Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+18
Stuiterbal
Evalynn
silly-one
Merai
Lejow
_Lacey_
Chocolate Cookie
ExpressoB
Blond
Ibbeltje
Lotus
Alex
Pompoen
Suus
Rush
VeryCherry
Toet
Erin
22 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 12 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 9:06

Smikkell schreef:Denken jullie er ook wel eens over na om je hele leven om te gooien?

Ja, heb het laatst nog gedaan. Of bedoel je niet zoiets?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 9:07

Ja, maar ik heb weinig opties.

Emigreren lijkt me altijd nog wel wat.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 9:15

Wat is dat nou toch met dat Serious Request... Als ik me een week opsluit in huis zonder eten, gaan jullie dan ook een week naar mij kijken? laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 9:18

Zusje schreef:
Smikkell schreef:Denken jullie er ook wel eens over na om je hele leven om te gooien?

Ja, heb het laatst nog gedaan. Of bedoel je niet zoiets?
Nou, mijn leven heeft het afgelopen jaar wel meerdere malen op zijn kop gestaan ja, en is flink overhoop gehaald, maar daardoor heb ik nu wel de kans om het anders te doen. Ik zit nergens aan vast.

Ik moet nu toch gaan bedenken wat ik wil vanaf januari.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 9:19

Zusje schreef:Wat is dat nou toch met dat Serious Request... Als ik me een week opsluit in huis zonder eten, gaan jullie dan ook een week naar mij kijken? laughcry
Ik heb het een paar weken geprobeerd begin dit jaar, maar het levers niets op!

SR is allang niet meer echt willen helpen, maar een merknaam waar mensen aan mee willen doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 9:20

Wat zou je het liefst gaan doen dan, Smikk, afgezien van diploma's of mogelijkheden op dit moment. Misschien kun je daar langzaam naartoe werken? Mijn werk straks is ook niet waar ik van droom, maar het geeft me wel even wat ruimte om verder te kijken en dan op zoek te gaan naar iets wat wel te combineren is met een deeltijd studie.

En Zusje: UITERAARD.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 9:22

Reva schreef:Wat zou je het liefst gaan doen dan, Smikk, afgezien van diploma's of mogelijkheden op dit moment. Misschien kun je daar langzaam naartoe werken? Mijn werk straks is ook niet waar ik van droom, maar het geeft me wel even wat ruimte om verder te kijken en dan op zoek te gaan naar iets wat wel te combineren is met een deeltijd studie.

En Zusje: UITERAARD.
Daar ben ik nu over aan het nadenken.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 9:39

Lastig, Smikk Sad Kan je daar niet met iemand over praten die je echt goed kent of juist iemand die er verstand van heeft? Of heb je dat al gedaan? Of juist anders werk waar je niet teveel aan je hoofd hebt en ondertussen nog kunt nadenken of uitzoeken wat je verder wil?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 9:41

Het is wel een unieke kans natuurlijk Smikkel. Ik bedoel, zo'n moment heb je niet zo heel erg vaak in je leven. Dat maakt het dan ook wel weer lastig, juist omdat er niet zo vaak zo'n kans voorbij komt wil je hem ultiem benutten natuurlijk. Ik vond dat erg lastig. Bij mij is het ook maar gewoon zo gelopen dat ik zo erg van baan gewisseld heb.

Echt omgooien zou ik ook nog wel willen. In de hoop dat een van mijn projecten aanslaan zou ik graag eigen baas worden. En daar dan van rond kunnen komen...

Meiden, ik ga naar bed, ben compleet gesloopt... Fijne avond!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 9:45

Reva schreef:Lastig, Smikk Sad Kan je daar niet met iemand over praten die je echt goed kent of juist iemand die er verstand van heeft? Of heb je dat al gedaan? Of juist anders werk waar je niet teveel aan je hoofd hebt en ondertussen nog kunt nadenken of uitzoeken wat je verder wil?

Wat er nu staat is dat ik tussen nu en september mijn studie moet afronden en moet werken. Ik wil best tot die tijd als gastouder werken, maar verder dan dat kom ik even niet. Mijn studie nu afmaken voelt niet echt goed als ik er over denk, maar dat zou het verstandige zijn.
Het liefst begin ik in september met een nieuwe opleiding, maar dan vind ik dus weer dat ik eerst mijn huisige studie moet afronden.
Er zijn best veel interesses waar ik ooit nog wat mee zou willen doen, maar tot nu nog niet gedaan heb. Misschien moet ik mij daar de komende maanden op gaan richten.
Uiteraard heb ik een inkomen nodig en ik weet nog niet hoe dat zal gaan de komende maanden. Thuis zitten en bijstand ontvangen wil ik niet meer. Volgens hen heb ik recht op een wajong-uitkering, en dan?

Laatst aangepast door Smikkell op di 20 dec 2011 - 9:48; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 9:47

Zusje schreef:Het is wel een unieke kans natuurlijk Smikkel. Ik bedoel, zo'n moment heb je niet zo heel erg vaak in je leven. Dat maakt het dan ook wel weer lastig, juist omdat er niet zo vaak zo'n kans voorbij komt wil je hem ultiem benutten natuurlijk. Ik vond dat erg lastig. Bij mij is het ook maar gewoon zo gelopen dat ik zo erg van baan gewisseld heb.

Echt omgooien zou ik ook nog wel willen. In de hoop dat een van mijn projecten aanslaan zou ik graag eigen baas worden. En daar dan van rond kunnen komen...

Meiden, ik ga naar bed, ben compleet gesloopt... Fijne avond!
Truste Zus.

Ik denk er nog even over na..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 9:50

hug voor jou Smikkel.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 9:53

Smikkell schreef:
Zusje schreef:Wat is dat nou toch met dat Serious Request... Als ik me een week opsluit in huis zonder eten, gaan jullie dan ook een week naar mij kijken? laughcry

SR is allang niet meer echt willen helpen, maar een merknaam waar mensen aan mee willen doen.

Zou het? Ik vind het echt gaaf om te zien dat 'het hele land' acties opzet om geld voor SR op te halen, zoals ook op mijn werk. En ook al doen mensen mee omdat het een merknaam is, alleen maar goed. Zo wordt er alleen maar meer geld opgehaald.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 9:55

Carrie schreef:
Smikkell schreef:

Zou het? Ik vind het echt gaaf om te zien dat 'het hele land' acties opzet om geld voor SR op te halen, zoals ook op mijn werk. En ook al doen mensen mee omdat het een merknaam is, alleen maar goed. Zo wordt er alleen maar meer geld opgehaald.
Natuurlijk, geld is geld en hoe meer, hoe beter.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 10:02

Smikkell schreef:
Carrie schreef:
Smikkell schreef:

Natuurlijk, geld is geld en hoe meer, hoe beter.

Ja smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 10:13

Ik denk dat het al een heel erg mooi streven is om je huidige opleiding te willen afmaken en eventueel per september met een nieuwe opleiding te starten. Concreter hoeft voor nu toch niet? Misschien kom je er in de komende 8 maanden opeens achter wat je wil studeren. Bij mij was dat in 1 dag (met de opleiding die ik heb afgerond). 's Morgens dacht ik Hee! en 's avonds was ik ingeschreven, twee dagen later zat ik in college.

Ik heb echt geen idee waar je wel en geen recht op hebt!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 10:18

Ik weet ook wel welke studie ik wil gaan doen.
Ik heb de komende twee weken mooi de tijd om na te denken hoe ik de komende maanden wil gaan besteden en wat ik wil.

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB di 20 dec 2011 - 10:19

Zo, buurvrouw is weer weg, had haar een bordje eten aangeboden, ze was zo in de war en zei dat ze nog niks had gegeten... ze is hier nog nooit binnen geweest, ja 1 keer toen haar badkamer in verbouwing was, ze ff naar het toilet moest.
Ze word belaagd door andere buren en was laatst een heftige buren ruzie op de galerij. Had van die vervelende buurman een hele brief in mijn bus over haar! Heb die brief natuurlijk even aan haar gegeven en boekjes van de woningbouw, zij heeft ze uit het jaar 0. Ze woont hier al 17jaar.

Nou ja zij ook weer blij..

auw heb buikpijn:S
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Erin di 20 dec 2011 - 10:22

Ik zou er vol goede moed voor gaan Smik!
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 10:24

Succes met nadenken, Smikk, ik ben in ieder geval trots op je, echt waar! cheers

Ik zou vandaag de kapper hebben gebeld laughcry Denken jullie dat als ik morgen bel dat er uberhaupt morgen of donderdag nog een plekje is? laughcry Ik schijt nu al in mn broek.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 10:25

Reva schreef:Succes met nadenken, Smikk, ik ben in ieder geval trots op je, echt waar! cheers

Ik zou vandaag de kapper hebben gebeld laughcry Denken jullie dat als ik morgen bel dat er uberhaupt morgen of donderdag nog een plekje is? laughcry Ik schijt nu al in mn broek.
Gezien de feestdagen denk ik van niet, maar denk dat het je vandaag ook niet gelukt was. Dat is dan een troost.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 10:26

Smikkell schreef:
Reva schreef:Succes met nadenken, Smikk, ik ben in ieder geval trots op je, echt waar! cheers

Gezien de feestdagen denk ik van niet, maar denk dat het je vandaag ook niet gelukt was. Dat is dan een troost.

lol!
Ik dacht misschien is er juist iemand ziek geworden en heeft die de afspraak afgezegd angel Nou dan ga ik gewoon opnieuw het jaar uit zonder de kapper te hebben bezocht.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 10:28

Ik heb een flesje cider net gedronken, van 0.2 L....alcohol: 5%
En ik voel hem joh laughcry Omg laughcry Beschamend.

Gast
Gast

Bericht  Erin di 20 dec 2011 - 10:31

Oh ja, nu je het zegt! Ik zou mijn haar gaan kleuren/verven voor kerst en een stukje eraf halen! laughcry Ik denk dat het bij verven hou!
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 10:39

Reva schreef:
Smikkell schreef:

Ik zou vandaag de kapper hebben gebeld DagCafé - Pagina 12 394967 Denken jullie dat als ik morgen bel dat er uberhaupt morgen of donderdag nog een plekje is? DagCafé - Pagina 12 394967 Ik schijt nu al in mn broek.

lol!
Ik dacht misschien is er juist iemand ziek geworden en heeft die de afspraak afgezegd DagCafé - Pagina 12 166342 Nou dan ga ik gewoon opnieuw het jaar uit zonder de kapper te hebben bezocht.
Ik denk dat er misschien ook al een lijste reserves is Wink

Wat is er toch de laatste tijd met jou en alcohol scratch

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen