten. Probeer je op je werk te concentreren. Anders houd het je zo bezig, dat je jezelf gek gaat maken. Ik heb nog nooit een miskraam gehad en ben ook (nog) niet zwanger, maar kan me voorstellen dat je je zo voelt na twee miskramen. Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan en wens je een fijne en zorgeloze zwangerschap toe!
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger maar o zo onzeker! Empty Re: Zwanger maar o zo onzeker!

Bericht  maiadebij zo 15 apr 2012 - 21:55

och wat vervelend die onzekerheid, en helemaal omdat je het al 2x eerder hebt meegemaakt. Er is natuurlijk niemand die je gerust kan stellen, maar voor ik positief testte bij J.ennah heb ik een maand lang bloedverlies gehad (gelukkig wist ik toen niet dat ik zwanger was anders was ik ook in paniek geraakt denk ik). Ik naar de dokter ivm dat bloedverlies, zij dacht dat ik nog geen ei-sprong had (was net gestopt met bv) en alles ontregeld was, thuis toch maar even getest en ik bleek zwanger. Dit was ook echt helder rood bloed en net zovee als tijdens een menstruatie (maar dan een maand lang), alles is dus goed gekomen bij ons.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger maar o zo onzeker! Empty Re: Zwanger maar o zo onzeker!

Bericht  Paper Crown zo 15 apr 2012 - 22:00

Mama Titty schreef:Dan ben ik mij daar niet van bewust van geweest.

7 mei heb ik om 14.45u afspraak .
Alleen half uur na bellen veeg ik weer helderrood bloed af en wat in mijn inlegkruisje.
Ik in paniek vk gebeld, maar ze kunnen niks.
Het kan nog innesteling zijn zolang bloeden niet zo wordt als menstruatie.
Moet ik zo ook nog werken tot 21u. Ben zo bang

Ik ben bang dat je niets anders kan doen dan afwachten.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger maar o zo onzeker! Empty Re: Zwanger maar o zo onzeker!

Bericht  Mama Titty zo 15 apr 2012 - 22:02

Verloskundige was ook heel Lief en baalde zo dat ik pas 4 weken ben, wilde me anders gelijk zien, maar Je kunt nu niks.
Ze willen wel op de hoogte gehouden worden.
Kan nog paar dagen bloed/bruin bloed zijn .
Ga zo ook gewoon werken, hoop dan dat ik kassa heb ipv sjouwen.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger maar o zo onzeker! Empty Re: Zwanger maar o zo onzeker!

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 22:03

Ik heb ook bloedverlies gehad, meerdere keren tijdens de zwangerschap, en ik heb 2 prachtige mannen gekregen. Dus het hoeft niet altijd fout te zijn bij bloedverlies, al snap ik je angst.
Heel veel sterkte de komende dagen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger maar o zo onzeker! Empty Re: Zwanger maar o zo onzeker!

Bericht  Mama Titty ma 16 apr 2012 - 2:47

De derde miskraam is waarschijnlijk een feit. Op het werk gutste het bloed langs mijn benen.
Ben naar huis gegaan en vk gebeld.
Ze was echt super Lief en troostte me en heeft best lang aan de telefoon gezeten om me te kalmeren en mijn ideeën waardoor ik dacht dat het weer fout is gegaan (gesport, zware tassen getilt, spiraaltje wat verwijderd is) gezegt dat dit niet kon.
Dat 10-20 % een miskraam krijgt.
Donderdag heb ik een gesprek bij mijn huisarts en op aanraden van vk wordt mijn bloed en dat van mijn man gecontroleerd op glucose, chromosoom technisch iets waardoor gekeken wordt of iets in de waardes iets niet klopt waardoor er misschien verhoogd risico is op miskramen.
Als ik me niet goed voel of teveel bloed verlies moet ik naar het ziekenhuis.
Ook bellen ze me morgen hoe het gaat.
Bij deze praktijk heb ik nog niet gezeten met vorige 2 ivm verhuizing en was ik niet tevreden over de laatste praktijk.
Voel me enorm k*t.


Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger maar o zo onzeker! Empty Re: Zwanger maar o zo onzeker!

Bericht  Viva ma 16 apr 2012 - 2:51

Sterkte!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger maar o zo onzeker! Empty Re: Zwanger maar o zo onzeker!

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 2:54

Sterkte! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger maar o zo onzeker! Empty Re: Zwanger maar o zo onzeker!

Bericht  L!ND@ ma 16 apr 2012 - 3:19

Hoi Titty,

Ik ken je nog wel van het oude forum, zat toen ook in het zwanger in 2010 topic en volgens mij heb jij zelfs nog de geboorte van mijn dochter aangekondigd Wink Wat er op hyves gebeurd is weet ik zo niet, maar ik hoop dat je hier weer gezellig mee kan kletsen. Ik lees nu ook ja nare bericht en ik wil je heel veel sterkte toewensen! Zwanger maar o zo onzeker! 699888
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger maar o zo onzeker! Empty Re: Zwanger maar o zo onzeker!

Bericht  slaatje ma 16 apr 2012 - 3:29

Oh, wat klote. Even een hele dikke hug
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger maar o zo onzeker! Empty Re: Zwanger maar o zo onzeker!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum