Het doet zo'n pijn...
+38
Rumble
Zininzon
Alyssa
Alex
Arwyn
Caroow
Roza
Alias
Tinus
Sylvana
Niekske
Ibbeltje
Oasis
Lady4
sonly
loura
TGR
Mamsie
Jasmine
CCC
Raindrop
Chocolate Cookie
Susan
Sugarfall
Jeanette
sanne-84
Rush
VeryCherry
Sweety
Ugly Betty
Rovine
Suus
Inge
Antibes
Erin
Toet
Curious
Yaelynn
42 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Het doet zo'n pijn...
Jeetje meis, wat kl*te zeg!
Dit moet echt heel erg rot zijn voor jou.
Maar jullie waren toch al ruim een jaar bezig voor een kindje? Wilde hij dat dan ook niet? Als hij al zolang met zijn gevoelens worstelde, waarom wilde hij dan nog wel proberen om zwanger te worden?
Ik hoop dat je de feestdagen toch een beetje doorgekomen bent en dat hij op korte termijn niet meer in jullie huis slaapt.
Dit moet echt heel erg rot zijn voor jou.
Maar jullie waren toch al ruim een jaar bezig voor een kindje? Wilde hij dat dan ook niet? Als hij al zolang met zijn gevoelens worstelde, waarom wilde hij dan nog wel proberen om zwanger te worden?
Ik hoop dat je de feestdagen toch een beetje doorgekomen bent en dat hij op korte termijn niet meer in jullie huis slaapt.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Cimic schreef:Hij maakt van zijn probleem jouw probleem. Sterkte meis helemaal met deze dagen!
En om maar even kort door de bocht te gaan: jij maakt van zijn probleem ook jouw probleem!
Ik bedoel het niet zo bot, maar je gaat wel in de situatie mee.
Ik denk dat het minder moeilijk zal vergaan als je nu afstand neemt en duidelijk bent, want anders gaat het dus nog 2 weken zo door?
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Hoe is het nu met je Yaelynn?
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Hoi
Ja ik vond het daarom ook zo kut: eerst wil ie 2de kindje en vervolgens dumpt ie me!!!
Hij wou vandaag bed kopen maar door mijn stomme kop opende ik een envelop en moest ik spoedbetaling doen anders krijg ik problemen en toen gaf hij me geld en kon hij geen bed kopen dus moet ie wachten tot volgende week :S Pffff alsof t lot niet wil ofzo
Kerst was hier zo fake... Nep blij doen enzo... Maarja alles voor zoonlief al is hij niet dom en voelde hij heus wel dat t nep was
Hier gaat het iets beter ik zie er nu wel een beetje naar uit om zonder vriend door t leven te gaan, ff vrijheid en tot mezelf komen want de relatie heeft me zo veranderd ik liet me kneden dus mn eigen schuld he? Maarja toch nu tijd om mezelf te vinden
x
Ja ik vond het daarom ook zo kut: eerst wil ie 2de kindje en vervolgens dumpt ie me!!!
Hij wou vandaag bed kopen maar door mijn stomme kop opende ik een envelop en moest ik spoedbetaling doen anders krijg ik problemen en toen gaf hij me geld en kon hij geen bed kopen dus moet ie wachten tot volgende week :S Pffff alsof t lot niet wil ofzo
Kerst was hier zo fake... Nep blij doen enzo... Maarja alles voor zoonlief al is hij niet dom en voelde hij heus wel dat t nep was
Hier gaat het iets beter ik zie er nu wel een beetje naar uit om zonder vriend door t leven te gaan, ff vrijheid en tot mezelf komen want de relatie heeft me zo veranderd ik liet me kneden dus mn eigen schuld he? Maarja toch nu tijd om mezelf te vinden
x
Yaelynn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Het lot wil wel maar jij niet! Misschien ben ik nu een beetje bot. Maar je bent jezelf zo aan het kwellen door die kerel van je in huis te houden. Misschien doe je het voor je kleine man maar dat maakt de situatie nog niet beter. Z'n mannetje heeft echt wel door dat er iets aan de hand is met papa en mama. Je geeft al zelf aan dat je zoontje het aanvoelde. Wil je z'n klein manntje dit aandoen? Je vriend wil niet meer verder..... hij heeft geen gevoellens meer voor je... hij heeft geen slaapplek meer... is dat nu niet zijn probleem?? En als ik dit zo lees ben je financieel ook nog afhandelijk van hem. Dat maakt de situatie niet makkelijker.
Meis je mag serieus met liefde je hartje hier luchten. Maar denk dat het misschien eens tijd wordt dat je ook een wat haar op je tanden laat groeien en actie gaat ondernemen en niet wachten tot die vent van je wat doet. Want nu krijg ik het gevoel dat hij het allemaal best vindt omdat jij z'n lief naief meisje bent. Sorry meid maar je laat je zo toch niet behandelen. Het is fijn dat hij je geeft maar je wil toch niet afhandelijk van hem blijven. Snap goed dat je gevoel iets heel anders zegt dan je verstand maar je moet echt een keuze gaan maken ook omwille van je zoontje.
Meis je mag serieus met liefde je hartje hier luchten. Maar denk dat het misschien eens tijd wordt dat je ook een wat haar op je tanden laat groeien en actie gaat ondernemen en niet wachten tot die vent van je wat doet. Want nu krijg ik het gevoel dat hij het allemaal best vindt omdat jij z'n lief naief meisje bent. Sorry meid maar je laat je zo toch niet behandelen. Het is fijn dat hij je geeft maar je wil toch niet afhandelijk van hem blijven. Snap goed dat je gevoel iets heel anders zegt dan je verstand maar je moet echt een keuze gaan maken ook omwille van je zoontje.
Gast- Gast
Cimic schreef:Het lot wil wel maar jij niet! Misschien ben ik nu een beetje bot. Maar je bent jezelf zo aan het kwellen door die kerel van je in huis te houden. Misschien doe je het voor je kleine man maar dat maakt de situatie nog niet beter. Z'n mannetje heeft echt wel door dat er iets aan de hand is met papa en mama. Je geeft al zelf aan dat je zoontje het aanvoelde. Wil je z'n klein manntje dit aandoen? Je vriend wil niet meer verder..... hij heeft geen gevoellens meer voor je... hij heeft geen slaapplek meer... is dat nu niet zijn probleem?? En als ik dit zo lees ben je financieel ook nog afhandelijk van hem. Dat maakt de situatie niet makkelijker.
Ik snap het wel maar ik kan hem toch moeilijk op straat zetten?? :S Hij heeft echt geen enkel slaapplek. Kijk als hij vreemd was gegaan had ik hem wel op straat gezet maar nu moeten we als vrienden verder en er zijn zat mensen die ook hun ex in huis hebben tot ze een slaapplek hebben, tenminste zo deed een vriendin van mij het ook. Hij is nu ook doodziek ik heb hem aangestoken met mijn buikgriep hij ligt nu op bed we hebben de hele nacht lopen spugen :S Doodmoe...
Het is ook zo dat ze mn kind gaan afpakken als ik gemeen doe en dat wil ik niet... Misschien zijn het loze dreigementen van mijn ex-schoonmoeder maarja ik weet tot waartoe ze in staat is :S
Yaelynn- Fluisteraar
Maar waarom zou je ex-schoonmoeder je kind gaan afpakken? Zij heeft daar verder toch niets mee te maken?
Gast- Gast
Ik snap wel dat je hem niet zomaar op straat kan zetten hoor. Ik woon ook nog met mijn ex in 1 huis tot mijn andere huis klaar is. Ik kan ook nergens anders heen en ben blij dat ik hier nog kan wonen.
En het blijft toch de vader van je kind waar je nog door 1 deur mee moet.
Andersom helpt hij jou ook door die rekening te betalen zodat jij daar niet mee blijft zitten.
Staat het huis alleen op jouw naam of ook op die van hem?
Oja, en over je schoonmoeder: ze kunnen niet zomaar je kind van je afpakken hoor. Daar is Ă©cht heel veel
voor nodig. Je zorgt toch verder goed voor je zoontje?
En het blijft toch de vader van je kind waar je nog door 1 deur mee moet.
Andersom helpt hij jou ook door die rekening te betalen zodat jij daar niet mee blijft zitten.
Staat het huis alleen op jouw naam of ook op die van hem?
Oja, en over je schoonmoeder: ze kunnen niet zomaar je kind van je afpakken hoor. Daar is Ă©cht heel veel
voor nodig. Je zorgt toch verder goed voor je zoontje?
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Het is toch jĂşist goed voor je zoontje als hij weet waar hij aan toe is en dat papa en mama niet meer bij elkaar wonen. Dus er is niks gemeens aan als je hem op straat zet.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Of je nu apart woont.(en hem er dus uit zet) of over een maand, dat maakt voor je zoon toch nie uit? En ik snap wel dat je hem er niet zomaar.uit kan gooien, en dat er meeredere exen nog bij elkaar wonen, maar ik proef iets dat hij je aan het misbruiken is. Hij wil nie meer verder, en lijkt.nu allerlei smoeajees te hebben om wel te kunnen blijven wonen (sorrie, zo komt dat op mij over).
En wat voor gezeik heeft je schoonma? Haar zoon wil nie meer, en omdat jij dan voor jezelf kiest zal zij je kind afpakken? Ja daag!
En wat voor gezeik heeft je schoonma? Haar zoon wil nie meer, en omdat jij dan voor jezelf kiest zal zij je kind afpakken? Ja daag!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Misschien ben ik dan raar hoor maar ik zou hem ook niet zo 1, 2, 3 op straat zetten. Sowieso met hem praten of hier niet nog uit te komen is. Je zei eerst zelf dat er niet met hem te praten viel, is dat nog niet veranderd? En weet je zeker dat je niet met hem verder wilt? Nou ja, dan nog, al zou je niet samen verder willen. Zoals ik het begrijp is er geen ander in het spel en is hij de vader van je kind. Ik zou hem ook niet zomaar op straat zetten. Je hebt iets opgebouwd samen, lijkt mij. Het doet pijn dat hij zegt geen gevoelens meer te hebben maar dat maakt hem geen slecht persoon.
Gast- Gast
sanne-84 schreef:Of je nu apart woont.(en hem er dus uit zet) of over een maand, dat maakt voor je zoon toch nie uit? En ik snap wel dat je hem er niet zomaar.uit kan gooien, en dat er meeredere exen nog bij elkaar wonen, maar ik proef iets dat hij je aan het misbruiken is. Hij wil nie meer verder, en lijkt.nu allerlei smoeajees te hebben om wel te kunnen blijven wonen (sorrie, zo komt dat op mij over).
Misschien ben ik idd te hard, maar bedoel het echt niet verkeerd. Ik heb hier ook een beetje een naar onderbuik gevoel bij. Je geeft ook aan dat je schoonmoeder je zoontje af wilt pakken? Dat kan ze echt niet maken hoor, wat Nucia aangeeft daar is echt veel voor nodig. Wat wilt je schoonmoeder trouwens met je zoontje doen, bij haar in huis nemen? Want dan kan ze net zo goed haar eigen zoon ook in huis nemen. Want hoelang denkt je vriend te blijven?
Vind het echt ontzettend rot voor je! Hoop dat er snel iets gebeurd want je doet je zelf allen maar pijn meid. Of heb je nog stiekem hoop dat het goed komt?
Gast- Gast
Ik zou zelf de vader van mijn kind, de man waar ik een relatie mee had en van hield ook niet op straat zetten, alleen omdat hij de relatie verbreekt. Als hij geweld zou gebruiken of vreemd zou gaan, dan vind ik het wel een ander verhaal.
Ik denk dat jullie alle drie er baad bij hebben als dit goed verloopt en jullie op een normale manier met elkaar omgaan en blijven gaan, zonder ruzie en conflicten.
Maar dat alleen het bed of een matras het probleem is, dat vind ik dan weer een vage reden want dat heb je, als je echt wilt, zo geregeld.
Ik denk dat jullie alle drie er baad bij hebben als dit goed verloopt en jullie op een normale manier met elkaar omgaan en blijven gaan, zonder ruzie en conflicten.
Maar dat alleen het bed of een matras het probleem is, dat vind ik dan weer een vage reden want dat heb je, als je echt wilt, zo geregeld.
Gast- Gast
Ben ik dan echt z'n kreng als ik zeg dat ik het wel zou doen? Niet met veel ruzie of andere toeters en bellen. Maar meer uit het oogpunt van de kleine. Z'n klein mannetje heeft dat echt wel door dat papa en mama anders zijn. Ze geeft zelf al aan dat de kerst een nep gedoe was. Je wilt je kleine man toch juist veel rust en liefde geven in een veilige rustige niet stessvolle omgeving. Natuurlijk kan dit laatste niet altijd omdat papa en mama ook wel eens ditjes en datjes hebben. Maar wat heb je eraan als je een heel groot spel voor dat kind gaat spelen. Sorry maar dat vind ik veel erger. Ik kan me ook nog voorstellen dat het er niet altijd rustig aan toe gaat. Man heeft ineens geen gevoel, vrouw wel dat kan toch niet goed gaan zo! Je kan toch niet blijven doen alsof er niks aan de hand is. Dat heeft toch impact op dat kleine mannetje?
Ik begrijp ook wel dat het invloed heeft op de kleine man als papa weg gaat. Het zal ontzettend veel met hem doen? En ik snap ook wel dat dit onzettend moeilijk is. Maar persoonlijk vind ik dit erger. Het voelt als liegen tegen je eigen kind. Ik zie het echt een beetje als uitstel van executie. De situatie zal echt niet beter worden als je vriend blijft. Of dat nu 1 week is of 2 maanden.
Ik begrijp ook wel dat het invloed heeft op de kleine man als papa weg gaat. Het zal ontzettend veel met hem doen? En ik snap ook wel dat dit onzettend moeilijk is. Maar persoonlijk vind ik dit erger. Het voelt als liegen tegen je eigen kind. Ik zie het echt een beetje als uitstel van executie. De situatie zal echt niet beter worden als je vriend blijft. Of dat nu 1 week is of 2 maanden.
Gast- Gast
Hallo
Hij heeft vandaag een matras gekocht Nu nog die bed die hij op het oog heeft... Er komt schot in de zaak mensen... Begin volgende week is hij uit huis maar moeten de spullen nog uitgezocht worden, hij wil namelijk veel dingen mee hebben :S Dus dan zit ik zonder tv zonder dvd speler en zonder spelconsole :S en zonder meer dingen... ik heb geen cent dus die dingen kan ik dan niet kopen tenzij er gratis dingen zijn op marktplaats Toch maar ff snel regelen dan
Ik kan nu wel met hem praten en de sfeer is vriendschappelijk... O heerlijk straks kan ik mijn eigen ding doen zonder dat er kritiek op wordt geleverd!!
Nu klinkt het misschien als ik eroverheen ben, maar dat is niet zo, is nog steeds pijnlijk als ik irl erover praat... Nog steeds krijg ik een brok in mijn keel, zelfs nu ik dit typ. Maar ik moet de positieve dingen inzien van mezelf, het leven gaat door.
Dank jullie wel voor de woorden hier.
Wat mijn schoonmoeder betreft: ze zei als je het fout doet dan pak ik je kind af en zorg ik ervoor dat hij bij zijn vader gaat wonen... Dus mja dat is het enige wat me dwars zit, wat als ik iets fout doe in haar ogen ?? (geloof me ik doe bijna alles fout volgens hun dus ben doodsbang dat ze iets fouts zien enzo)
Hij heeft vandaag een matras gekocht Nu nog die bed die hij op het oog heeft... Er komt schot in de zaak mensen... Begin volgende week is hij uit huis maar moeten de spullen nog uitgezocht worden, hij wil namelijk veel dingen mee hebben :S Dus dan zit ik zonder tv zonder dvd speler en zonder spelconsole :S en zonder meer dingen... ik heb geen cent dus die dingen kan ik dan niet kopen tenzij er gratis dingen zijn op marktplaats Toch maar ff snel regelen dan
Ik kan nu wel met hem praten en de sfeer is vriendschappelijk... O heerlijk straks kan ik mijn eigen ding doen zonder dat er kritiek op wordt geleverd!!
Nu klinkt het misschien als ik eroverheen ben, maar dat is niet zo, is nog steeds pijnlijk als ik irl erover praat... Nog steeds krijg ik een brok in mijn keel, zelfs nu ik dit typ. Maar ik moet de positieve dingen inzien van mezelf, het leven gaat door.
Wat mijn schoonmoeder betreft: ze zei als je het fout doet dan pak ik je kind af en zorg ik ervoor dat hij bij zijn vader gaat wonen... Dus mja dat is het enige wat me dwars zit, wat als ik iets fout doe in haar ogen ?? (geloof me ik doe bijna alles fout volgens hun dus ben doodsbang dat ze iets fouts zien enzo)
Yaelynn- Fluisteraar
Yaelynn, ik vind het ontzettend knap hoe je omgaat met de situatie, hoe je toch probeert hoe moeilijk het ook is, de situatie zo positief mogelijk te zien.
Wat vals van je schoonmoeder dat ze dreigt je zoontje af te pakken, maar dat kan echt niet zomaar als je een keer ' een foutje ' maakt hoor. Zij heeft geen enkel recht om je zoontje af te pakken, en dit is ook echt niet mogelijk. Maar het is natuurlijk wel in het belang van jullie allemaal als er een omgangsregel met je ex afgesproken zou kunnen worden, waar jullie allemaal achter kunnen staan.
Heb je nog plannen om met je zoontje met de jaarwisseling morgen ergens heen te kunnen, voor wat afleiding?
Wat vals van je schoonmoeder dat ze dreigt je zoontje af te pakken, maar dat kan echt niet zomaar als je een keer ' een foutje ' maakt hoor. Zij heeft geen enkel recht om je zoontje af te pakken, en dit is ook echt niet mogelijk. Maar het is natuurlijk wel in het belang van jullie allemaal als er een omgangsregel met je ex afgesproken zou kunnen worden, waar jullie allemaal achter kunnen staan.
Heb je nog plannen om met je zoontje met de jaarwisseling morgen ergens heen te kunnen, voor wat afleiding?
Laatst aangepast door Rodewijn op vr 30 dec 2011 - 6:27; in totaal 1 keer bewerkt
Rodewijn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 27
Punten : 34
Registratiedatum : 17-11-11
Gelukkig beslist je schoonmoeder daar niet over, maar helder denkende, onpartijdige instanties.Yaelynn schreef:Hallo
Gast- Gast
Smikkell schreef:Gelukkig beslist je schoonmoeder daar niet over, maar helder denkende, onpartijdige instanties.Yaelynn schreef:Hallo
En gaat hier een heel flink onderzoek aan vooraf...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ok, het stelt me gerust dat mijn ex-schoonmoeder mijn zoontje niet zomaar kan afpakken, dank je.
@Rodewijn: Mja, het liefst zit ik nu nog in een hoekje te huilen en te brabbelen van "mijn leven is zo kut" en blaaaa... Maargoed, positief zijn dat is het echte zetje in je rug Ik krijg mijn relatie niet terug door negatief te doen. Dank je wel voor compliment :*
Ik heb geen idee wat ik morgenavond ga doen... Misschien in mn uppie een toost brengen aan mezelf??
Hihi, misschien gek, maar ik ben in een WORD document aan het opschrijven wat ik allemaal wil veranderen met de tijd aan het huis qua deco en inrichting Ik ga wel verhuizen denk ik, alleen moet daarvoor eerst sparen. Dus in de tussentijd kijken wat ik hier wil veranderen met dingen die ik ook kan meenemen naar een mogelijk ander huis. Ik heb al wel gekeken op woonkompas, maar meestal zijn het de studenten die voorrang krijgen met kleine woningen hier (3-kamer woning zoek ik, in een nette buurt).
@Rodewijn: Mja, het liefst zit ik nu nog in een hoekje te huilen en te brabbelen van "mijn leven is zo kut" en blaaaa... Maargoed, positief zijn dat is het echte zetje in je rug Ik krijg mijn relatie niet terug door negatief te doen. Dank je wel voor compliment :*
Ik heb geen idee wat ik morgenavond ga doen... Misschien in mn uppie een toost brengen aan mezelf??
Hihi, misschien gek, maar ik ben in een WORD document aan het opschrijven wat ik allemaal wil veranderen met de tijd aan het huis qua deco en inrichting Ik ga wel verhuizen denk ik, alleen moet daarvoor eerst sparen. Dus in de tussentijd kijken wat ik hier wil veranderen met dingen die ik ook kan meenemen naar een mogelijk ander huis. Ik heb al wel gekeken op woonkompas, maar meestal zijn het de studenten die voorrang krijgen met kleine woningen hier (3-kamer woning zoek ik, in een nette buurt).
Yaelynn- Fluisteraar
Yaelynn schreef:Ok, het stelt me gerust dat mijn ex-schoonmoeder mijn zoontje niet zomaar kan afpakken, dank je.
Meisje, wat enorm naar voor je...
Inderdaad kan je je kind niet zomaar kwijtraken. Dan moet je het als moeder echt behoorlijk bont maken, hoor. Mijn ex-schoonmoeder heeft er ook mee gedreigd, en er flink wat geld tegenaan gesmeten bij een advocaat. Maar als je gewoon goed bent voor de kleine kan ze je echt niets maken. Wel is het misschien aan te raden voor je om eens met een familierecht-advocaat te praten. Het eerste uur is vaak gratis (zodat je kan zien of het 'klikt') en zeker als je een laag inkomen hebt kan het nu nog relatief goedkoop, moet je maar eens googlen op 'raad voor de rechtsbijstand', die site kan je meer vertellen erover.
Dat schrijven heeft mij ook heel goed geholpen (en soms nog steeds). Ik heb destijds ook voor mijn zoons een dagboek bijgehouden. Niet om hun vader daarin af te branden (dat zou ik nooit doen) maar om ze te vertellen wat er gebeurt, wat ik voor ze wens in de toekomst, hoeveel papa en mama van hen beiden houden, waarom mama zoveel moet werken en dat soort dingen. Ooit, als ze willen, kunnen mijn jongens dat lezen. Misschien is het ook wat voor jou.
Hou je taai, en heeeeel veel sterkte!
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Na een heftig jaartje 2010
Begon ik in 2011 weer de lichtpuntjes te zien
We gingen meer leuke dingen doen
Series kijken seizoen na seizoen
We liepen hand in hand
Af en toe ook een dagje Duitsland
Uiteindelijk kozen we voor een tweede kind
Ja het was ons goed gezind
Tot we hoorden dat zoonlief autisme heeft
Alsof men je een klap in het gezicht geeft
Alsof dat niet genoeg was
Verminderde je ook wat liefdesgas
Toen ik vroeg waarom je dit deed
Zei je dat je het niet meer weet
Je brak me in twee
En deed er verder niks mee
Die tweede kindje wilden we zo graag
Maar je dumpte me na 5 jaar inclusief ruim een half jaar geen gevoelens, dat is zo vaag
Waarom dan werken aan een tweede kind?
Je deed echt je best en hebt me bemind
Nu ineens niks meer geen gevoelens meer
Die komen echt niet weer
Je zegt alles is ook zo snel gegaan
Je zag me eigenlijk ook in het begin niet staan
Waarom dan die hele relatie doorgezet?
Was het alleen voor in bed?
Betekende de zwangerschap, samenwonen en geboorte niks voor jou?
Waarom zei je niet dat je dat alles eigenlijk niet wou?
Nu ga je weg en neem je de belangrijke spullen mee
Gameconsole, stereo, dvdspeler en ook de tv
Ik blijf alleen achter met ons kind
Het leek ons zo goed gezind
Maar niets hiervan was waar
Nu door de breuk uit elkaar
Begon ik in 2011 weer de lichtpuntjes te zien
We gingen meer leuke dingen doen
Series kijken seizoen na seizoen
We liepen hand in hand
Af en toe ook een dagje Duitsland
Uiteindelijk kozen we voor een tweede kind
Ja het was ons goed gezind
Tot we hoorden dat zoonlief autisme heeft
Alsof men je een klap in het gezicht geeft
Alsof dat niet genoeg was
Verminderde je ook wat liefdesgas
Toen ik vroeg waarom je dit deed
Zei je dat je het niet meer weet
Je brak me in twee
En deed er verder niks mee
Die tweede kindje wilden we zo graag
Maar je dumpte me na 5 jaar inclusief ruim een half jaar geen gevoelens, dat is zo vaag
Waarom dan werken aan een tweede kind?
Je deed echt je best en hebt me bemind
Nu ineens niks meer geen gevoelens meer
Die komen echt niet weer
Je zegt alles is ook zo snel gegaan
Je zag me eigenlijk ook in het begin niet staan
Waarom dan die hele relatie doorgezet?
Was het alleen voor in bed?
Betekende de zwangerschap, samenwonen en geboorte niks voor jou?
Waarom zei je niet dat je dat alles eigenlijk niet wou?
Nu ga je weg en neem je de belangrijke spullen mee
Gameconsole, stereo, dvdspeler en ook de tv
Ik blijf alleen achter met ons kind
Het leek ons zo goed gezind
Maar niets hiervan was waar
Nu door de breuk uit elkaar
Yaelynn- Fluisteraar
Goed dat je van ja af schrijft, heftig en mooi beschreven in dit gedicht
Rodewijn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 27
Punten : 34
Registratiedatum : 17-11-11
Wat mooi geschreven! Wat ongeloveloos dat zoiets kan gebeuren. Ik vind het erg van hem dat hij niet meer wil vechten voor jouw en je kleine man. Waarom denken veel mensen dat weglopen de beste keus is? Bedoel in de zin van, je hebt toch niet van de een op de andere dag geen gevoel meer.
Maar meid, ik zal wel een zeikerd zijn maar ik lees ook iets over 'veel' spullen die hij wil meenemen. Zijn dat zijn spullen? Hebben jullie hier iets over afgesproken? Want het kan toch niet zo zijn dat hij even besluit na 5 jaar om weg te gaan en jullie met lege handen achter te laten.
Maar meid, ik zal wel een zeikerd zijn maar ik lees ook iets over 'veel' spullen die hij wil meenemen. Zijn dat zijn spullen? Hebben jullie hier iets over afgesproken? Want het kan toch niet zo zijn dat hij even besluit na 5 jaar om weg te gaan en jullie met lege handen achter te laten.
Gast- Gast
Cimic schreef:Maar meid, ik zal wel een zeikerd zijn maar ik lees ook iets over 'veel' spullen die hij wil meenemen. Zijn dat zijn spullen? Hebben jullie hier iets over afgesproken? Want het kan toch niet zo zijn dat hij even besluit na 5 jaar om weg te gaan en jullie met lege handen achter te laten.
Misschien ben ik dan wel een zeikerd hoor maar zijn dat echt belangrijke dingen dan?
Gast- Gast
Nee zusje dat zijn natuurlijk niet de belangrijke dingen. Ik bewonder haar positiviteit en dat ze er het beste van wil maken. Maar ondanks alles krijg ik toch een beetje een nare bijsmaak. Geen idee waarom? Maar ik snap niet na 5 jaar heeft man ineens geen gevoel meer heeft, het allemaal niet meer weten. En dat de autisme van zijn zoontje de doorslag geeft. Waarom dan mooie dingen roepen? Uiteindelijk dan toch weggaan en haar met 'lege' handen achterlaten.
Natuurlijk gebeurd dit vaak. Maar weet niet.. het lijkt op weglopen. Maar goed nogmaals het is een gevoel en ja zal een zeikerd zijn maar ik ga hier geen dingen neerzetten die ik niet meen. Of moet ik me maar inhouden?
Natuurlijk gebeurd dit vaak. Maar weet niet.. het lijkt op weglopen. Maar goed nogmaals het is een gevoel en ja zal een zeikerd zijn maar ik ga hier geen dingen neerzetten die ik niet meen. Of moet ik me maar inhouden?
Gast- Gast
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Doet best pijn..UPDATE
» dit doet pijn...
» Hechtingen verwijderen,doet dat pijn?
» Pijn in rug/ zij
» Pijn
» dit doet pijn...
» Hechtingen verwijderen,doet dat pijn?
» Pijn in rug/ zij
» Pijn