Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het doet zo'n pijn...

+38
Rumble
Zininzon
Alyssa
Alex
Arwyn
Caroow
Roza
Alias
Tinus
Sylvana
Niekske
Ibbeltje
Oasis
Lady4
sonly
loura
TGR
Mamsie
Jasmine
CCC
Raindrop
Chocolate Cookie
Susan
Sugarfall
Jeanette
sanne-84
Rush
VeryCherry
Sweety
Ugly Betty
Rovine
Suus
Inge
Antibes
Erin
Toet
Curious
Yaelynn
42 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Het doet zo'n pijn... - Pagina 5 Empty Re: Het doet zo'n pijn...

Bericht  Yaelynn vr 30 dec 2011 - 23:04

Veel mensen denken ook (want ik hoor het van ze) dat Richard weg loopt, maar hij zegt dat dit niet zo is en dat hij al ruim een half jaar heeft gevochten om zijn gevoelens terug te krijgen maar helaas het mocht niet baten. Ik vind het ook vreemd dat dit net gebeurt nadat we te horen kregen dat J.azzley autisme heeft ... Maarja, sommige dingen zijn eenmaal vreemd en het zij, hoe graag ik ook wil, door erover na te denken met het hoe wat en waarom, daar krijg ik mijn complete gezin niet mee terug (sorry als dit te makkelijk overkomt). Ik heb ook een gek gevoel in mijn lijf over het hele gebeuren, maar ik moet me nu richten op de toekomst smile

TV, dvdspeler enzo zijn niet belangrijk voor mij eigenlijk (hij heeft dat alles betaald), maar ik maak me zorgen om zoonlief, hij is gewend om elke dag een uurtje dvd te kijken en hij kijkt ook tv. Dit kan dus niet meer en door zijn autisme zal hij dit maar moeilijk kunnen bevatten. Toen ik de kerstboom aftuigde was het al een ramp, hij was de hele dag overstuur. Laat staan dat er straks iets uit zijn routine weg is: dvd uurtje en geen tv meer enzo een kale plek daar.. Voor een kind dat geen autisme heeft zal het even raar zijn, maar voor een kind met autisme staat zijn hele wereld op zijn kop dan...
Daarom vind ik het ook niet zo leuk. Ikzelf kijk bijna geen tv, maar ik vind het gewoon erg voor mijn zoontje. Ik ben al op marktplaats aan het kijken voor gratis tv maar nergens een gratis dvdspeler inclusief kabels in de buurt :S

Ik red me wel, het helpt om positieve teksten te zoeken op het internet zoals deze in het latijn:
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
betekenis:
Ieder is bewerker van zijn eigen geluk.

Dat is dus helemaal waar vind ik, want met elke keuze die je maakt werk je aan je eigen geluk. Of deze, wel beetje flauw maarja:
When nothing goes right... Go left.

:P
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 23:06

Maar je hebt toch een computer? Daar kan hij ook filmpjes op kijken, neem ik aan?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 23:31

Kun je niet met je ex overleggen dat hij de tv of de dvd speler achterhoud voor de kleine? En anders idd misschien Zusjes haar idee!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 30 dec 2011 - 23:57

Gut, dan koopt hij toch zelf een tv weer? Wat gaat nou voor dan, je eigen welzijn of dat van je autistische kind? Lijkt me niet zo'n moeilijke keuze...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 31 dec 2011 - 0:09

Jolicious schreef:Gut, dan koopt hij toch zelf een tv weer? Wat gaat nou voor dan, je eigen welzijn of dat van je autistische kind? Lijkt me niet zo'n moeilijke keuze...
Of hij regelt even een ander tv'tje voor zijn kind, als het grote kind deze tv zo graag zelf wilt hebben.
We hebben het hier over ZIJN kind. Niet alleen over haar kind.

Laatst aangepast door Smikkell op za 31 dec 2011 - 0:09; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 31 dec 2011 - 0:09

Kringloop hebben ze heel vaak tv's voor 20 euro oid. Heb laatst mijn tv erheen gebracht, gratis.. Dus zoveel zullen ze er niet voor vragen. Ook genoeg gratis TV's op Marktplaats. DVD spelers zijn heel goedkoop bij Blokker (25 euro voor een phillips!) Dus maak je geen zorgen over dit soort spullen, dat moet te regelen zijn toch?

Verder heel veel sterkte, hoop dat je ex snel het huis uit gaat!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 31 dec 2011 - 0:21

Smikkell schreef:
Jolicious schreef:Gut, dan koopt hij toch zelf een tv weer? Wat gaat nou voor dan, je eigen welzijn of dat van je autistische kind? Lijkt me niet zo'n moeilijke keuze...
Of hij regelt even een ander tv'tje voor zijn kind, als het grote kind deze tv zo graag zelf wilt hebben.

Kan ook.

Waar gaat je laatste regel over dan? Ik heb het nergens over zijn of haar kind?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 31 dec 2011 - 1:04

Heb hier nog een klein tvtje staan die je zo op mag halen, mocht het in de buurt zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 31 dec 2011 - 1:08

Jolicious schreef:
Smikkell schreef:

Kan ook.

Waar gaat je laatste regel over dan? Ik heb het nergens over zijn of haar kind?
Ik heb het idee dat zij nu alles aan het regelen is voor en om dat kind. Maar of ze uit elkaar gaan of niet, het is en blijft ook zijn kind. Ik mis een beetje zijn kant van de regeldingen en zorgen om het kind. Maar misschien komt dat ook omdat we alleen haar kant van het verhaal lezen.

Daarom vind ik ook dat hij best voor een andere tv kan zorgen.

Gast
Gast

Bericht  Yaelynn za 31 dec 2011 - 1:18

Eigenlijk was onze hele relatie al zo... IK regelde vaak alles en natuurlijk verschoonde hij zoonlief zijn luiers en deed hij zoonlief in bad en gaf hij zoonlief eten en drinken ... Maar IK ging alleen naar het ziekenhuis, consultatiebureau, de onderzoeken met zoonliefm ook al was mijn ex die dag vrij. Hij wou dan liever thuis zijn ff op bed liggen enzo terwijl hij me zo met de auto kon brengen. We hebben hier ook vaak ruzie om gehad omdat ik dan steeds het gevoel kreeg een single moeder te zijn terwijl ik een relatie met hem had. Dan had ik een afspraak waar BEIDE ouders aanwezig moesten zijn en hij was te moe om mee te gaan (alsof ik niet moe ben, ook door mijn overgewicht). Dus mja ik had wel verwacht dat IK nu alles een beetje regel enzo... Gratis tv is niet zo moeilijk te vinden, heb al gereageerd op marktplaats.

@Zusje: das een goed idee dank je wel.

Het is ook ZIJN kind en dat is dan ook het hele probleem... Ik heb vaak het gevoel alsof hij naast het verzorgen van zoonlief niet echt naar hem omkijkt :S Misschien ook omdat hij vindt dat het allemaal zo snel is gegaan en hem eigenlijk niet wou (au doet pijn om te beseffen)... Nou mijn zoontje is voor mij het mooiste wat me is overkomen, te snel gegaan of niet... Mijn ex krijgt mijn zoontje daarom ook om de week te logeren want het is ook zijn kind, ik wil dat zoonlief zijn vader ondanks alles verder leert kennen... Mijn ex is over het algemeen geen eikel hoor maar met deze hele situatie wel vind ik...

O en tuurlijk zijn er 2 kanten aan het verhaal hij kan ook geen gevoelens meer voor me hebben omdat:
ik door mijn overgewicht niet goed in huishouden ben, niet doorzette met afslanken, soms kattig ben, niet goed kan discussieren, ik mijn vrijheid nodig heb en weleens vriendinnen over de vloer uitnodigde, ik van gothic en fantasy hou.... Dat zijn de minpunten aan mij die hij steeds opnoemt als we ruzie hebben... Maar of dat genoeg reden is om geen gevoelens meer voor me te hebben?? Geen idee!!

x
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast za 31 dec 2011 - 1:28

Yaelynn schreef:Eigenlijk was onze hele relatie al zo... IK regelde vaak alles en natuurlijk verschoonde hij zoonlief zijn luiers en deed hij zoonlief in bad en gaf hij zoonlief eten en drinken ... Maar IK ging alleen naar het ziekenhuis, consultatiebureau, de onderzoeken met zoonliefm ook al was mijn ex die dag vrij. Hij wou dan liever thuis zijn ff op bed liggen enzo terwijl hij me zo met de auto kon brengen. We hebben hier ook vaak ruzie om gehad omdat ik dan steeds het gevoel kreeg een single moeder te zijn terwijl ik een relatie met hem had. Dan had ik een afspraak waar BEIDE ouders aanwezig moesten zijn en hij was te moe om mee te gaan (alsof ik niet moe ben, ook door mijn overgewicht). Dus mja ik had wel verwacht dat IK nu alles een beetje regel enzo... Gratis tv is niet zo moeilijk te vinden, heb al gereageerd op marktplaats.

@Zusje: das een goed idee dank je wel.

Het is ook ZIJN kind en dat is dan ook het hele probleem... Ik heb vaak het gevoel alsof hij naast het verzorgen van zoonlief niet echt naar hem omkijkt :S Misschien ook omdat hij vindt dat het allemaal zo snel is gegaan en hem eigenlijk niet wou (au doet pijn om te beseffen)... Nou mijn zoontje is voor mij het mooiste wat me is overkomen, te snel gegaan of niet... Mijn ex krijgt mijn zoontje daarom ook om de week te logeren want het is ook zijn kind, ik wil dat zoonlief zijn vader ondanks alles verder leert kennen... Mijn ex is over het algemeen geen eikel hoor maar met deze hele situatie wel vind ik...

x

Halleluja!!!!! :shock: Mijn mond valt even open! Auw!!!!

Meid ik vind je echt positief! En ja ondanks de hele situtatie moet de kleine man idd niet de dupe worden, hij heeft recht op een papa! Maar ik hoop echt dat je vriend hier ook zo over denkt.

Gast
Gast

Bericht  Yaelynn za 31 dec 2011 - 4:50

Cimic schreef:
Halleluja!!!!! :shock: Mijn mond valt even open! Auw!!!!

Meid ik vind je echt positief! En ja ondanks de hele situtatie moet de kleine man idd niet de dupe worden, hij heeft recht op een papa! Maar ik hoop echt dat je vriend hier ook zo over denkt.

Mijn ex vindt het best hoor dat hij J.azzley om de week te logeren krijgt denk ik, dus dat moet wel goedkomen Wink
Mja, positief... Wat is positief? Mijn gevoelens zijn negatief maar mijn verstand positief :P
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Yaelynn za 7 jan 2012 - 7:43

Hij ging net de deur uit en slaapt niet meer hier... Maar de spullen moeten nog wel overgebracht worden. Doet wel ff zeer.
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 7:47

Yaelynn schreef:Hij ging net de deur uit en slaapt niet meer hier... Maar de spullen moeten nog wel overgebracht worden. Doet wel ff zeer.

hug

Gast
Gast

Bericht  Yaelynn za 7 jan 2012 - 8:01

Hihi en weet je wat stom is?? Ik ben doodsbang om alleen te slapen :S Best raar maar ik vind het eng.
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 8:03

Dat is niet raar, ik begrijp dat wel. Komt wel goed (klinkt cliché, maar ik denk echt dat dat wel goed komt).

Gast
Gast

Bericht  Yaelynn za 7 jan 2012 - 8:06

Jolee schreef:Dat is niet raar, ik begrijp dat wel. Komt wel goed (klinkt cliché, maar ik denk echt dat dat wel goed komt).

Ja, dat denk ik ook... Ik heb in ieder geval mijn zoontje smile Thnx.
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  PluDan za 7 jan 2012 - 8:09

Jolee schreef:Dat is niet raar, ik begrijp dat wel. Komt wel goed (klinkt cliché, maar ik denk echt dat dat wel goed komt).

Idd, het is gewoon even wennen als je niet meer gewend bent om alleen te slapen!
Sterkte hug .
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  Curious za 7 jan 2012 - 8:45

hug Dikke knuffel!
Je bent een hartstikke sterke vrouw, heel veel succes en sterkte! Ik hoop dat je wat rust krijgt!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 7:01

Hoe gaat het nu met je? Het doet zo'n pijn... - Pagina 5 699888

Gast
Gast

Bericht  Yaelynn do 2 feb 2012 - 2:02

Hihi gaat wel redelijk hier hoor :P
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: