DagCafé
+18
Stuiterbal
Evalynn
silly-one
Merai
Lejow
_Lacey_
Chocolate Cookie
ExpressoB
Blond
Ibbeltje
Lotus
Alex
Pompoen
Suus
Rush
VeryCherry
Toet
Erin
22 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Oooooh, mooi Reev!!!!! Staat je vast super!
Maareh ... het is geen zwart, he?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Zusje schreef:Met mayo? Is dat lekker dan? Ik had het in de koelkast staan en aangezien ik nog niet zo heel lang thuis ben had ik geen zin om nog te koken. Stokbroodje in de oven gegooid dus en een klein stukje daarvan in de aioli gedoopt .
Hoezo mwah? Klinkt niet echt enthousiast...
zaanse mayo;) dan word die minder scherp (welke koop jij? als ik het koop, koop ik die van de AH met rode sticker bij de vers afdeling).
ik eet er dan sla met kip en wat dressing erbij en stokbrood uiteraard met saus
voel me niet echt goed..:S
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Evy schreef:Oooooh, mooi Reev!!!!! Staat je vast super!
Nee, maar ik vind deze kleur altijd zo mooi Had van h&m ook een jurkje in deze kleur, maar die kraakt en kruipt op. Brrr. En mijn jurkje van Dyanne in deze kleur is echt vergaan (en te groot). Ze hebben wel ook nog zwarte geloof ik.. Even kijken.
Das deze
Gast- Gast
Ben je ziek bedoel je of wat? Ik koop die van de Hoogvliet en die is inderdaad best scherp. Ik hou van Zaanse mayo maar het idee van die twee combineren maakt me eigenlijk nog misselijker whaha!
Ik heb trouwens een kerstpakket hier staan, hij was megazwaar, zal hem zo eens open maken
Ik heb trouwens een kerstpakket hier staan, hij was megazwaar, zal hem zo eens open maken
Gast- Gast
Zusje schreef:Ben je ziek bedoel je of wat? Ik koop die van de Hoogvliet en die is inderdaad best scherp. Ik hou van Zaanse mayo maar het idee van die twee combineren maakt me eigenlijk nog misselijker whaha!
Nee ben niet ziek. Heb pijn in mijn baarmoeder, blaas, buik boehoe...
De smaak word gewoon wat milder.
Oh leuk! vertel je straks wat erin zit!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Zodra ik de puf heb gevonden om op te staan .
Laatst aangepast door Zusje op di 20 dec 2011 - 8:56; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik had die zwarte net gezien, Reev. Hij is echt geweldig mooi, in beide kleuren!
Alex- Ratel
Oh, nou ik hoef niet meer te twijfelen, want hij is er niet meer in de maat die ik wilde
Gast- Gast
Reva schreef:Plus dat je niet mag daten, want je bent half bezet
Laatst aangepast door Zusje op di 20 dec 2011 - 8:56; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dan gaan mensen idd al snel 'roddelen' ja. De buurman had het ook al over je kont toch Ik zou bijna nieuwsgierig worden
Gast- Gast
Reva schreef:Oh, nou ik hoef niet meer te twijfelen, want hij is er niet meer in de maat die ik wilde
Gelukkig
Alex- Ratel
Evy schreef:Reva schreef:Oh, nou ik hoef niet meer te twijfelen, want hij is er niet meer in de maat die ik wilde
Gelukkig
Nietus!
Gast- Gast
Maat die je wilde of maat die je hebt?Reva schreef:Evy schreef:Reva schreef:Oh, nou ik hoef niet meer te twijfelen, want hij is er niet meer in de maat die ik wilde
Gelukkig
Nietus!
Gast- Gast
Reva schreef:Dan gaan mensen idd al snel 'roddelen' ja. De buurman had het ook al over je kont toch Ik zou bijna nieuwsgierig worden
Naar mijn kont bedoel je? Heb nog wel ergens een foto hoor .
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Maat die je wilde of maat die je hebt?Reva schreef:Evy schreef:Reva schreef:Oh, nou ik hoef niet meer te twijfelen, want hij is er niet meer in de maat die ik wilde
Gelukkig
Nietus!
Haha, ik bedoel de maat die ik wilde bestellen. Ja, 36 is er nog wel, maar daar past 1 been in.
Gast- Gast
Hallo!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Smikk, soms lijkt het mij wel wat, maar ik zou niet weten hoe Tenminste, er blijft altijd wel een basis waar je weinig aan kunt veranderen of niet wil veranderen.
Je gaat je toch niet bij een oeroeboeroestam voegen in een dorpje waar al die vrouwen de tieten op hun navel hebben hangen en een rokje van stro dragen he
Je gaat je toch niet bij een oeroeboeroestam voegen in een dorpje waar al die vrouwen de tieten op hun navel hebben hangen en een rokje van stro dragen he
Gast- Gast
Smikkell schreef:Denken jullie er ook wel eens over na om je hele leven om te gooien?
Dagelijks, maar weet niet waar ik moet beginnen
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: