Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+18
Stuiterbal
Evalynn
silly-one
Merai
Lejow
_Lacey_
Chocolate Cookie
ExpressoB
Blond
Ibbeltje
Lotus
Alex
Pompoen
Suus
Rush
VeryCherry
Toet
Erin
22 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 25 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 9:00

Zusje schreef:Ik stond met mijn buurvrouw te kletsen, ze kwam iets lekkers brengen dat waarschijnlijk heel slecht is voor de lijn... Hmmm... Wat nu?
Delen? angel

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Erin wo 21 dec 2011 - 9:03

Je hebt Ice Age gemist! laughcry
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 9:03

Haha, wil het best delen maar jij woont vast niet om de hoek Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Erin wo 21 dec 2011 - 9:16

Wat is het rustig hier!
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 9:20

Ja, heel rustig. Ik probeer na te denken wat ik allemaal voor boodschappen moet doen morgen. Vrijdag en zaterdag kan ik geen boodschappen doen, dus ik moet alles morgen halen voor de komende dagen tot en met dinsdag. Irritant.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 9:22

Goedenavond!

Ik heb zojuist een jurkje besteld voor de feestdagen en oud en nieuw. Omdat wat ik aanwilde, waarschijnlijk nog niet goed gaat passen. Hoe dan ook, nu twijfel ik enorm of ik het jurkje echt wel leuk vind. En of het niet te sportief is. Grrrr! Annuleren kan al niet meer, want morgen wordt hij geleverd....

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 9:23

Maura, foto?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 9:24

Haha Reva, ik kan ook geen boodschappen voor meerdere dagen kopen, dan koop ik echt altijd veels te veel. Ik ben gewoon gewend, elke dag boodschapjes halen.

Maura; Foto?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 9:26

Hallo!

Ik weet dat ik mezelf vandaag een forumverbod heb gegeven, maar ik kom toch heel even hallo zeggen!
Huis is nog niet schoon, maar er zijn zeker wel vorderingen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 9:26

Photobucket is aan het laden. Toch jammer dat al die sites van al die goede snufjes hebben gekregen, even kopieren zit er niet meer in. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 9:29

Zusje schreef:Haha Reva, ik kan ook geen boodschappen voor meerdere dagen kopen, dan koop ik echt altijd veels te veel. Ik ben gewoon gewend, elke dag boodschapjes halen.

Maura; Foto?

Ik heb een lijst gemaakt alsof ik drie weken moet vullen laughcry

Smikk cheers
Als je trouwens morgen verjaardagspost van mij krijgt, mag je 't pas vrijdag open maken als je echt jarig bent! Ik dacht als ik het morgen doe is hij misschien te laat ivm alle kerstkaarten.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 9:29

Hij is trouwens zwart, hier lijkt hij iets bruinigs. Wilde hem combineren met een blazer, zwarte panty en een paar zwarte pumps.

DagCafé - Pagina 25 Jurkje

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 9:30

Goed bezig Smikkel! Over je smsje; voor dat weekend met O&N is het te duur Very Happy. Ik hou de ticketprijzen een beetje in de gaten tot er weer aanbiedingen zijn...

Hebben jullie al oud en nieuw plannen? Ik neig naar thuis bankhangen maar ben bang dat ik me alleen ga voelen om 12 uur laughcry.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 9:30

Wat een rare jurk Maura haha, mss is het zoiets dat je aan moet zien Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 9:31

Ik ben morgen toch niet thuis, maar zal alles netjes bewaren Very Happy

Hoe komen mijn kozijnen toch altijd zo vies? scratch

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 9:32

Ik vind hem ook niet zo mooi en volgens mij doet hij je figuur ook niet echt goed.
Zeker omdat je ook al een paar keer hebt aangegeven even geel geld te hebben enzo, zou ik geen jurk kopen waar je niet helemaal achter staat.
Kun je hem nog terug sturen?

Laatst aangepast door Smikkell op wo 21 dec 2011 - 9:33; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 9:33

Ik ben ook een keer alleen geweest met Oud & Nieuw en eigenlijk vond ik dat wel heel erg leuk! Had nee gezegd tegen een uitnodiging en geen zin om bij mijn ouders met familie op de bank te hangen, wilde gewoon lekker alleen op de bank zitten. Allemaal dingen gekocht die ik lekker vond, champagne stond koud, om 0.00 ook echt die open getrokken en op mezelf geproost -wat een trieste bedoeling als ik het zo opschrijf- en daarna heerlijk gedronken en door de kamer gedanst en tv gekeken Very Happy Zou het zo weer doen!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 9:34

Zusje schreef:Wat een rare jurk Maura haha, mss is het zoiets dat je aan moet zien Very Happy.

Hij is ook wat raar, maar dat ben ik ook. Wink Maar ik dacht, doordat hij bij de buik wat los valt, dat mijn buik dan niet zo opvalt haha. Ik haal hem morgen op van het afleverpunt, trek hem aan en is het niets dan gaat hij retour en moet ik maar eens in het centrum gaan shoppen.

Maar mijn boodschappen voor kerst zijn binnen! Ik heb nog nooit CHinees gegeten voor kerst, maar eens moet de eerste keer zijn haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 9:35

Zit die band op taillehoogte? Of waar normaal je broek zit zeg maar? Ik geloof dat het niet echt mijn soort jurk is. Oeeeeeh, ik kreeg vandaag wel een mail dat mijn bestelling bij Steps is verzonden!!

Wat me er ook weer aan doet denken dat pas vandaag mijn laatst ontbrekende kerstcadeautje is verzonden. Ik hoop zo zo zo dat ik morgen de postbode tref. Anders is het verloren denk ik.. Vrijdag kan ik niet langs postkantoor en zaterdag eigenlijk ook niet. Alleen komt hij vaak rond 9u/half 10 's morgens al en ik heb om half 10 een afspraak, grrr. Hoop zo dat hij vroeg is!!!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 9:36

Zusje schreef:Goed bezig Smikkel! Over je smsje; voor dat weekend met O&N is het te duur Very Happy. Ik hou de ticketprijzen een beetje in de gaten tot er weer aanbiedingen zijn...

Hebben jullie al oud en nieuw plannen? Ik neig naar thuis bankhangen maar ben bang dat ik me alleen ga voelen om 12 uur DagCafé - Pagina 25 394967.
Ik wil sowieso wel langskomen hoor. Ik was zelf ook al bang dat de ticketprijzen dat was hoog zouden zijn. Plus slaapplaatsen enz.

Gast
Gast

Smikkell schreef:Ik vind hem ook niet zo mooi en volgens mij doet hij je figuur ook niet echt goed.
Zeker omdat je ook al een paar keer hebt aangegeven even geel geld te hebben enzo, zou ik geen jurk kopen waar je niet helemaal achter staat.

Daar was ik dus ook al bang voor, dat hij mijn figuur niet ten goede zou komen. Na twee uur erover nagedacht te hebben. Hij gaat maar gewoon weer retour. Scheelt ook weer geld. smile

Gast
Gast

Ga je aan de magnetronmaaltijd met Kerst? yay

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 9:37

Hij zit inderdaad als een broek of althans, broekhoogte, Reva.

Ik ben er nu van overtuigd dat het niets is, haha. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 9:40

Maura schreef:
Smikkell schreef:Ik vind hem ook niet zo mooi en volgens mij doet hij je figuur ook niet echt goed.

Daar was ik dus ook al bang voor, dat hij mijn figuur niet ten goede zou komen. Na twee uur erover nagedacht te hebben. Hij gaat maar gewoon weer retour. Scheelt ook weer geld. DagCafé - Pagina 25 561177
Hij zit misschien wat los bij de buik, maar maakt de borst- en schouderpartij wel heel breed en gezien de tailleband niet op het dunste deel van je taille, maakt het je alleen maar nog breder en korter..

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 9:41

Smikkell schreef:
Maura schreef:

Daar was ik dus ook al bang voor, dat hij mijn figuur niet ten goede zou komen. Na twee uur erover nagedacht te hebben. Hij gaat maar gewoon weer retour. Scheelt ook weer geld. DagCafé - Pagina 25 561177
Hij zit misschien wat los bij de buik, maar maakt de borst- en schouderpartij wel heel breed en gezien de tailleband niet op het dunste deel van je taille, maakt het je alleen maar nog breder en korter..

Dat denk ik ook ja.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: