DagCafé
+18
Stuiterbal
Evalynn
silly-one
Merai
Lejow
_Lacey_
Chocolate Cookie
ExpressoB
Blond
Ibbeltje
Lotus
Alex
Pompoen
Suus
Rush
VeryCherry
Toet
Erin
22 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
Maar hoe en waaraan?Reva schreef:Een lijntje spannen en daar kledinghangers aan ophangen?
Ik heb wel een losse waslijn liggen..
Gast- Gast
Vanaf een deur, dat dingetje waaraan de deur in de muur vastzit...geen idee hoe het het, naar een andere deur of een ander iets
Gast- Gast
Ben even iets proberen...Reva schreef:Vanaf een deur, dat dingetje waaraan de deur in de muur vastzit...geen idee hoe het het, naar een andere deur of een ander iets
Gast- Gast
Mijn lievelingsshirt is echt ontzettend kwijt. En hij is niet zwart, dus hij moet toch opvallen. Hij is zeker al 1.5 week kwijt en ik snap het echt echt echt echt echt niet
Gast- Gast
In de wasmand? Onder het bed? In de oven? Aan je boom> Onder de bank? In dé kast?Reva schreef:Mijn lievelingsshirt is echt ontzettend kwijt. En hij is niet zwart, dus hij moet toch opvallen. Hij is zeker al 1.5 week kwijt en ik snap het echt echt echt echt echt niet
Het werkt, zoals de foto al bewees. Prima, kan ik morgen ook mijn beddengoed wassen.
Gast- Gast
Nergens op de grond, over geen van de stoelen, niet onder het bed, niet in de boom (zowel de kerstboom als vogeltjesboom), niet in de wasmand, hij is echt kwijtkwijt. Ik denk dat ik hem misschien per ongeluk heb weggegooid en er nu ergens in een opvang iemand heel blij zit in mijn supertrash shirtje
En hoera voor lijntjes!
Om half 1 ga ik op vuilniszakjacht.
En hoera voor lijntjes!
Om half 1 ga ik op vuilniszakjacht.
Gast- Gast
Heb je ook geen lege tas of kartonnen doos staan wat je kunt gebruiken als vuilniszak?
Dat zou balen zijn als je hem hebt weggegooit. Je nieuwe jurk vind ik wel echt heel leuk!
Dat zou balen zijn als je hem hebt weggegooit. Je nieuwe jurk vind ik wel echt heel leuk!
Gast- Gast
Schoonvader en schoonzusje.. Het hoeft niet iets groots te zijn, kleinigheidje. Maar ik weet het echt niet!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ja, vind hem ook leuk! Hoop dat ie nu een beetje te strak zit, dan kan ik hem mooi aan begin maart met zusjes 30e verjaardag.
Lege tasjes heb ik genoeg. Doos is niet handig, want dan moet ik het daarna weer overgooien. Maar ik zit nog zo lekker
Toeter!!!!!!!
Lege tasjes heb ik genoeg. Doos is niet handig, want dan moet ik het daarna weer overgooien. Maar ik zit nog zo lekker
Toeter!!!!!!!
Gast- Gast
Weet je vriend niets?.oOErinOo. schreef:Schoonvader en schoonzusje.. Het hoeft niet iets groots te zijn, kleinigheidje. Maar ik weet het echt niet!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Heb je ook geen lege tas of kartonnen doos staan wat je kunt gebruiken als vuilniszak?
+1
Erin- Ratel
Je had toch al iets voor de verjaardag van je zus? Een jurkje dat nog binnen moest komen? Of was dat deze?Reva schreef:Ja, vind hem ook leuk! Hoop dat ie nu een beetje te strak zit, dan kan ik hem mooi aan begin maart met zusjes 30e verjaardag.
Toeter!!!!!!!
Ik heb afwaswater gemaakt. Das al iets...
Gast- Gast
Nee daarom hebben we ook nog niks gevonden.
Ik ga morgen even naar Primark (voor het eerst) Hopen dat ik daar iets leuks kan vinden.
Ik ga morgen even naar Primark (voor het eerst) Hopen dat ik daar iets leuks kan vinden.
Erin- Ratel
Smikkell schreef:Je had toch al iets voor de verjaardag van je zus? Een jurkje dat nog binnen moest komen? Of was dat deze?Reva schreef:Ja, vind hem ook leuk! Hoop dat ie nu een beetje te strak zit, dan kan ik hem mooi aan begin maart met zusjes 30e verjaardag.
Toeter!!!!!!!
Ik heb afwaswater gemaakt. Das al iets...
Nee, dat was een jurkje in dezelfde kleur van H&M. Die kraakt/knettert en kruipt omhoog Plus hij lubbert.
Gast- Gast
Dan is het fijn dat je iets anders hebt gevonden. Hopen dat dit jurkje dan goed en mooi zit.Reva schreef:Nee, dat was een jurkje in dezelfde kleur van H&M. Die kraakt/knettert en kruipt omhoog Plus hij lubbert.
Gast- Gast
Tussen de 10 en 20 denk ik omdat we er eigenlijk niet aan zouden doen. Maar ja dat zeiden ze vorig jaar ook en toen kregen we ook genoeg . Een boek is een goeie! Thanks!
Erin- Ratel
Hoi lieve dames, hoe gaat het hier? Ik kom net terug van een repetitie met het theaterkoor en heb net gehoord dat mijn oom is overleden. Kom hier nog even afleiding zoeken tot mijn lieve vriendje thuis is...
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Jeetje meid!
Gecondoleerd! Heel veel sterkte!
Gecondoleerd! Heel veel sterkte!
Erin- Ratel
Dankjewel! Het is allemaal erg snel gegaan, wel heftig!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Ah gecondoleerd Merai
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40